Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4751 posts, 1255447 views
📖 Pagination options
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
V2A
După 8 luni de absență a revenit 4127, repartizat acum pe linia 312.
Mașini indisponibile la Autobaza Obregia: 4108, 4136, 4143, 4164, 4203, 4237, 4240, 4376, 4391, 4432, 4631, 4633, 4647, 4654, 4785, 4808, 4841, 4924, 4956, 4957.
De la Floreasca a revenit 4591.
După 8 luni de absență a revenit 4127, repartizat acum pe linia 312.
Mașini indisponibile la Autobaza Obregia: 4108, 4136, 4143, 4164, 4203, 4237, 4240, 4376, 4391, 4432, 4631, 4633, 4647, 4654, 4785, 4808, 4841, 4924, 4956, 4957.
De la Floreasca a revenit 4591.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
barbuandrei
Tot de la Floreasca a revenit 4587, dupa un an de imobilizare.
Indisponibile in momentul de fata: 4519, 4547 (la Evobus), 4554, 4571, 4580, 4593, 4609, 4798, 4801, 4903, 4909, 4928, 4929, 4934, 6281.
Tot de la Floreasca a revenit 4587, dupa un an de imobilizare.
Indisponibile in momentul de fata: 4519, 4547 (la Evobus), 4554, 4571, 4580, 4593, 4609, 4798, 4801, 4903, 4909, 4928, 4929, 4934, 6281.
- Axel
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
shoppy
Nu-i adevarat ca lipsta titularizarii ar distruge masinile, in secolul 21 exista camere de filmat cu accelerometru care inregistreaza pe imagine valoarea accelerarii pe cele 3 axe xyz si da SMS in garaj imediat ce se depaseste valoarea normala, la intoarcere din cursa seful de garaj si soferul consulta inregistrarea si se vede daca soferul a condus prost sau alta a fost cauza, si atunci soferul ar avea puterea sa arate ca este sicanat in trafic, in statii sunt parcate masini sau drumurile sunt pline de gropi.
Alta masura, la plecarea in cursa soferul semneaza ca masina e conforma, la intoarcerea din cursa semneaza din nou ca e conforma, se fac, controale aleatoare sau se vad reclamatiile calatorilor, in caz de probleme ultimul sofer care a semnat pe naspa este tras la raspundere. Bine, asta ar insemna ca soferul are puterea de a refuza sa plece in cursa cu masina neconforma sau macar sa treaca defectele in PV de preluare, doar ca atunci soferii ar avea la mana dovezi despre ce se intampla si puterea de a se plange la un sindicat puternic sau in presa.
Nu ar fi bine sa aveti puterile de mai sus?
Credeti ca, conducere corupta isi doreste ca voi sa aveti puterile astea?
Pentru conducerea corupta voi sunteti angajatii perfecti, nu numai ca nu aveti nici o putere efectiva, ci energia ce s-ar putea consuma pentru obtinerea puterii efective voi v-o irositi luptandu-va intre voi si ramanand dezbinati de dragul mirajului titularizarii.
Daca unul dintre voi are o problema i se atrage atentia sa nu faca prea mult scandal ca nu o sa mai fie titular, sau nu o sa mai ajunga niciodata titular, si gata, problema rezolvata, totul ramane cum am stabilit.
Nu-i adevarat ca lipsta titularizarii ar distruge masinile, in secolul 21 exista camere de filmat cu accelerometru care inregistreaza pe imagine valoarea accelerarii pe cele 3 axe xyz si da SMS in garaj imediat ce se depaseste valoarea normala, la intoarcere din cursa seful de garaj si soferul consulta inregistrarea si se vede daca soferul a condus prost sau alta a fost cauza, si atunci soferul ar avea puterea sa arate ca este sicanat in trafic, in statii sunt parcate masini sau drumurile sunt pline de gropi.
Alta masura, la plecarea in cursa soferul semneaza ca masina e conforma, la intoarcerea din cursa semneaza din nou ca e conforma, se fac, controale aleatoare sau se vad reclamatiile calatorilor, in caz de probleme ultimul sofer care a semnat pe naspa este tras la raspundere. Bine, asta ar insemna ca soferul are puterea de a refuza sa plece in cursa cu masina neconforma sau macar sa treaca defectele in PV de preluare, doar ca atunci soferii ar avea la mana dovezi despre ce se intampla si puterea de a se plange la un sindicat puternic sau in presa.
Nu ar fi bine sa aveti puterile de mai sus?
Credeti ca, conducere corupta isi doreste ca voi sa aveti puterile astea?
Pentru conducerea corupta voi sunteti angajatii perfecti, nu numai ca nu aveti nici o putere efectiva, ci energia ce s-ar putea consuma pentru obtinerea puterii efective voi v-o irositi luptandu-va intre voi si ramanand dezbinati de dragul mirajului titularizarii.
Daca unul dintre voi are o problema i se atrage atentia sa nu faca prea mult scandal ca nu o sa mai fie titular, sau nu o sa mai ajunga niciodata titular, si gata, problema rezolvata, totul ramane cum am stabilit.
- Gabi23
-
Posted:
-
- Axel
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
LucaTB
Și aici, o fotografie făcută cu câteva ore în urmă.
Mercedes Benz-Citaro E4 #4974 - Linia 361 - Piața Unirii 2:
Și aici, o fotografie făcută cu câteva ore în urmă.
Mercedes Benz-Citaro E4 #4974 - Linia 361 - Piața Unirii 2:
4974 - 361 - 11.03.2022.jpg (1.16 MB; downloaded 3206 times)
- Andrei Tudor
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Gabi23
A revenit de la începutul lunii martie. A stat o lună și jumătate pentru un furtun de la cutia de viteze.
A revenit de la începutul lunii martie. A stat o lună și jumătate pentru un furtun de la cutia de viteze.
- Andrei Tudor
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Andrei Tudor
Astăzi este prezent pe linia 131.
barbuandrei wrote here:
Si 7076 s-a defectat pe Bd. Timisoara in timp ce se afla pe acces. A stat oprit cel putin doua ore in aceasta dimineata.
Astăzi este prezent pe linia 131.
- Gabi23
-
Posted:
-
- Axel
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
cris_m
4573 va lipsi o perioada, intrucat s-a ales in 143 cu 3 geamuri sparte: ambele foi la usa 1 si cel de deasupra rezervorului. L-am vazut pe la ora 16 la Baba Novac, mergand catre biroul de accidente din zona Vitan...
4573 va lipsi o perioada, intrucat s-a ales in 143 cu 3 geamuri sparte: ambele foi la usa 1 si cel de deasupra rezervorului. L-am vazut pe la ora 16 la Baba Novac, mergand catre biroul de accidente din zona Vitan...
📖 Pagination options