Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 522195 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Catre vancouver . Fi atent ca exact cu o zi inainte, si subway guru a publicat acelasi lucru, in acelasi context. Bine, acum nu am nimic cu nimeni, dar chiar sa ma uit la acelasi poze la interval de cateva ore ? Multumesc. Daca nu ma crezi, uita-te aici.
Catre vancouver . Fi atent ca exact cu o zi inainte, si subway guru a publicat acelasi lucru, in acelasi context. Bine, acum nu am nimic cu nimeni, dar chiar sa ma uit la acelasi poze la interval de cateva ore ? Multumesc. Daca nu ma crezi, uita-te aici.
- andrei11
-
Posted:
-
Statia Basarab ( M 4 )
andrei11
Intrebare
Imi poate spune cineva de ce peronul din imagine are forma desenata de mine ? Ma intereseaza partea dinspre M 4. Evident ca asa cum am facut eu desenul este o exagerare, dar am fost nevoit sa procedez asa ca sa iasa in evidenta 'fenomenul'. Peronul este nou nout, asadar e facut cu tehnica actuala si nu cu cea din secolul XIX. Sau mai sti, poate asa a vrut arhitectul sef al statiei, sa fie un mod mai original de construire " cu linii serpuite".
Intrebare
Imi poate spune cineva de ce peronul din imagine are forma desenata de mine ? Ma intereseaza partea dinspre M 4. Evident ca asa cum am facut eu desenul este o exagerare, dar am fost nevoit sa procedez asa ca sa iasa in evidenta 'fenomenul'. Peronul este nou nout, asadar e facut cu tehnica actuala si nu cu cea din secolul XIX. Sau mai sti, poate asa a vrut arhitectul sef al statiei, sa fie un mod mai original de construire " cu linii serpuite".
Basarab.jpg (34.49 KB; downloaded 2879 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
subway guru
Sunt 'chestiuni de amanunt' care nu influentzeaza de nici un fel 'functionalitatea'...
Spre Podul Grant, liniile M4 se 'cracaneaza' ca sa treaca tunelele printre pilele podului...fara sa-l 'darame'...
E treaba de 'plan general'...
Sunt 'chestiuni de amanunt' care nu influentzeaza de nici un fel 'functionalitatea'...
Spre Podul Grant, liniile M4 se 'cracaneaza' ca sa treaca tunelele printre pilele podului...fara sa-l 'darame'...
E treaba de 'plan general'...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Evident ca sunt amanunte fara semificatie, si n-am inteles ce legatura este intre ceea ce am relatat eu si Podul Grant. Eu m-am referit strict la peronul Basarab care evident nu are nici o legatura cu pozitionarera tunelului la Grant. Chiar era greu sa faca un peron drept ? O fi fost baiatul cu topometrul 'vesel'.
Evident ca sunt amanunte fara semificatie, si n-am inteles ce legatura este intre ceea ce am relatat eu si Podul Grant. Eu m-am referit strict la peronul Basarab care evident nu are nici o legatura cu pozitionarera tunelului la Grant. Chiar era greu sa faca un peron drept ? O fi fost baiatul cu topometrul 'vesel'.
- vancouver
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
vancouver
Da-mi voie sa te contrazic. Ceea ce a publicat subway guru se afla pe un alt topic, si anume "Discutii metrou - discutii generale despre metroul din Bucuresti si nu numai". Ori aici ne aflam pe "Dezvoltarea metroului din Bucuresti - Modernizarea infrastructurii existente,realizarea noilor magistrale de metrou si a planurilor de viitor".
Nu am de gând sa stau sa caut pe toate topicurile care au o legatura cu ideea de metrou sa vad daca nu a mai postat cineva aceleasi poze. Am vazut pozele in ziar, mi-au placut, am intrat pe topicul special dedicat NOILOR MAGISTRALE si anume MAGISTRALA 4, nu erau, asa ca le-am postat.
E pacat ca stam sa discutam discutii si sper ca nu ai de gand sa-mi raspunzi. Din punctul meu de vedere subiectul este încheiat.
andrei11 wrote:
Catre vancouver . Fi atent ca exact cu o zi inainte, si subway guru a publicat acelasi lucru, in acelasi context. Bine, acum nu am nimic cu nimeni, dar chiar sa ma uit la acelasi poze la interval de cateva ore ? Multumesc. Daca nu ma crezi, uita-te aici.
Da-mi voie sa te contrazic. Ceea ce a publicat subway guru se afla pe un alt topic, si anume "Discutii metrou - discutii generale despre metroul din Bucuresti si nu numai". Ori aici ne aflam pe "Dezvoltarea metroului din Bucuresti - Modernizarea infrastructurii existente,realizarea noilor magistrale de metrou si a planurilor de viitor".
Nu am de gând sa stau sa caut pe toate topicurile care au o legatura cu ideea de metrou sa vad daca nu a mai postat cineva aceleasi poze. Am vazut pozele in ziar, mi-au placut, am intrat pe topicul special dedicat NOILOR MAGISTRALE si anume MAGISTRALA 4, nu erau, asa ca le-am postat.
E pacat ca stam sa discutam discutii si sper ca nu ai de gand sa-mi raspunzi. Din punctul meu de vedere subiectul este încheiat.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Ba o sa-ti raspund, dar la o bere nemteasca.
Ba o sa-ti raspund, dar la o bere nemteasca.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
subway guru
Pai din capatul peronului ala n-ai un tunel care porneste pe sub Podul Grant spre Grivita?
Pai din capatul peronului ala n-ai un tunel care porneste pe sub Podul Grant spre Grivita?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Ba da, dar e cam la 500 metri distanta. Eu nu inteleg de ce nu au facut un peron drept in statie la Basarab, atata tot. Pur si simplu au 'gresit' pozitionarea ? Asta am observat astazi cand am pierdut 'la mustata' un 1 Mai si mi-am pierdut timpul pe peron vreo 8 - 9 minute. Am vazut pur si simplu ca linia - respectiv peronul nu e drept, e stramb in primii 60 metri si in urmatorii face un 'S'. Asa cum am precizat, atat peronul stramb cat si 'S' - ul sunt insesizabile ---> asta inseamna ca este o greseala de executie, nu cred ca proiectul este asa. Si oricum nu are legatura cu Grantul. Discutia trece-o la 'fapt divers' nu merita sa ne pierdem prea mult timp cu ea.
Ba da, dar e cam la 500 metri distanta. Eu nu inteleg de ce nu au facut un peron drept in statie la Basarab, atata tot. Pur si simplu au 'gresit' pozitionarea ? Asta am observat astazi cand am pierdut 'la mustata' un 1 Mai si mi-am pierdut timpul pe peron vreo 8 - 9 minute. Am vazut pur si simplu ca linia - respectiv peronul nu e drept, e stramb in primii 60 metri si in urmatorii face un 'S'. Asa cum am precizat, atat peronul stramb cat si 'S' - ul sunt insesizabile ---> asta inseamna ca este o greseala de executie, nu cred ca proiectul este asa. Si oricum nu are legatura cu Grantul. Discutia trece-o la 'fapt divers' nu merita sa ne pierdem prea mult timp cu ea.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
subway guru
N-au 'gresit' cu nimic, asa a fost gandit sa fie...
N-am incercat decat sa-ti dau niste 'ratiuni' DE CE...
Oricum sunt 'lucruri trecute' si cum si tu spui, doar 'fapte diverse'...fara prea mare importanta...
Toate cele bune 'Leule', esti mai 'vigilent' decat gandeam...
N-au 'gresit' cu nimic, asa a fost gandit sa fie...
N-am incercat decat sa-ti dau niste 'ratiuni' DE CE...
Oricum sunt 'lucruri trecute' si cum si tu spui, doar 'fapte diverse'...fara prea mare importanta...
Toate cele bune 'Leule', esti mai 'vigilent' decat gandeam...
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
bercenicity
Ca veni vorba de protiunea Basarab-Grivita, mi se pare ca are cea mai proasta geometrie pentru un bulevard relativ drept (curba f. larga la dreapta), larg. Linia de metrou face niste curbe din scurt ciudate (care nici nu pot avea calea de rulare inclinata), urca si coboara (bine, trece pe deasupra M1, dar la Eroilor s-a facut mai elegant); firele de circulatie se apropie unul de altul apoi se departeaza... ca in final sa avem limitari de 30 km/h (ochiometric) pe o zona fara nicun macaz si un zgomot infernal de-ti vine sa iei troleu'. De ce?
Ca veni vorba de protiunea Basarab-Grivita, mi se pare ca are cea mai proasta geometrie pentru un bulevard relativ drept (curba f. larga la dreapta), larg. Linia de metrou face niste curbe din scurt ciudate (care nici nu pot avea calea de rulare inclinata), urca si coboara (bine, trece pe deasupra M1, dar la Eroilor s-a facut mai elegant); firele de circulatie se apropie unul de altul apoi se departeaza... ca in final sa avem limitari de 30 km/h (ochiometric) pe o zona fara nicun macaz si un zgomot infernal de-ti vine sa iei troleu'. De ce?
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
sab
Sensul spre Grivita al M4 trece pe langa M1. Insa intr-adevar are un traseu foarte sinuos si zgomotos.
Firele se apropie ca sa ajunga in PLS Grant, care este in afara carosabilului, apoi se deaprteaza spre Basarab ca sa "imbrace" M1. Poate asta + ceea ce a spus subway guru sa constituie o explicatie.
PLS-ul este destul de aproape de Podul Grant si sensul Basarab-Grivita trebuie sa se ia o curba "din scurt" ca sa evite "piciorul" podului, cred ca de acolo este zgomotul.
La Eroilor lucrurile au fost gandite de la inceput unitar. La Grant este o improvizatie, M1 nici nu visa ca va fi traversata de M4 atunci cand s-a construit. Asta este diferenta..
Sensul spre Grivita al M4 trece pe langa M1. Insa intr-adevar are un traseu foarte sinuos si zgomotos.
Firele se apropie ca sa ajunga in PLS Grant, care este in afara carosabilului, apoi se deaprteaza spre Basarab ca sa "imbrace" M1. Poate asta + ceea ce a spus subway guru sa constituie o explicatie.
PLS-ul este destul de aproape de Podul Grant si sensul Basarab-Grivita trebuie sa se ia o curba "din scurt" ca sa evite "piciorul" podului, cred ca de acolo este zgomotul.
La Eroilor lucrurile au fost gandite de la inceput unitar. La Grant este o improvizatie, M1 nici nu visa ca va fi traversata de M4 atunci cand s-a construit. Asta este diferenta..
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
De aici rezulta o idee interesanta, o magistrala in functiune ( M 1 ) si fara sa se opreasca o secunda din exploatare, a putut sa fie supratraversata de un tunel de metrou ( M 4 ). Si daca se continua ideea Inelarei Sud de catre Ceausescu, la fel urma sa se intample pe portiunea intre Crangasi si Stavilar. Interesant pentru sub / supratraversarile care vor urma cu diverse ocazii - ma refer aici la M 6 in zona 1 Mai sau la altele care se vor ivi.
De precizat ca de la PLS Grant la Basarab avem tunel construit prin decopertare, la fel este si M 1, iar 'cartita' avem numai ptr M 4 sensul Basarab - Grivita .
De aici rezulta o idee interesanta, o magistrala in functiune ( M 1 ) si fara sa se opreasca o secunda din exploatare, a putut sa fie supratraversata de un tunel de metrou ( M 4 ). Si daca se continua ideea Inelarei Sud de catre Ceausescu, la fel urma sa se intample pe portiunea intre Crangasi si Stavilar. Interesant pentru sub / supratraversarile care vor urma cu diverse ocazii - ma refer aici la M 6 in zona 1 Mai sau la altele care se vor ivi.
PLS Grant / M 4
Pod Grant 1.jpg (247.67 KB; downloaded 2778 times)
PLS Grant / M 4
Pod Grant 2.jpg (88.33 KB; downloaded 2782 times)
De precizat ca de la PLS Grant la Basarab avem tunel construit prin decopertare, la fel este si M 1, iar 'cartita' avem numai ptr M 4 sensul Basarab - Grivita .
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
sab
Nici nu avea de ce sa se opreasca circulatia, atata timp cat nu producea o "intepare" a tunelului M1 ca la NG.
Avem decopertare din mai multe motive. Intai ca era in afara carosabilului si se preta la astfel de lucrare. Apoi urma intalnirea cu M1 si cum M4 trecea peste M1 nu avea rost sa se faca tunel cu scutul la adancime asa mica. Este exact ca supratraversarea M1 de la NG.
La Ciurel nu stiu cum s-ar fi facut intersectia inelarei cu M1, cel mai probabil , data fiind prezenta Dambovitei, inelara ar fi venit la adancime mai mare pe sub M1 si Dambovita, situatie asemenatoare cu cea de la Unirii.
Interesant este de aflat daca tunelul M1 in acea zona ar fi fost circular cum s-ar fi facut traversarea.
Parerea mea este ca M6 va subtraversa M4 la mare adancime in zona pod Constanta...
Apropo totusi de zona Grand. PSS-ul pentru M1 dupa ce a subtraversat liniile CFR unde este in acea zona ? Presupunand ca PLS-ul este cel din Crangasi. Daca acolo este PSS-ul, atunci unde este PLS-ul M1?
Nici nu avea de ce sa se opreasca circulatia, atata timp cat nu producea o "intepare" a tunelului M1 ca la NG.
Avem decopertare din mai multe motive. Intai ca era in afara carosabilului si se preta la astfel de lucrare. Apoi urma intalnirea cu M1 si cum M4 trecea peste M1 nu avea rost sa se faca tunel cu scutul la adancime asa mica. Este exact ca supratraversarea M1 de la NG.
La Ciurel nu stiu cum s-ar fi facut intersectia inelarei cu M1, cel mai probabil , data fiind prezenta Dambovitei, inelara ar fi venit la adancime mai mare pe sub M1 si Dambovita, situatie asemenatoare cu cea de la Unirii.
Interesant este de aflat daca tunelul M1 in acea zona ar fi fost circular cum s-ar fi facut traversarea.
Parerea mea este ca M6 va subtraversa M4 la mare adancime in zona pod Constanta...
Apropo totusi de zona Grand. PSS-ul pentru M1 dupa ce a subtraversat liniile CFR unde este in acea zona ? Presupunand ca PLS-ul este cel din Crangasi. Daca acolo este PSS-ul, atunci unde este PLS-ul M1?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
andrei11
Decide-te care este PLS - ul si PSS - ul, ca eu nu inteleg daca s-a sapat in directia Basarab - Crangasi sau Crangasi - Basarab. Sau poate de la 'mijloc' spre capete pentru ca este un loc 'suspect' chiar langa Podul Grant - portiunea de la sos. Giulesti. Poate ne lamureste Subway - daca mai tine minte. Oricum, 'ochiometric' cand se indreapta spre Basarab cred ca metroul iese din tunelul sapat de cartita cam la 250 metri de Basarab, dar evident ma pot insela.
sab wrote:
Apropo totusi de zona Grand. PSS-ul pentru M1 dupa ce a subtraversat liniile CFR unde este in acea zona ? Presupunand ca PLS-ul este cel din Crangasi. Daca acolo este PSS-ul, atunci unde este PLS-ul M1?
Decide-te care este PLS - ul si PSS - ul, ca eu nu inteleg daca s-a sapat in directia Basarab - Crangasi sau Crangasi - Basarab. Sau poate de la 'mijloc' spre capete pentru ca este un loc 'suspect' chiar langa Podul Grant - portiunea de la sos. Giulesti. Poate ne lamureste Subway - daca mai tine minte. Oricum, 'ochiometric' cand se indreapta spre Basarab cred ca metroul iese din tunelul sapat de cartita cam la 250 metri de Basarab, dar evident ma pot insela.
M 1.jpg (125.13 KB; downloaded 3205 times)
2-18-2011 7-39-48 PM.jpg (76.03 KB; downloaded 3209 times)
📖 Pagination options