Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană
1395 posts, 335159 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Utilizator anonim 2
Corect dar parcarea ilegala nu e de vina pentru starea catastrofica a sinelor, a longrinelor Otelul Rosu, a retelelor de troileibuz, a jegului din autovehicule, a retelei anchilozate in anii 80, ce deserveste obiective industriale inexistente, a numarului insuficient de vehicule, etc.
Parcarea ilegala poate afecta numai orarul de circulatie al mijloacelor care nu au cale separate. Sa rezolve intii celelalte probleme si va asigur ca asta va disparea de la sine pentru ca soferii aia ce inainte vor fi parcat prost, incurcind circulatia, o sa gaseasca loc unde nu mai parcheaza cei migrati spre transportul in comun.
Corect dar parcarea ilegala nu e de vina pentru starea catastrofica a sinelor, a longrinelor Otelul Rosu, a retelelor de troileibuz, a jegului din autovehicule, a retelei anchilozate in anii 80, ce deserveste obiective industriale inexistente, a numarului insuficient de vehicule, etc.
Parcarea ilegala poate afecta numai orarul de circulatie al mijloacelor care nu au cale separate. Sa rezolve intii celelalte probleme si va asigur ca asta va disparea de la sine pentru ca soferii aia ce inainte vor fi parcat prost, incurcind circulatia, o sa gaseasca loc unde nu mai parcheaza cei migrati spre transportul in comun.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Cristi N
Odata cu imbunatatirea conditiilor de calatorie intradevar vor migra o parte din soferi dar masinile lor nu vor disparea. Pentru a disparea e nevoie sa fie impusa legea in cazurile mentionate de mine astfel incat respectivii sa isi cumpere/inchirieze locuri de parcare private sau daca ajung la concluzia ca nu e convenabil sa isi vanda masina.
Odata cu imbunatatirea conditiilor de calatorie intradevar vor migra o parte din soferi dar masinile lor nu vor disparea. Pentru a disparea e nevoie sa fie impusa legea in cazurile mentionate de mine astfel incat respectivii sa isi cumpere/inchirieze locuri de parcare private sau daca ajung la concluzia ca nu e convenabil sa isi vanda masina.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
Voi nu observaţi o treabă ? Tot o ţineţi sus şi tare ca omul respectiv să aibă loc de parcare închiriat / în proprietate. Dar scăpaţi din vedere un lucru. Asta teoretic e valabil noaptea. Dar multe maşini ziua se deplasează şi se opresc în altă parte. Cum rezolvaţi parcarea de zi a autoturismului ? Nu toată lumea îşi foloseşte maşina ducându-se la mall unde există - teoretic - parcare suficientă.
Vă dau exemplu concret. Cofetăria Alice de lângă mine. În permanenţă sunt ocupate două benzi de circulaţie şi în cazuri excepţionale şi banda a 3 -a, circulaţia desfăşurându-se numai pe o bandă. Cum faci ? Parchezi maşina la proxima parcare publică care e la Obor şi iei tramvaiul 3 staţii până la Vatra Luminoasă ?
Voi nu observaţi o treabă ? Tot o ţineţi sus şi tare ca omul respectiv să aibă loc de parcare închiriat / în proprietate. Dar scăpaţi din vedere un lucru. Asta teoretic e valabil noaptea. Dar multe maşini ziua se deplasează şi se opresc în altă parte. Cum rezolvaţi parcarea de zi a autoturismului ? Nu toată lumea îşi foloseşte maşina ducându-se la mall unde există - teoretic - parcare suficientă.
Vă dau exemplu concret. Cofetăria Alice de lângă mine. În permanenţă sunt ocupate două benzi de circulaţie şi în cazuri excepţionale şi banda a 3 -a, circulaţia desfăşurându-se numai pe o bandă. Cum faci ? Parchezi maşina la proxima parcare publică care e la Obor şi iei tramvaiul 3 staţii până la Vatra Luminoasă ?
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Cristi N
Cand o sa stea macaraua de ridicat masini in fata cofetariei atunci patronul o sa observe ca nu mai are clienti si o sa isi inchirieze alta locatie unde va avea suficiente locuri de parcare.
Cand o sa stea macaraua de ridicat masini in fata cofetariei atunci patronul o sa observe ca nu mai are clienti si o sa isi inchirieze alta locatie unde va avea suficiente locuri de parcare.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
Şi de ce nu se aplică ? Sau amenzi ? Secţia 8 Poliţie e la circa 50 metri de ei. Dacă trec pe lângă el habar n-am cine e primar la mine în sector. Nici nu-l ştiu cum îl cheamă. Cică e USR - ist. E, că am controlat. Ăştia sunt cu gargara, sunt incopetenţi. A, da, cunosc replica, probabil că nu are majoritate în Consiliul Local. Atunci du-te tată acasă sau vinde mici în spate la Obor, tot e primăria în zonă.
Aşteptam de la tine o rezolvare care să se şi aplice, nu una teoretică. La teorie suntem toţi beton.
Ok, să se mute cofetăria de acolo. Tu unde te-ai muta ?
Ai zis-o la mişto şi nu mă aşteptam.
Acelaşi caz ca al Cofetăriei Alice se multiplică de sute - mii de ori în Bucureşti. Cum procedezi ? Îi trimiţi pe toţi în câmp la Ştefăneşti să-şi deschidă acolo afacerile ?
Porneşte de la realitatea că ziua imens de multe maşini se deplasează prin Bucureşti. Elimină-le pe cele în tranzit, câte or fi, că sunt puţine. Numerele de circulaţie în 99,9 % din cazuri sunt de B sau IF. Maşinile astea nu se deplasează de nebune prin Bucureşti. Se deplasează din punctul A în punctul B ca oamenii respectivi să-şi rezolve problemele. Cum procedezi cu locurile de parcare ? Alea de zi, nu alea de noapte.
Şi de ce nu se aplică ? Sau amenzi ? Secţia 8 Poliţie e la circa 50 metri de ei. Dacă trec pe lângă el habar n-am cine e primar la mine în sector. Nici nu-l ştiu cum îl cheamă. Cică e USR - ist. E, că am controlat. Ăştia sunt cu gargara, sunt incopetenţi. A, da, cunosc replica, probabil că nu are majoritate în Consiliul Local. Atunci du-te tată acasă sau vinde mici în spate la Obor, tot e primăria în zonă.
Aşteptam de la tine o rezolvare care să se şi aplice, nu una teoretică. La teorie suntem toţi beton.
Ok, să se mute cofetăria de acolo. Tu unde te-ai muta ?
Ai zis-o la mişto şi nu mă aşteptam.
Acelaşi caz ca al Cofetăriei Alice se multiplică de sute - mii de ori în Bucureşti. Cum procedezi ? Îi trimiţi pe toţi în câmp la Ştefăneşti să-şi deschidă acolo afacerile ?
Porneşte de la realitatea că ziua imens de multe maşini se deplasează prin Bucureşti. Elimină-le pe cele în tranzit, câte or fi, că sunt puţine. Numerele de circulaţie în 99,9 % din cazuri sunt de B sau IF. Maşinile astea nu se deplasează de nebune prin Bucureşti. Se deplasează din punctul A în punctul B ca oamenii respectivi să-şi rezolve problemele. Cum procedezi cu locurile de parcare ? Alea de zi, nu alea de noapte.
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andreiiul
Cel putin in zona Alice problema se putea rezolva cat de cat prin amenajarea corecta a parcarii de acolo. Ce a facut fostul primar este ilegal si greu de utilizat. Daca locurile de parcarea de acolo puteau fi accesate direct din strada, mai eliminai din parcarile aiurea de acolo.
De asemenea, prezenta in zona a unui echipaj de la locala ar mai reglementa un pic problemele de dublare si chiar triplare de acolo. Totul tine si de comoditate. Eu de cate ori am mers la Alice am preferat sa parchez pe trotuar (20-30 de m mai incolo) sau unde gasesc loc liber. Totul tine si de bun simt.
Cel putin in zona Alice problema se putea rezolva cat de cat prin amenajarea corecta a parcarii de acolo. Ce a facut fostul primar este ilegal si greu de utilizat. Daca locurile de parcarea de acolo puteau fi accesate direct din strada, mai eliminai din parcarile aiurea de acolo.
De asemenea, prezenta in zona a unui echipaj de la locala ar mai reglementa un pic problemele de dublare si chiar triplare de acolo. Totul tine si de comoditate. Eu de cate ori am mers la Alice am preferat sa parchez pe trotuar (20-30 de m mai incolo) sau unde gasesc loc liber. Totul tine si de bun simt.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Cristi N
Sectia 8 nu are competenta pentru aplicarea de sanctiuni la regimul rutier, la fel cum sunt si cei de la celelalte sectii din Bucuresti. Ei se ocupa de ordine publica si judiciar, rutieristii sunt pe G. Udriste.
Ridicatul masinilor parcate ilegal in Sectorul 2 se rezolva pana la sfarsitul verii/inceputul toamnei. Mai sunt niste pasi de finalizat: de amenajat locatia de depozitare si achizitia a cateva autovehicule pentru ridicat. Cele pe care le are deocamdata ADP-ul nu sunt suficiente, acum acestea se ocupa de masinile abandonate.
Legat de activitatea politica din PS2 si CL S2, majoritatea este formata din USR si PNL si daca ne uitam la inregistrarile sedintelor, cele mai multe proiecte initiate de Primar trec cu majoritate.
Nu eu trebuie sa ii gasesc solutia patronului cofetariei, dar daca as fi in locul lui mi-as pune problema accesibilitatii clientilor mei, este vorba de respect fata de ei. Sunt mai multe variante:
- o locatie intr-un mall, contra: e scump, pro: am vad foarte bun, locuri de parcare nelimitate;
- o locatie pe o platforma industriala, pro: chiria relativ ieftina, posibilitate de amenajare locuri de parcare suficiente, contra: vizibilitate scazuta;
- combinatie intre cele doua de mai sus: laborator si punct de ridicare separate;
- investitie imobiliara intr-o curte suficient de mare;
- etc.
Analiza de mai sus ar trebui facuta pentru orice fel de afacere, de la restaurant la depozit de materiale de constructii. Pentru prima categorie, majoritatea clientilor folosesc transportul public, in cazul cealeilalte majoritatea clientilor vin cu masina sau chiar cu camionul. Mai multe despre treaba asta la zoso: https://zoso.ro/articole/parcari/
Postarea mea nu este deloc la misto, in schimb sunt satul de: sa se faca, primaria sa imi dea, etc. Tocmai atitudinea asta incurajata si de cetateni dar si de autoritati ne-a adus unde suntem.
Primaria da subventie cu ghiotura la incalzire/transportul public/locurile de parcare si tine jos pretul la gigacalorie/biletul STB/chiria locului de parcare in loc sa repare tevile/investeasca in infrastructura de transport public/reinvesteasca chiria in amenajarea de locuri de parcare sau concesionarea unor locatii.
Subventiile au rolul lor si nu trebuie sa dispara dar trebuie date acolo unde este nevoie de ele, fie pentru binele comunitatii fie pentru sustinerea si ridicarea nivelului de trai al unor persoane care au venituri total insuficiente.
Sectia 8 nu are competenta pentru aplicarea de sanctiuni la regimul rutier, la fel cum sunt si cei de la celelalte sectii din Bucuresti. Ei se ocupa de ordine publica si judiciar, rutieristii sunt pe G. Udriste.
Ridicatul masinilor parcate ilegal in Sectorul 2 se rezolva pana la sfarsitul verii/inceputul toamnei. Mai sunt niste pasi de finalizat: de amenajat locatia de depozitare si achizitia a cateva autovehicule pentru ridicat. Cele pe care le are deocamdata ADP-ul nu sunt suficiente, acum acestea se ocupa de masinile abandonate.
Legat de activitatea politica din PS2 si CL S2, majoritatea este formata din USR si PNL si daca ne uitam la inregistrarile sedintelor, cele mai multe proiecte initiate de Primar trec cu majoritate.
Nu eu trebuie sa ii gasesc solutia patronului cofetariei, dar daca as fi in locul lui mi-as pune problema accesibilitatii clientilor mei, este vorba de respect fata de ei. Sunt mai multe variante:
- o locatie intr-un mall, contra: e scump, pro: am vad foarte bun, locuri de parcare nelimitate;
- o locatie pe o platforma industriala, pro: chiria relativ ieftina, posibilitate de amenajare locuri de parcare suficiente, contra: vizibilitate scazuta;
- combinatie intre cele doua de mai sus: laborator si punct de ridicare separate;
- investitie imobiliara intr-o curte suficient de mare;
- etc.
Analiza de mai sus ar trebui facuta pentru orice fel de afacere, de la restaurant la depozit de materiale de constructii. Pentru prima categorie, majoritatea clientilor folosesc transportul public, in cazul cealeilalte majoritatea clientilor vin cu masina sau chiar cu camionul. Mai multe despre treaba asta la zoso: https://zoso.ro/articole/parcari/
Postarea mea nu este deloc la misto, in schimb sunt satul de: sa se faca, primaria sa imi dea, etc. Tocmai atitudinea asta incurajata si de cetateni dar si de autoritati ne-a adus unde suntem.
Primaria da subventie cu ghiotura la incalzire/transportul public/locurile de parcare si tine jos pretul la gigacalorie/biletul STB/chiria locului de parcare in loc sa repare tevile/investeasca in infrastructura de transport public/reinvesteasca chiria in amenajarea de locuri de parcare sau concesionarea unor locatii.
Subventiile au rolul lor si nu trebuie sa dispara dar trebuie date acolo unde este nevoie de ele, fie pentru binele comunitatii fie pentru sustinerea si ridicarea nivelului de trai al unor persoane care au venituri total insuficiente.
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Utilizator anonim 2
Hai sa ne intrebam in primul rind de ce vin clientii aia la cofetarie cu masina?
Pentru ca stau intr-un cartier marginas lipsit de transport in comun?
Pentru ca trebuie sa isi transporte copiii la o scoala de linga cofetarie si oricum sint cu masina? De ce au copiii acolo? Pentru ca primaria a dat autorizarii de constructie pentru cartierul unde locuiesc dar a uitat sa le construiasca si o scoala?
Pentru ca daca vin cu STB-ul sa isi ia tortul acasa risca sa il faca acordeon in aglomeratie?
E simplu sa dai mereu vina pe client si sa ii tragi o amenda pentru parcare anapoda. Ba acum constat uluit ca e si vina cofetarului! De ce? Ca i s-a dus vestea si are clienti?! Asta e culmea.
Statul, spre deosebire de cetatean, are puterea si banii (pe care ii ia cu de-a sila) sa reglementeze si sa construiasca infrastructura pentru bunul mers al vietii tuturor si a esuat lamentabil. E normal sa avem pretentii ca el "sa faca".
Hai sa ne intrebam in primul rind de ce vin clientii aia la cofetarie cu masina?
Pentru ca stau intr-un cartier marginas lipsit de transport in comun?
Pentru ca trebuie sa isi transporte copiii la o scoala de linga cofetarie si oricum sint cu masina? De ce au copiii acolo? Pentru ca primaria a dat autorizarii de constructie pentru cartierul unde locuiesc dar a uitat sa le construiasca si o scoala?
Pentru ca daca vin cu STB-ul sa isi ia tortul acasa risca sa il faca acordeon in aglomeratie?
E simplu sa dai mereu vina pe client si sa ii tragi o amenda pentru parcare anapoda. Ba acum constat uluit ca e si vina cofetarului! De ce? Ca i s-a dus vestea si are clienti?! Asta e culmea.
Statul, spre deosebire de cetatean, are puterea si banii (pe care ii ia cu de-a sila) sa reglementeze si sa construiasca infrastructura pentru bunul mers al vietii tuturor si a esuat lamentabil. E normal sa avem pretentii ca el "sa faca".
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
andrei11
Cristi N insist că mă iei peste picior.
Sunt 2 ani şi jumătate de când USR - ul conduce sectorul şi N.D. Bucureştiul. Dar rămânem la sector pentru că Cofetăria Alice e în Sectorul 2. În 2 ani şi jumătate stimabilul primar care habar n-am cum arată şi care cică nu ştiu câte subvenţii a acoperit din bugetul local ( deşi subvenţiile pe care le-ai amintit ţin de Primăria Generală ) nu s-a muncit niciodată să se agite cu Poliţia Rutieră ca să dea amenzi la Alice. Aici nu criticăm însă activitatea primăriei pentru că ţine de politikă, aici criticăm activitatea primarului pe linie de securitate rutieră. Păi dacă poliţia rutieră avea o maşină în zonă încasa într-o lună amenzi că-şi făceau planul pe un an întreg.
Eu cred că stimabilul primar habar n-are că are Cofetăria Alice în sector la el. Şi de subvenţiile de care ai făcut referire repet, se ocupă ND, nu primăria de sector.
Da, şi remarca că de vină la parcările de zi acolo e cofetăria arată un raţionament de m-a lăsat în ceaţă total.
Şi tot apropo de Primăria Sector 2. E în stare să rezolve înghesuiala de la Cofetăria Alice sau nu ? Repet, cred că primăria habar nu are care e situţia pe Mihai Bravu / Cofetăria Alice.
Utilizator anonim 2 Te susţin !
__________________
Revin. Deci tu ai două soluţii pentru Alice.
1) Să-şi ia catrafusele patronul de acolo că ne încurcă circulaţia.
2) Băi bucureştenilor, veniţi la Alice cu tramvaiul, autobuzul, cu orice în afară de automobil.
Cristi N insist că mă iei peste picior.
Sunt 2 ani şi jumătate de când USR - ul conduce sectorul şi N.D. Bucureştiul. Dar rămânem la sector pentru că Cofetăria Alice e în Sectorul 2. În 2 ani şi jumătate stimabilul primar care habar n-am cum arată şi care cică nu ştiu câte subvenţii a acoperit din bugetul local ( deşi subvenţiile pe care le-ai amintit ţin de Primăria Generală ) nu s-a muncit niciodată să se agite cu Poliţia Rutieră ca să dea amenzi la Alice. Aici nu criticăm însă activitatea primăriei pentru că ţine de politikă, aici criticăm activitatea primarului pe linie de securitate rutieră. Păi dacă poliţia rutieră avea o maşină în zonă încasa într-o lună amenzi că-şi făceau planul pe un an întreg.
Eu cred că stimabilul primar habar n-are că are Cofetăria Alice în sector la el. Şi de subvenţiile de care ai făcut referire repet, se ocupă ND, nu primăria de sector.
Da, şi remarca că de vină la parcările de zi acolo e cofetăria arată un raţionament de m-a lăsat în ceaţă total.
Şi tot apropo de Primăria Sector 2. E în stare să rezolve înghesuiala de la Cofetăria Alice sau nu ? Repet, cred că primăria habar nu are care e situţia pe Mihai Bravu / Cofetăria Alice.
Utilizator anonim 2 Te susţin !
__________________
Revin. Deci tu ai două soluţii pentru Alice.
1) Să-şi ia catrafusele patronul de acolo că ne încurcă circulaţia.
2) Băi bucureştenilor, veniţi la Alice cu tramvaiul, autobuzul, cu orice în afară de automobil.
- mirceade
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
mirceade
Asta e abureală, nu e nevoie de ridicat ca să se facă curățenie. Amenzile sunt suficiente. Sau primăriile de sector vor avea voie doar să ridice, nu să și dea amenzi prin locală?
La Alice e coadă de mașini din comoditate. Și eu opream în drum cu mașina fiindcă știam că tot găsesc vis-a-vis un loc gratis și îmi era lene să-mi car tortul cu transportul în comun, chit că aveam linii de autobuz în zonă care mergeau bine. Cât despre marota că vezi doamne îi scad vânzările dacă nu se mai poate parca e o glumă bună. Peste tot în lume unde zonele au fost pietonalizate și sistematizate cu bun simț pentru pietoni, afacerile "la stradă" au crescut simțitor.
Cristi N wrote here:
Ridicatul masinilor parcate ilegal in Sectorul 2 se rezolva pana la sfarsitul verii/inceputul toamnei. Mai sunt niste pasi de finalizat: de amenajat locatia de depozitare si achizitia a cateva autovehicule pentru ridicat. Cele pe care le are deocamdata ADP-ul nu sunt suficiente, acum acestea se ocupa de masinile abandonate.
Asta e abureală, nu e nevoie de ridicat ca să se facă curățenie. Amenzile sunt suficiente. Sau primăriile de sector vor avea voie doar să ridice, nu să și dea amenzi prin locală?
La Alice e coadă de mașini din comoditate. Și eu opream în drum cu mașina fiindcă știam că tot găsesc vis-a-vis un loc gratis și îmi era lene să-mi car tortul cu transportul în comun, chit că aveam linii de autobuz în zonă care mergeau bine. Cât despre marota că vezi doamne îi scad vânzările dacă nu se mai poate parca e o glumă bună. Peste tot în lume unde zonele au fost pietonalizate și sistematizate cu bun simț pentru pietoni, afacerile "la stradă" au crescut simțitor.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
ADK
Știți cu toții ce-i pe la târguri duminica... Se parchează oriunde se apucă, inclusiv pe la târgurile astea de la țară (noroc că pe viitor doar traversez calea ferată la unul), însă cum am mai zis - legal nu poți interzice cuiva să folosească mașina și doar să dea colțul blocului, însă e de prost gust gestul ca spre exemplu - la Autovit 20 de mașini parcate aiurea să fie doar de la cei care vin de la Bobocica, când mersul pe jos ar fi cel mai practic (că doar e o stație de autobuz, și până acolo mai poți găsi diverse tarabe care poate vând ce cauți tu). Sunt de înțeles cei care vin de departe, au interes să cumpere sau să vândă, și nah teoretic e dreptul fiecăruia să folosească drumul public, doar că acest drept e prea exagerat de multe ori. Mă uit și la mine în familie, mă întristez când sunt tot mai puțini cei care mai vor să folosească transportul în comun sau trenul și vor mașina care mai mult îi duc în pierdere și la tot felul de costuri suplimentare. Am un văr care stă la Lucrețiu Pătrășcanu în Titan și lucrează în AFI Cotroceni, și doar ce are metrou direct de la Titan la Politehnica/Apaca. Fără griji și fără prea mult stres de 10 ani de când face același drum. Pe viitor vrea mașină... Inclusiv pentru drumuri tocmai până la Iași și înapoi de unul singur, doar pentru a vizita pe cineva și nu pentru a le duce marfă de la PGB sau faptul că sunt 4-5 inși mereu, iar în cazul ăsta e mai rentabil un autoturism decât trenul. Nu pot să zic ceva dar ca el din păcate sunt tot mai mulți, iar scandalul parcărilor din București și nu numai există de când nici nu eram membrii UE.
Însă cum zicea și Chev Celios, când ai un program de lucru de orice oră iar locația este și una de genul, mașina este o necesitate și nu o fiță. Dar când domiciliul și punctul de lucru nu sunt departe de gurile de metrou (sau ai autobuz direct) și deplasările le faci de unul singur și doar cu hainele de pe tine, mașina nu prea are ce căuta în această ecuație și este aleasă doar din comoditate. Într-adevăr, când mai există câte un protest marca STB și poate și Metrorex atunci iei mașina de nevoie, că taxiul să-l iei o săptămână la rând (și iar, de unul singur) pe distanțe de genul s-ar putea să nu te împaci cu buzunarul. Doar că, tot noi suferim în orice situație. Inclusiv pentru cei care-și duc/iau copiii de la școală pentru câteva străzi diferență, știu pe cineva care-și ducea copilul la școală fix 2 străzi - pleca din mijlocul orașului tocmai la margine să-și ia copilul de la fosta nevastă să-l ducă câteva sute de metri diferență, mult mai mult era ”accesul” și ”retragerea” pentru o prostie de genul, și asta n-a făcut-o doar o zi. Dar astea sunt problemele legate de aglomerație, cu parcările neregulamentare susțin varianta lui mirceade - amenzile - o să se potolească pe viitor cine nu și le plătește. Ridicatul se lasă mai mult cu scandal, se merită doar pentru cei care-și staționează mașinile de mult timp pe loc nepermis și pentru cele cu adevărat abandonate, rămase fără stăpâni.
Știți cu toții ce-i pe la târguri duminica... Se parchează oriunde se apucă, inclusiv pe la târgurile astea de la țară (noroc că pe viitor doar traversez calea ferată la unul), însă cum am mai zis - legal nu poți interzice cuiva să folosească mașina și doar să dea colțul blocului, însă e de prost gust gestul ca spre exemplu - la Autovit 20 de mașini parcate aiurea să fie doar de la cei care vin de la Bobocica, când mersul pe jos ar fi cel mai practic (că doar e o stație de autobuz, și până acolo mai poți găsi diverse tarabe care poate vând ce cauți tu). Sunt de înțeles cei care vin de departe, au interes să cumpere sau să vândă, și nah teoretic e dreptul fiecăruia să folosească drumul public, doar că acest drept e prea exagerat de multe ori. Mă uit și la mine în familie, mă întristez când sunt tot mai puțini cei care mai vor să folosească transportul în comun sau trenul și vor mașina care mai mult îi duc în pierdere și la tot felul de costuri suplimentare. Am un văr care stă la Lucrețiu Pătrășcanu în Titan și lucrează în AFI Cotroceni, și doar ce are metrou direct de la Titan la Politehnica/Apaca. Fără griji și fără prea mult stres de 10 ani de când face același drum. Pe viitor vrea mașină... Inclusiv pentru drumuri tocmai până la Iași și înapoi de unul singur, doar pentru a vizita pe cineva și nu pentru a le duce marfă de la PGB sau faptul că sunt 4-5 inși mereu, iar în cazul ăsta e mai rentabil un autoturism decât trenul. Nu pot să zic ceva dar ca el din păcate sunt tot mai mulți, iar scandalul parcărilor din București și nu numai există de când nici nu eram membrii UE.
Însă cum zicea și Chev Celios, când ai un program de lucru de orice oră iar locația este și una de genul, mașina este o necesitate și nu o fiță. Dar când domiciliul și punctul de lucru nu sunt departe de gurile de metrou (sau ai autobuz direct) și deplasările le faci de unul singur și doar cu hainele de pe tine, mașina nu prea are ce căuta în această ecuație și este aleasă doar din comoditate. Într-adevăr, când mai există câte un protest marca STB și poate și Metrorex atunci iei mașina de nevoie, că taxiul să-l iei o săptămână la rând (și iar, de unul singur) pe distanțe de genul s-ar putea să nu te împaci cu buzunarul. Doar că, tot noi suferim în orice situație. Inclusiv pentru cei care-și duc/iau copiii de la școală pentru câteva străzi diferență, știu pe cineva care-și ducea copilul la școală fix 2 străzi - pleca din mijlocul orașului tocmai la margine să-și ia copilul de la fosta nevastă să-l ducă câteva sute de metri diferență, mult mai mult era ”accesul” și ”retragerea” pentru o prostie de genul, și asta n-a făcut-o doar o zi. Dar astea sunt problemele legate de aglomerație, cu parcările neregulamentare susțin varianta lui mirceade - amenzile - o să se potolească pe viitor cine nu și le plătește. Ridicatul se lasă mai mult cu scandal, se merită doar pentru cei care-și staționează mașinile de mult timp pe loc nepermis și pentru cele cu adevărat abandonate, rămase fără stăpâni.
- orex
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
orex
@andrei11
La Alice, acum, e ca inainte de '89 la cofetariile Bucuresti, Athenee Palace, Capsa, marfa de prima mana. Cutezai sa lasi masina, de izbeliste, pe calea Victoriei pentru a-ti lua un Diplomat sau un tort de ciocolata?! Aiurea!
Sa-si faca treaba ”hingherii” de masini, ca deverul cofetariei n-o sa aiba de suferit, a rezistat, cu brio, timp 28 de ani, nu datorita pozitiei, ci prin calitatea produselor!
@andrei11
La Alice, acum, e ca inainte de '89 la cofetariile Bucuresti, Athenee Palace, Capsa, marfa de prima mana. Cutezai sa lasi masina, de izbeliste, pe calea Victoriei pentru a-ti lua un Diplomat sau un tort de ciocolata?! Aiurea!
Sa-si faca treaba ”hingherii” de masini, ca deverul cofetariei n-o sa aiba de suferit, a rezistat, cu brio, timp 28 de ani, nu datorita pozitiei, ci prin calitatea produselor!
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Cristi N
@Utilizator anonim 2
Clientul e vinovat atat timp cat parcheaza aiurea, locuri de parcare se amenajeaza in masura posibilitatilor si a atributiilor. Argumentul ca nu am loc asa ca las masina in mijlocul drumului sau al trotuarului e o non-scuza, insemna doar ca iti asumi potentialele consecinte: amenda sau ridicare cum de altfel e posibil si sa scapi.
Cofetarul nu are nicio vina, daca el e multumit de afacerea lui fara sa aibă locuri de parcare mult succes dar asta nu inseamna ca ar trebui sa ii faca primaria parcare in fata cofetariei.
Statul, e compus din multe institutii, daca vrei ca "statul" sa faca ceva atunci trebuie sa gasesti institutia responsabila si sa ii ceri sa faca respectivul lucru. In plus, ar trebui sa convingi mai multi cetateni sa ceara acelasi lucru pentru ca, pana la urma, e vorba de prioritati.
@andrei11
Nu e vorba deloc de luat peste picior, doar avem pareri divergente si aleg sa imi exprim in mod direct rationamentul.
Primele 2 subventii tin de PMB, iar a 2-a chiar e in stransa legatura cu circulatia. Calitatea transportului public este identificata de @Utilizator anonim 2 si de multi altii, pe buna dreptate, ca motivul pentru care avem atat de multe masini in circulatie in orasul asta. A 3-a, pretul parcarii de resedinta tine fix de primaria de sector cu toate ca pretul parcarii, desi este incasat de primaria de sector trebuie sa fie votat de CGMB.
Politia rutiera nu tine de primarie (sector sau generala), tine de MAI. La primarie ai doar Politia Locala care daca nu sta de paza sa documenteze pas cu pas: oprirea, stationarea si apoi revenirea soferului la masina nu prea are ce face. Amenda se da faptuitorului si nu exista sanctiune pentru refuzul proprietarului autoturismului de a comunica la solicitarea politistului local datele persoanei careia i-a incredintat autoturismul. Obligatia asta exista doar fata de politistul rutier, iar pentru repararea aberatiei asteia e un proiect de lege care nu e dorit de guvern si nici de membrii comisiilor din parlament: link.
Unde am zis eu ca e de vina cofetaria pentru parcarile clientilor ei? Da, e un semn de respect fata de client sa ii asigur loc de parcare dar daca afacerea merge bine si fara, un cost in minus pentru mine ca patron.
In momentul in care vor fi disponibile resursele si vor fi suficiente reclamatii legate de respectiva locatie da, problema va fi rezolvata, benzile vor fi eliberate. Vor fi multumiti clientii cofetariei? Cel mai probabil nu. Vor fi multumiti soferii care tranziteaza zona? Cel mai probabil da.
@mirceade Arunca un ochi aici si aici pentru a intelege in ce conditii poate da PL amenzi de parcare neregulamentara.
Bun, si eu sunt pentru pietonalizare dar ce naiba facem cu masinile locatarilor din bloc? Ii invitam sa si le ia in sufragerie? Cel putin deocamdata, eu nu vad decat varianta de a elibera benzile 2 si 3 si de a tine sub control cat de cat parcarea pe trotuar astfel incat sa ramana un spatiu decent pentru pietoni. Daca un cetatean va face o plangere bine scrisa, si se va tine de ea, catre BPR privind acele locuri de parcare amenajate pe trotuar atunci e foarte posibil ca BPR sa emita o decizie prin care sa le declare ilegale asa cum a facut cu pistele de biciclete.
@Utilizator anonim 2
Clientul e vinovat atat timp cat parcheaza aiurea, locuri de parcare se amenajeaza in masura posibilitatilor si a atributiilor. Argumentul ca nu am loc asa ca las masina in mijlocul drumului sau al trotuarului e o non-scuza, insemna doar ca iti asumi potentialele consecinte: amenda sau ridicare cum de altfel e posibil si sa scapi.
Cofetarul nu are nicio vina, daca el e multumit de afacerea lui fara sa aibă locuri de parcare mult succes dar asta nu inseamna ca ar trebui sa ii faca primaria parcare in fata cofetariei.
Statul, e compus din multe institutii, daca vrei ca "statul" sa faca ceva atunci trebuie sa gasesti institutia responsabila si sa ii ceri sa faca respectivul lucru. In plus, ar trebui sa convingi mai multi cetateni sa ceara acelasi lucru pentru ca, pana la urma, e vorba de prioritati.
@andrei11
Nu e vorba deloc de luat peste picior, doar avem pareri divergente si aleg sa imi exprim in mod direct rationamentul.
Primele 2 subventii tin de PMB, iar a 2-a chiar e in stransa legatura cu circulatia. Calitatea transportului public este identificata de @Utilizator anonim 2 si de multi altii, pe buna dreptate, ca motivul pentru care avem atat de multe masini in circulatie in orasul asta. A 3-a, pretul parcarii de resedinta tine fix de primaria de sector cu toate ca pretul parcarii, desi este incasat de primaria de sector trebuie sa fie votat de CGMB.
Politia rutiera nu tine de primarie (sector sau generala), tine de MAI. La primarie ai doar Politia Locala care daca nu sta de paza sa documenteze pas cu pas: oprirea, stationarea si apoi revenirea soferului la masina nu prea are ce face. Amenda se da faptuitorului si nu exista sanctiune pentru refuzul proprietarului autoturismului de a comunica la solicitarea politistului local datele persoanei careia i-a incredintat autoturismul. Obligatia asta exista doar fata de politistul rutier, iar pentru repararea aberatiei asteia e un proiect de lege care nu e dorit de guvern si nici de membrii comisiilor din parlament: link.
Unde am zis eu ca e de vina cofetaria pentru parcarile clientilor ei? Da, e un semn de respect fata de client sa ii asigur loc de parcare dar daca afacerea merge bine si fara, un cost in minus pentru mine ca patron.
In momentul in care vor fi disponibile resursele si vor fi suficiente reclamatii legate de respectiva locatie da, problema va fi rezolvata, benzile vor fi eliberate. Vor fi multumiti clientii cofetariei? Cel mai probabil nu. Vor fi multumiti soferii care tranziteaza zona? Cel mai probabil da.
@mirceade Arunca un ochi aici si aici pentru a intelege in ce conditii poate da PL amenzi de parcare neregulamentara.
Bun, si eu sunt pentru pietonalizare dar ce naiba facem cu masinile locatarilor din bloc? Ii invitam sa si le ia in sufragerie? Cel putin deocamdata, eu nu vad decat varianta de a elibera benzile 2 si 3 si de a tine sub control cat de cat parcarea pe trotuar astfel incat sa ramana un spatiu decent pentru pietoni. Daca un cetatean va face o plangere bine scrisa, si se va tine de ea, catre BPR privind acele locuri de parcare amenajate pe trotuar atunci e foarte posibil ca BPR sa emita o decizie prin care sa le declare ilegale asa cum a facut cu pistele de biciclete.
- Serban
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Serban
1 an si jumatate.
andrei11 wrote here:
Sunt 2 ani şi jumătate de când USR - ul conduce sectorul şi N.D. Bucureştiul. D
1 an si jumatate.
📖 Pagination options