Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1494628 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 415 416 417 418 419 420 421  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții despre transportul local din București andrei11

Autobuzele opresc şi acum în staţiile de tramvai, doar pe anumite trasee autobuzele o iau pe linia tramvaiului.
La Mătăsari nu au nicio legătură trecerile de pietoni  cu staţiile, situaţia este identică acolo unde autobuzele o iau pe linia tramvaiului pentru că în staţii există semafor, ca la Mătăsari.

 


Re: Discuții despre transportul local din București cris_m

Sunt chestii diferite ce zici tu, statii cu refugiu si fara refugiu. La cele fara refugiu e problema.

 


Re: Discuții despre transportul local din București andrei11

De ce e o problemă ?  Care este problema din punct de vedere a siguranţei circulaţiei ? Pentru că poliţia se opune probabil din punct de vedere a siguranţei.

 


Re: Discuții despre transportul local din București Aron

Traseele liniilor 226, 232 și 122 sunt deviate la ora actuală din cauza incendiului produs ieri la Prosper Plaza, traficul fiind restricționat pe Calea 13 Septembrie între Drumul Sării și Mihail Sebastian pe sensul către centru și pe Mihail Sebastian bucata care e adiacent complexului. În timp ce 232 e deviat prin Mărgeanului/Buzoieni/Calea Rahovei(puteau mai bine pe Petre Ispirescu), 122, 226 și 385 sunt deviate prin Drumul Sării/Șos Panduri. Cel puțin pentru 385 e un ocol mare, trebuia  să circule  pe Constantin Marinescu/Mihail Sebastian și apoi traseul de bază.

 


Re: Discuții despre transportul local din București barbuandrei

Inca o data STB reuseste cu brio sa oblige publicul calator la folosirea masinii personale. Cine ar sta in 385 sa faca un ocol inutil pe la Razoare?!

 


  • lykkelig.
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București lykkelig.

Eu l-am văzut pe  232 mergând pe Petre Ispirescu si a virat la stânga sa intre pe Calea Rahovei .

Dar pe INFO TB nu apar traseele deviate .

 


Re: Discuții despre transportul local din București Aron

Înseamnă că e la atitudinea fiecărui șofer. Oficial s-a transmis traseul specificat mai sus. Mai devreme mă aflam în spatele unui autobuz pe linia 385 și a avut intenția de a face dreapta pe Constantin Marinescu dar s-a răzgândit în ultimul moment. La ce vâlcă este în zonă sigur circulația va fi restricționată toată ziua.

 


Re: Discuții despre transportul local din București LucaTB

Linia 312 urmează să fie modificată pentru deservi mai bine zona dintre Pasajul Mărășești și Șoseaua Mihai Bravu. Modificarea va avea loc pe 26 martie. Sursa: https://www.facebook.com/story.php?story ... 92705692

 


Re: Discuții despre transportul local din București ByOnu

Foarte buna vestea! Ma bucur ca este redirectionat de undeva unde oricum exista un surplus de capacitate, fiind alte 5 linii (73, 74, 76, 313, 381) si pus unde chiar este nevoie de el.

Se repara o prostie istorica. Si daca te duceai pe direct cu 312 la Sincai, tot cu schimbare te intorceai.

______


Ok, deci acum 312 / 323 care vin dinspre Timpuri Noi pe Mircea Voda, o iau pe direct pe Str. Sf. Vineri.

In tot acest timp, tot ce vine de pe Bd. Unirii (116, 117, 313) o ia "pe lung", pe la Liceul Matei Basarab.

Deci, nu exista o diversificare a optiunilor de traseu si nu exista o conexiune directa Timpuri Noi - Liceul Matei Basarab.

Mi s-ar parea foarte util ca 323 sa ajunga totusi direct la Udriste in ambele sensuri de circulatie (fiind 3 institutii de invatamant si o mai buna legatura pentru zona Cartierului Evreiesc), iar la schimb 116, sa zicem - ca tot dinspre Eroii Revolutiei vine - sa fie mutat pe Str. Sf. Vineri.

E foarte bine ca s-a introdus TP pe Str. Sf. Vineri. Dar momentan autobuzele doar o strabat, fara oprire. Propun urmatoarele solutii complementare:
- realizarea a 2 statii noi (1/sens):
A.) pe sensul spre PU statie unde cotește ușor strada (vizavi de taxe si impozite S3).
B.) pe sensul dinspre PU statie in spatele Juniorului, care obligatoriu sa fie folosita de si de 605 (drept statie de urcare) si 385.
- 605 sa faca statie la peronul 323 / 385 la terminalul Piața Sf. Vineri. Este o aberatie locația stației actuale. Terminal nou cu peron pentru autobuz, iar 605 oprește separat.

 


  • lykkelig.
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București lykkelig.

LucaTB wrote here:
Linia 312 urmează să fie modificată pentru deservi mai bine zona dintre Pasajul Mărășești și Șoseaua Mihai Bravu.

Eu nu înțeleg pe unde o ia  pentru că  legătura cu tramvaiele 14,16,40,55 este  la Piața SF Vineri .

 


Re: Discuții despre transportul local din București Beaver_27

Am gasit poza facebook-ul TPBI: https://www.facebook.com/tpbiro
276160621_4924846717591557_455598277355071495_n-1.jpg (50.93 KB; downloaded 3303 times)

 


Re: Discuții despre transportul local din București Daddy

Acest nou traseu se suprapune cu cel propus pentru linia 74 odata cu sosirea troleibuzelor cu autonomie, pe Splai-Timpuri Noi. Sa vedem ce vor schimba in planuri pentru ca ar fi culmea, daca vor relansa acea licitatie dupa cum se vehiculeaza, sa ramana acel traseu in forma veche care acum se suprapune 100% cu 312.

 


Re: Discuții despre transportul local din București ByOnu

Corect. Totusi la fel de culmea este si faptul ca 73 si 76 se suprapun 100% cu 313 si 381.

Dar pana la 74 mai este.

1. nu avem troleibuzele cu autonomie.
2. nu avem nici capatul sudic, totul pare inca incert pentru 74.

 


Re: Bulevardul Aerogării - Bulevardul Barbu Văcărescu (Linia 5) SirVlady

Chev Celios wrote here:
Daca ar fi baieti destepti ar putea sa faca un terminal frumos in cartier si mute toate liniile de la CFR Constanta in cartier.

Mie mi se pare deocamdată super aberant să extinzi chiar toate liniile de la CFR la Cartier, mai ales 135 și 243 care în afara orelor de vârf au intervale execrabile, iar în timpul orelor de vârf (cel puțin 243) vin unul după altul, chiar și 3 autobuze și apoi aștepți 30 de minute să vină următoarea serie. Ideea în sine este bună, dar la acest moment, singura linie care ar putea fi extinsă la Cartier este 112 din punctul meu de vedere.

 


Go to page:  1  ... 415 416 417 418 419 420 421  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433714 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use