MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului

1653 posts, 317375 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 85 86 87 88 89 90 91  ... 119
 
 

📖 Pagination options
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului Stefan28

Conducerea a avut prima 'tentativă' de a introduce IVE pe M5 în Noiembrie 2020, la două luni de la P.I.F, dorind să le pună de la 1 Decembrie 2020, și atunci s-au și lovit de primul refuz de la Astaldi. Nu puteau risca garanția pe care o oferă pentru asta.

Ulterior au mai fost și alte tentative, nereușite.

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului punmeister

Da, probabil ca o tripla IVA are sarcina pe osie mai mare fata de BM2/21/3/4, lucru care probabil conteaza la garantie.

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului orex

Sarcina pe osie la IVA e 16t, iar la Bombardier, ca si la CAF de 14t! N-as crede ca asta a fost cuiul lui Pepelea, avand in vedere ca ”bunicutza” a fost bagata pe M5.1, in probele initiale de gabarit!
PS
Sina tre sa reziste si, chiar daca e de 49 kg/ml, face fata la 22,5t per osie, ceea ce nicio rama de metrou, n-a atins, si nu va atinge in curand! :yes:

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului subway guru

Daca nu ma inseala memoria sarcina maxima pe osie admisa pentru toate tipurile de rame e 12t.
Discutia cu constructorul/garantia nu se referea la tipurile de trenuri existente ci la trenurile noi Alstom.
Stiti voi ceva dar nu stiti bine…

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului sab

George wrote here:
Pe ambele directii caracteristica centrala e ca sunt mai putin folosite statiile de parcurs (desi nu mai sunt goale ca in primele 6 luni), majoritatea calatorilor merg din capat pana in capat.

Asta inseamna ca teroria statiilor la 500m nu este asa "infailibila". Ceea ce era logic si de asteptat, de altfel, sunt prea dese statiile pe M5.1.

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului subway guru

Aprecierea ta ar fi valabila doar daca ar ramane racord. E suficient sa intrevezi cum ar decurge lucrurile cand ar ajunge macar la Iancului.
Miopia nu e sanatoasa atunci cand judeci dezvoltari de infrastructura pe termen mai indelungat nu doar pe termen scurt.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului sab

Cu toate astea, nu poți sa nu intuiești ca stațiile la 500 m cresc foarte mult costurile si durata de parcurs. Iar beneficiul nu știu daca este cel așteptat. Mă gândesc ca o stație la 700m era mai ok, nu era un capăt de tara daca omul mai parcurgea 100-200m pe jos, serios. Totuși, sunt stații in zone care nu poți sa spui ca sunt de maxim interes pentru cartier.

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului subway guru

Nu exagera, e vorba de minim 600m, nu ai niciuna la 500m.
Statii la aceasta distanta inseamna ca in cca 5min ajungi din imprejurimi la metrou spre deosebire de 10min daca ar fi la 1,0-1,2km.
Facem statii de metrou pentru calatori obisnuiti sau pentru maratonisti???

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului andrei11

subway guru wrote:
E suficient sa intrevezi cum ar decurge lucrurile cand ar ajunge macar la Iancului.

Afirmaţia asta o trecem  la bancul anului sau aşteptăm un regim totalitar în Ro care să poată realiza linia într-un orizont accepatbil de timp ?
Am cam început să am alergii la afirmaţia << O să facem >>  şi la celebrele Studii de Fezabilitate. Mă contrazici ?

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului subway guru

DA!
Si parerea batraneilor ca tine nu conteaza, ce conteaza e doar parerea tineretului!
:love:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului sab

guru, tehnic este cum spui tu, pentru că tu măsori distanța de la mijlocul unei stații la mijlocul stației următoare.
Însă, dacă iei in considerare două guri de acces, cea de la un capătul vestic al unei stații si gura de la capătul estic al stației următoare, s-ar putea sa fie puțin altfel, adică să ajungi cam la ce spun eu. Până la urmă oamenii au acces in stații pe gurile de acces, mijlocul stației este doar un reper de convenție.

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului subway guru

Vorbim de distante medii si mai ales de timpul de deplasare pentru acces pana la peron. Daca e sa vorbim pe concret si pe fiecare caz in particular ar trebui sa consideram door to door adica de la usa apartamentului de la etajul X si pana la usa vagonului de metrou.
Cu cat mai departat e punctul de plecare cu atat mai nesemnificativa devine diferenta de +/-50m fata de axul median al peronului.
:bere:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului sab

Oricum ar fi, este un  experiment nereușit, ca multe altele.  Si foarte scump, o statie nu este 1mil de euro.
Distanta E2-Parc DT se parcurge pe M5 intr-un timp dublu fata de E1-Lujerului, care este similara ca distanta.

 


Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului subway guru

Tu o tii pe-a ta parerologica, eu pe a mea fundamentata pe baze stiintifice profesioniste. Cand ai sa vi cu argumente neparerologice putem dezbate cu datele pe masa.
:yes:

 


Go to page:  1  ... 85 86 87 88 89 90 91  ... 119
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2439 forum members have written 435199 posts in 5424 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use