Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Achiziții de tramvaie noi de 27-36m în perioada 2017-2022

1658 posts, 437642 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 113 114 115 116 117 118 119
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2022 punmeister

Si intre timp m-am prins si de unde s-a inspirat Astra cu designul fancy al farurilor, cu speranta ca vor fi simetrice in comparatie cu randarea.
Designul de referinta al Citadis X05 de la lansare.
Alstom-Citadis-X05.jpg (308.63 KB; downloaded 9008 times)

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2022 Robert

Astra google search: “design fata tramvai” :)

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2022 punmeister

Personal consider super idea cu design hexagonal, cu conditia sa fie si simetrice evident.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2022 Albert

Mai sunt câteva luni pana la livrarea primului tramvai si tot n-a găsit nimeni nicio poza măcar cu scheletul lui Imperio?

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2022 Andrei98

Poze apar cand le ofera producatorul. De unde vrei alte poze?

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2022 orex

Nu conteaza cat de fațos este ci sa ne ofere aceleasi conditii civilizate de transport ca la Oradea, Cluj, Arad, Galati! In rest...totul e can-can! ;)

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2022 andrei11

Cu cât parbrizul are mai mulţi centimetri pătraţi cu atât are şanse să crape mai repede. Unul din lucrurile dezagreabile în Bucureşti este ca autobuzele / tramvaiele să circule cu parbrizele crăpate, eventual lipite cu scotch   :headbash:

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2022 PTMZ

Primăria Capitalei a pierdut 84 de milioane de lei, adică 10 % din valoarea totală a contractului pentru achiziția de tramvaie noi de la Astra Arad după ce, Autoritatea pentru Achiziții Publice a aplicat PMB o corecție financiară la contractul de 840 de milioane de lei. Corecția financiară a fost aplicată prin Serviciul de Verificare a Achizițiilor Publice pe 21 decembrie 2021, la o jumătate de an de la semnarea contractului cu producătorul arădean pentru neconformități în organizarea și derularea licitației precum modificarea cerințelor fără publicarea unei erate sau specificații restrictive în caietul de sarcini, potrivit unui răspuns al Primăriei Municipiului București, la solicitarea Economedia : ,,Valoarea totală a contractului pentru achiziția celor 100 de tramvaie este 840.882.207 lei fără TVA. Prin Nota de neconformitate nr. SVAP 121799/21.12.2021, a fost aplicată o corecție financiară de 10% din valoarea contractului de furnizare tramvaie nr. 66/11.05.2021. Motivele aplicării corecției financiare menționate în Nota de Neconformitate sunt:
– modificarea cerințelor din anunțul de participare fără publicarea unei erate;
– specificații restrictive în cadrul caietului de sarcini (mai exact, demonstrarea de către operatorii economici a experienței de a fi livrat un tramvai care să aibă toate omologările de conformitate bazate pe standardele in vigoare).” a transmis PMB.

Pentru cele 100 de tramvaie noi cu o lungime de 36 de metri care vor circula pe liniile, 1, 10,21,25,32,40,41 și 55, Comisia Europeană și Ministerul Dezvoltării acordă o finanțare europeană nerambursabilă de 750 de milioane de lei prin Programul Operațional Regional (POR) a mai transmis PMB. Parcul activ de tramvaie STB este de 275 de unități din care 22 sunt vagoane TATRA, cu o vechime de aprox. o jumătate de secol.

Sursa: Economedia

 



Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2022 PTMZ

Primăria Capitalei a pierdut 84 de milioane de lei, adică 10 % din valoarea totală a contractului pentru achiziția de tramvaie noi de la Astra Arad după ce, Autoritatea pentru Achiziții Publice a aplicat PMB o corecție financiară la contractul de 840 de milioane de lei. Corecția financiară a fost aplicată prin Serviciul de Verificare a Achizițiilor Publice pe 21 decembrie 2021, la o jumătate de an de la semnarea contractului [...]

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2022 orex

Vezi de ce n-am postat acum 5(cinci) ore pe acest subiect?! Ca nu m-am lamurit pe deplin ce a conchis ”autorul” corectiei in continutul demersului (care trebuie justificat), neavand informatia certa de la sursa ”penalitatii”!
1.Scurt pe doi, ANAP nu poate aplica corectii financiare de nicio culoare in controalele executate (de tip ex-post)! ;)
2. Una peste alta, stii care-i consecinta acestei corectii?

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2022 PTMZ

1. E posibil ca ANAP să fi înaintat rezultatele analizei Ministerului Dezvoltării, iar acesta din urmă să fi aplicat corecția prin comisia specializată. Nu am stat să verific (merg pe mâna ta), dar dacă ce spui tu e corect, atunci e halucinant cum PMB (care a dat răspunsul către jurnalisti) poate comite asemenea confuzii administrative.
2. Corecția financiară, prin definiție, este retragerea unei anumite sume din fondurile acordate la constatarea unor nereguli de către organele competente. Implicit, forțarea autorității contractante de a suporta o parte mai mare din costuri prin mijloace proprii. Aceste corecții nu sunt definitive și pot fi atacate în instanță.
Cu alte cuvinte, dacă PMB nu atacă decizia sau nu se revocă decizia din cine știe ce motiv, va trebui ca municipalitatea să scoată mai mulți bani din propriul buzunar pentru aceste tramvaie, în ciuda lozincii consacrate "Nu sunt bani".

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2022 punmeister

Si cealalta lozica cu MUH GREAUA MOSTENIRE  :popa:

 


Re: Achizitii de tramvaie noi de 27-36m in perioada 2017-2022 orex

PTMZ wrote here:
1. E posibil ca ANAP să fi înaintat rezultatele analizei Ministerului Dezvoltării, iar acesta din urmă să fi aplicat corecția prin comisia specializată. Nu am stat să verific (merg pe mâna ta), dar dacă ce spui tu e corect, atunci e halucinant cum PMB (care a dat răspunsul către jurnalisti) poate comite asemenea confuzii administrative.
2. Corecția financiară, prin definiție, este retragerea unei anumite sume din fondurile acordate la constatarea unor nereguli de către organele competente. Implicit, forțarea autorității contractante de a suporta o parte mai mare din costuri prin mijloace proprii. Aceste corecții nu sunt definitive și pot fi atacate în instanță.
Cu alte cuvinte, dacă PMB nu atacă decizia sau nu se revocă decizia din cine știe ce motiv, va trebui ca municipalitatea să scoată mai mulți bani din propriul buzunar pentru aceste tramvaie, în ciuda lozincii consacrate "Nu sunt bani".

1. Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării e Administraţiei e Autoritate de Management pentru POR 2014-2020. A.M. e singura care poate aplica corectii. Intotdeauna corectiile sunt negative, din pacate!
2. Vor plati toti romanii faptul ca piesa asta de teatru ”Achizitionarea a 100 de tramvaie” s-a soldat asa, intrucat lovelele nu pot veni decat din ”bozonarul” generos al statului, ca PMB n-are, c-ar da, oricum nu de la EA!  :lol:

 


Go to page:  1  ... 113 114 115 116 117 118 119
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433166 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use