Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
703 posts, 172293 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
orex
guru n-are decat sa ”sicrie” la Institutul de Lingvistica al Academiei Romane...Iorgu Iordan!
PS
Rostogolirea acestei marote tot nu justifica de ce 20% din perioada de executie a acestei lucrari vizeaza inlocuirea stalpilor de sustinere ai retelelor electrice pe cca. 650 m!
La urmatoarele 2(doua) necesare pentru PIF tramvaie pe linia 55 si 40 se vor intinde pe un an, si mai bine?!
guru n-are decat sa ”sicrie” la Institutul de Lingvistica al Academiei Romane...Iorgu Iordan!
PS
Rostogolirea acestei marote tot nu justifica de ce 20% din perioada de executie a acestei lucrari vizeaza inlocuirea stalpilor de sustinere ai retelelor electrice pe cca. 650 m!
La urmatoarele 2(doua) necesare pentru PIF tramvaie pe linia 55 si 40 se vor intinde pe un an, si mai bine?!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Vezi definitia din DEX2009 si mai lasa-ne cu iordanele.
Vezi definitia din DEX2009 si mai lasa-ne cu iordanele.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
orex
Adaptabilitatea e calcaiul lu' Ahile la tine, in rest ”Jos Palaria”!
Adaptabilitatea e calcaiul lu' Ahile la tine, in rest ”Jos Palaria”!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Eu vreau doar sa va ajut sa folosim termeni corecti. Daca-mi aduc bine aminte itebistii numeau sistemul asta retea de contact balansata ceea ce descrie destul de bine solutia indiferent daca e agatata pe console, traversee sau nu.
Eu vreau doar sa va ajut sa folosim termeni corecti. Daca-mi aduc bine aminte itebistii numeau sistemul asta retea de contact balansata ceea ce descrie destul de bine solutia indiferent daca e agatata pe console, traversee sau nu.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
cris_m
Cred ca intreruperea are loc in principal din cauza lucrarilor din intersectia cu Maniu unde vor reduce treptat numarul de benzi de circulatie. Plus ca daca nu este prevazut in contract lucratul in schimbul 3, e destul de clar ca din proprie initiativa nu o vor face. Mie mai revoltator mi se pare ca nu au reusit sa termine mizeria de intersectie de la Razoare, astfel incat sa nu mai se izoleze reteaua din sud-vestul orasului...
orex wrote here:
Rostogolirea acestei marote tot nu justifica de ce 20% din perioada de executie a acestei lucrari vizeaza inlocuirea stalpilor de sustinere ai retelelor electrice pe cca. 650 m!
Cred ca intreruperea are loc in principal din cauza lucrarilor din intersectia cu Maniu unde vor reduce treptat numarul de benzi de circulatie. Plus ca daca nu este prevazut in contract lucratul in schimbul 3, e destul de clar ca din proprie initiativa nu o vor face. Mie mai revoltator mi se pare ca nu au reusit sa termine mizeria de intersectie de la Razoare, astfel incat sa nu mai se izoleze reteaua din sud-vestul orasului...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Pun si eu intrebarea naivului, oare nu are STB suficiente autobuze ca sa suplineasca temporar niste amarate de troleibuze?
Pun si eu intrebarea naivului, oare nu are STB suficiente autobuze ca sa suplineasca temporar niste amarate de troleibuze?
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
orex
La ora asta sunt in trafic 25 de troleibuze pe liniile 69,90,93 si 96. De unde sa rupa dublu de autobuze STB-ul?
Facem ca la metrou, cand la orele 15:30 zaci 10 minute, trecute fix, pe peron la M1 si apare, in fine, ca o boare...”Vilnius”?!
La ora asta sunt in trafic 25 de troleibuze pe liniile 69,90,93 si 96. De unde sa rupa dublu de autobuze STB-ul?
Facem ca la metrou, cand la orele 15:30 zaci 10 minute, trecute fix, pe peron la M1 si apare, in fine, ca o boare...”Vilnius”?!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
De ce dublu???
Raportul corect si suficient e 50%.
Troleibuzul nu e tramvai, e cel mai ineficient mijoc de transport in comun.
De ce dublu???
Raportul corect si suficient e 50%.
Troleibuzul nu e tramvai, e cel mai ineficient mijoc de transport in comun.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
Si-n franceza caténaire(ca de acolo vine) inseamna fir de contact sustinut de cablu purtator, ar fi fost bine sa spuna daca este tensionata cu contragreutati sau nu dar nu se specifica.
Si-n franceza caténaire(ca de acolo vine) inseamna fir de contact sustinut de cablu purtator, ar fi fost bine sa spuna daca este tensionata cu contragreutati sau nu dar nu se specifica.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
subway guru
Fir de contact au doar trenul si tramvaiul pentru ca circuitul se inchide prin sina. Alta caracteristica a catenarei (de unde-i provine si denumirea) e ca firul de contact e sustinut de suspante dese.
Fir de contact au doar trenul si tramvaiul pentru ca circuitul se inchide prin sina. Alta caracteristica a catenarei (de unde-i provine si denumirea) e ca firul de contact e sustinut de suspante dese.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
orex
Ciorovaiala asta aduce un plus constructiv in realizarea lucrarii? NU!
Tot, minim, o luna jumate vor fi ”out” troleibuzele din Drumul Taberei, ca ”asea” poate constructorul!
PS
Sansa, ca de un an si jumatate exista ”omida” care ne extrage/introduce din/in Drumul Taberei, pe langa 41!
Vexati vor fi cei de pe bd. 1 Mai si de pe str. Sibiu, in rest n-as crede!
Ciorovaiala asta aduce un plus constructiv in realizarea lucrarii? NU!
Tot, minim, o luna jumate vor fi ”out” troleibuzele din Drumul Taberei, ca ”asea” poate constructorul!
PS
Sansa, ca de un an si jumatate exista ”omida” care ne extrage/introduce din/in Drumul Taberei, pe langa 41!
Vexati vor fi cei de pe bd. 1 Mai si de pe str. Sibiu, in rest n-as crede!
- cris_m
-
Posted:
-
- andreiiul
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
andreiiul
Din reportajul facut de @cris_m observ ca linia CFR nu se va mai intersecta cu cea de tramvai. Am cautat in avizele date de CFR si MT si acestia specifica clar ca intersectia se va face denivelat (nu inteleg ce inseamna asta in cazul de fata).
Sa speram ca undeva exista totusi un acord de desfiintare a intersectiei sau ca intersectarea se va face pana la finalizarea lucrarii. Altfel, nu vad cum CFR va semna PV de receptie.
Din reportajul facut de @cris_m observ ca linia CFR nu se va mai intersecta cu cea de tramvai. Am cautat in avizele date de CFR si MT si acestia specifica clar ca intersectia se va face denivelat (nu inteleg ce inseamna asta in cazul de fata).
Sa speram ca undeva exista totusi un acord de desfiintare a intersectiei sau ca intersectarea se va face pana la finalizarea lucrarii. Altfel, nu vad cum CFR va semna PV de receptie.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
Vad ca au pus traverse obisnuite si nu cred ca mai au cum sa instaleze intersectarile 4T(bine, alea nu sunt pentru sina cu canal, nici nu stiu daca poti intersecta sina cu canal cu sina obisnuita). O fi renuntat SPP-ul la accesul CFR.
Vad ca au pus traverse obisnuite si nu cred ca mai au cum sa instaleze intersectarile 4T(bine, alea nu sunt pentru sina cu canal, nici nu stiu daca poti intersecta sina cu canal cu sina obisnuita). O fi renuntat SPP-ul la accesul CFR.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Doina Cornea și pe Bd. Paul Teodorescu (FINALIZAT octombrie 2022)
•
Choose destination