Topic: V3A-93 modernizate pentru linia 41
1133 posts, 349125 views
📖 Pagination options
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
LucaTB
196 a primit recent reclamă la Complex Comercial Colosseum.
196 a primit recent reclamă la Complex Comercial Colosseum.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
Vagonul 158 a ajuns la URAC pentru modernizare în CA.
Era imobilizat și nu a mai circulat din anul 2018. A avut perioade foarte mari de imobilizare de-a lungul anilor, fiind un vagon problemă cu multe blocaje.
A fost construit în varianta V3A-93 în anul 1996, a fost trecut prin RK pentru linia 41 în anul 2002. În aprilie 2009 a fost revopsit în depou în schema alb-roșu-gri, În februarie-martie 2010, a fost trimis pentru RCV în schema clasică la URAC, stând apoi în depou fără să circule aproape 6 luni. În iulie 2012 a ajuns din nou la RK, revenind în traseu în martie 2013. Avea aceleași blocaje dese, datorită boghiurilor cu frână pe federe. În anul 2015 s-a mai încercat o dată reparația boghiuriurilor, circulând la fel cu sincope până în anul 2018, când nu a mai fost reparat. Acum rămâne de văzut cât timp va trece până la revenirea în noua variantă constructivă.
Vagonul 158 a ajuns la URAC pentru modernizare în CA.
Era imobilizat și nu a mai circulat din anul 2018. A avut perioade foarte mari de imobilizare de-a lungul anilor, fiind un vagon problemă cu multe blocaje.
A fost construit în varianta V3A-93 în anul 1996, a fost trecut prin RK pentru linia 41 în anul 2002. În aprilie 2009 a fost revopsit în depou în schema alb-roșu-gri, În februarie-martie 2010, a fost trimis pentru RCV în schema clasică la URAC, stând apoi în depou fără să circule aproape 6 luni. În iulie 2012 a ajuns din nou la RK, revenind în traseu în martie 2013. Avea aceleași blocaje dese, datorită boghiurilor cu frână pe federe. În anul 2015 s-a mai încercat o dată reparația boghiuriurilor, circulând la fel cu sincope până în anul 2018, când nu a mai fost reparat. Acum rămâne de văzut cât timp va trece până la revenirea în noua variantă constructivă.
158 - clasic.jpg (744.92 KB; downloaded 4656 times)
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
LucaTB
Care ar fi următoarele care ar trebui să ajungă la modernizare în CA?
Care ar fi următoarele care ar trebui să ajungă la modernizare în CA?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
Asta contează? Vă rog să nu degenereze discuția stupid.
Asta contează? Vă rog să nu degenereze discuția stupid.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Cezar210
In spate, numărul de parc a fost acoperit, fiind colantat. În față încă este vizibil.
LucaTB wrote here:
196 a primit recent reclamă la Complex Comercial Colosseum.
In spate, numărul de parc a fost acoperit, fiind colantat. În față încă este vizibil.
- macheta218
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
macheta218
196 circulă doar pe linia 45 purtând acea reclamă.
196 circulă doar pe linia 45 purtând acea reclamă.
- Kap
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Kap
025 a intrat deja in procesul de transformare in CA , fiind in faza de “descompunere” a caroseriei.
Se pregătește si 158 si urmează alte 4 vagoane pentru acest an
025 a intrat deja in procesul de transformare in CA , fiind in faza de “descompunere” a caroseriei.
Se pregătește si 158 si urmează alte 4 vagoane pentru acest an
7CA16F5B-3A43-468A-98A8-5D32EB07E97E.jpeg (1.32 MB; downloaded 3686 times)
55999CD2-6B2E-40DB-9595-31D8C354C64B.jpeg (1.35 MB; downloaded 3686 times)
40685545-A56B-4294-A626-FFAE85B11556.jpeg (1.83 MB; downloaded 3685 times)
2E464648-6D18-438C-8ACC-9B6B8007F331.jpeg (1.27 MB; downloaded 3685 times)
- Mr. Tramvai
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Mr. Tramvai
E destul de ciudat sa aud această veste, dat fiind faptul ca 025 are sistem de frânare hidraulic.
Cât despre 154, a ajuns la URAC pentru CA?
E destul de ciudat sa aud această veste, dat fiind faptul ca 025 are sistem de frânare hidraulic.
Cât despre 154, a ajuns la URAC pentru CA?
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
ADK
CA-urile nu sunt construcții noi (care doar ”moștenesc” numerele de inventar al tramvaielor casate)? O altă întrebare: se dorește modernizarea tuturor V3A-urilor 93, precum s-au făcut și cu cele din 1973? îmi cer scuze dacă nu am citit înainte...
CA-urile nu sunt construcții noi (care doar ”moștenesc” numerele de inventar al tramvaielor casate)? O altă întrebare: se dorește modernizarea tuturor V3A-urilor 93, precum s-au făcut și cu cele din 1973? îmi cer scuze dacă nu am citit înainte...
- GPS
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
GPS
Nu. Dacă ai citi prin topic, ai afla că sunt transformate vechile vagoane. Nu este tăiat tramvaiul vechi și construit unul nou.
Nu. Dacă ai citi prin topic, ai afla că sunt transformate vechile vagoane. Nu este tăiat tramvaiul vechi și construit unul nou.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
andrei11
Din partea moderatorului:
Stimate nou coleg Kap faceţi vă rog elementarul efort să citiţi regulamentul forumului. Şi să-l şi respectaţi.
Mesajul dvs a fost modificat.
Din partea moderatorului:
Stimate nou coleg Kap faceţi vă rog elementarul efort să citiţi regulamentul forumului. Şi să-l şi respectaţi.
Mesajul dvs a fost modificat.
- vl273
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
vl273
Eu din cate stiu, de fapt, se taie doar fata si spatele, iar mijlocul se reconstruieste in PPC. Eventual se inlocuieste si tabla ruginita. Parca erau pe undeva poze si cu vagoanele de Colentina (016, 027, 045 etc) in acelasi stadiu ca mai sus.
Off topic: Acel desen de pe ultimul vagon a fost dat undeva in Octombrie-Noiembrie 2018, cu putin timp inainte de retragerea definitiva din circulatie.
Eu din cate stiu, de fapt, se taie doar fata si spatele, iar mijlocul se reconstruieste in PPC. Eventual se inlocuieste si tabla ruginita. Parca erau pe undeva poze si cu vagoanele de Colentina (016, 027, 045 etc) in acelasi stadiu ca mai sus.
Off topic: Acel desen de pe ultimul vagon a fost dat undeva in Octombrie-Noiembrie 2018, cu putin timp inainte de retragerea definitiva din circulatie.
- Kap
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Kap
154 este “tras la față” in depoul BN și probabil va fi următorul care pleacă la URAC.
De asemenea , au fost mișcate din loc si 143 respectiv 098, însă nu este cert in ce ordine vor merge
Mr. Tramvai wrote here:
E destul de ciudat sa aud această veste, dat fiind faptul ca 025 are sistem de frânare hidraulic.
Cât despre 154, a ajuns la URAC pentru CA?
154 este “tras la față” in depoul BN și probabil va fi următorul care pleacă la URAC.
De asemenea , au fost mișcate din loc si 143 respectiv 098, însă nu este cert in ce ordine vor merge
62877723-E39B-45EC-A663-FC941EA53DAA.jpeg (748.75 KB; downloaded 3530 times)
B66C3DB1-B39A-4DF5-873C-5AF7DDBB1C9C.jpeg (109.94 KB; downloaded 3529 times)
- Mr. Tramvai
-
Posted:
-
📖 Pagination options