Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-2010-CA

1355 posts, 447144 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 97
 
 

📖 Pagination options
  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Dr2005

Uşile sunt la fel dpdv tehnic... problema e că cele vechi au geamurile zgâriate.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Usile sunt model mai vechi cu chedere, nu cu geamuri lipite, pe mine nu ma deranjaza... :roll:

 


  • Leo
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Leo

ByOnu wrote:
Leo wrote:
...Nu-mi place barea gri de deasupra si usile...


Barea (bara - care de fapt este o aparatoare) despre care vorbesti tu este discutabila, insa daca e sa vorbim de usi... Ce aveti cu usile? Singura diferenta dintre ele consta in forma marignii geamului. Una e rotunjita la colturi si are cauciucul mai gros, iar astea noi sunt patratoase si au geamurile lipite. Sunt doar niste simple usi, deci de ce atatea comentarii. Doar si metrourile IVA au gemurile usilor la fel rotunjite, iar BM-urile patratoase. Este o diferenta minora aparuta o data cu trecerea timpului, care insa nu deranjeaza pe nimeni cu nimic. :roll:


Iti multumesc ca mi-ai aratat cum se scrie cuvantul 'bara', aveam nevoie.
Diferenta e ca arata minunat usile. Daca tot sunt vagoane noi, macar sa le faca bune din start, fara carpeli, fara sa fie nevoie pe viitor sa le schimbe iar.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Costin

Pai nu sunt vagoane noi. Ce vedem in poze este un vagon cosmetizat si cu modul de actionare schimbat. Tramvaiele CH-PPC au fost constructii noi, de la zero. CA-PPC (subiectul acestui topic) sunt doar cosmetizari dpdv estetic. Iar eu unul chiar nu vad nimic rau in pastrarea usilor... :roll:

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati adn2377

Pot functiona cu acele usi vechi?  DA.

Ar fi aratat mai bine si ar fi fost mai normal sa aiba usi noi? DA si DA.

cam la asta se rezuma...

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Chev Celios

Suntem in perioada de criza? DA.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Cristy

Cand va fi gata #204? Va circula exclusiv pe linia 41?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Cristy wrote:
Cand va fi gata #204? Va circula exclusiv pe linia 41?


1. Sa speram ca in martie
2. Da, regim ca 205.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

204 si-a primit invertoarele si blocul de intrare pe pozitii, urmeaza cablarea acestora.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Cristy

Din ce se vede in poze, #204 pare ca ar avea boghiuri cam vechi... :D

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Gabi23

Cristy wrote:
Din ce se vede in poze, #204 pare ca ar avea boghiuri cam vechi... :D

Alea sunt boghiuri de manevra in uzina  :roll:. Pe astfel de boghiuri sunt manevrate prin uzina vagoanele aflate la RK sau in curs de constructie/modernizare.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Cristy

Deci ii vor pune boghiuri noi, nu?

 



Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Cristy

Ar fi fost mai bine daca acele aparatori de pe acoperis sa fie montate ca la V3A-93m-faur pe toata lungimea vagonului inclusiv partea fata si spate. In primul rand se vad si locurile in care e lipita(sau sudata), iar in al doilea rand la faur aparatorile sunt montate mult mai bine iar faptul ca sunt puse si in fata si in spate dau un aspect exterior mult mai placut. La 204 zici ca e neterminat(parerea mea)

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 97
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433464 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use