Topic: Regionala CFR Galati
26 posts, 17112 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Regionala CFR Galati
andrei11
Daca tin eu bine minte erau in tunelul sensul spre Braila. Pentru ca nu stiu care e tunelul vechi si tunelul nou.
Daca tin eu bine minte erau in tunelul sensul spre Braila. Pentru ca nu stiu care e tunelul vechi si tunelul nou.
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: Regionala CFR Galati
Onofrei Sergiu-Gabriel
Asa arata schema zonei Tunel CFR Galati.
Asa arata schema zonei Tunel CFR Galati.
UntitledDA.jpg (53.49 KB; downloaded 7315 times)
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: Regionala CFR Galati
Onofrei Sergiu-Gabriel
V-am promis, m-am tinut de cuvant. Am fost pe teren in zona Garii CFR Galati. Se lucreaza intens la cale, la aparatele de cale, semnale si semnalizare, la semafoarele / semnalele luminoase, se inlocuiesc macazele vechi cu altele noi. Firma este ISAF!
Noutati... S-a defrisat vegetatia pe linia ce trece pe langa gardul Depoului CFR si se aduna dalele de beton ale canivourilor vechi pentru instalatii. Utilaje: macara, motocompactor si excavator erau la lucru pentru inlocuirea sinelor si aparatelor de cale!
V-am promis, m-am tinut de cuvant. Am fost pe teren in zona Garii CFR Galati. Se lucreaza intens la cale, la aparatele de cale, semnale si semnalizare, la semafoarele / semnalele luminoase, se inlocuiesc macazele vechi cu altele noi. Firma este ISAF!
Noutati... S-a defrisat vegetatia pe linia ce trece pe langa gardul Depoului CFR si se aduna dalele de beton ale canivourilor vechi pentru instalatii. Utilaje: macara, motocompactor si excavator erau la lucru pentru inlocuirea sinelor si aparatelor de cale!
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Regionala CFR Galati
Adrian Rosca
Cum arata schema la celalalt capat al tunelului?
Onofrei Sergiu-Gabriel wrote:
Asa arata schema zonei Tunel CFR Galati.
Cum arata schema la celalalt capat al tunelului?
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: Regionala CFR Galati
Onofrei Sergiu-Gabriel
Iata schema!
Iata schema!
Tunel 1 GL.jpg (52.34 KB; downloaded 2672 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Regionala CFR Galati
andrei11
Pe vremea mea ( inainte de 1989 ) era cam asa :
Sper sa se observe diferenta
Pe vremea mea ( inainte de 1989 ) era cam asa :
Sper sa se observe diferenta
Tunel 2.jpg (34.15 KB; downloaded 2660 times)
- Onofrei Sergiu-Gabriel
-
Posted:
-
Re: Regionala CFR Galati
Onofrei Sergiu-Gabriel
A disparut acea linie intercalata -larga, de la intrare in tunel si pana la macazele bifurcatie Brates-Marfa. A ramas doar linia din margine.
A disparut acea linie intercalata -larga, de la intrare in tunel si pana la macazele bifurcatie Brates-Marfa. A ramas doar linia din margine.
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Regionala CFR Galati
stefan_br
sursa: http://www.viata-libera.ro/economie/589...a-cotidian
LUCRĂRILE la Gara CFR vor fi RELUATE, după 25 de ani de STAGNARE
Autor: Liviu Ghinea
Publicat Miercuri, 24 Septembrie 2014
* O firmă din Buzău va finaliza, în doi ani, contra sumei de 16 milioane de lei, lucrările rămase neterminat * Se vor repara peroanele, pasarelele de acces şi reţelele de utilităţi, dar se va electrifica şi linia Doaga - Tecuci - Barboşi
Imediat după Revoluţie, gălăţenii au sperat că vor putea circula civilizat, la fel ca în Vest, mai ales după ce începuseră lucrările la noua gară. În cei mai bine de 25 de ani care au trecut de atunci, lucrările au stagnat însă de mai multe ori. Chiar dacă s-a construit o nouă clădire, s-a terminat şi construcţia sediului Regionalei, totuşi fondurile nu au fost niciodată suficiente pentru finalizarea lucrărilor.
Săptămâna trecută însă, CFR SA a făcut anunţul aşteptat de toţi gălăţenii ce îşi doreau să poată circula în condiţii civilizate. Astfel, potrivit informării primite din partea companiei, o firmă din Buzău va termina, în doi ani, contra sumei de 16 milioane de lei, lucrările începute de mai bine de un sfert de secol.
Potrivit oficialilor companiei, cu aceşti bani se va realiza „electrificarea liniei CF Doaga-Tecuci-Barboşi, inclusiv un dispecerat pentru coordonarea activităţii în complexul CF Galaţi”. De asemenea, potrivit purtătorului de cuvânt al CFR SA, Oana Brânzan, peste doi ani gălăţenii vor putea aştepta trenul în condiţii cât se poate de civilizate. “În cadrul proiectului se vor executa lucrări de construcţii noi de peroane, copertine şi pasarela de acces la peroane, reparaţii la peroanele şi copertinele existente, lucrări de sistematizare pe verticală, reţele de apă, canalizare şi electrice, instalaţii de supraveghere video şi alarmare, conform proiectului tehnic de execuţie pus la dispozitie de beneficiar”, a declarat, pentru "Viaţa liberă", reprezentanta CFR SA.
Poveste fără sfârşit
Modernizarea gării din Galaţi a început în urmă cu mai bine de un sfert de secol. Proiectul iniţial prevedea punerea la pământ a vechii clădiri, care la momentul respectiv era considerată prea mică pentru necesităţile unui oraş precum Galaţiul, şi înlocuirea ei cu o alta, înaltă de două etaje. De asemenea, urmau să fie reabilitate şi peroanele existente, dar să se şi construiască unele noi. Investiţia a fost aprobată în luna aprilie a anului 1988, fiind unul dintre ultimele proiecte ale epocii comuniste, având o valoare iniţială de 450 milioane de lei (vechi, n.r.). Lucrările de execuţie au fost întrerupte apoi în perioada 1997 - 2000. Între 2001 şi 2003 au fost reproiectate soluţiile tehnice de execuţie la majoritatea obiectivelor neterminate, pentru a fi în concordanţă cu actualele cerinţe şi tehnologii. De asemenea, a fost recalculat devizul general al obiectivului, acesta fiind stabilit în 2002 la suma de 310 milioane de lei noi, fără TVA. Termenul programat pentru finalizarea lucrărilor era 2013, însă din diverse motive acesta a fost depăşit. Motivul principal pentru care nici la această dată lucrările nu au fost finalizate este însă legat de soarta constructorului care a avut pe mână investiţia, respectiv UNICOM, societate intrată în faliment.
sursa: http://www.viata-libera.ro/economie/589...a-cotidian
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- milo1981
-
Posted:
-
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Regionala CFR Galati
Bogdan Ciorascu
Vad ca mai nou pe perechile IR12571/73/74/76 Bucuresti-Galati-Bucuresti se folosesc etajate. Nu mai are garnituri normale regionala?
Vad ca mai nou pe perechile IR12571/73/74/76 Bucuresti-Galati-Bucuresti se folosesc etajate. Nu mai are garnituri normale regionala?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Regionala CFR Galati
cris_m
Probabil se folosesc pentru preluarea fluxului crescut generat de refugiatii ucrainieni...
Probabil se folosesc pentru preluarea fluxului crescut generat de refugiatii ucrainieni...
📖 Pagination options