Topic: Propuneri de noi stații
84 posts, 28809 views
📖 Pagination options
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru stații RATB/STB noi
STB Spotting 21
Am putea privi cazul lui 104 care trece prin statia "Pod Eroilor" aferenta 122, 137, 163, 168, 196, 226, 368, N110, N116 de pe Bd. Eroilor, insa oricum face statia omonima de dupa virajul dreapta pe Splai.
Am putea privi cazul lui 104 care trece prin statia "Pod Eroilor" aferenta 122, 137, 163, 168, 196, 226, 368, N110, N116 de pe Bd. Eroilor, insa oricum face statia omonima de dupa virajul dreapta pe Splai.
- andrei11
-
Posted:
-
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru stații RATB/STB noi
alexandru_gr
Ce rost ar avea să oprească de două ori în 200 de metri?
Ce rost ar avea să oprească de două ori în 200 de metri?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru stații RATB/STB noi
andrei11
E vorba de 300 metri, nu de 200. Şi metroul în Drumul Taberei opreşte la juma' de kilometru.
Păi 46 de ce opreşte de două ori, şi înainte şi după intersecţie ? ( La Piaţa Iancului )
Idem tramvaiul 10 la Piaţa Sudului.
Idem 135 tot la Iancului.
E vorba de 300 metri, nu de 200. Şi metroul în Drumul Taberei opreşte la juma' de kilometru.
Păi 46 de ce opreşte de două ori, şi înainte şi după intersecţie ? ( La Piaţa Iancului )
Idem tramvaiul 10 la Piaţa Sudului.
Idem 135 tot la Iancului.
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru stații RATB/STB noi
STB Spotting 21
Ar fi util sa opreasca in ambele statii, tinand cont ca s-ar face o transbordare mai usoara a calatorilor care vin dinspre Razoare.
alexandru_gr wrote here:
Ce rost ar avea să oprească de două ori în 200 de metri?
Ar fi util sa opreasca in ambele statii, tinand cont ca s-ar face o transbordare mai usoara a calatorilor care vin dinspre Razoare.
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru stații RATB/STB noi
alexandru_gr
Eu unu nu aș vedea utilă oprirea , e ca și cum aș pune linia 454 să oprească și în stația "Șoseaua Gării Cățelu" aferentă liniilor 406,407,451,452,457,458 sens spre oraș Pantelimon.
Eu unu nu aș vedea utilă oprirea , e ca și cum aș pune linia 454 să oprească și în stația "Șoseaua Gării Cățelu" aferentă liniilor 406,407,451,452,457,458 sens spre oraș Pantelimon.
- Vasile52
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru stații RATB/STB noi
Vasile52
61, 62, 136, 336 pe sensul spre A1 opresc in statia "Piata Gorjului" dinaintea intersectiei iar apoi trec fara oprire de statia "Piata Gorjului" dupa intersectie aferenta liniilor 137 si 138. Aceste linii ar trebui mutate dupa intersectie pentru ca la orele de varf blocheaza virajul la dreapta şi ar facilita transferul cu 137/138.
cris_m wrote here:
De curiozitate, pentru traseele de zi exista cazuri de acest gen in care o linie nu opreste in vreo statie si altele da?
61, 62, 136, 336 pe sensul spre A1 opresc in statia "Piata Gorjului" dinaintea intersectiei iar apoi trec fara oprire de statia "Piata Gorjului" dupa intersectie aferenta liniilor 137 si 138. Aceste linii ar trebui mutate dupa intersectie pentru ca la orele de varf blocheaza virajul la dreapta şi ar facilita transferul cu 137/138.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru stații RATB/STB noi
Gabi23
Nu e cazul de modificare, este nejustificat. Transferul respectiv îl poți face la stația Valea Lungă. Oprirea dinainte de intersecție facilitează tranbordarea rapidă la stația de metrou Gorjului.
Nu e cazul de modificare, este nejustificat. Transferul respectiv îl poți face la stația Valea Lungă. Oprirea dinainte de intersecție facilitează tranbordarea rapidă la stația de metrou Gorjului.
- STB Spotting 21
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru stații RATB/STB noi
STB Spotting 21
De asemenea, propun o alta masura de, zic eu, facilitare a transbordarilor, prin oprirea autobuzelor liniei 133 in statia "Bd. Pache Protopopescu", a tramvaielor 14 si 55, pe sens Basarab.
Configuratia statiilor de la Hala Traian face destul de grea transbordarea calatorilor din 133 spre liniile 14 si 55, si viceversa, iar statia urmatoare este de abia la Foisor pentru 133, deci legatura cu 14 si 55 devine deloc la indemana. Totodata, autobuzele din 133 sa nu mai faca statia de la Foisor dinainte de intersectie, comuna cu 135.
De asemenea, propun o alta masura de, zic eu, facilitare a transbordarilor, prin oprirea autobuzelor liniei 133 in statia "Bd. Pache Protopopescu", a tramvaielor 14 si 55, pe sens Basarab.
Configuratia statiilor de la Hala Traian face destul de grea transbordarea calatorilor din 133 spre liniile 14 si 55, si viceversa, iar statia urmatoare este de abia la Foisor pentru 133, deci legatura cu 14 si 55 devine deloc la indemana. Totodata, autobuzele din 133 sa nu mai faca statia de la Foisor dinainte de intersectie, comuna cu 135.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru stații RATB/STB noi
rosetti61
104 a oprit la inceputuri in statia liniilor care veneau din Drumul Taberei si o tranzita doar pe cea a lul 336.
336 cum de opreste si la Carol Davila si apoi dupa colt la Pod Cotroceni statia aferenta 123, 201 (era sa zic 601... )?
104 a oprit la inceputuri in statia liniilor care veneau din Drumul Taberei si o tranzita doar pe cea a lul 336.
336 cum de opreste si la Carol Davila si apoi dupa colt la Pod Cotroceni statia aferenta 123, 201 (era sa zic 601... )?
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru stații RATB/STB noi
cosminduru
Opririle astea foarte dese ar fi utile, cu condiția să se impună o nouă regulă cu oprirea numai dacă urcă sau coboară cineva, plus deschiderea ușilor numai la buton.
Altfel avem uzură nejustificată pt uși, frâne, etc.
Populația Bucureștiului ar trebui educată să folosească sistemul din afară sau de la autobuzele de noapte. Ești în stație, vrei să urci, faci cu mâna să se oprească. Vrei să cobori, apeși butonul STOP și șoferul știe să facă stația.
Opririle astea foarte dese ar fi utile, cu condiția să se impună o nouă regulă cu oprirea numai dacă urcă sau coboară cineva, plus deschiderea ușilor numai la buton.
Altfel avem uzură nejustificată pt uși, frâne, etc.
Populația Bucureștiului ar trebui educată să folosească sistemul din afară sau de la autobuzele de noapte. Ești în stație, vrei să urci, faci cu mâna să se oprească. Vrei să cobori, apeși butonul STOP și șoferul știe să facă stația.
- lykkelig.
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru stații RATB/STB noi
lykkelig.
Asta ar fi buna pentru liniile de autobuz 400 care ies din afara Bucureștiului .
Asta ar fi buna pentru liniile de autobuz 400 care ies din afara Bucureștiului .
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Propuneri pentru stații RATB/STB noi
barbuandrei
La infiintarea liniilor regionale, R431, R432, R433 aveau statie la Pacii, Metro Militari si Liceul Auto. La scurt timp dupa infiintare, au hotarat ca acestea sa opreasca in toate statiile de pe Iuliu Maniu.
La infiintarea liniilor regionale, R431, R432, R433 aveau statie la Pacii, Metro Militari si Liceul Auto. La scurt timp dupa infiintare, au hotarat ca acestea sa opreasca in toate statiile de pe Iuliu Maniu.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Cezar210
În mesaj nu este o propunere despre un nou traseu, ci despre o nouă stație.
Consider necesară (ținând cont de înființarea stației "Parc Drumul Taberei" pe sens Romancierilor) înființarea unei astfel de stații și pe sensul spre Favorit.
Unde?
Este un acces la metrou ce are lângă el o zonă de asfalt până la stradă. Acolo poate fi amplasată stația.
Avantaje:
- nu ar exista stația doar pe un sens;
- ar fi mult mai ușor de ajuns de la stația liniilor 105/168 până în parc;
- ar fi și o transbordare mult mai ușoară la metrou, accesul fiind exact lângă stație, față de "Piața Drumul Taberei", unde e ceva de mers.
Dezavantaje:
- ar fi cam în mijlocul drumului stația, însă nu văd o problemă reală în acest sens.
Amplasamentul stației ar fi următorul:
În mesaj nu este o propunere despre un nou traseu, ci despre o nouă stație.
Consider necesară (ținând cont de înființarea stației "Parc Drumul Taberei" pe sens Romancierilor) înființarea unei astfel de stații și pe sensul spre Favorit.
Unde?
Este un acces la metrou ce are lângă el o zonă de asfalt până la stradă. Acolo poate fi amplasată stația.
Avantaje:
- nu ar exista stația doar pe un sens;
- ar fi mult mai ușor de ajuns de la stația liniilor 105/168 până în parc;
- ar fi și o transbordare mult mai ușoară la metrou, accesul fiind exact lângă stație, față de "Piața Drumul Taberei", unde e ceva de mers.
Dezavantaje:
- ar fi cam în mijlocul drumului stația, însă nu văd o problemă reală în acest sens.
Amplasamentul stației ar fi următorul:
Statie noua.jpg (159.95 KB; downloaded 1564 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination