Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
1653 posts, 317479 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
Pai tocmai ti-am spus argumentul "neparelogic", adică viteza mică de exploatare, timp mare de parcurs (si nu este parere, poti sa te "dai" cu metroul pe M3 si pe M5 si sa cronometrezi, daca ești Toma Necredinciosul...), cheltuieli de personal si de exploatare mari, etc, etc, etc. Iar calatori, care sa compenseze, mai slăbuț.
Ce o sa fie când va ajunge M5 la Iancului, poate om trai si om vedea.
Deocamdată așteptăm datele de trafic pe 2021.
Mai bine ne luminezi si pe noi de ce linia 2 nu avea inițial conexiune cu pasajul către M5 . Si ce este cu "dâmbul" de pe mijlocul statiei E1, nu cred ca nu stii...
Pai tocmai ti-am spus argumentul "neparelogic", adică viteza mică de exploatare, timp mare de parcurs (si nu este parere, poti sa te "dai" cu metroul pe M3 si pe M5 si sa cronometrezi, daca ești Toma Necredinciosul...), cheltuieli de personal si de exploatare mari, etc, etc, etc. Iar calatori, care sa compenseze, mai slăbuț.
Ce o sa fie când va ajunge M5 la Iancului, poate om trai si om vedea.
Deocamdată așteptăm datele de trafic pe 2021.
Mai bine ne luminezi si pe noi de ce linia 2 nu avea inițial conexiune cu pasajul către M5 . Si ce este cu "dâmbul" de pe mijlocul statiei E1, nu cred ca nu stii...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
subway guru
Astepti date din vremi de pandemie ca sa-ti justifici parerile gresite…
P.S.
Ti-am mai spus ca nu stiu chiar toate chinurile facerii T1 (Ciurea-Abator), eram student/stagiar la vremea aia, am intrat in paine abia la T2 (Mihai Bravu-Republica).
Astepti date din vremi de pandemie ca sa-ti justifici parerile gresite…
P.S.
Ti-am mai spus ca nu stiu chiar toate chinurile facerii T1 (Ciurea-Abator), eram student/stagiar la vremea aia, am intrat in paine abia la T2 (Mihai Bravu-Republica).
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
S-a "fumat" asta cu pandemia, pandemie este peste tot...Lasă ca se termina curând.
Știu ca erai tânăr, dar nu pot sa cred ca nu știi la ce folosește dâmbul ala, care a condus la soluția "derdelușurilor". Măcar o întrebare ai pus si tu când l-ai remarcat.
S-a "fumat" asta cu pandemia, pandemie este peste tot...Lasă ca se termina curând.
Știu ca erai tânăr, dar nu pot sa cred ca nu știi la ce folosește dâmbul ala, care a condus la soluția "derdelușurilor". Măcar o întrebare ai pus si tu când l-ai remarcat.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
subway guru
Nu s-a fumat inca, 2020-2021 e culmea pandemiei…
In rest da-mi si mie voie sa mai am si lipsuri ca tot omul, perfectiunea e doar la Cel de Sus!
Nu s-a fumat inca, 2020-2021 e culmea pandemiei…
In rest da-mi si mie voie sa mai am si lipsuri ca tot omul, perfectiunea e doar la Cel de Sus!
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
M5 nu este in competiție cu M3 sau cu alta magistrala.
Se observa o utilizare crescuta a M5, ceea ce este îmbucurător, însă exagerările nu își au rostul. Așa cum am spus de mai multe ori, sa așteptăm statisticile oficiale, înainte de a ne lansa in păreri absolut subiective.
Traficul a crescut peste tot fata de primele luni ale M5 si fata de începutul pandemiei. Si, după părerea mea, daca s-ar reveni la programul de dinainte de 2021, fără munca de acasă, rețeaua nu ar face fata .
M5 nu este in competiție cu M3 sau cu alta magistrala.
Se observa o utilizare crescuta a M5, ceea ce este îmbucurător, însă exagerările nu își au rostul. Așa cum am spus de mai multe ori, sa așteptăm statisticile oficiale, înainte de a ne lansa in păreri absolut subiective.
Traficul a crescut peste tot fata de primele luni ale M5 si fata de începutul pandemiei. Si, după părerea mea, daca s-ar reveni la programul de dinainte de 2021, fără munca de acasă, rețeaua nu ar face fata .
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
subway guru
Apreciez opiniile echilibrate!
Cred ca ar trebui sa mai luam in considerare cateva aspecte incurajatoare. Primul ar fi scaderea pandemiei, cu toate consecintele pentru mobilitate.
Al doilea ar fi cresterea pretului combustibilului la pompa ce va descuraja utilizarea zilnica a automobilelor personale.
Toate acestea combinate vor creste atractivitatea transportului in comun atat in subteran cat si la suprafata.
Apreciez opiniile echilibrate!
Cred ca ar trebui sa mai luam in considerare cateva aspecte incurajatoare. Primul ar fi scaderea pandemiei, cu toate consecintele pentru mobilitate.
Al doilea ar fi cresterea pretului combustibilului la pompa ce va descuraja utilizarea zilnica a automobilelor personale.
Toate acestea combinate vor creste atractivitatea transportului in comun atat in subteran cat si la suprafata.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
andrei11
Din partea moderatorului:
Multe postări au dispărut ( inclusiv de ale mele ), altele au fost modificate...
Reveniţi la un dialog constructiv...
Din partea moderatorului:
Multe postări au dispărut ( inclusiv de ale mele ), altele au fost modificate...
Reveniţi la un dialog constructiv...
- George
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
George
Intrucat vad ca am fost cenzurat, probabil pentru exprimarea prea polemica, repet ideea centrala:
M 5 este intre timp cel putin la fel de aglomerata ca M1 pe tronsonul Eroilor - Unirii, pe care merg in fiecare zi si deci pot aprecia diferentele. Uneori - din ce in ce mai des - trenurile de pe M 5 dimineata si dupa-amiaza la orele de varf sunt pline ca cele dinspre/spre Militari.
Viteza de circulatie, apropo de mesajele lasate, este foarte ok, chiar daca statiile sunt dese, acceleratiile si deceleratiile bune, feste Fahrbahn etc. Fac sa mergi din capat in capat in sub 15 minute.
Marele minus este intervalul de succedare, care face ca trenurile sa fie totusi prea pline. Eu cred ca trebuie umblat la frecventa de circulatie si sa ramana toata ziua toata flota de 6 in circulatie.
Risipa de personal, aglomerarea cu personal de paza supradimensionat si care deseori face galagie, se poarta urat, nu poarta masca, vorbeste la telefon in trenuri etc. este evidenta si suparatoare. Ar trebui redusi la 1/3 paznicii.
Cui nu crede ca M5 este aglomerat ii recomand sa se urce in intervalul 7.30 - 9 la Raul Doamnei (dinspre V. Ialomitei e mai liber, desi si acolo circula tot mai multi). Pana cand nu faceti acest experiment, aveti decenta sa nu va mai dati cu parerea despre ce nu cunoasteti.
Daca si acest mesaj va fi cenzurat, protestez anticipat si imi dezactivez contul
Intrucat vad ca am fost cenzurat, probabil pentru exprimarea prea polemica, repet ideea centrala:
M 5 este intre timp cel putin la fel de aglomerata ca M1 pe tronsonul Eroilor - Unirii, pe care merg in fiecare zi si deci pot aprecia diferentele. Uneori - din ce in ce mai des - trenurile de pe M 5 dimineata si dupa-amiaza la orele de varf sunt pline ca cele dinspre/spre Militari.
Viteza de circulatie, apropo de mesajele lasate, este foarte ok, chiar daca statiile sunt dese, acceleratiile si deceleratiile bune, feste Fahrbahn etc. Fac sa mergi din capat in capat in sub 15 minute.
Marele minus este intervalul de succedare, care face ca trenurile sa fie totusi prea pline. Eu cred ca trebuie umblat la frecventa de circulatie si sa ramana toata ziua toata flota de 6 in circulatie.
Risipa de personal, aglomerarea cu personal de paza supradimensionat si care deseori face galagie, se poarta urat, nu poarta masca, vorbeste la telefon in trenuri etc. este evidenta si suparatoare. Ar trebui redusi la 1/3 paznicii.
Cui nu crede ca M5 este aglomerat ii recomand sa se urce in intervalul 7.30 - 9 la Raul Doamnei (dinspre V. Ialomitei e mai liber, desi si acolo circula tot mai multi). Pana cand nu faceti acest experiment, aveti decenta sa nu va mai dati cu parerea despre ce nu cunoasteti.
Daca si acest mesaj va fi cenzurat, protestez anticipat si imi dezactivez contul
- punmeister
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
punmeister
Problemele se vor rezolva atunci cand vor fi livrate toate cele 13 rame Alstom BM4 si va fi CBTCul 100% operational. Pana atunci, ramele BM2 circula cu Vmax limitat la 60 km/h datorita faptului ca circula cu ATP izolat.
Problemele se vor rezolva atunci cand vor fi livrate toate cele 13 rame Alstom BM4 si va fi CBTCul 100% operational. Pana atunci, ramele BM2 circula cu Vmax limitat la 60 km/h datorita faptului ca circula cu ATP izolat.
- George
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
George
Interesant, mie mi s-a parut ca viteza e chiar buna si care va fi v max ulterioara? 80 km/h? Pe anumite interstatii precum Orizont-Favorit si Favorit - TV nici nu va fi timp sa fie atinsa....
Interesant, mie mi s-a parut ca viteza e chiar buna si care va fi v max ulterioara? 80 km/h? Pe anumite interstatii precum Orizont-Favorit si Favorit - TV nici nu va fi timp sa fie atinsa....
- punmeister
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
punmeister
Da, 80 km/h dupa intrarea ramelor Alstom in circulatie.
Da, 80 km/h dupa intrarea ramelor Alstom in circulatie.
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
Viteza este vizibil mai mica fata de restul retelei. Dincolo de limitare, nici nu prea poate fi altfel, dacă ai interstatii de 500-600m. Cred ca viteza de 80km/h va putea fi atinsa doar pe E2-AM. Deci...
Viteza este vizibil mai mica fata de restul retelei. Dincolo de limitare, nici nu prea poate fi altfel, dacă ai interstatii de 500-600m. Cred ca viteza de 80km/h va putea fi atinsa doar pe E2-AM. Deci...
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
Stefan28
70-75 poți atinge și cu BM-ul între AM și E2, datorită unei mici porțiuni care o ia la vale, dar la depășirea vitezei de 60 primești avertizare în TDS pentru depășirea vitezei și dacă în 5 secunde nu ai 60 sau sub se aplică frânarea de urgență...
În rest, și cu ramele noi, nu va fi nevoie de viteze de 80, maxim 70-75.
sab wrote here:
Nu cred ca va putea fi atinsa decât pe E2-AM. Deci...
70-75 poți atinge și cu BM-ul între AM și E2, datorită unei mici porțiuni care o ia la vale, dar la depășirea vitezei de 60 primești avertizare în TDS pentru depășirea vitezei și dacă în 5 secunde nu ai 60 sau sub se aplică frânarea de urgență...
În rest, și cu ramele noi, nu va fi nevoie de viteze de 80, maxim 70-75.
- orex
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
orex
Nici acum nu-i deranjant ca nu ”fug” la valoarea proiectata, ci ca hazardul e tot la nivel de ”latura umana”. ”MÂNUTZA”! Daca si dupa venirea Metropolis voi da in bobi daca, sau nu, pierd M1 D2, in ciuda faptului ca, dis de dimineata, fac sprint pe rulantele E2, atunci ma voi considera chiar vexat!
PS
Sper sa nu mai vad cele doua pauze indelungi...la Brancusi si Romancierilor!
@andrei11 chiar daca ai ceva ma multe ”botoane” nu incerca sa te pui cu taberenii care chiar:
1. au asteptat cu nesat metroul;
2. IL SI FOLOSESC CONSECVENT!
punmeister wrote here:
Problemele se vor rezolva atunci cand vor fi livrate toate cele 13 rame Alstom BM4 si va fi CBTCul 100% operational. Pana atunci, ramele BM2 circula cu Vmax limitat la 60 km/h datorita faptului ca circula cu ATP izolat.
Nici acum nu-i deranjant ca nu ”fug” la valoarea proiectata, ci ca hazardul e tot la nivel de ”latura umana”. ”MÂNUTZA”! Daca si dupa venirea Metropolis voi da in bobi daca, sau nu, pierd M1 D2, in ciuda faptului ca, dis de dimineata, fac sprint pe rulantele E2, atunci ma voi considera chiar vexat!
PS
Sper sa nu mai vad cele doua pauze indelungi...la Brancusi si Romancierilor!
@andrei11 chiar daca ai ceva ma multe ”botoane” nu incerca sa te pui cu taberenii care chiar:
1. au asteptat cu nesat metroul;
2. IL SI FOLOSESC CONSECVENT!
📖 Pagination options