Topic: Astra Imperio Metropolitan
2229 posts, 695877 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
punmeister
Ba da, asta este exact dimensiunea din randari. Iar ca idee o sa fie de aceleasi dimensiuni cu Imperio Cluj, Autentic Galati si ce s-a pus de-a lungul anilor pe V3A si Bucur LF.
Ba da, asta este exact dimensiunea din randari. Iar ca idee o sa fie de aceleasi dimensiuni cu Imperio Cluj, Autentic Galati si ce s-a pus de-a lungul anilor pe V3A si Bucur LF.
- Albert
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
punmeister
Bustec se ocupa de firme interior+exterior, Thoreb de LCDuri si control.
Bustec se ocupa de firme interior+exterior, Thoreb de LCDuri si control.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Costin
@Stb transporting men avertisment pentru trolling. Toate intrebarile tampite puse intentionat ca sa inflamezi spiritele aici au fost eliminate.
La următoarea abatere iei vacanta 90 de zile.
@Stb transporting men avertisment pentru trolling. Toate intrebarile tampite puse intentionat ca sa inflamezi spiritele aici au fost eliminate.
La următoarea abatere iei vacanta 90 de zile.
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
Nicu24
Sunt foarte frumoase tramvaiele dar la gradul de Civilizație de pe linia 41 și a altor linii unde vor intra vor ajunge vandalizate in câțiva ani ...
Sunt foarte frumoase tramvaiele dar la gradul de Civilizație de pe linia 41 și a altor linii unde vor intra vor ajunge vandalizate in câțiva ani ...
- orex
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
orex
D.p.v. al calatorului, ”Imperio Bucuresti”, sunt similare cu cele din Cluj, Oradea, cu nimic mai prejos, doar nitel mai lungi! O sa ramaneti incantati, asa cum subsemnatul a fost, la Oradea, cand le-a calarit!
D.p.v. al calatorului, ”Imperio Bucuresti”, sunt similare cu cele din Cluj, Oradea, cu nimic mai prejos, doar nitel mai lungi! O sa ramaneti incantati, asa cum subsemnatul a fost, la Oradea, cand le-a calarit!
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
andreiiul
Vazand aceasta poza
mie unul spatiul lasat liber pe mijloc pt circulatie mi se pare un pic cam ingust. Judecand dupa pozitia celui din poza pe culoar daca ai pe cineva pus perpendicular pe culoar, nu mai ai pe unde sa treci. Acest lucru va ca crea probleme pe linii incarcate, cum este 41.
De asemenea, repartizarea primelor vagoane direct in 41 nu stiu cat de inspirata este. Dpdv al capacitatii decizia este buna, dar avand in vedere ca sunt vehicule noi,care mereu mai au problemele aferente, orice avarie genereaza blocaje (mai mici sau mai mari) si acest lucru va genera polemici in spatiul public (calatori ca intarzie si ca nu sunt bune si duamna va ataca, spunand ca turcii erau mai buni).
Totusi, abia le astept pt ca ramasesem mult in urma unor orase din tara (sa nu zic si din afara)
Vazand aceasta poza
mie unul spatiul lasat liber pe mijloc pt circulatie mi se pare un pic cam ingust. Judecand dupa pozitia celui din poza pe culoar daca ai pe cineva pus perpendicular pe culoar, nu mai ai pe unde sa treci. Acest lucru va ca crea probleme pe linii incarcate, cum este 41.
De asemenea, repartizarea primelor vagoane direct in 41 nu stiu cat de inspirata este. Dpdv al capacitatii decizia este buna, dar avand in vedere ca sunt vehicule noi,care mereu mai au problemele aferente, orice avarie genereaza blocaje (mai mici sau mai mari) si acest lucru va genera polemici in spatiul public (calatori ca intarzie si ca nu sunt bune si duamna va ataca, spunand ca turcii erau mai buni).
Totusi, abia le astept pt ca ramasesem mult in urma unor orase din tara (sa nu zic si din afara)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
punmeister
Ba e destul de lat culoarul.
Mea culpa, acum vad din filmari ca sunt 56 de scaune in salon, s-au eliminat cele doua spatii goale din randare si s-au pus doua randuri cu 3 scaune fiecare. Acum iese suma, alles klar.
Ba e destul de lat culoarul.
punmeister wrote here:
Normal trebuiau vopsite monocolor conform CS, dar ma rog. Idem si numarul de scaune, unde acolo e si mai dubios, pentru ca era si criteriu eliminatoriu de evaluare.
Mea culpa, acum vad din filmari ca sunt 56 de scaune in salon, s-au eliminat cele doua spatii goale din randare si s-au pus doua randuri cu 3 scaune fiecare. Acum iese suma, alles klar.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
shoppy
Este foarte bine ca se aduc direct in 41 din mai multe motive:
- este cea mai grea linie, atat ca incarcare de pasageri cat si ca numar e pante/rampe, deci orice problema au vagoanele o sa fie scoasa mai repede la iveala si rezolvata pe garantie
- este linie UIC pe tot traseul deci dispare justificarea ca le strica dalele OR
- Alexandria este depou modernizat si "de protocol", deci nici o justificare aiurea nici cu depoul
- nu mai sunt carcotasi care sa se planga peste tot ca au tratament special ca daca erau pe 41 se stricau imediat
- Astra se tot bate cu caramida in piept ca tot ce vine din afara face probleme ca producatorii externi nu au calitate, nu sunt patrioti, nu cunosc situatia din Romania si nu au experienta la rulat tramvaie pe situatia din Romania, in timp ce ei care sunt romani sunt toba la calitate, la patriotism, la cunoscut situatia din Romania si la rulat tramvaie in Romania, asa ca o sa mearga totul blana din prima, deci sa va adeveri sau nu imediat
Este foarte bine ca se aduc direct in 41 din mai multe motive:
- este cea mai grea linie, atat ca incarcare de pasageri cat si ca numar e pante/rampe, deci orice problema au vagoanele o sa fie scoasa mai repede la iveala si rezolvata pe garantie
- este linie UIC pe tot traseul deci dispare justificarea ca le strica dalele OR
- Alexandria este depou modernizat si "de protocol", deci nici o justificare aiurea nici cu depoul
- nu mai sunt carcotasi care sa se planga peste tot ca au tratament special ca daca erau pe 41 se stricau imediat
- Astra se tot bate cu caramida in piept ca tot ce vine din afara face probleme ca producatorii externi nu au calitate, nu sunt patrioti, nu cunosc situatia din Romania si nu au experienta la rulat tramvaie pe situatia din Romania, in timp ce ei care sunt romani sunt toba la calitate, la patriotism, la cunoscut situatia din Romania si la rulat tramvaie in Romania, asa ca o sa mearga totul blana din prima, deci sa va adeveri sau nu imediat
- ByOnu
-
Posted:
-
- mirceade
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
punmeister
Da, vor avea un rastel in spate de tot la usa 5 care se poate plia, astfel incat sa nu ocupe spatiu inutil in salon.
Da, vor avea un rastel in spate de tot la usa 5 care se poate plia, astfel incat sa nu ocupe spatiu inutil in salon.
- messe
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
messe
Daca partea din spate este identica dpdv constructiv cu partea frontala, sunt curios pe afisajul din spatele tramvaiului va aparea afisat acelasi lucru ca pe afisajul frontal ( de ex: 41 Piata Presei Libere via Pta Crangasi, cand tramvaiul se afla pe sensul Ghencea-Presa Libera)?
Daca partea din spate este identica dpdv constructiv cu partea frontala, sunt curios pe afisajul din spatele tramvaiului va aparea afisat acelasi lucru ca pe afisajul frontal ( de ex: 41 Piata Presei Libere via Pta Crangasi, cand tramvaiul se afla pe sensul Ghencea-Presa Libera)?
- orex
-
Posted:
-
Re: Astra Imperio Metropolitan
orex
Te ajuta cu ceva mai mult decat numarul liniei pe care circula?
E exact ca si cronometru de la metrou...te intereseaza ce ai pierdut si de cand?!
Te ajuta cu ceva mai mult decat numarul liniei pe care circula?
E exact ca si cronometru de la metrou...te intereseaza ce ai pierdut si de cand?!
📖 Pagination options