Topic: Propuneri de noi trasee
1550 posts, 462788 views
📖 Pagination options
- GPS
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
GPS
Dacă nu îți convine, că nu ne convine, mai citește și tu în urmă și vezi ce mesaje ți s-au mai adresat. Poate găsești ceva util prin ele.
TPB wrote here:
Dacă nu vă convine, frumos ar fi să veniți și voi cu propuneri...
Dacă nu îți convine, că nu ne convine, mai citește și tu în urmă și vezi ce mesaje ți s-au mai adresat. Poate găsești ceva util prin ele.
GPS wrote here:TPB wrote here:
Lasam 45-ul asa cum e, ca nimeni nu e de acord cu mine... dar 46-le? Are vreo eficienta? Nein...
Decat sa ne batem capul cu 46-le, mai bine il desfiintam, si gata, nu mai schimbam nimic. Lasam str. Dr. Felix ca rezerva.
1. În baza a ce propui traseul expus înainte? Ai considerat că există un flux de călători care ar utiliza acest traseu? Leagă două puncte de interes ce nu sunt legate în prezent direct printr-o linie?
2. Menționezi că o anumită linie „cară aer” pe un anumit tronson, în timp ce alți colegi menționează că acest lucru nu este adevărat și dau și exemplu. Tu de câte ori ai observat că respectiva linie „cară aer”, în ce zile și la ce oră?
__________________________
Observ în ultimul timp o avalanșă de propuneri, o parte din ele care au sens și aduc în discuție subiecte interesante. Pe de altă parte unele nu au niciun temei, nu aduc nimic util și sunt doar mesaje de umplutură.
Pentru cei mai noi care au o frustrare că nimeni nu le apreciază propunerile: Înainte să faceți o propunere, căutați un pic dacă a mai fost propusă înainte și dacă s-a mai discutat subiectul. Dacă nu s-a mai întâmplat acest lucru, vedeți dacă propunerea are sens, se justifică etc. Mesajele la kilogram cu propuneri utopice nu ajută pe nimeni și generează discuții inutile.
- TPB
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
TPB
Atunci când unul propune ceva, și ceilalți nu vor, respectivii pot să explice ce nu este in regulă și ce soluții au ei, nu 1+ pentru x că s-a luat de y. Am intrebat: credeți că modificarea liniei 330 ar fi bună? Lăsăm Bd Râmnicu Sărat fără autobuze?
Uitați, @LucaTB a dat cel mai bun răspuns. Poate linia propusă de el ar fi mai bună decât 330-ul meu, dar a răspuns civilizat.
Dacă generez discuții inutile, cum ,,a fost" cu 45, că așa ați spus, înseamnă că vreti să nu mai postez mesaje ,,la kilogram" în acest forum. Dacă vreți asta, bine, dar eu nu pot să conving oamenii să își facă conturi și să discute pe acest forum. N-aș vrea să întâmple asta. N-am avea nimic de câștigat.
Transportul în comun trebuie să acopere toate bulevardele și marea parte din străzile unui oraș. Cum s-a prelungit linia 323, așa am putea face cu 330, sau, înființăm linia 235 pe traseul propus de LucaTB.
Atunci când unul propune ceva, și ceilalți nu vor, respectivii pot să explice ce nu este in regulă și ce soluții au ei, nu 1+ pentru x că s-a luat de y. Am intrebat: credeți că modificarea liniei 330 ar fi bună? Lăsăm Bd Râmnicu Sărat fără autobuze?
Uitați, @LucaTB a dat cel mai bun răspuns. Poate linia propusă de el ar fi mai bună decât 330-ul meu, dar a răspuns civilizat.
Dacă generez discuții inutile, cum ,,a fost" cu 45, că așa ați spus, înseamnă că vreti să nu mai postez mesaje ,,la kilogram" în acest forum. Dacă vreți asta, bine, dar eu nu pot să conving oamenii să își facă conturi și să discute pe acest forum. N-aș vrea să întâmple asta. N-am avea nimic de câștigat.
Transportul în comun trebuie să acopere toate bulevardele și marea parte din străzile unui oraș. Cum s-a prelungit linia 323, așa am putea face cu 330, sau, înființăm linia 235 pe traseul propus de LucaTB.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
GPS
Păi bun și cum a venit colegul cu argumentul pentru linia 235, argumentul pentru 330 prelungit care este? Că în fapt ambele vorbesc de o nouă linie pe același bulevard pe care acum nu există transport public.
Problema este că 330 nu are ce să mai caute pe Rebreanu dincolo de Câmpia Libertății, făcând un ocol nejustificat. Iar prelungirea lui pe bulevardele menționate însemna un ocol și mai mare care nu se justifica cu atât mai mult.
Asta trebuia înțeles din mesajul postat de mine mai sus. Că înainte să explice unul de ce e prost ce am propus eu, de exemplu, să văd singur dacă ce propun are sens sau nu.
Păi bun și cum a venit colegul cu argumentul pentru linia 235, argumentul pentru 330 prelungit care este? Că în fapt ambele vorbesc de o nouă linie pe același bulevard pe care acum nu există transport public.
Problema este că 330 nu are ce să mai caute pe Rebreanu dincolo de Câmpia Libertății, făcând un ocol nejustificat. Iar prelungirea lui pe bulevardele menționate însemna un ocol și mai mare care nu se justifica cu atât mai mult.
Asta trebuia înțeles din mesajul postat de mine mai sus. Că înainte să explice unul de ce e prost ce am propus eu, de exemplu, să văd singur dacă ce propun are sens sau nu.
- Axel
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Axel
Ar merge un experiment cu 330 modificat de la Baba Novac pe Rm.Valcea - Vitan-Barzesti pana la Romprim Pe Liviu Rebreanu raman de baza tramvaiele 19 si 23.
Ar merge un experiment cu 330 modificat de la Baba Novac pe Rm.Valcea - Vitan-Barzesti pana la Romprim Pe Liviu Rebreanu raman de baza tramvaiele 19 si 23.
- TPB
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
TPB
Eu cred că ocolul pe care îl face, pe la Piața Râmnicu Sărat este bun.
Haideți să nu ne enervăm, a fost doar o propunere.
GPS wrote here:
Păi bun și cum a venit colegul cu argumentul pentru linia 235, argumentul pentru 330 prelungit care este? Că în fapt ambele vorbesc de o nouă linie pe același bulevard pe care acum nu există transport public.
Problema este că 330 nu are ce să mai caute pe Rebreanu dincolo de Câmpia Libertății, făcând un ocol nejustificat. Iar prelungirea lui pe bulevardele menționate însemna un ocol și mai mare care nu se justifica cu atât mai mult.
Asta trebuia înțeles din mesajul postat de mine mai sus. Că înainte să explice unul de ce e prost ce am propus eu, de exemplu, să văd singur dacă ce propun are sens sau nu.
Eu cred că ocolul pe care îl face, pe la Piața Râmnicu Sărat este bun.
Haideți să nu ne enervăm, a fost doar o propunere.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
PTMZ
...o propunere neîntemeiată, fără fundament. Îți lipsesc argumentele. Tu doar ai spus că l-ai vrea pe 330 cu acel ocol, dar nu ai explicat de ce ar fi optimă acea rută. Sau ce ai spus acum: de ce crezi că ocolul pe la Rm. Sărat e bun?
...o propunere neîntemeiată, fără fundament. Îți lipsesc argumentele. Tu doar ai spus că l-ai vrea pe 330 cu acel ocol, dar nu ai explicat de ce ar fi optimă acea rută. Sau ce ai spus acum: de ce crezi că ocolul pe la Rm. Sărat e bun?
- TPB
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
TPB
Majoritatea călătorilor vin dinspre Titan si vor să ajungă în Vitan. Înainte, erau niște microbuze de la Auchan, dar acum, trebuie să meargă destul de mult pe jos, sau să facă ocolul 27 + 102.
102-ul e full, 27-le e full, iar autobuzele liniei 330 pot circula pe Bulevardul Râmnicu Sărat, dacă se vor face noi stații. In intersecția Bd. Rm. Sărat cu Str. Rm. Vâlcea, este un sens giratoriu, unde autobuzele pot să facă dreapta, pentru că am văzut mulți oameni care merg de la Dristor spre Vitan, tot pe jos.
Dacă autobuzele ar circula pe Str. Rm. Vâlcea, ar putea să circule și pe Str Dristorului, pe porțiunea unde există și linia de tramvai nefolosita (apropo, de ce nimeni nu face nimic?).
SAU, dacă se înființează o nouă linie, cu traseul propus de LucaTB, am avea o conexiune între Vitan si Dristor.
Așadar, ce preferati: 330 modificat sau 235 înființat?
Majoritatea călătorilor vin dinspre Titan si vor să ajungă în Vitan. Înainte, erau niște microbuze de la Auchan, dar acum, trebuie să meargă destul de mult pe jos, sau să facă ocolul 27 + 102.
102-ul e full, 27-le e full, iar autobuzele liniei 330 pot circula pe Bulevardul Râmnicu Sărat, dacă se vor face noi stații. In intersecția Bd. Rm. Sărat cu Str. Rm. Vâlcea, este un sens giratoriu, unde autobuzele pot să facă dreapta, pentru că am văzut mulți oameni care merg de la Dristor spre Vitan, tot pe jos.
Dacă autobuzele ar circula pe Str. Rm. Vâlcea, ar putea să circule și pe Str Dristorului, pe porțiunea unde există și linia de tramvai nefolosita (apropo, de ce nimeni nu face nimic?).
SAU, dacă se înființează o nouă linie, cu traseul propus de LucaTB, am avea o conexiune între Vitan si Dristor.
Așadar, ce preferati: 330 modificat sau 235 înființat?
- lykkelig.
-
Posted:
-
- TPB
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
TPB
Ce legătură are Romprim cu 330? Ai liniile 1, 330, 102, 243 si 27 disponibile.
Ce legătură are Romprim cu 330? Ai liniile 1, 330, 102, 243 si 27 disponibile.
- lykkelig.
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
lykkelig.
Asta e răspunsul .
Axel wrote here:
Ar merge un experiment cu 330 modificat de la Baba Novac pe Rm.Valcea - Vitan-Barzesti pana la Romprim Pe Liviu Rebreanu raman de baza tramvaiele 19 si 23.
Asta e răspunsul .
- Costin
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Costin
Va rugam sa pastrati o minima calitate a mesajelor postate in acest topic. Ati reusit sa il transformati intr-o colectie de fantezii personale fara nici o relevanta pentru alti oameni, si fara nici o legatura cu transportul in comun din Bucuresti. propuneti chestii ca asa vreti voi. Asta este inacceptabil si incepand de acum, orice propunere va trebui sa respecte urmatorul minim standard de calitate:
- exprimare coerenta - CE se propune
- motivatie (DE CE se propune)
- avantaje
- dezavantaje
- o reprezentare vizuala a propunerii (harta,desen etc)
Incepand de acum, orice propunere care NU respecta acest minim standard de calitate va fi penalizata conform articolului I punctele 2 si 3 ale regulamentului forumului.
Si ca sa ma asigur ca informatia este clara, voi da niste contraexemple. Urmatoarele mesaje NU respecta standardul de calitate:
...etc
Va rugam sa pastrati o minima calitate a mesajelor postate in acest topic. Ati reusit sa il transformati intr-o colectie de fantezii personale fara nici o relevanta pentru alti oameni, si fara nici o legatura cu transportul in comun din Bucuresti. propuneti chestii ca asa vreti voi. Asta este inacceptabil si incepand de acum, orice propunere va trebui sa respecte urmatorul minim standard de calitate:
- exprimare coerenta - CE se propune
- motivatie (DE CE se propune)
- avantaje
- dezavantaje
- o reprezentare vizuala a propunerii (harta,desen etc)
Incepand de acum, orice propunere care NU respecta acest minim standard de calitate va fi penalizata conform articolului I punctele 2 si 3 ale regulamentului forumului.
Si ca sa ma asigur ca informatia este clara, voi da niste contraexemple. Urmatoarele mesaje NU respecta standardul de calitate:
lykkelig. wrote here:
330 de la Romprim prin Râmnicu-Vâlcea👍.
TPB wrote here:
Ce legătură are Romprim cu 330? Ai liniile 1, 330, 102, 243 si 27 disponibile.
lykkelig. wrote here:Axel wrote here:
Ar merge un experiment cu 330 modificat de la Baba Novac pe Rm.Valcea - Vitan-Barzesti pana la Romprim Pe Liviu Rebreanu raman de baza tramvaiele 19 si 23.
Asta e răspunsul .
Axel wrote here:
Ar merge un experiment cu 330 modificat de la Baba Novac pe Rm.Valcea - Vitan-Barzesti pana la Romprim Pe Liviu Rebreanu raman de baza tramvaiele 19 si 23.
...etc
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
SirVlady
Modificarea lui 330 după cum ați zis voi nu se justifică din mai multe motive, la ore de vârf are un grad mediu spre ridicat, iar extensia la Romprim nu se justifică în niciun caz. Eventual reînființarea fostei linii 181 între Rond Baba Novac și INML/Romprim ar fi o idee. 330 ar trebui păstrată așa cum este în prezent, eventual suplimentată cu câteva ture.
Modificarea lui 330 după cum ați zis voi nu se justifică din mai multe motive, la ore de vârf are un grad mediu spre ridicat, iar extensia la Romprim nu se justifică în niciun caz. Eventual reînființarea fostei linii 181 între Rond Baba Novac și INML/Romprim ar fi o idee. 330 ar trebui păstrată așa cum este în prezent, eventual suplimentată cu câteva ture.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
cris_m
Daca tot suntem la capitolul carioci, vin cu niste propuneri realiste, in urma constatarilor din teren. Asa cum este acum traseul lui 330 intre Faur si Dristor nu face altceva decat sa-l dubleze pe 23 cu care se ia adesea la intrecere (si nu glumesc). Fluxurile de pasageri mentionate sunt in general pensionarii care merg la Piata Ramnicu Sarat, care pana in 2011 se descurcau foarte bine cu 19 sau 23, deci nu vad de ce nu ar mai putea si acum. In timp ce pe Liviu Rebreanu avem linii suficiente de transport raportat la cerere, in alte zone fie nu avem, fie sunt insuficiente. Ce se poate face?
Varianta 1: devierea prin Baba Novac - Campia Libertatii, pentru a-l suplini pe 311 si pentru a asigura o conexiune lipsa cu nordul orasului. Dezavantajul ar fi coloanele de masini de la orele de varf de pe Campia Libertatii si Baba Novac
Varianta 2: devierea prin Basarabiei - Campia Libertatii, pentru a deservi arealul dintre Baba Novac si Basarabiei, pentru a le suplini pe 40 si 311 si pentru a asigura conexiunea cu statiile de metrou Titan si Piata Muncii pentru locuitorii din acest areal. Dezavantaje: traficul tot mai intens de pe Basarabiei si incapacitatea autoritatilor locale si a politiei de a degreva strada Campia Libertatii de cei care parcheaza aiurea pentru a face loc autobuzelor. In trecut a existat o alta pereche pentru 330 si 335 actuale, purtau indicativele 333 si 334, unul din ele mergand pe aceasta strada. Nu mai spun de linia 107 de prin anii '70...
Varianta 3: devierea pe Basarabiei - Nicolae Grigorescu pentru a-l suplini temporar pe 40 si pentru a pregati terenul pentru cand se va lucra la linia de tramvai (daca se mai face vreodata). Dezavantaj: traficul tot mai intens de pe Basarabiei si de pe Nicolae Grigorescu
Varianta 4: devierea pe Baba Novac si Nicoale Grigorescu pentru a reface partial traseul lui 92 si a suplini linii 70, 79, respectiv 311. Dezavantajele ar fi traficul de la intersectiile cu Campia Libertatii, Nicolae Grigorescu si Liviu Rebreanu si dublarea troleibuzului mai mult decat este cazul
Mentionez ca propunerile au fost trecute intr-o ordine logica, descrescatoare, tinand cont de avantajele oferite si de "deranjul" necesar pentru a le implementa/pe care il aduc. Eu acum as opta pentru prima varianta sau a doua.
Legat de alte propuneri, se pot obtine combinatii mai bune, un exemplu fiind un traseu intre Romprim si rond Baba Novac via Vitan-Birzesti, Ramnicu Valcea si Dristorului. Avantajele ar fi ca s-ar asigura transport pe Ramnicu Valcea, nu ar concura 135 cu aceasta linie pentru accesul la metrou, s-ar suplini 102 pe Vitan Birzesti si nu in ultimul rand s-ar folosi mai mult terminalul de la Romprim. Problema majora ar fi traficul de pe traseu, de aceea e mai indicata o linie de cartier, nu una care vine din nordul orasului.
Daca tot suntem la capitolul carioci, vin cu niste propuneri realiste, in urma constatarilor din teren. Asa cum este acum traseul lui 330 intre Faur si Dristor nu face altceva decat sa-l dubleze pe 23 cu care se ia adesea la intrecere (si nu glumesc). Fluxurile de pasageri mentionate sunt in general pensionarii care merg la Piata Ramnicu Sarat, care pana in 2011 se descurcau foarte bine cu 19 sau 23, deci nu vad de ce nu ar mai putea si acum. In timp ce pe Liviu Rebreanu avem linii suficiente de transport raportat la cerere, in alte zone fie nu avem, fie sunt insuficiente. Ce se poate face?
Varianta 1: devierea prin Baba Novac - Campia Libertatii, pentru a-l suplini pe 311 si pentru a asigura o conexiune lipsa cu nordul orasului. Dezavantajul ar fi coloanele de masini de la orele de varf de pe Campia Libertatii si Baba Novac
Varianta 2: devierea prin Basarabiei - Campia Libertatii, pentru a deservi arealul dintre Baba Novac si Basarabiei, pentru a le suplini pe 40 si 311 si pentru a asigura conexiunea cu statiile de metrou Titan si Piata Muncii pentru locuitorii din acest areal. Dezavantaje: traficul tot mai intens de pe Basarabiei si incapacitatea autoritatilor locale si a politiei de a degreva strada Campia Libertatii de cei care parcheaza aiurea pentru a face loc autobuzelor. In trecut a existat o alta pereche pentru 330 si 335 actuale, purtau indicativele 333 si 334, unul din ele mergand pe aceasta strada. Nu mai spun de linia 107 de prin anii '70...
Varianta 3: devierea pe Basarabiei - Nicolae Grigorescu pentru a-l suplini temporar pe 40 si pentru a pregati terenul pentru cand se va lucra la linia de tramvai (daca se mai face vreodata). Dezavantaj: traficul tot mai intens de pe Basarabiei si de pe Nicolae Grigorescu
Varianta 4: devierea pe Baba Novac si Nicoale Grigorescu pentru a reface partial traseul lui 92 si a suplini linii 70, 79, respectiv 311. Dezavantajele ar fi traficul de la intersectiile cu Campia Libertatii, Nicolae Grigorescu si Liviu Rebreanu si dublarea troleibuzului mai mult decat este cazul
20220307_150758.jpg (618.64 KB; downloaded 3469 times)
Mentionez ca propunerile au fost trecute intr-o ordine logica, descrescatoare, tinand cont de avantajele oferite si de "deranjul" necesar pentru a le implementa/pe care il aduc. Eu acum as opta pentru prima varianta sau a doua.
Legat de alte propuneri, se pot obtine combinatii mai bune, un exemplu fiind un traseu intre Romprim si rond Baba Novac via Vitan-Birzesti, Ramnicu Valcea si Dristorului. Avantajele ar fi ca s-ar asigura transport pe Ramnicu Valcea, nu ar concura 135 cu aceasta linie pentru accesul la metrou, s-ar suplini 102 pe Vitan Birzesti si nu in ultimul rand s-ar folosi mai mult terminalul de la Romprim. Problema majora ar fi traficul de pe traseu, de aceea e mai indicata o linie de cartier, nu una care vine din nordul orasului.
20220307_152102.jpg (664.25 KB; downloaded 3469 times)
- Tatra T4R
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Tatra T4R
Referitor la variantele propuse de Cris_m, eu o aleg pe a doua.
Și eu vin cu câteva idei, și a dori să discutăm despre liniile de tramvaie din nordul Bucureștiului.
În harta pe care o atașez, am găsit soluții pentru următoarele linii: 43, 46, 24, 45 și 35, care ar putea fi desființate.
Am să le iau pe rând:
În locul liniei 24 se poate infiinta linia 2 cu traseul Gara de N - Cart. Dămăroaia. Cei drept, traseul este mai scurt.
TRASEU propus: Gara de N, Str. Buzești, Bd. Ion Mihalache, Cal. Griviței, Sos. Bucureștii Noi, Bd. Gloriei, Piatra Morii, Cart. Dămăroaia. Total: 4 tramvaie + 1 cu PPC = 5 (depoul Bucureștii Noi).
În locul liniei 45, există linia 3 (Piața Presei - Mezeș) și 24 (actual sau propus).
În locul liniei 46, se poate înființa linia 4, pe următorul traseu: Vasile Pârvan, Str. G. Cobălcescu, Str. Berzei, Str. Buzești, Bd. Ion Mihalache, Str. Dr. Felix, Sos. N. Titulescu, terminal Bd Banu Manta.
Total: 3 tramvaie (depoul Victoria).
Legat de linia 43, cred că toți suntem de acord că este inutilă, și că cele 3 tramvaie pot fi folosite pe 44, sau pe linia 4, propusă de mine.
Ținând cont că va reveni 35-ul, după ce vor termina lucrările pe Vasile Milea, poate fi desființat. Alternativele sunt: 25, 1, 11, 44 (sau în prezent 25 și 610/N610).
Tramvaiele liniei 35 pot fi folosite în continuare pe liniile 25, 47 și 19.
* dacă linia 11 va reveni, rămâne traseul nemodificat.
În concluzie:
Traseele desființate sunt 24, 35, 43, 45 și 46.
Traseele nemodificate sunt 1, 3 și 44.
Traseele înființate sunt 2 și 4.
Scuze pentru harta făcută în viteză.
Referitor la variantele propuse de Cris_m, eu o aleg pe a doua.
Și eu vin cu câteva idei, și a dori să discutăm despre liniile de tramvaie din nordul Bucureștiului.
În harta pe care o atașez, am găsit soluții pentru următoarele linii: 43, 46, 24, 45 și 35, care ar putea fi desființate.
Am să le iau pe rând:
În locul liniei 24 se poate infiinta linia 2 cu traseul Gara de N - Cart. Dămăroaia. Cei drept, traseul este mai scurt.
TRASEU propus: Gara de N, Str. Buzești, Bd. Ion Mihalache, Cal. Griviței, Sos. Bucureștii Noi, Bd. Gloriei, Piatra Morii, Cart. Dămăroaia. Total: 4 tramvaie + 1 cu PPC = 5 (depoul Bucureștii Noi).
În locul liniei 45, există linia 3 (Piața Presei - Mezeș) și 24 (actual sau propus).
În locul liniei 46, se poate înființa linia 4, pe următorul traseu: Vasile Pârvan, Str. G. Cobălcescu, Str. Berzei, Str. Buzești, Bd. Ion Mihalache, Str. Dr. Felix, Sos. N. Titulescu, terminal Bd Banu Manta.
Total: 3 tramvaie (depoul Victoria).
Legat de linia 43, cred că toți suntem de acord că este inutilă, și că cele 3 tramvaie pot fi folosite pe 44, sau pe linia 4, propusă de mine.
Ținând cont că va reveni 35-ul, după ce vor termina lucrările pe Vasile Milea, poate fi desființat. Alternativele sunt: 25, 1, 11, 44 (sau în prezent 25 și 610/N610).
Tramvaiele liniei 35 pot fi folosite în continuare pe liniile 25, 47 și 19.
* dacă linia 11 va reveni, rămâne traseul nemodificat.
În concluzie:
Traseele desființate sunt 24, 35, 43, 45 și 46.
Traseele nemodificate sunt 1, 3 și 44.
Traseele înființate sunt 2 și 4.
Scuze pentru harta făcută în viteză.
20220308_095945.jpg (1.2 MB; downloaded 3335 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination