Topic: V2A versiunea clasică (1981-2010)
104 posts, 61567 views
📖 Pagination options
- messe
-
Posted:
-
Re: V2A versiunea clasică (1981-2010)
messe
In legatura cu titlul acestui topic, a existat cumva si vreun vagon V2A in versiune neclasica? De ce nu a fost denumit pur si simplu: V2A (1981 - 2010)?
In legatura cu titlul acestui topic, a existat cumva si vreun vagon V2A in versiune neclasica? De ce nu a fost denumit pur si simplu: V2A (1981 - 2010)?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: V2A versiunea clasică (1981-2010)
andrei11
Una din diferenţe ( dacă nu chiar unica diferenţă esenţială ) era că cele clasice aveau 3 uşi iar cele modernizate 4.
Or mai fi fost diferenţe şi la sistemul de frânare, faruri, etc.
Şi la cele cuplate.
Una din diferenţe ( dacă nu chiar unica diferenţă esenţială ) era că cele clasice aveau 3 uşi iar cele modernizate 4.
Or mai fi fost diferenţe şi la sistemul de frânare, faruri, etc.
Şi la cele cuplate.
- messe
-
Posted:
-
Re: V2A versiunea clasică (1981-2010)
messe
Cele cu 4 usi si cu foi de V3A clasic au fost cele cu numar de parc 4045-4049 fabricate pana in 89 si dotate cu parbrizul si luneta, ca sa ma exprim in termeni de piese de autoturism, panoramice stil vagoanele V3A-C mai precis, insa am vazut ca si ele au intrat in categoria celor clasice. Privind ultima poza a lui 4009 (are 3 usi si a trecut prin RK) care si el la fel ca si celelate care aveau caseta de linie patrata, patrat mare in fata si patratul obisnuit in spate, dupa 90 cand au intrat la RK au fost dotate cu geamuri panoramice si nu stiu ce alte imbunatatiri substantiale au avut. Si daca au avut de ce nu s-a facut un topic separat de cele clasice stil V3A-93 cu denumirea de V2A-9x cand ar fi putut aparea acea diferentiere fata de clasicele anilor 80 (intreb si eu)?
Cele cu 4 usi si cu foi de V3A clasic au fost cele cu numar de parc 4045-4049 fabricate pana in 89 si dotate cu parbrizul si luneta, ca sa ma exprim in termeni de piese de autoturism, panoramice stil vagoanele V3A-C mai precis, insa am vazut ca si ele au intrat in categoria celor clasice. Privind ultima poza a lui 4009 (are 3 usi si a trecut prin RK) care si el la fel ca si celelate care aveau caseta de linie patrata, patrat mare in fata si patratul obisnuit in spate, dupa 90 cand au intrat la RK au fost dotate cu geamuri panoramice si nu stiu ce alte imbunatatiri substantiale au avut. Si daca au avut de ce nu s-a facut un topic separat de cele clasice stil V3A-93 cu denumirea de V2A-9x cand ar fi putut aparea acea diferentiere fata de clasicele anilor 80 (intreb si eu)?
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: V2A versiunea clasică (1981-2010)
Utilizator anonim 2
V2A-urile anilor ‘80 aveau scaune verzi de plastic? Sint sanse mari sa fi fost acelasi tip de scaune si la V3A insa asa imi amintesc eu, ca am mers odata cu un tramvai mai scurt si avea scaunele verzi, era ceva nou pentru mine.
V2A-urile anilor ‘80 aveau scaune verzi de plastic? Sint sanse mari sa fi fost acelasi tip de scaune si la V3A insa asa imi amintesc eu, ca am mers odata cu un tramvai mai scurt si avea scaunele verzi, era ceva nou pentru mine.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: V2A versiunea clasică (1981-2010)
rosetti61
Toate VxA din anii '80 au avut acelasi model de scaun, verde. A fost un singur VxA, probabil prototip (modelul cu parbriz panoramic) cu ferestre cu geam culisant si scaune tip Dac, chiar un segment pe doua randuri; in plus avea si butoane pentru deschiderea usilor dar nu stiu daca au functionat vreodata; a circulat pe linia 9. Afisajul era cu numarul liniei alb pe fond negru, traseul negru pe alb iar pe interior schema liniei cu statiile (cadrul era unul mai sanatos, nu chenarul de tabla obosita care a aparut ulterior).
Toate VxA din anii '80 au avut acelasi model de scaun, verde. A fost un singur VxA, probabil prototip (modelul cu parbriz panoramic) cu ferestre cu geam culisant si scaune tip Dac, chiar un segment pe doua randuri; in plus avea si butoane pentru deschiderea usilor dar nu stiu daca au functionat vreodata; a circulat pe linia 9. Afisajul era cu numarul liniei alb pe fond negru, traseul negru pe alb iar pe interior schema liniei cu statiile (cadrul era unul mai sanatos, nu chenarul de tabla obosita care a aparut ulterior).
- messe
-
Posted:
-
Re: V2A versiunea clasică (1981-2010)
messe
Sa nu uitam si de acel prototip verzuliu care era expus la EREN si avea mocheta in interior. @rosetti61 , incepand cu '82 parca, stiu ca se trecuse la scrierea numarului de linie cu alb pe fond negru ( cred ca tot de pe atunci au aparut si acele table ambutisate ale traseului si afisarea si-n partea din spate sus a numarului de linie la autobuze si troleibuze) exceptie facand liniile circulare care au ramas scrise cu rosu pe fond alb.
Sa nu uitam si de acel prototip verzuliu care era expus la EREN si avea mocheta in interior. @rosetti61 , incepand cu '82 parca, stiu ca se trecuse la scrierea numarului de linie cu alb pe fond negru ( cred ca tot de pe atunci au aparut si acele table ambutisate ale traseului si afisarea si-n partea din spate sus a numarului de linie la autobuze si troleibuze) exceptie facand liniile circulare care au ramas scrise cu rosu pe fond alb.
📖 Pagination options