Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1527624 views
📖 Pagination options
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
SirVlady
Cum am mai zis, 196 și 216 ar trebui suplimentate cu parcul de Kent C-10 disponibil la Ferentari. Din punctul meu de vedere pe 323 nu se justifică folosirea autobuzelor de 10 metri.
Cum am mai zis, 196 și 216 ar trebui suplimentate cu parcul de Kent C-10 disponibil la Ferentari. Din punctul meu de vedere pe 323 nu se justifică folosirea autobuzelor de 10 metri.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
cris_m
Eu unul rezonez mai tare cu propunerea lui @Gabi23 cu transferul unor autobuze...
Eu unul rezonez mai tare cu propunerea lui @Gabi23 cu transferul unor autobuze...
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
barbuandrei
Incepand cu 15.03.2022, pe perioada lucrarilor de modernizare a liniei de tramvai de pe Vasile Milea, mai multe linii vor suferi modificari.
Liniile 66, 93,96 se suspenda.
Linia 69 va circula intre Baicului si Mircea Vulcanescu cu un parc de 13 troleibuze.
Linia 90 va circula intre Arena Nationala si Mircea Vulcanescu cu un parc de 5 troleibuze.
Linia 61 va functiona cu un parc de 20 troleibuze de la Vatra Luminoasa.
Linia 62 va trece temporar la depoul Vatra cu un parc de 9 ture.
Linia 80 se va infiinta intre Valea Argesului si Depoul Alexandria cu un parc de 20 troleibuze deservite de Depoul Bujoreni.
Linia 336 va functiona cu un parc de 8 ture.
Se va infiinta linia 690 intre Ghencea si Piata Rosetti pe traseuk Ghencea-1 Mai-Drumul Taberei-Razoare-Eroilor-Kogalniceanu-Rosetti, cu un parc de 10 autobuze deservite de autobazele Militari si Giurgiului.
Se va infiinta linia 696 intre Ghencea si Gara de Nord pe traseul Ghencea-Drumul Sarii-Razoare-Eroilor-Constantin Noica-Gara de Nord, cu un parc de 8 autobuze deservite de autobazele Militari si Giurgiului.
Incepand cu 15.03.2022, pe perioada lucrarilor de modernizare a liniei de tramvai de pe Vasile Milea, mai multe linii vor suferi modificari.
Liniile 66, 93,96 se suspenda.
Linia 69 va circula intre Baicului si Mircea Vulcanescu cu un parc de 13 troleibuze.
Linia 90 va circula intre Arena Nationala si Mircea Vulcanescu cu un parc de 5 troleibuze.
Linia 61 va functiona cu un parc de 20 troleibuze de la Vatra Luminoasa.
Linia 62 va trece temporar la depoul Vatra cu un parc de 9 ture.
Linia 80 se va infiinta intre Valea Argesului si Depoul Alexandria cu un parc de 20 troleibuze deservite de Depoul Bujoreni.
Linia 336 va functiona cu un parc de 8 ture.
Se va infiinta linia 690 intre Ghencea si Piata Rosetti pe traseuk Ghencea-1 Mai-Drumul Taberei-Razoare-Eroilor-Kogalniceanu-Rosetti, cu un parc de 10 autobuze deservite de autobazele Militari si Giurgiului.
Se va infiinta linia 696 intre Ghencea si Gara de Nord pe traseul Ghencea-Drumul Sarii-Razoare-Eroilor-Constantin Noica-Gara de Nord, cu un parc de 8 autobuze deservite de autobazele Militari si Giurgiului.
- lykkelig.
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
lykkelig.
Sursa ?
Ca nu prea are sens aia cu Mircea Vulcănescu .
Sursa ?
Ca nu prea are sens aia cu Mircea Vulcănescu .
- messe
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
messe
Si unde anume vor intoarce la Mircea Vulcanescu? Eu cred ca vor intoarce la Gara de Nord prin Mircea Vulcanescu pe un traseu comun cu 85.
barbuandrei wrote here:
Incepand cu 15.03.2022, pe perioada lucrarilor de modernizare a liniei de tramvai de pe Vasile Milea, mai multe linii vor suferi modificari.
Liniile 66, 93,96 se suspenda.
Linia 69 va circula intre Baicului si Mircea Vulcanescu cu un parc de 13 troleibuze.
Linia 90 va circula intre Arena Nationala si Mircea Vulcanescu cu un parc de 5 troleibuze.
Si unde anume vor intoarce la Mircea Vulcanescu? Eu cred ca vor intoarce la Gara de Nord prin Mircea Vulcanescu pe un traseu comun cu 85.
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
alexandru_minciu91
Eu cred că colegul se refera că vor întoarce cum o face 66 in prezent. Doar că nu vor mai staționa la Vasile Pârvan, iar capătul va fi la statia Mircea Vulcanescu, imediat cum face dreapta pe Calea Plevnei spre Vasile Pârvan (comun în prezent cu 85, 163,196).
Eu cred că colegul se refera că vor întoarce cum o face 66 in prezent. Doar că nu vor mai staționa la Vasile Pârvan, iar capătul va fi la statia Mircea Vulcanescu, imediat cum face dreapta pe Calea Plevnei spre Vasile Pârvan (comun în prezent cu 85, 163,196).
- LucaTB
-
Posted:
-
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
linia 69
Parerea mea este ca mai bine s-ar fi suspendat si linia 69 iar linia 85 suplimentat cu cateva troleibuze (maxim 5), ca asa au 99% traseu comun, iar linia 90 unita cu linia 61 (20 troleibuze).
Parerea mea este ca mai bine s-ar fi suspendat si linia 69 iar linia 85 suplimentat cu cateva troleibuze (maxim 5), ca asa au 99% traseu comun, iar linia 90 unita cu linia 61 (20 troleibuze).
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
ByOnu
https://www.simplybucharest.ro/?p=78996
https://www.simplybucharest.ro/?p=78996
323 iar la Unirea
N-a mai ajuns la Unirea din… 1986, de cînd traseele transportului public de suprafață au fost scurtate și desființate în urma deschiderii magistralei de metrou Berceni-Pipera.
Iată-l pe 323 acum pe un traseu prelungit de la Timpuri Noi, pe Mircea Vodă – Sfînta Vineri, pînă-n buricu’ tîrgului.
Notăm și o veste îmbucurătoare: bulevardul Mircea Vodă are, în sfîrșit, transport public. Adăugăm recenta introducere a autobuzului 223 pe segmentul îndelung nedeservit dintre Abator și Timpuri Noi și zicem că… e de bine!
Cu toate astea, nu-mi dau seama cît de folositoare e îmbîrligarea și încîrligarea asta a traseelor de autobuz din ziua de azi. Vedeți voi, cine ar vrea să folosească autobuzul 323 ducîndu-se din Ferentari la Unirea ar fi silit ca de la Șincai – în loc să meargă două stații direct pe Magistrală – să ocolească pe la Timpuri Noi, Biblioteca Națională și Sfînta Vineri!
Nu-i prima dată cînd rostul inițial al multor linii – acela de a transporta direct și rapid oamenii – a fost deturnat.
Ia, de pildă, autobuzul 226; gîndit la-nceput să unească Drumul Sării-13 Septembrie cu centrul, azi ocolește prin Panduri: încercînd să culeagă cît mai mulți călători din cît mai multe locuri… dar pierzînd atîta timp!
Transportul public trebuie, într-adevăr, să fie cît mai accesibil, să fie cît mai aproape de fiecare punct de interes cetățenesc – și, în același timp, să le și asigure călătorilor legături cît mai rapide cu restul orașului.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
barbuandrei
Sursa……..circulara 23.139/08.03.2022.
Sursa……..circulara 23.139/08.03.2022.
- Mariusv
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
Mariusv
A retelei de troleibuz!
Deci ambele linii naveta n-o sa fie pe Vasile Milea... alta greseala marca Stb!
barbuandrei wrote here:
Incepand cu 15.03.2022, pe perioada lucrarilor de modernizare a liniei de tramvai de pe Vasile Milea, mai multe linii vor suferi modificari.
Liniile 66, 93,96 se suspenda.
Linia 69 va circula intre Baicului si Mircea Vulcanescu cu un parc de 13 troleibuze.
Linia 90 va circula intre Arena Nationala si Mircea Vulcanescu cu un parc de 5 troleibuze.
Linia 61 va functiona cu un parc de 20 troleibuze de la Vatra Luminoasa.
Linia 62 va trece temporar la depoul Vatra cu un parc de 9 ture.
Linia 80 se va infiinta intre Valea Argesului si Depoul Alexandria cu un parc de 20 troleibuze deservite de Depoul Bujoreni.
Linia 336 va functiona cu un parc de 8 ture.
Se va infiinta linia 690 intre Ghencea si Piata Rosetti pe traseuk Ghencea-1 Mai-Drumul Taberei-Razoare-Eroilor-Kogalniceanu-Rosetti, cu un parc de 10 autobuze deservite de autobazele Militari si Giurgiului.
Se va infiinta linia 696 intre Ghencea si Gara de Nord pe traseul Ghencea-Drumul Sarii-Razoare-Eroilor-Constantin Noica-Gara de Nord, cu un parc de 8 autobuze deservite de autobazele Militari si Giurgiului.
A retelei de troleibuz!
Deci ambele linii naveta n-o sa fie pe Vasile Milea... alta greseala marca Stb!
- lykkelig.
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
lykkelig.
Pai mai e o linie naveta pe fostul Bd Vasile Milea .
Pai mai e o linie naveta pe fostul Bd Vasile Milea .
- messe
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
messe
Mai exista retea de troleibuz pe Splai intre Stirbei Voda si Cotroceni? In caz ca exista, are posibilitatea de a merge drept pe Splai un troleibuz intre Opera si Cotroceni sau reteaua vireaza doar la dreapta la Stirbei Voda?
alexandru_minciu91 wrote here:
Eu cred că colegul se refera că vor întoarce cum o face 66 in prezent. Doar că nu vor mai staționa la Vasile Pârvan, iar capătul va fi la statia Mircea Vulcanescu, imediat cum face dreapta pe Calea Plevnei spre Vasile Pârvan (comun în prezent cu 85, 163,196).
Mai exista retea de troleibuz pe Splai intre Stirbei Voda si Cotroceni? In caz ca exista, are posibilitatea de a merge drept pe Splai un troleibuz intre Opera si Cotroceni sau reteaua vireaza doar la dreapta la Stirbei Voda?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții despre transportul local din București
ByOnu
1. Nu STB decide traseele.
2. 69 si 90 sunt de facto deviate pe Cornea/Teodorescu de prin 2012, pentru M5.
Mariusv wrote here:
Deci ambele linii naveta n-o sa fie pe Vasile Milea... alta greseala marca Stb!
1. Nu STB decide traseele.
2. 69 si 90 sunt de facto deviate pe Cornea/Teodorescu de prin 2012, pentru M5.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination