Topic: V3A-2010-CA
1362 posts, 448563 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Dr2005
Uşile sunt la fel dpdv tehnic... problema e că cele vechi au geamurile zgâriate.
Uşile sunt la fel dpdv tehnic... problema e că cele vechi au geamurile zgâriate.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Usile sunt model mai vechi cu chedere, nu cu geamuri lipite, pe mine nu ma deranjaza...
Usile sunt model mai vechi cu chedere, nu cu geamuri lipite, pe mine nu ma deranjaza...
- Leo
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Leo
Iti multumesc ca mi-ai aratat cum se scrie cuvantul 'bara', aveam nevoie.
Diferenta e ca arata minunat usile. Daca tot sunt vagoane noi, macar sa le faca bune din start, fara carpeli, fara sa fie nevoie pe viitor sa le schimbe iar.
ByOnu wrote:Leo wrote:
...Nu-mi place barea gri de deasupra si usile...
Barea (bara - care de fapt este o aparatoare) despre care vorbesti tu este discutabila, insa daca e sa vorbim de usi... Ce aveti cu usile? Singura diferenta dintre ele consta in forma marignii geamului. Una e rotunjita la colturi si are cauciucul mai gros, iar astea noi sunt patratoase si au geamurile lipite. Sunt doar niste simple usi, deci de ce atatea comentarii. Doar si metrourile IVA au gemurile usilor la fel rotunjite, iar BM-urile patratoase. Este o diferenta minora aparuta o data cu trecerea timpului, care insa nu deranjeaza pe nimeni cu nimic.
Iti multumesc ca mi-ai aratat cum se scrie cuvantul 'bara', aveam nevoie.
Diferenta e ca arata minunat usile. Daca tot sunt vagoane noi, macar sa le faca bune din start, fara carpeli, fara sa fie nevoie pe viitor sa le schimbe iar.
- Costin
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Costin
Pai nu sunt vagoane noi. Ce vedem in poze este un vagon cosmetizat si cu modul de actionare schimbat. Tramvaiele CH-PPC au fost constructii noi, de la zero. CA-PPC (subiectul acestui topic) sunt doar cosmetizari dpdv estetic. Iar eu unul chiar nu vad nimic rau in pastrarea usilor...
Pai nu sunt vagoane noi. Ce vedem in poze este un vagon cosmetizat si cu modul de actionare schimbat. Tramvaiele CH-PPC au fost constructii noi, de la zero. CA-PPC (subiectul acestui topic) sunt doar cosmetizari dpdv estetic. Iar eu unul chiar nu vad nimic rau in pastrarea usilor...
- adn2377
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
adn2377
Pot functiona cu acele usi vechi? DA.
Ar fi aratat mai bine si ar fi fost mai normal sa aiba usi noi? DA si DA.
cam la asta se rezuma...
Pot functiona cu acele usi vechi? DA.
Ar fi aratat mai bine si ar fi fost mai normal sa aiba usi noi? DA si DA.
cam la asta se rezuma...
- Chev Celios
-
Posted:
-
- Cristy
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Cristy
Cand va fi gata #204? Va circula exclusiv pe linia 41?
Cand va fi gata #204? Va circula exclusiv pe linia 41?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
1. Sa speram ca in martie
2. Da, regim ca 205.
Cristy wrote:
Cand va fi gata #204? Va circula exclusiv pe linia 41?
1. Sa speram ca in martie
2. Da, regim ca 205.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
204 si-a primit invertoarele si blocul de intrare pe pozitii, urmeaza cablarea acestora.
204 si-a primit invertoarele si blocul de intrare pe pozitii, urmeaza cablarea acestora.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Cristy
Din ce se vede in poze, #204 pare ca ar avea boghiuri cam vechi...
Din ce se vede in poze, #204 pare ca ar avea boghiuri cam vechi...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
Alea sunt boghiuri de manevra in uzina . Pe astfel de boghiuri sunt manevrate prin uzina vagoanele aflate la RK sau in curs de constructie/modernizare.
Cristy wrote:
Din ce se vede in poze, #204 pare ca ar avea boghiuri cam vechi...
Alea sunt boghiuri de manevra in uzina . Pe astfel de boghiuri sunt manevrate prin uzina vagoanele aflate la RK sau in curs de constructie/modernizare.
- Cristy
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
- Cristy
-
Posted:
-
Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati
Cristy
Ar fi fost mai bine daca acele aparatori de pe acoperis sa fie montate ca la V3A-93m-faur pe toata lungimea vagonului inclusiv partea fata si spate. In primul rand se vad si locurile in care e lipita(sau sudata), iar in al doilea rand la faur aparatorile sunt montate mult mai bine iar faptul ca sunt puse si in fata si in spate dau un aspect exterior mult mai placut. La 204 zici ca e neterminat(parerea mea)
Ar fi fost mai bine daca acele aparatori de pe acoperis sa fie montate ca la V3A-93m-faur pe toata lungimea vagonului inclusiv partea fata si spate. In primul rand se vad si locurile in care e lipita(sau sudata), iar in al doilea rand la faur aparatorile sunt montate mult mai bine iar faptul ca sunt puse si in fata si in spate dau un aspect exterior mult mai placut. La 204 zici ca e neterminat(parerea mea)
📖 Pagination options