Topic: Propuneri de noi trasee
1550 posts, 463428 views
📖 Pagination options
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Dragos31
Cu 45 la Banu Manta si 46 desfiintat, ramane in aer bucla de la gara.
Cu 45 la Banu Manta si 46 desfiintat, ramane in aer bucla de la gara.
- lykkelig.
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
lykkelig.
Am venit cu Propunerea mea de Linie noua de autobuz si anume 181 .
Si va Merge intre CET Vitan si Piata Hurmuzachi.
1 dece ca in rond sta mult pana sa intorce .
2 Sa avem o linie de transport pe Ramnicul Valcea .
3 Statia Piata Hurmuzachi se face doar in statia lui 104.
Uitati traseul Tur Bulevardul Energeticienilor Str Ramnicul Sarat Str Ramnicul Valcea Str Dristorului Rond Baba Novac Sos Mihai Bravu Bd Decebal Retur Bd Decebal Str Dristorului Rond Baba Novac Str Dristorului Str Ramnicul Valcea Str Ramnicul Sarat Bulevardul Energeticienilor.
Astept Raspunsul Vostru...
cris_m wrote here:lykkelig. wrote here:Mai degraba faci un 235/181 intre CET si rond Baba Novac... In varianta actuala 135 il ajuta pe 123 intre Mihai Bravu si Vitan-Barzesti si te aduce direct la metrou sau alte mijloace de transport din zona stadion Olimpia....
Vin si eu cu o modificare.
Si anume traseul 135 ,
intre Iancului si Baba Novac le dubleaza 1,10 ( cand se termina sina de la AFI) .
intre Baba Novac si Vitan le dubleaza pe 1,10 (la fel cand se termina sina de la AFI) si 19.
Asa m-am gandit in loc sa o ia pe Mihai Bravu si Calea Vitan sa o ia pe Str Dristorului si Str Ramnicul Valcea si Str Ramnicul Sarat.
1) Se creaza o legatura cu cu Str Ramnicul Valcea .
2) Nu mai dubleaza mult pe 1,10,19.
Şi pentru cine va dori sa ajunga la stadionul Olimpia poate sa îl ia pe 1 si pe urma pe 123.
Astept raspunsurile voastre
Am venit cu Propunerea mea de Linie noua de autobuz si anume 181 .
Si va Merge intre CET Vitan si Piata Hurmuzachi.
1 dece ca in rond sta mult pana sa intorce .
2 Sa avem o linie de transport pe Ramnicul Valcea .
3 Statia Piata Hurmuzachi se face doar in statia lui 104.
Uitati traseul Tur Bulevardul Energeticienilor Str Ramnicul Sarat Str Ramnicul Valcea Str Dristorului Rond Baba Novac Sos Mihai Bravu Bd Decebal Retur Bd Decebal Str Dristorului Rond Baba Novac Str Dristorului Str Ramnicul Valcea Str Ramnicul Sarat Bulevardul Energeticienilor.
Astept Raspunsul Vostru...
CET Vitan - Piata Hurmuzachi.
Piata Hurmuzachi - CET Vitan.
Piata Hurmuzachi - CET Vitan.
181.png (803.7 KB; downloaded 3009 times)
- TPB
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
TPB
Te contrazic. Ar rămâne doar linia 45 acolo.
Oricum, actualul 45 cară aer, mai ales de la Clăbucet la Mezeș. Am văzut cu ochii mei, deci nu inventez.
Dragos31 wrote here:
Cu 45 la Banu Manta si 46 desfiintat, ramane in aer bucla de la gara.
Te contrazic. Ar rămâne doar linia 45 acolo.
Oricum, actualul 45 cară aer, mai ales de la Clăbucet la Mezeș. Am văzut cu ochii mei, deci nu inventez.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Dragos31
Cu verde - 45 la Banu Manta, respectiv rosu - 45 la Gara de Nord.
Daca-l desfiintezi pe 46 si il duci pe 45 la Banu Manta, bucla Al. Ioan Cuza - Gh. Duca - Grivitei ramane descoperita
Cu verde - 45 la Banu Manta, respectiv rosu - 45 la Gara de Nord.
Daca-l desfiintezi pe 46 si il duci pe 45 la Banu Manta, bucla Al. Ioan Cuza - Gh. Duca - Grivitei ramane descoperita
45 Gara si Banu Manta.png (576.39 KB; downloaded 2924 times)
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
PTMZ
@Dragos31, ce propune @TPB pentru 45 e o linie scurtă, GdN - Banu Manta, nu Mezeș - Banu Manta, deci nu ar rămâne nimic descoperit. Dar tot mi se pare o idee proastă, ai 182 sau 282 care fac fix ruta aceasta (pe alte trasee, dar tot o fac).
@Dragos31, ce propune @TPB pentru 45 e o linie scurtă, GdN - Banu Manta, nu Mezeș - Banu Manta, deci nu ar rămâne nimic descoperit. Dar tot mi se pare o idee proastă, ai 182 sau 282 care fac fix ruta aceasta (pe alte trasee, dar tot o fac).
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Dragos31
My bad.
Am pornit de la mesajul lui @Chev Celios, fara sa citesc si propunerea initiala, negandindu-ma ca e vorba de un traseu atat de scurt, nefolositor avand in vedere frecventa decenta a liniei 282.
My bad.
Am pornit de la mesajul lui @Chev Celios, fara sa citesc si propunerea initiala, negandindu-ma ca e vorba de un traseu atat de scurt, nefolositor avand in vedere frecventa decenta a liniei 282.
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
LucaTB
Linia 46 ar putea funcționa pe traseul Gara de Nord - Piața Iancului, pentru a putea ajuta linia 1 pe aceea porțiune de traseu.
Linia 46 ar putea funcționa pe traseul Gara de Nord - Piața Iancului, pentru a putea ajuta linia 1 pe aceea porțiune de traseu.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
PTMZ
Dacă vorbim de o ranforsare, mai eficientă ar fi ruta Banu Manta - Iancului, pentru că de la GdN la Dr. Felix (Caracaș, de fapt) circulă cam gol, în bucla de la GdN linia e proastă și nu face decât să piardă timpul. Chiar și așa, tot sunt destul de rezervat în această privință (ranforsare), deoarece ai metroul ca alternativă mai rapidă, iar 1 are o frecvență decentă în mare parte a timpului, nu mai zic de autobuze (182+330/335), care mai preiau o parte din flux.
Cred că ideal ar fi ca 46 să fie desființat sau măcar suspendat. Pur și simplu nu-i întrevăd un viitor util.
Dacă vorbim de o ranforsare, mai eficientă ar fi ruta Banu Manta - Iancului, pentru că de la GdN la Dr. Felix (Caracaș, de fapt) circulă cam gol, în bucla de la GdN linia e proastă și nu face decât să piardă timpul. Chiar și așa, tot sunt destul de rezervat în această privință (ranforsare), deoarece ai metroul ca alternativă mai rapidă, iar 1 are o frecvență decentă în mare parte a timpului, nu mai zic de autobuze (182+330/335), care mai preiau o parte din flux.
Cred că ideal ar fi ca 46 să fie desființat sau măcar suspendat. Pur și simplu nu-i întrevăd un viitor util.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Gabi23
Total pe dos este situația . Tronsonul Mezeș - Clăbucet este segmentul cu fluxul cel mai ridicat pentru linia 45. Intervalul de circulație este deficitar din păcate și poate fi îmbunătățit. Spre exemplu, la prima cursă (ora 4:50), aduce mulți călători la punctele de interes: stația de metrou ”1 Mai” , la autobuzele liniei 381 sau la tramvaiele liniei 41 etc. Ar fi cazul să aibă prima plecare la 4:20, pentru că Șos. Chitilei nu beneficiază de transport de noapte (N118 este o glumă).
Banu Manta - Piața Victoriei - Gara de Nord, pare o glumă bună, mâine-poimâine o să vedem propus aici să avem tramvai între Sf Vineri și Sf. Gheorghe, ca doar rețeaua permite .
Tramvaiul în contextul actual la Gara de Nord (I.G. Duca) nu se mai justifică, fiind o rămășiță a istoriei.
La 181 propus, există un argument forte și este o realitate e că nu există transport pe Str. Râmnicu Vâlcea. Ar fi necesar categoric să fie deservită zona de o liniei de autobuz. În varianta propusă, 181 nu are rost să facă km nejustificat până la Hurmuzachi/Decebal, iar argumentul că stă mult în intersecție pică, față de ocolul propus...
TPB wrote here:
Oricum, actualul 45 cară aer, mai ales de la Clăbucet la Mezeș. Am văzut cu ochii mei, deci nu inventez.
Total pe dos este situația . Tronsonul Mezeș - Clăbucet este segmentul cu fluxul cel mai ridicat pentru linia 45. Intervalul de circulație este deficitar din păcate și poate fi îmbunătățit. Spre exemplu, la prima cursă (ora 4:50), aduce mulți călători la punctele de interes: stația de metrou ”1 Mai” , la autobuzele liniei 381 sau la tramvaiele liniei 41 etc. Ar fi cazul să aibă prima plecare la 4:20, pentru că Șos. Chitilei nu beneficiază de transport de noapte (N118 este o glumă).
Banu Manta - Piața Victoriei - Gara de Nord, pare o glumă bună, mâine-poimâine o să vedem propus aici să avem tramvai între Sf Vineri și Sf. Gheorghe, ca doar rețeaua permite .
Tramvaiul în contextul actual la Gara de Nord (I.G. Duca) nu se mai justifică, fiind o rămășiță a istoriei.
La 181 propus, există un argument forte și este o realitate e că nu există transport pe Str. Râmnicu Vâlcea. Ar fi necesar categoric să fie deservită zona de o liniei de autobuz. În varianta propusă, 181 nu are rost să facă km nejustificat până la Hurmuzachi/Decebal, iar argumentul că stă mult în intersecție pică, față de ocolul propus...
- andrei11
-
Posted:
-
- TPB
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
TPB
Lasam 45-ul asa cum e, ca nimeni nu e de acord cu mine... dar 46-le? Are vreo eficienta? Nein...
Decat sa ne batem capul cu 46-le, mai bine il desfiintam, si gata, nu mai schimbam nimic. Lasam str. Dr. Felix ca rezerva.
Lasam 45-ul asa cum e, ca nimeni nu e de acord cu mine... dar 46-le? Are vreo eficienta? Nein...
Decat sa ne batem capul cu 46-le, mai bine il desfiintam, si gata, nu mai schimbam nimic. Lasam str. Dr. Felix ca rezerva.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
SirVlady
Aveți acces la studii de trafic de ziceți că justifică desființarea lor? Tramvaiele pe Mihalache în prezent au rol de suplinitor al 381 și zic că justifică într-o oarecare măsură existența lor. Idem 46, are rol de suplinitor pentru liniile 1/10. Între Victoria și Iancului au un grad de incarcare destul de mare, după Iancului variază gradul de încărcare.
Aveți acces la studii de trafic de ziceți că justifică desființarea lor? Tramvaiele pe Mihalache în prezent au rol de suplinitor al 381 și zic că justifică într-o oarecare măsură existența lor. Idem 46, are rol de suplinitor pentru liniile 1/10. Între Victoria și Iancului au un grad de incarcare destul de mare, după Iancului variază gradul de încărcare.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
GPS
1. În baza a ce propui traseul expus înainte? Ai considerat că există un flux de călători care ar utiliza acest traseu? Leagă două puncte de interes ce nu sunt legate în prezent direct printr-o linie?
2. Menționezi că o anumită linie „cară aer” pe un anumit tronson, în timp ce alți colegi menționează că acest lucru nu este adevărat și dau și exemplu. Tu de câte ori ai observat că respectiva linie „cară aer”, în ce zile și la ce oră?
__________________________
Observ în ultimul timp o avalanșă de propuneri, o parte din ele care au sens și aduc în discuție subiecte interesante. Pe de altă parte unele nu au niciun temei, nu aduc nimic util și sunt doar mesaje de umplutură.
Pentru cei mai noi care au o frustrare că nimeni nu le apreciază propunerile: Înainte să faceți o propunere, căutați un pic dacă a mai fost propusă înainte și dacă s-a mai discutat subiectul. Dacă nu s-a mai întâmplat acest lucru, vedeți dacă propunerea are sens, se justifică etc. Mesajele la kilogram cu propuneri utopice nu ajută pe nimeni și generează discuții inutile.
TPB wrote here:
Lasam 45-ul asa cum e, ca nimeni nu e de acord cu mine... dar 46-le? Are vreo eficienta? Nein...
Decat sa ne batem capul cu 46-le, mai bine il desfiintam, si gata, nu mai schimbam nimic. Lasam str. Dr. Felix ca rezerva.
1. În baza a ce propui traseul expus înainte? Ai considerat că există un flux de călători care ar utiliza acest traseu? Leagă două puncte de interes ce nu sunt legate în prezent direct printr-o linie?
2. Menționezi că o anumită linie „cară aer” pe un anumit tronson, în timp ce alți colegi menționează că acest lucru nu este adevărat și dau și exemplu. Tu de câte ori ai observat că respectiva linie „cară aer”, în ce zile și la ce oră?
__________________________
Observ în ultimul timp o avalanșă de propuneri, o parte din ele care au sens și aduc în discuție subiecte interesante. Pe de altă parte unele nu au niciun temei, nu aduc nimic util și sunt doar mesaje de umplutură.
Pentru cei mai noi care au o frustrare că nimeni nu le apreciază propunerile: Înainte să faceți o propunere, căutați un pic dacă a mai fost propusă înainte și dacă s-a mai discutat subiectul. Dacă nu s-a mai întâmplat acest lucru, vedeți dacă propunerea are sens, se justifică etc. Mesajele la kilogram cu propuneri utopice nu ajută pe nimeni și generează discuții inutile.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
PTMZ
"Destul de mare" în ce sens? Rareori văd mai mult de 10-15 călători în 46 pe tronsonul Victoria - Iancului, iar aici vorbesc la ore de vârf. Niciodată nu am văzut să fie ocupat mai mult decât numărul locurilor pe scaune (excepție în ianuarie, dar parcă atunci a fost un accident și 1 nu a circulat bine). Iar ca suplinitor nu prea merge, de multe ori vine în format trenuleț cu un 1/10 sau 330, golurile de trafic ale lui 1/10 nefiind acoperite. E o linie cu capacitate redusă și cu multe alternative mai utile, ce nu justifică traseul lung pe care îl are. Iar întoarcerea la Granitul nu cred că va ajuta prea mult.
Desființarea lui 46 ar trebui luată serios în calcul. Cele 4-5 tramvaie de pe acest traseu pot fi redistribuite mult mai eficient pe alte linii aglomerate, precum 1/10.
SirVlady wrote here:
Idem 46, are rol de suplinitor pentru liniile 1/10. Între Victoria și Iancului au un grad de incarcare destul de mare, după Iancului variază gradul de încărcare.
"Destul de mare" în ce sens? Rareori văd mai mult de 10-15 călători în 46 pe tronsonul Victoria - Iancului, iar aici vorbesc la ore de vârf. Niciodată nu am văzut să fie ocupat mai mult decât numărul locurilor pe scaune (excepție în ianuarie, dar parcă atunci a fost un accident și 1 nu a circulat bine). Iar ca suplinitor nu prea merge, de multe ori vine în format trenuleț cu un 1/10 sau 330, golurile de trafic ale lui 1/10 nefiind acoperite. E o linie cu capacitate redusă și cu multe alternative mai utile, ce nu justifică traseul lung pe care îl are. Iar întoarcerea la Granitul nu cred că va ajuta prea mult.
Desființarea lui 46 ar trebui luată serios în calcul. Cele 4-5 tramvaie de pe acest traseu pot fi redistribuite mult mai eficient pe alte linii aglomerate, precum 1/10.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination