Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
1653 posts, 317373 views
📖 Pagination options
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
Stefan28
Conducerea a avut prima 'tentativă' de a introduce IVE pe M5 în Noiembrie 2020, la două luni de la P.I.F, dorind să le pună de la 1 Decembrie 2020, și atunci s-au și lovit de primul refuz de la Astaldi. Nu puteau risca garanția pe care o oferă pentru asta.
Ulterior au mai fost și alte tentative, nereușite.
Conducerea a avut prima 'tentativă' de a introduce IVE pe M5 în Noiembrie 2020, la două luni de la P.I.F, dorind să le pună de la 1 Decembrie 2020, și atunci s-au și lovit de primul refuz de la Astaldi. Nu puteau risca garanția pe care o oferă pentru asta.
Ulterior au mai fost și alte tentative, nereușite.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
punmeister
Da, probabil ca o tripla IVA are sarcina pe osie mai mare fata de BM2/21/3/4, lucru care probabil conteaza la garantie.
Da, probabil ca o tripla IVA are sarcina pe osie mai mare fata de BM2/21/3/4, lucru care probabil conteaza la garantie.
- orex
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
orex
Sarcina pe osie la IVA e 16t, iar la Bombardier, ca si la CAF de 14t! N-as crede ca asta a fost cuiul lui Pepelea, avand in vedere ca ”bunicutza” a fost bagata pe M5.1, in probele initiale de gabarit!
PS
Sina tre sa reziste si, chiar daca e de 49 kg/ml, face fata la 22,5t per osie, ceea ce nicio rama de metrou, n-a atins, si nu va atinge in curand!
Sarcina pe osie la IVA e 16t, iar la Bombardier, ca si la CAF de 14t! N-as crede ca asta a fost cuiul lui Pepelea, avand in vedere ca ”bunicutza” a fost bagata pe M5.1, in probele initiale de gabarit!
PS
Sina tre sa reziste si, chiar daca e de 49 kg/ml, face fata la 22,5t per osie, ceea ce nicio rama de metrou, n-a atins, si nu va atinge in curand!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
subway guru
Daca nu ma inseala memoria sarcina maxima pe osie admisa pentru toate tipurile de rame e 12t.
Discutia cu constructorul/garantia nu se referea la tipurile de trenuri existente ci la trenurile noi Alstom.
Stiti voi ceva dar nu stiti bine…
Daca nu ma inseala memoria sarcina maxima pe osie admisa pentru toate tipurile de rame e 12t.
Discutia cu constructorul/garantia nu se referea la tipurile de trenuri existente ci la trenurile noi Alstom.
Stiti voi ceva dar nu stiti bine…
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
Asta inseamna ca teroria statiilor la 500m nu este asa "infailibila". Ceea ce era logic si de asteptat, de altfel, sunt prea dese statiile pe M5.1.
George wrote here:
Pe ambele directii caracteristica centrala e ca sunt mai putin folosite statiile de parcurs (desi nu mai sunt goale ca in primele 6 luni), majoritatea calatorilor merg din capat pana in capat.
Asta inseamna ca teroria statiilor la 500m nu este asa "infailibila". Ceea ce era logic si de asteptat, de altfel, sunt prea dese statiile pe M5.1.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
subway guru
Aprecierea ta ar fi valabila doar daca ar ramane racord. E suficient sa intrevezi cum ar decurge lucrurile cand ar ajunge macar la Iancului.
Miopia nu e sanatoasa atunci cand judeci dezvoltari de infrastructura pe termen mai indelungat nu doar pe termen scurt.
Aprecierea ta ar fi valabila doar daca ar ramane racord. E suficient sa intrevezi cum ar decurge lucrurile cand ar ajunge macar la Iancului.
Miopia nu e sanatoasa atunci cand judeci dezvoltari de infrastructura pe termen mai indelungat nu doar pe termen scurt.
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
Cu toate astea, nu poți sa nu intuiești ca stațiile la 500 m cresc foarte mult costurile si durata de parcurs. Iar beneficiul nu știu daca este cel așteptat. Mă gândesc ca o stație la 700m era mai ok, nu era un capăt de tara daca omul mai parcurgea 100-200m pe jos, serios. Totuși, sunt stații in zone care nu poți sa spui ca sunt de maxim interes pentru cartier.
Cu toate astea, nu poți sa nu intuiești ca stațiile la 500 m cresc foarte mult costurile si durata de parcurs. Iar beneficiul nu știu daca este cel așteptat. Mă gândesc ca o stație la 700m era mai ok, nu era un capăt de tara daca omul mai parcurgea 100-200m pe jos, serios. Totuși, sunt stații in zone care nu poți sa spui ca sunt de maxim interes pentru cartier.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
subway guru
Nu exagera, e vorba de minim 600m, nu ai niciuna la 500m.
Statii la aceasta distanta inseamna ca in cca 5min ajungi din imprejurimi la metrou spre deosebire de 10min daca ar fi la 1,0-1,2km.
Facem statii de metrou pentru calatori obisnuiti sau pentru maratonisti???
Nu exagera, e vorba de minim 600m, nu ai niciuna la 500m.
Statii la aceasta distanta inseamna ca in cca 5min ajungi din imprejurimi la metrou spre deosebire de 10min daca ar fi la 1,0-1,2km.
Facem statii de metrou pentru calatori obisnuiti sau pentru maratonisti???
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
andrei11
Afirmaţia asta o trecem la bancul anului sau aşteptăm un regim totalitar în Ro care să poată realiza linia într-un orizont accepatbil de timp ?
Am cam început să am alergii la afirmaţia << O să facem >> şi la celebrele Studii de Fezabilitate. Mă contrazici ?
subway guru wrote:
E suficient sa intrevezi cum ar decurge lucrurile cand ar ajunge macar la Iancului.
Afirmaţia asta o trecem la bancul anului sau aşteptăm un regim totalitar în Ro care să poată realiza linia într-un orizont accepatbil de timp ?
Am cam început să am alergii la afirmaţia << O să facem >> şi la celebrele Studii de Fezabilitate. Mă contrazici ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
subway guru
DA!
Si parerea batraneilor ca tine nu conteaza, ce conteaza e doar parerea tineretului!
DA!
Si parerea batraneilor ca tine nu conteaza, ce conteaza e doar parerea tineretului!
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
guru, tehnic este cum spui tu, pentru că tu măsori distanța de la mijlocul unei stații la mijlocul stației următoare.
Însă, dacă iei in considerare două guri de acces, cea de la un capătul vestic al unei stații si gura de la capătul estic al stației următoare, s-ar putea sa fie puțin altfel, adică să ajungi cam la ce spun eu. Până la urmă oamenii au acces in stații pe gurile de acces, mijlocul stației este doar un reper de convenție.
guru, tehnic este cum spui tu, pentru că tu măsori distanța de la mijlocul unei stații la mijlocul stației următoare.
Însă, dacă iei in considerare două guri de acces, cea de la un capătul vestic al unei stații si gura de la capătul estic al stației următoare, s-ar putea sa fie puțin altfel, adică să ajungi cam la ce spun eu. Până la urmă oamenii au acces in stații pe gurile de acces, mijlocul stației este doar un reper de convenție.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
subway guru
Vorbim de distante medii si mai ales de timpul de deplasare pentru acces pana la peron. Daca e sa vorbim pe concret si pe fiecare caz in particular ar trebui sa consideram door to door adica de la usa apartamentului de la etajul X si pana la usa vagonului de metrou.
Cu cat mai departat e punctul de plecare cu atat mai nesemnificativa devine diferenta de +/-50m fata de axul median al peronului.
Vorbim de distante medii si mai ales de timpul de deplasare pentru acces pana la peron. Daca e sa vorbim pe concret si pe fiecare caz in particular ar trebui sa consideram door to door adica de la usa apartamentului de la etajul X si pana la usa vagonului de metrou.
Cu cat mai departat e punctul de plecare cu atat mai nesemnificativa devine diferenta de +/-50m fata de axul median al peronului.
- sab
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
sab
Oricum ar fi, este un experiment nereușit, ca multe altele. Si foarte scump, o statie nu este 1mil de euro.
Distanta E2-Parc DT se parcurge pe M5 intr-un timp dublu fata de E1-Lujerului, care este similara ca distanta.
Oricum ar fi, este un experiment nereușit, ca multe altele. Si foarte scump, o statie nu este 1mil de euro.
Distanta E2-Parc DT se parcurge pe M5 intr-un timp dublu fata de E1-Lujerului, care este similara ca distanta.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
subway guru
Tu o tii pe-a ta parerologica, eu pe a mea fundamentata pe baze stiintifice profesioniste. Cand ai sa vi cu argumente neparerologice putem dezbate cu datele pe masa.
Tu o tii pe-a ta parerologica, eu pe a mea fundamentata pe baze stiintifice profesioniste. Cand ai sa vi cu argumente neparerologice putem dezbate cu datele pe masa.
📖 Pagination options