Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
2709 posts, 446590 views
📖 Pagination options
- branxu
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
branxu
@ Dominatrix se pare ca nu ai citit bine citatulEl se referea la șoseaua ce trece prin parcul Herestrau (te rog mai citește o data postul lui jailor) și explicam ca de fapt "sa traversezi cu o autostrada Parcul Herastrau" este o prevedere a PUG la fel ca si Diametrala. Bun, rău, expirat sau neexpirat acesta e documentul în baza căruia pana în decembrie 2010 se dezvolta orasul București.
Mai explic încă o data "autostrada din parcul Herastrau" este o parte a unui proiect al PMB "Inchidere Inel median (sic) de circulație la zona nord/autostrada urbana P.U.Z. și Studii de fezabilitate - tronsonul Lacul Morii - Sos. Colentina"(aici găsiți anunțul http://www.e-achizitii.com/view_anunt.p ... unt=340828).
Nu pot sa adaug planșa P.U.G. din care se poate observa clar ca legătura intre Piața Delfinului și Crangași se face pe un alt traseu decât cel pe care tu îl prezinți (traseu care de fapt nu închide nici un inel căci intre Piața Charles de Gaulle unde se termina Prezan și Piața de la Doamna Ghica care face legătura cu Chisinau nu exista nici un traseu de 2 fire pe sens), dar ca sa fie totul mult mai explicit, va dau linkul unui articol al unui urbanist în care prezintă închiderea inelului median prin zona caii ferate spre constanta (nu prin turda si prezan cum spui tu) și implicit prin parcul Herastrau: http://www.bucurestiivechisinoi.ro/2011 ... concluzie/
Despre reinoirea PUG: ea ar fi trebuit pornita în anul 2007 (mandatul lui Videanu) cu o analiza a modificărilor apărute și o refacere a strategiei pentru ca P.U.G.-ul nou sa poată intra în vigoare la data de 1 ianuarie 2011 (asta bazându-ma pe o simetrie a duratei lucrărilor și avizărilor pt P.U.G.-ul vechi care au durat tot 3 ani). Din păcate și acea administrație cât și aceasta nu au avut o atitudine proactiva ci s-au bazat pe o tradiție împământenita în romania prin care PUG-urile se prelungeau prin hotărâri de consiliu. Mai mult eu nu pot prezuma nimic.
Valoarea Pasajului Basarab a crescut nu numai prin lucrări adiționale ci prin modificarea succesiva a proiectului care inițial trebuia doar sa treaca din b-dul Titulescu in soseaua Orhideelor. Pentru a vedea exact cum au decurs lucrurile te rog lecturează următoarele HCGMB și anexele:
-in 2004 HCGMB 160 prevede o valoare de 67,81 mil Euro pentru un pasaj în lungime de 1124m (http://acteinterne.pmb.ro/legis/acteint ... hp?f=13239)
-in 2005 HCGMB 253 prevede o valoare de 178.17 mil Euro pentru un pasaj in lungime de 1900m (http://acteinterne.pmb.ro/legis/acteint ... hp?f=15730 si http://acteinterne.pmb.ro/legis/acteint ... 253_05.pdf)
-in 2007 HCGMB 121 prevede o valoare de 225.90 mil Euro pentru un pasaj in lungime de 1900m (http://acteinterne.pmb.ro/legis/acteint ... hp?f=20995 si http://acteinterne.pmb.ro/legis/acteint ... 121_07.pdf)
Despre expropieri in Cazul Dametralei, HCGMB 51 din 2009 la care faci tu referire (http://acteinterne.pmb.ro/legis/acteint ... hp?f=24939) "se solicita aprobarea procedurii de expropiere pentru [doar n.m.] 83 de imobile ramase de expropiat" ergo pana la data hotărârii se expropiasera sau se efectuase transferul de proprietate pentru celelate. Conform legii 33 din 1994 ART. 4 precizeaza "Cei interesati pot conveni atit asupra modalitatii de transfer al dreptului de proprietate, cit si asupra cuantumului si naturii despagubirii, cu respectarea dispozitiilor legale privind conditiile de fond, de forma si de publicitate, fara a se declansa procedura de expropriere prevazuta in prezenta lege" adica o data ce PUZ este aprobat si se hotaraste cauza de utilitate publica (HOTARIRE 262 din 02/11/2006), in acest caz esti notificat si întrebat dacă ești acord cu cuantumul despăgubirii (ai binenteles mai multe cai de atac: petitia catre primar, apelul la comisia de exproprieri de la primărie si instanta). Deci ești de acord cu propunere primești banii si nu se produce decât o cumpărare de către primărie a bunurilor imobile cuprinse in zona de utilitate publica. Nu inteleg de ce presupui tu ca mi "se pare normal ca cu banii primiți pe un apartament in acea zona sa nu poti sa iti cumperi o garsoniera nici in Ferentari"... știi tu vreo zona în București unde garsonierele sunt mai mult de 200 de mii de Euro?
@jailor
Multa lume preia lucruri văzute/auzite/citite în mass-media fără sa cunoască lucrurile și le repeta ca pe niște adevăruri, despre asta e vorba. Valoarea istorica trebuie stabilita de cei de la monumente istorice, traseele stradale trebuiesc analizate de proiectanții de drumuri, raportul de cost beneficii de economiști iar decizia trebuie luată de către aleșii locali care trebui sa răspundă în fata comunității. Din păcate nimic din toate astea nu se întâmpla... comisia monumentelor istorice nu au făcut nimic de 4 ani de când a fost adoptat proiectul, traseul stradal e numai unul și cel mai simplu pentru proiectant deci raportul cost beneficii neavând variante nu poate fi un luat în considerare iar aleșii locali (primarul si consilierii din 96) tac și își vad fără griji de afaceri și politica în continuare.
@adn&others
Va rog sa citiți toate referințele care sunt adăugate în ceea ce scriu și stabiliți doar atunci cât de adevărat este cât de conform cu realitate e ce spun.
PS nu te supăra dominatrix dar accepta ca o doamna ce eștica am dreptate și ca tu nu stii de fapt pe unde se inchide inelul median și ca tu nu ai nici cea mai mica idee despre valoare basarabului și ca tu nici macar nu ai citit HCGMB cu expropierile din Buzesti.
Dominatrix wrote:Branxu, nu te supara, dar faci confuzii mari de tot. Inelul median de circulatie, asa cum ii spune si numele este un INEL, nu o DIAMETRALA, asa cum e artera de care vorbim aici.branxu wrote:
Bun, dar ce te faci ca ideea asta nu este a lui oprescu ci este o idee data de P.U.G. București și face parte din ceea ce se numește "inelul median de circulație" adică singura artera concentrica cu regim de mare viteza ce se poate realiza intre inelul central "Mihai Bravu/Ștefan cel Mare/Pasaj Basarab/etc" și centura capitalei. Mai este el "descreierat"?
@ Dominatrix se pare ca nu ai citit bine citatulEl se referea la șoseaua ce trece prin parcul Herestrau (te rog mai citește o data postul lui jailor) și explicam ca de fapt "sa traversezi cu o autostrada Parcul Herastrau" este o prevedere a PUG la fel ca si Diametrala. Bun, rău, expirat sau neexpirat acesta e documentul în baza căruia pana în decembrie 2010 se dezvolta orasul București.
Mai explic încă o data "autostrada din parcul Herastrau" este o parte a unui proiect al PMB "Inchidere Inel median (sic) de circulație la zona nord/autostrada urbana P.U.Z. și Studii de fezabilitate - tronsonul Lacul Morii - Sos. Colentina"(aici găsiți anunțul http://www.e-achizitii.com/view_anunt.p ... unt=340828).
Nu pot sa adaug planșa P.U.G. din care se poate observa clar ca legătura intre Piața Delfinului și Crangași se face pe un alt traseu decât cel pe care tu îl prezinți (traseu care de fapt nu închide nici un inel căci intre Piața Charles de Gaulle unde se termina Prezan și Piața de la Doamna Ghica care face legătura cu Chisinau nu exista nici un traseu de 2 fire pe sens), dar ca sa fie totul mult mai explicit, va dau linkul unui articol al unui urbanist în care prezintă închiderea inelului median prin zona caii ferate spre constanta (nu prin turda si prezan cum spui tu) și implicit prin parcul Herastrau: http://www.bucurestiivechisinoi.ro/2011 ... concluzie/
Despre reinoirea PUG: ea ar fi trebuit pornita în anul 2007 (mandatul lui Videanu) cu o analiza a modificărilor apărute și o refacere a strategiei pentru ca P.U.G.-ul nou sa poată intra în vigoare la data de 1 ianuarie 2011 (asta bazându-ma pe o simetrie a duratei lucrărilor și avizărilor pt P.U.G.-ul vechi care au durat tot 3 ani). Din păcate și acea administrație cât și aceasta nu au avut o atitudine proactiva ci s-au bazat pe o tradiție împământenita în romania prin care PUG-urile se prelungeau prin hotărâri de consiliu. Mai mult eu nu pot prezuma nimic.
Valoarea Pasajului Basarab a crescut nu numai prin lucrări adiționale ci prin modificarea succesiva a proiectului care inițial trebuia doar sa treaca din b-dul Titulescu in soseaua Orhideelor. Pentru a vedea exact cum au decurs lucrurile te rog lecturează următoarele HCGMB și anexele:
-in 2004 HCGMB 160 prevede o valoare de 67,81 mil Euro pentru un pasaj în lungime de 1124m (http://acteinterne.pmb.ro/legis/acteint ... hp?f=13239)
-in 2005 HCGMB 253 prevede o valoare de 178.17 mil Euro pentru un pasaj in lungime de 1900m (http://acteinterne.pmb.ro/legis/acteint ... hp?f=15730 si http://acteinterne.pmb.ro/legis/acteint ... 253_05.pdf)
-in 2007 HCGMB 121 prevede o valoare de 225.90 mil Euro pentru un pasaj in lungime de 1900m (http://acteinterne.pmb.ro/legis/acteint ... hp?f=20995 si http://acteinterne.pmb.ro/legis/acteint ... 121_07.pdf)
Despre expropieri in Cazul Dametralei, HCGMB 51 din 2009 la care faci tu referire (http://acteinterne.pmb.ro/legis/acteint ... hp?f=24939) "se solicita aprobarea procedurii de expropiere pentru [doar n.m.] 83 de imobile ramase de expropiat" ergo pana la data hotărârii se expropiasera sau se efectuase transferul de proprietate pentru celelate. Conform legii 33 din 1994 ART. 4 precizeaza "Cei interesati pot conveni atit asupra modalitatii de transfer al dreptului de proprietate, cit si asupra cuantumului si naturii despagubirii, cu respectarea dispozitiilor legale privind conditiile de fond, de forma si de publicitate, fara a se declansa procedura de expropriere prevazuta in prezenta lege" adica o data ce PUZ este aprobat si se hotaraste cauza de utilitate publica (HOTARIRE 262 din 02/11/2006), in acest caz esti notificat si întrebat dacă ești acord cu cuantumul despăgubirii (ai binenteles mai multe cai de atac: petitia catre primar, apelul la comisia de exproprieri de la primărie si instanta). Deci ești de acord cu propunere primești banii si nu se produce decât o cumpărare de către primărie a bunurilor imobile cuprinse in zona de utilitate publica. Nu inteleg de ce presupui tu ca mi "se pare normal ca cu banii primiți pe un apartament in acea zona sa nu poti sa iti cumperi o garsoniera nici in Ferentari"... știi tu vreo zona în București unde garsonierele sunt mai mult de 200 de mii de Euro?
@jailor
Multa lume preia lucruri văzute/auzite/citite în mass-media fără sa cunoască lucrurile și le repeta ca pe niște adevăruri, despre asta e vorba. Valoarea istorica trebuie stabilita de cei de la monumente istorice, traseele stradale trebuiesc analizate de proiectanții de drumuri, raportul de cost beneficii de economiști iar decizia trebuie luată de către aleșii locali care trebui sa răspundă în fata comunității. Din păcate nimic din toate astea nu se întâmpla... comisia monumentelor istorice nu au făcut nimic de 4 ani de când a fost adoptat proiectul, traseul stradal e numai unul și cel mai simplu pentru proiectant deci raportul cost beneficii neavând variante nu poate fi un luat în considerare iar aleșii locali (primarul si consilierii din 96) tac și își vad fără griji de afaceri și politica în continuare.
@adn&others
Va rog sa citiți toate referințele care sunt adăugate în ceea ce scriu și stabiliți doar atunci cât de adevărat este cât de conform cu realitate e ce spun.
PS nu te supăra dominatrix dar accepta ca o doamna ce eștica am dreptate și ca tu nu stii de fapt pe unde se inchide inelul median și ca tu nu ai nici cea mai mica idee despre valoare basarabului și ca tu nici macar nu ai citit HCGMB cu expropierile din Buzesti.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Dominatrix
Dupa cum se observa, in inelul median apare un "gol" in zona de nord intre Prezan (Arcul de Triumf) si Barbu Vacarescu, evidentiat de mine prin ovalul albastru. Acest gol a fost lasat tocmai fiindca "inchiderea" propriu-zisa a inelului median in acea zona ar fi implicat achizitionari importante de terenuri, intr-o zona "sensibila", din toate punctele de vedere. La vremea intocmirii studiului, treaba asta a fost destul de controversata si pana la urma a fost lasata in coada de peste. Sunt de acord ca acesta a fost un punct slab al studiului JICA. Dar asta este, nici un studiu nu e perfect, cu atat mai mult cu cat acolo sunt trasate niste directii generale de dezvoltare urbana, nu e batut nimic in cuie.
PUG'ul din 2000 a preluat ideile studiului JICA, si adaugat un nou traseu de inchidere a inelului median prevazut a se realiza in zona "problematica" prin Parcul Herastrau. Din acelasi motiv a aparut si ideea de traseu nou incepand de la Crangasi ("nou", adica diferit de cel proiectat de JICA). De aici a aparut si diferenta de traseu al inelului median (asa cum apare in studiul JICA) fata de traseul mentionat in PUG. Deci, repet, asa cum am mentionat explicit in mesajul anterior, ceea ce am descris eu acolo se referea la studiul JICA, si ideile de la acel moment, care NU cuprindeau bucata centrala intre Prezan si Vacarescu.
branxu wrote:N-am de ce sa ma supar, fiindca acesta e scopul forumului - dialogul si schimbul de idei, deci hai sa le luam pe rand:
PS nu te supăra dominatrix dar accepta ca o doamna ce eștica am dreptate și ca tu nu stii de fapt pe unde se inchide inelul median și ca tu nu ai nici cea mai mica idee despre valoare basarabului și ca tu nici macar nu ai citit HCGMB cu expropierile din Buzesti.
branxu wrote:Aici vorbim de lucruri diferite. Intr-adevar am inteles gresit la ce te refereai (fiindca in acest topic e vorba de Buzesti- Berzei-Uranus, nu de inelul median), dar in mesajul meu anterior, cand am vorbit despre segmentele inelului median, le-am descris asa cum au fost ele definite in studiul JICA. Am indicat proiectele care apareau ca necesare in acel studiu pentru completarea acestui inel. Ca sa fie totul clar atasez aici 2 imagini. Prima descrie proiectele rutiere necesare (toate, nu numai cele legate de inelul median), iar a 2'a o harta a acestor proiecte asa cum apar ele in studiul JICA. Numerele de pe harta corespund cu numerele descriptive din tabel.
@ Dominatrix se pare ca nu ai citit bine citatulEl se referea la șoseaua ce trece prin parcul Herestrau (te rog mai citește o data postul lui jailor) și explicam ca de fapt "sa traversezi cu o autostrada Parcul Herastrau" este o prevedere a PUG la fel ca si Diametrala. Bun, rău, expirat sau neexpirat acesta e documentul în baza căruia pana în decembrie 2010 se dezvolta orasul București.
Mai explic încă o data "autostrada din parcul Herastrau" este o parte a unui proiect al PMB "Inchidere Inel median (sic) de circulație la zona nord/autostrada urbana P.U.Z. și Studii de fezabilitate - tronsonul Lacul Morii - Sos. Colentina"(aici găsiți anunțul http://www.e-achizitii.com/view_anunt.p ... unt=340828).
Nu pot sa adaug planșa P.U.G. din care se poate observa clar ca legătura intre Piața Delfinului și Crangași se face pe un alt traseu decât cel pe care tu îl prezinți (traseu care de fapt nu închide nici un inel căci intre Piața Charles de Gaulle unde se termina Prezan și Piața de la Doamna Ghica care face legătura cu Chisinau nu exista nici un traseu de 2 fire pe sens), dar ca sa fie totul mult mai explicit, va dau linkul unui articol al unui urbanist în care prezintă închiderea inelului median prin zona caii ferate spre constanta (nu prin turda si prezan cum spui tu) și implicit prin parcul Herastrau: http://www.bucurestiivechisinoi.ro/2011 ... concluzie/
Dupa cum se observa, in inelul median apare un "gol" in zona de nord intre Prezan (Arcul de Triumf) si Barbu Vacarescu, evidentiat de mine prin ovalul albastru. Acest gol a fost lasat tocmai fiindca "inchiderea" propriu-zisa a inelului median in acea zona ar fi implicat achizitionari importante de terenuri, intr-o zona "sensibila", din toate punctele de vedere. La vremea intocmirii studiului, treaba asta a fost destul de controversata si pana la urma a fost lasata in coada de peste. Sunt de acord ca acesta a fost un punct slab al studiului JICA. Dar asta este, nici un studiu nu e perfect, cu atat mai mult cu cat acolo sunt trasate niste directii generale de dezvoltare urbana, nu e batut nimic in cuie.
PUG'ul din 2000 a preluat ideile studiului JICA, si adaugat un nou traseu de inchidere a inelului median prevazut a se realiza in zona "problematica" prin Parcul Herastrau. Din acelasi motiv a aparut si ideea de traseu nou incepand de la Crangasi ("nou", adica diferit de cel proiectat de JICA). De aici a aparut si diferenta de traseu al inelului median (asa cum apare in studiul JICA) fata de traseul mentionat in PUG. Deci, repet, asa cum am mentionat explicit in mesajul anterior, ceea ce am descris eu acolo se referea la studiul JICA, si ideile de la acel moment, care NU cuprindeau bucata centrala intre Prezan si Vacarescu.
branxu wrote:Aici iti dau perfecta dreptate. Dar trebuie sa recunosti ca daca macar procesul ar fi fost demarat in 2008, si nu s-ar fi tras mata de coada pana in noiembrie anul trecut, cand vrand-nevrand PUG'ul a trebuit prelungit, totul ar fi fost mult mai bine.
@ Despre reinoirea PUG: ea ar fi trebuit pornita în anul 2007 (mandatul lui Videanu) cu o analiza a modificărilor apărute și o refacere a strategiei pentru ca P.U.G.-ul nou sa poată intra în vigoare la data de 1 ianuarie 2011 (asta bazându-ma pe o simetrie a duratei lucrărilor și avizărilor pt P.U.G.-ul vechi care au durat tot 3 ani). Din păcate și acea administrație cât și aceasta nu au avut o atitudine proactiva ci s-au bazat pe o tradiție împământenita în romania prin care PUG-urile se prelungeau prin hotărâri de consiliu. Mai mult eu nu pot prezuma nimic.
branxu wrote:Eu ma refeream la majorarile survenite dupa semnarea contractului, nu la cele anterioare acestui moment. La un proiect de asemenea anvergura e normal sa apara majorari. Ca poate a fost vorba si de o "sifonare" de bani, in lipsa de informatii "concludente" prefer sa nu ma pronunt. Dar asa cum ai spus si tu, datorita modificarii succesive a proiectului, e normal ca au aparut si majorari. Personal, cred ca cel putin o parte din aceste schimbari au fost necesare si bine-venite. De exemplu, cum ar fi fost ca pasajul sa coboare la sol inainte de Grozavesti si tot traficul sa se gatuie in intersectia de acolo? Intr-adevar, valoarea data de mine (139 milioane euro), pe care am citat-o din memorie e cu 4 milioane mai mica decat cea din HCGMB'ul 253/2005 (ma refer la valoarea de constructii montaj). Dar repet, e o valoare citata din memorie, iar diferenta de 4 milioane de euro, la un proiect de asemenea anvergura, e un "mizilic". Deci pot spune ca am nimerit-o bine. Majorarile ulterioare stii care au fost, deci nu mai insist. Dar nu mi se pare corect sa comparam costurile initiale (din 2004) cu cele finale, fiindca proiectul a suferit modificari semnificative pe parcurs. Si deci, nici nu putem invoca sifonarea de bani ca singurul motiv pentru aceste majorari.
Valoarea Pasajului Basarab a crescut nu numai prin lucrări adiționale ci prin modificarea succesiva a proiectului care inițial trebuia doar sa treaca din b-dul Titulescu in soseaua Orhideelor.
branxu wrote:Vad ca esti in tema, cate imobile s-au expropriat ca urmare a hotararii HCGMB 262/2006 si cate ca urmare a HCGMB 51/2009? Care au fost valorile medii de despagubire pentru garsoniere, apartamente de 2/3/4 camere, case etc. in cazul imobilelor expropriate conform hotararii din 2006 fata de cele expropriate conform hoatararii din 2009? Evident ca valoarea a scazut intre timp fata de 2006, cand nu era criza, dar intreb ca sa ne facem o idee. Despre cat de corecta a fost valoarea despagubirii, s-a discutat aici pe larg, au fost date si exemple, inclusiv a unei persoane care a fost chiar in situatia sa fie expropriat, si in nici un caz nu a fost vorba de 200.000 de euro pentru o garsoniera. Nu contest ca au fost si exproprieri "corecte", dar acest principiu nu s-a aplicat la fel in toate cazurile. Si asta e problema. Si au fost date exemple si pe acest forum, si in alte parti. Doar de curiozitate, cand (in ce an) s-a facut exproprierea de care vorbesti?
Despre expropieri in Cazul Dametralei, HCGMB 51 din 2009 la care faci tu referire (http://acteinterne.pmb.ro/legis/acteint ... hp?f=24939) "se solicita aprobarea procedurii de expropiere pentru [doar n.m.] 83 de imobile ramase de expropiat" ergo pana la data hotărârii se expropiasera sau se efectuase transferul de proprietate pentru celelate.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
subway guru
Desi e out-of-topic, ma bag si eu in vorba cu 'inelele'...
Sunt trei inele de circulatie in Bucuresti si cu centura perimetrala patru...
- Inelul mic, n-a fost niciodata intregit pentru ca pune probleme grele de demolari in 'zonele istorice';
- Inelul mijlociu, este si inelul principal, cu cateva mici completari o sa ajungem sa-l vedem intregit cat suntem inca in viata, reprezinta 'limitele orasului' de pe vremea lui Kiseleff, unde la intersectiile cu strazile radiale erau puse 'bariere' (ex: Bariera Vergului);
- Inelul mare e o idee mai recenta, rezultata din expansiunea inter si post belica, e mai mult lipsa dar are avantajul ca nu prea trece prin zone intens construite;
- Inelul perimetral e faimoasa 'linie a forturilor', actuala centura auto+cf, si e 'limita naturala a orasului'...lucrare strategica defensiva, care-si indeplineste rolul 'defensiv' si in ziua de azi contra asaltului TIR-urilor, in lipsa:
- Inelului de autostrada...de vise...
Desi e out-of-topic, ma bag si eu in vorba cu 'inelele'...
Sunt trei inele de circulatie in Bucuresti si cu centura perimetrala patru...
- Inelul mic, n-a fost niciodata intregit pentru ca pune probleme grele de demolari in 'zonele istorice';
- Inelul mijlociu, este si inelul principal, cu cateva mici completari o sa ajungem sa-l vedem intregit cat suntem inca in viata, reprezinta 'limitele orasului' de pe vremea lui Kiseleff, unde la intersectiile cu strazile radiale erau puse 'bariere' (ex: Bariera Vergului);
- Inelul mare e o idee mai recenta, rezultata din expansiunea inter si post belica, e mai mult lipsa dar are avantajul ca nu prea trece prin zone intens construite;
- Inelul perimetral e faimoasa 'linie a forturilor', actuala centura auto+cf, si e 'limita naturala a orasului'...lucrare strategica defensiva, care-si indeplineste rolul 'defensiv' si in ziua de azi contra asaltului TIR-urilor, in lipsa:
- Inelului de autostrada...de vise...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
subway guru
Revenind la Hala Matache, imi permit sa pun direct poza, ca sa se lamureasca toata lumea privind ceea ce am spus ca 'actuala' hala nu prea are in comun decat numele cu adevarata veche hala, care si ea era la randul ei un mare jeg, eu 'am prins-o' in copilarie, si era ceva de mai mare rasul...
Revenind la Hala Matache, imi permit sa pun direct poza, ca sa se lamureasca toata lumea privind ceea ce am spus ca 'actuala' hala nu prea are in comun decat numele cu adevarata veche hala, care si ea era la randul ei un mare jeg, eu 'am prins-o' in copilarie, si era ceva de mai mare rasul...
- Tavi
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Tavi
Consider poza mai mult decat relevanta si ne scuteste de alte comentarii.
Multumiri SubwayGuru!
Consider poza mai mult decat relevanta si ne scuteste de alte comentarii.
Multumiri SubwayGuru!
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
ByOnu
Pe lung... NU!
jailor wrote:
In aceasta poza avem o darapanatura mai mare decat Hala Matache...de asemeni este o maghernita mai maghernita decat cea mai mare maghernita de pe Buzesti. De asemeni precizez ca este chiar in centrul Bucurestiului. De asemeni precizez ca prin demolarea ei se poate largi strada franceza care in zona acestei maghernite se reduce la doar un trotuar.
Intrebare: Considerati ca trebuie demolata?
Pe lung... NU!
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Dominatrix
Jailor, nu te supara ca iti spun, dar fie n-ai inteles nimic din ce vroia sa spuna Subway Guru cand a pus poza cu vechea hala matache, fie te faci ca nu intelegi. In primul rand, dupa cum se poate observa din poza, actuala hala Matache nu mai are nimic de-a face cu vechea hala "istorica". Nu poti sa spui ca actuala caldire e monument istoric doar pentru ca e o cladire mai veche si o Cioara din primarie i-a pus un basorelief pe frontispiciu.
In al 2'lea rand, comparatia cu cladirea din centrul vechi din poza pe care ai pus-o e cel putin fortata, fiindca in acel caz intr-adevar e vorba de un monument istoric, aflat in centrul vechi al orasului, protejat ca atare iar centrul vechi se restaureaza, nu se demoleaza, si nici nu se largesc strazile pe acolo.
Jailor, nu te supara ca iti spun, dar fie n-ai inteles nimic din ce vroia sa spuna Subway Guru cand a pus poza cu vechea hala matache, fie te faci ca nu intelegi. In primul rand, dupa cum se poate observa din poza, actuala hala Matache nu mai are nimic de-a face cu vechea hala "istorica". Nu poti sa spui ca actuala caldire e monument istoric doar pentru ca e o cladire mai veche si o Cioara din primarie i-a pus un basorelief pe frontispiciu.
In al 2'lea rand, comparatia cu cladirea din centrul vechi din poza pe care ai pus-o e cel putin fortata, fiindca in acel caz intr-adevar e vorba de un monument istoric, aflat in centrul vechi al orasului, protejat ca atare iar centrul vechi se restaureaza, nu se demoleaza, si nici nu se largesc strazile pe acolo.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
subway guru
@jailor:
oricat ai incerca sa fortezi lucrurile si sa bati campii, nu ne convingi de nici un fel, pentru ca nu ai nici un fel de dreptate...
Doar incerci sa 'bagi lucrurile in ceata' cu 'tenta ta politica'...
Eu te-am mai intrebat odata si n-ai indraznit sa dai un raspuns clar:
In mintea ta 'acea hala matache' pe care ti-am bagat-o 'mura-n gura' sub nas, ca altfel habar nu ai fi avut despre ce vorbesti, o consideri ca este echivalenta cu zidurile antice si medievale de la Sarmizegetusa Regia, Ulpia Traiana, Curtea Veche, Turnul Chindiei, Cetatea Sucevei sau a Neamtzului, Castelul Huniazilor si multe alte 'pietre sfinte ale istoriei neamului asta'???
Despre ce tot 'baigui' tu acolo, semidoctule???
Oare tu nu realizezi ce prostii debitezi?
Sau pornesti de la principiul ca noi toti suntem tampitzi si ne iei de prosti?
Chiar nu stiu de ce trebuie sa-ti suportam ineptiile...
@jailor:
oricat ai incerca sa fortezi lucrurile si sa bati campii, nu ne convingi de nici un fel, pentru ca nu ai nici un fel de dreptate...
Doar incerci sa 'bagi lucrurile in ceata' cu 'tenta ta politica'...
Eu te-am mai intrebat odata si n-ai indraznit sa dai un raspuns clar:
In mintea ta 'acea hala matache' pe care ti-am bagat-o 'mura-n gura' sub nas, ca altfel habar nu ai fi avut despre ce vorbesti, o consideri ca este echivalenta cu zidurile antice si medievale de la Sarmizegetusa Regia, Ulpia Traiana, Curtea Veche, Turnul Chindiei, Cetatea Sucevei sau a Neamtzului, Castelul Huniazilor si multe alte 'pietre sfinte ale istoriei neamului asta'???
Despre ce tot 'baigui' tu acolo, semidoctule???
Oare tu nu realizezi ce prostii debitezi?
Sau pornesti de la principiul ca noi toti suntem tampitzi si ne iei de prosti?
Chiar nu stiu de ce trebuie sa-ti suportam ineptiile...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
subway guru
@jailor:
Uite, iti dau eu o tema 'adevarata' de gandire:
Spune-ne si noua, bucuresteni de rand, CUM s-au improprietarit niste grecotei 'istetzi' pe o hala de piatza publica construita de 'comuna Bucuresti' (inlocuieste te rog comuna=municipiu ca sa fie pe intzelesul zilelor noastre) la Matache???
Hai, sapa si tu la ceva 'util', nu umbla numai cu 'manarii'...
Mie aici imi miroase ceva urat, tie nu?
Poate ne spui si CAND a fost 'clasificata' panarama drept 'monoment' istoric?
De CINE si pentru ce INTERESE?
Si ce avantaje materiale 'necuvenite' si in folosul CUI s-au tras din 'manevra' asta?
Poate totusi faci si tu ceva realmente util, nu doar sa lansezi 'tiribombe'...
Ca te vad foarte 'justitiar'...
@jailor:
Uite, iti dau eu o tema 'adevarata' de gandire:
Spune-ne si noua, bucuresteni de rand, CUM s-au improprietarit niste grecotei 'istetzi' pe o hala de piatza publica construita de 'comuna Bucuresti' (inlocuieste te rog comuna=municipiu ca sa fie pe intzelesul zilelor noastre) la Matache???
Hai, sapa si tu la ceva 'util', nu umbla numai cu 'manarii'...
Mie aici imi miroase ceva urat, tie nu?
Poate ne spui si CAND a fost 'clasificata' panarama drept 'monoment' istoric?
De CINE si pentru ce INTERESE?
Si ce avantaje materiale 'necuvenite' si in folosul CUI s-au tras din 'manevra' asta?
Poate totusi faci si tu ceva realmente util, nu doar sa lansezi 'tiribombe'...
Ca te vad foarte 'justitiar'...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
subway guru
@jailor:
Hai, miscati-va si voi ceva mai vioi, puneti 'aparatul de partid' la treaba si dati-ne raspunsurile cerute ca de aia v-am votatara, nu ca sa stati de 'popandai' la coltz de strada...
@jailor:
Hai, miscati-va si voi ceva mai vioi, puneti 'aparatul de partid' la treaba si dati-ne raspunsurile cerute ca de aia v-am votatara, nu ca sa stati de 'popandai' la coltz de strada...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
subway guru
Hai las-o mai moale, raspunde mai bine la ce am intrebat, nu o lua la intors cu 'tractoristii', 'specialistii in constructii' si alte 'bancuri' dintr-astea...ca vad ca 'voi' de fapt nu sunteti decat specialisti in 'palavre'...
V-am demonstrat suficient ca sunt mai 'bucurestean' decat voi toti luati la gramada de la Teleorman si Bragadiru, si ca mine sunt destui prin imprejurimi, ca habar nu aveti despre istoria acestui sublim oras pe care 'noi' il avem 'in sange' si pe care voi nici nu sunteti in stare sa-l deslusiti, si chiar ma bucur sa va 'enervez' pentru ca o meritati, tocmai pentru ca ceea ce va doriti voi, slutirea unui oras ce v-ar fi putut 'putzi' foarte frumos voua , noua doar 'ne pute'...
Daca esti 'din activul de partid' fa bine si raspunde la ce v-am intrebat...nu veni doar cu comentarii de alde astea 'ca proasta-n targ' tot la coltz de strada...si cu argumente dintr-astea 'Æ’utile'...
Mai ales ca va dati singuri 'la gioale', daca e sa spunem 'pe bune', e si asta unul din proiectele lui Videanu de care acum 'va deziceti' ca asa va vine voua mai bine acum...
Singura 'motivatie' presupun 'valabila' ar putea fi ca la 'minunata' hala se vindeau pe vremuri si 'carnatiii de Plescoi ai mult stimatei si iubitei doamne ce pupati voi in diverse locuri'...
Hai ca e de-a dreptul 'nashpa', chiar nu realizati penibilitatea lucrurilor?
'Huo postacii'!
Hai las-o mai moale, raspunde mai bine la ce am intrebat, nu o lua la intors cu 'tractoristii', 'specialistii in constructii' si alte 'bancuri' dintr-astea...ca vad ca 'voi' de fapt nu sunteti decat specialisti in 'palavre'...
V-am demonstrat suficient ca sunt mai 'bucurestean' decat voi toti luati la gramada de la Teleorman si Bragadiru, si ca mine sunt destui prin imprejurimi, ca habar nu aveti despre istoria acestui sublim oras pe care 'noi' il avem 'in sange' si pe care voi nici nu sunteti in stare sa-l deslusiti, si chiar ma bucur sa va 'enervez' pentru ca o meritati, tocmai pentru ca ceea ce va doriti voi, slutirea unui oras ce v-ar fi putut 'putzi' foarte frumos voua , noua doar 'ne pute'...
Daca esti 'din activul de partid' fa bine si raspunde la ce v-am intrebat...nu veni doar cu comentarii de alde astea 'ca proasta-n targ' tot la coltz de strada...si cu argumente dintr-astea 'Æ’utile'...
Mai ales ca va dati singuri 'la gioale', daca e sa spunem 'pe bune', e si asta unul din proiectele lui Videanu de care acum 'va deziceti' ca asa va vine voua mai bine acum...
Singura 'motivatie' presupun 'valabila' ar putea fi ca la 'minunata' hala se vindeau pe vremuri si 'carnatiii de Plescoi ai mult stimatei si iubitei doamne ce pupati voi in diverse locuri'...
Hai ca e de-a dreptul 'nashpa', chiar nu realizati penibilitatea lucrurilor?
'Huo postacii'!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
subway guru
@jailor:
OK, de acord, facem pace, ingropam 'securea razboiului' ca nu face bine la nimeni si incercam sa ne aplecam pe 'problemele reale' ale orasului, ca sunt destule 'probleme grele' ce merita dezbatute cu adevarat...
O zi buna tuturor!
@jailor:
OK, de acord, facem pace, ingropam 'securea razboiului' ca nu face bine la nimeni si incercam sa ne aplecam pe 'problemele reale' ale orasului, ca sunt destule 'probleme grele' ce merita dezbatute cu adevarat...
O zi buna tuturor!
- Yannick
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
Yannick
Desi sunt total off topic mai pun si eu o intrebare din domeniul cum si de ce ? Cum a reusit cineva sa devina proprietar pe terenul unde mai bine de 80 de ani a fost teatrul national? teatru national care a fost demolat sau cel putin ramasitele lui, abia dupa venirea comunistilor la putere. CUM si prin ce metoda au fost improprietariti acei " investitori" ?????
A da , prin aceiasi metoda ca si aici
subway guru wrote:
Spune-ne si noua, bucuresteni de rand, CUM s-au improprietarit niste grecotei 'istetzi' pe o hala de piatza publica construita de 'comuna Bucuresti' (inlocuieste te rog comuna=municipiu ca sa fie pe intzelesul zilelor noastre) la Matache???
Hai, sapa si tu la ceva 'util', nu umbla numai cu 'manarii'...
Mie aici imi miroase ceva urat, tie nu?
Desi sunt total off topic mai pun si eu o intrebare din domeniul cum si de ce ? Cum a reusit cineva sa devina proprietar pe terenul unde mai bine de 80 de ani a fost teatrul national? teatru national care a fost demolat sau cel putin ramasitele lui, abia dupa venirea comunistilor la putere. CUM si prin ce metoda au fost improprietariti acei " investitori" ?????
A da , prin aceiasi metoda ca si aici
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri - Supralargirea Buzesti-Berzei-Uranus
subway guru
Inca unul din 'Misterele Bucurestilor'...
Inca unul din 'Misterele Bucurestilor'...
📖 Pagination options