Topic: Discuții diverse
1675 posts, 478182 views
📖 Pagination options
- andreiiul
-
Posted:
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Cezar210
Exact, iar în 2020 au ieșit ultimele 2 CA-uri pentru Colentina, 320 și 017.
Exact, iar în 2020 au ieșit ultimele 2 CA-uri pentru Colentina, 320 și 017.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Si-au dat seama ca boghiul purtator pe care l-au proiectat si omologat se rupe invariabil dupa cateva luni si nu au ce sa-i faca, in timp ce boghiurile de V3A de acum 40 de ani nu se rup.
Si-au dat seama ca boghiul purtator pe care l-au proiectat si omologat se rupe invariabil dupa cateva luni si nu au ce sa-i faca, in timp ce boghiurile de V3A de acum 40 de ani nu se rup.
- AlexTB
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
AlexTB
Fabricarea lui 417 a luat o mica pauza o perioada (nu in prezent,acum ceva timp) din cauza ca nu aveau destui bani sa il fabrice,acum vad ca au reluat fabricarea
Tot la Dudesti ajunge?
Fabricarea lui 417 a luat o mica pauza o perioada (nu in prezent,acum ceva timp) din cauza ca nu aveau destui bani sa il fabrice,acum vad ca au reluat fabricarea
Tot la Dudesti ajunge?
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Cezar210
Ai pus culoarea depoului Colentina la Dudești :))
Revenind, cel mai probabil da, pentru că dacă ar fi fost ca vagoanele Bucur LF să ajungă la un alt depou, s-ar fi întâmplat asta de la 411, cu direcția Depoul Alexandria. Însă, au rămas toate la Dudești, deci cel mai probabil, și 417 tot acolo (la Dudești) va ajunge.
Ai pus culoarea depoului Colentina la Dudești :))
Revenind, cel mai probabil da, pentru că dacă ar fi fost ca vagoanele Bucur LF să ajungă la un alt depou, s-ar fi întâmplat asta de la 411, cu direcția Depoul Alexandria. Însă, au rămas toate la Dudești, deci cel mai probabil, și 417 tot acolo (la Dudești) va ajunge.
- SirVlady
-
Posted:
-
- AlexTB
-
Posted:
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Cezar210
In mesajul meu am pus informații luate de pe forum, văzute în topicuri acum ceva timp. Nu lucrez in URAC.
In mesajul meu am pus informații luate de pe forum, văzute în topicuri acum ceva timp. Nu lucrez in URAC.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor
ADK
Același lucru se întâmpla și acum 20 de ani. Poate că e puțin mai special în felul lui dar hai să fim sinceri, au mai zis-o și alții - nu-i nimic prea anormal ca un autobuz/troleibuz/tramvai să circule doar pe anumite linii (cu excepție MB hybrid și ce se mai ia pe fonduri europene, aici nu STB hotărăște de unul singur). E vehiculul STB-ului, teoretic poate circula pe orice linie are STB primire, 361 nu o să vadă toată viața lui doar liniile depoului Alexandria, drept dovadă că în anii trecuți a fost la Colentina.
Nu vreau să plictisesc pe nimeni, dar în trecut mai spuneau unii - troleibuzul 5399 pe linia 70/79 - indirect să lăsăm toate ca să vedem și poza marea minune, mașină care mai vedea și altă linie decât 86. Putea să vadă și Berceniul și tot nu trebuia să fie cine știe ce wow, doar nu vedea Ploieștiul sau Budapesta să zici că era într-adevăr breaking news. Totuși, existau și există totuși niște diferențe mai ”deosebite” în ale repartizării, dar care au la bază doar dotările importante și nu cine știe ce autobuz sau tramvai pe care noi le considerăm mai deosebite față de publicul călător. Spre exemplu vagoanele V3A cu podeaua coborâtă la mijloc (alea multe, 4) să fi fost exploatate pe linii cu deficit extrem de mic de călători, spre exemplu în linia 4 (cazul Giurgiu pentru 181 și 206), iar linia 25 full T4R & V3A clasic nu era normal prin 2014 (cu toate că atunci mi se pare că erau defecte). Când au trimis T4R în linia 4, atunci au făcut alegerea corectă. Nici E4 pe periferii nu trebuia să ne mire foarte mult prin 2012 (acum nici atât), atâta timp cât erau și linii urbane iar cu deficit foarte mic de călători. Ce să fi căutat o linie ca 125 doar cu E4 iar o linie periferică (unde majoritatea erau și sunt aglomerate, drumurile erau bune) exclusiv doar cu E3? călătorii care foloseau (și folosesc) liniile preorăşeneşti, plătesc mai mult și de regulă sunt mai civilizați. Că RATB trimitea până prin 2012 încă DAF-uri pe vreo 3 linii, era din cauza infrastructurii care Citaro nu ar fi făcut la fel de multă față, iar DAF-urile erau oricum pe sfârșit de carieră și nu se merită să strici Mercedesurile până nu se făceau drumurile dacă aveai ceva mai "bun".
Totuși, hai să facem deosebirea dacă e într-adevăr ceva "anormal" sau nu într-o repartizare. Într-adevăr fiecare depou/autobază au liniile și vehiculele lor, dar cu toate astea tot mai există câte un "împrumut" pe ici pe colo și nu doar la tramvaie, ci și la troleibuze (sau cel puțin au existat, spre exemplu 5140 a ajuns la Bujoreni prin 2015 pentru o perioadă și nu doar el). Un CHPPC de la Alexandria pe o linie deținută de Dudești amestecat cu CHPPC-urile lor nu văd de scris pe forum. Nici când au fost FAUR de la Titan pe 1 și 10 în 2013 nu era cine știe ce anormalitate, dar în acele timpuri meritau totuși menționate.
lykkelig. wrote here:
Se pare 361 a intrat azi pe 32.
Același lucru se întâmpla și acum 20 de ani. Poate că e puțin mai special în felul lui dar hai să fim sinceri, au mai zis-o și alții - nu-i nimic prea anormal ca un autobuz/troleibuz/tramvai să circule doar pe anumite linii (cu excepție MB hybrid și ce se mai ia pe fonduri europene, aici nu STB hotărăște de unul singur). E vehiculul STB-ului, teoretic poate circula pe orice linie are STB primire, 361 nu o să vadă toată viața lui doar liniile depoului Alexandria, drept dovadă că în anii trecuți a fost la Colentina.
Nu vreau să plictisesc pe nimeni, dar în trecut mai spuneau unii - troleibuzul 5399 pe linia 70/79 - indirect să lăsăm toate ca să vedem și poza marea minune, mașină care mai vedea și altă linie decât 86. Putea să vadă și Berceniul și tot nu trebuia să fie cine știe ce wow, doar nu vedea Ploieștiul sau Budapesta să zici că era într-adevăr breaking news. Totuși, existau și există totuși niște diferențe mai ”deosebite” în ale repartizării, dar care au la bază doar dotările importante și nu cine știe ce autobuz sau tramvai pe care noi le considerăm mai deosebite față de publicul călător. Spre exemplu vagoanele V3A cu podeaua coborâtă la mijloc (alea multe, 4) să fi fost exploatate pe linii cu deficit extrem de mic de călători, spre exemplu în linia 4 (cazul Giurgiu pentru 181 și 206), iar linia 25 full T4R & V3A clasic nu era normal prin 2014 (cu toate că atunci mi se pare că erau defecte). Când au trimis T4R în linia 4, atunci au făcut alegerea corectă. Nici E4 pe periferii nu trebuia să ne mire foarte mult prin 2012 (acum nici atât), atâta timp cât erau și linii urbane iar cu deficit foarte mic de călători. Ce să fi căutat o linie ca 125 doar cu E4 iar o linie periferică (unde majoritatea erau și sunt aglomerate, drumurile erau bune) exclusiv doar cu E3? călătorii care foloseau (și folosesc) liniile preorăşeneşti, plătesc mai mult și de regulă sunt mai civilizați. Că RATB trimitea până prin 2012 încă DAF-uri pe vreo 3 linii, era din cauza infrastructurii care Citaro nu ar fi făcut la fel de multă față, iar DAF-urile erau oricum pe sfârșit de carieră și nu se merită să strici Mercedesurile până nu se făceau drumurile dacă aveai ceva mai "bun".
Totuși, hai să facem deosebirea dacă e într-adevăr ceva "anormal" sau nu într-o repartizare. Într-adevăr fiecare depou/autobază au liniile și vehiculele lor, dar cu toate astea tot mai există câte un "împrumut" pe ici pe colo și nu doar la tramvaie, ci și la troleibuze (sau cel puțin au existat, spre exemplu 5140 a ajuns la Bujoreni prin 2015 pentru o perioadă și nu doar el). Un CHPPC de la Alexandria pe o linie deținută de Dudești amestecat cu CHPPC-urile lor nu văd de scris pe forum. Nici când au fost FAUR de la Titan pe 1 și 10 în 2013 nu era cine știe ce anormalitate, dar în acele timpuri meritau totuși menționate.
- Mariusv
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Mariusv
In luna martie am vazut cel mult o Tatra pe 25 (doar in zile lucratoare)... azi de ce erau 3? S-au defectat brusc V3A-uri sau Bucur-uri ?
In luna martie am vazut cel mult o Tatra pe 25 (doar in zile lucratoare)... azi de ce erau 3? S-au defectat brusc V3A-uri sau Bucur-uri ?
- Gabi23
-
Posted:
-
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
LucaTB
Conform paginii de FaceBook "Mobilitate București", au fost întocmite dosarele de casare pentru 023, 054, 062, 075, 094, 098, 110, 118, 127 și 154.
https://www.facebook.com/110194064630202 ... 4095870/
Conform paginii de FaceBook "Mobilitate București", au fost întocmite dosarele de casare pentru 023, 054, 062, 075, 094, 098, 110, 118, 127 și 154.
https://www.facebook.com/110194064630202 ... 4095870/
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Cezar210
Sincer nu înțeleg de ce nu le trimit la modernizare. In loc sa avem 10 vagoane modernizate (care in viitor ar produce bani prin validarea călătoriilor), avem niște bani luați pe casarea acelor 10 vagoane nemodernizate.
Sincer nu înțeleg de ce nu le trimit la modernizare. In loc sa avem 10 vagoane modernizate (care in viitor ar produce bani prin validarea călătoriilor), avem niște bani luați pe casarea acelor 10 vagoane nemodernizate.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
SirVlady
Ieși mai ieftin dacă le casezi. Unele pur și simplu nu mai au resursă de exploatare și decât să pompezi bani și să ocupi linii degeaba prin depouri pentru niște mortăciuni, așa mai bine le-ai tăiat și aia a fost.
Ieși mai ieftin dacă le casezi. Unele pur și simplu nu mai au resursă de exploatare și decât să pompezi bani și să ocupi linii degeaba prin depouri pentru niște mortăciuni, așa mai bine le-ai tăiat și aia a fost.
📖 Pagination options