Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1550 posts, 463428 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 77 78 79 80 81 82 83  ... 111
 
 

📖 Pagination options
Re: Propuneri de noi trasee Dragos31

Cu 45 la Banu Manta si 46 desfiintat, ramane in aer bucla de la gara.

 


  • lykkelig.
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee lykkelig.

cris_m wrote here:
lykkelig. wrote here:
Vin si eu cu o modificare.
Si anume traseul 135 ,
intre Iancului si Baba Novac le dubleaza 1,10 ( cand se termina sina de la AFI)  .
intre Baba Novac si Vitan le dubleaza pe 1,10 (la fel cand se termina sina de la AFI) si 19.
Asa m-am gandit in loc sa o ia pe Mihai Bravu si Calea Vitan sa o ia pe Str Dristorului si Str Ramnicul Valcea si Str Ramnicul Sarat.
1)  Se creaza o legatura cu cu Str Ramnicul Valcea .
2)  Nu mai dubleaza mult pe 1,10,19.
Şi pentru cine  va dori  sa ajunga la stadionul  Olimpia poate sa îl ia  pe 1 si pe urma  pe 123.
Astept raspunsurile voastre  :bere:
Mai degraba faci un 235/181 intre CET si rond Baba Novac... In varianta actuala 135 il ajuta pe 123 intre Mihai Bravu si Vitan-Barzesti si te aduce direct la metrou sau alte mijloace de transport din zona stadion Olimpia....


Am venit cu Propunerea mea de Linie noua de autobuz  si anume 181 .
Si va Merge intre CET Vitan si Piata Hurmuzachi.
1 dece ca in rond sta mult pana sa intorce .
2 Sa avem o linie de transport pe Ramnicul Valcea .
3 Statia Piata Hurmuzachi se face doar in statia lui 104.
Uitati traseul Tur Bulevardul Energeticienilor  Str Ramnicul Sarat Str Ramnicul Valcea Str Dristorului Rond Baba Novac Sos Mihai Bravu Bd Decebal Retur Bd Decebal Str Dristorului Rond Baba Novac Str Dristorului Str Ramnicul Valcea Str Ramnicul Sarat Bulevardul Energeticienilor.
Astept Raspunsul Vostru...  :bere:
CET Vitan - Piata Hurmuzachi.
Piata Hurmuzachi - CET Vitan.
181.png (803.7 KB; downloaded 3009 times)

 


  • TPB
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee TPB

Dragos31 wrote here:
Cu 45 la Banu Manta si 46 desfiintat, ramane in aer bucla de la gara.


Te contrazic. Ar rămâne doar linia 45 acolo.
Oricum, actualul 45 cară aer, mai ales de la Clăbucet la Mezeș. Am văzut cu ochii mei, deci nu inventez.

 


Re: Propuneri de noi trasee Dragos31

Cu verde - 45 la Banu Manta, respectiv rosu - 45 la Gara de Nord.

Daca-l desfiintezi pe 46 si il duci pe 45 la Banu Manta, bucla Al. Ioan Cuza - Gh. Duca - Grivitei ramane descoperita  :popa:

45 Gara si Banu Manta.png (576.39 KB; downloaded 2924 times)

 


Re: Propuneri de noi trasee PTMZ

@Dragos31, ce propune @TPB pentru 45 e o linie scurtă, GdN - Banu Manta, nu Mezeș - Banu Manta, deci nu ar rămâne nimic descoperit. Dar tot mi se pare o idee proastă, ai 182 sau 282 care fac fix ruta aceasta (pe alte trasee, dar tot o fac).

 


Re: Propuneri de noi trasee Dragos31

My bad.

Am pornit de la mesajul lui @Chev Celios, fara sa citesc si propunerea initiala, negandindu-ma ca e vorba de un traseu atat de scurt, nefolositor avand in vedere frecventa decenta a liniei 282.

 


Re: Propuneri de noi trasee LucaTB

Linia 46 ar putea funcționa pe traseul Gara de Nord - Piața Iancului, pentru a putea ajuta linia 1 pe aceea porțiune de traseu.

 


Re: Propuneri de noi trasee PTMZ

Dacă vorbim de o ranforsare, mai eficientă ar fi ruta Banu Manta - Iancului, pentru că de la GdN la Dr. Felix (Caracaș, de fapt) circulă cam gol, în bucla de la GdN linia e proastă și nu face decât să piardă timpul. Chiar și așa, tot sunt destul de rezervat în această privință (ranforsare), deoarece ai metroul ca alternativă mai rapidă, iar 1 are o frecvență decentă în mare parte a timpului, nu mai zic de autobuze (182+330/335), care mai preiau o parte din flux.

Cred că ideal ar fi ca 46 să fie desființat sau măcar suspendat. Pur și simplu nu-i întrevăd un viitor util.

 


Re: Propuneri de noi trasee Gabi23

TPB wrote here:
Oricum, actualul 45 cară aer, mai ales de la Clăbucet la Mezeș. Am văzut cu ochii mei, deci nu inventez.

Total pe dos este situația  :yes: . Tronsonul Mezeș - Clăbucet este segmentul cu fluxul cel mai ridicat pentru linia 45. Intervalul de circulație este deficitar din păcate și poate fi îmbunătățit. Spre exemplu, la prima cursă (ora 4:50), aduce mulți călători la punctele de interes:  stația de metrou ”1 Mai” , la autobuzele liniei 381 sau la tramvaiele liniei 41 etc. Ar fi cazul să aibă prima plecare la 4:20, pentru că Șos. Chitilei nu beneficiază de transport de noapte (N118 este o glumă).
Banu Manta - Piața Victoriei - Gara de Nord, pare o glumă bună, mâine-poimâine o să vedem propus aici să avem tramvai între Sf Vineri și Sf. Gheorghe, ca doar rețeaua permite :rofl: .  
Tramvaiul în contextul actual la Gara de Nord (I.G. Duca) nu se mai justifică, fiind o rămășiță a istoriei.

La 181 propus, există un argument forte și este o realitate e că nu există transport pe Str. Râmnicu Vâlcea. Ar fi necesar categoric să fie deservită zona de o liniei de autobuz.  În varianta propusă, 181 nu are rost să facă km nejustificat până la Hurmuzachi/Decebal, iar argumentul că stă mult în intersecție pică, față de ocolul propus...  

 


Re: Propuneri de noi trasee andrei11

Linia 1 / 10 NU are nevoie de ranfosarea lui 46.

 


  • TPB
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee TPB

Lasam 45-ul asa cum e, ca nimeni nu e de acord cu mine... dar 46-le? Are vreo eficienta? Nein...
Decat sa ne batem capul cu 46-le, mai bine il desfiintam, si gata, nu mai schimbam nimic. Lasam str. Dr. Felix ca rezerva.

 


Re: Propuneri de noi trasee SirVlady

Aveți acces la studii de trafic de ziceți că justifică desființarea lor? Tramvaiele pe Mihalache în prezent au rol de suplinitor al 381 și zic că justifică într-o oarecare măsură existența lor. Idem 46, are rol de suplinitor pentru liniile 1/10. Între Victoria și Iancului au un grad de incarcare destul de mare, după Iancului variază gradul de încărcare.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee GPS

TPB wrote here:
Lasam 45-ul asa cum e, ca nimeni nu e de acord cu mine... dar 46-le? Are vreo eficienta? Nein...
Decat sa ne batem capul cu 46-le, mai bine il desfiintam, si gata, nu mai schimbam nimic. Lasam str. Dr. Felix ca rezerva.


1. În baza a ce propui traseul expus înainte? Ai considerat că există un flux de călători care ar utiliza acest traseu? Leagă două puncte de interes ce nu sunt legate în prezent direct printr-o linie?

2. Menționezi că o anumită linie „cară aer” pe un anumit tronson, în timp ce alți colegi menționează că acest lucru nu este adevărat și dau și exemplu. Tu de câte ori ai observat că respectiva linie „cară aer”, în ce zile și la ce oră?

__________________________

Observ în ultimul timp o avalanșă de propuneri, o parte din ele care au sens și aduc în discuție subiecte interesante. Pe de altă parte unele nu au niciun temei, nu aduc nimic util și sunt doar mesaje de umplutură.

Pentru cei mai noi care au o frustrare că nimeni nu le apreciază propunerile: Înainte să faceți o propunere, căutați un pic dacă a mai fost propusă înainte și dacă s-a mai discutat subiectul. Dacă nu s-a mai întâmplat acest lucru, vedeți dacă propunerea are sens, se justifică etc. Mesajele la kilogram cu propuneri utopice nu ajută pe nimeni și generează discuții inutile.

 


Re: Propuneri de noi trasee PTMZ

SirVlady wrote here:
Idem 46, are rol de suplinitor pentru liniile 1/10. Între Victoria și Iancului au un grad de incarcare destul de mare, după Iancului variază gradul de încărcare.

"Destul de mare" în ce sens? Rareori văd mai mult de 10-15 călători în 46 pe tronsonul Victoria - Iancului, iar aici vorbesc la ore de vârf. Niciodată nu am văzut să fie ocupat mai mult decât numărul locurilor pe scaune (excepție în ianuarie, dar parcă atunci a fost un accident și 1 nu a circulat bine). Iar ca suplinitor nu prea merge, de multe ori vine în format trenuleț cu un 1/10 sau 330, golurile de trafic ale lui 1/10 nefiind acoperite. E o linie cu capacitate redusă și cu multe alternative mai utile, ce nu justifică traseul lung pe care îl are. Iar întoarcerea la Granitul nu cred că va ajuta prea mult.

Desființarea lui 46 ar trebui luată serios în calcul. Cele 4-5 tramvaie de pe acest traseu pot fi redistribuite mult mai eficient pe alte linii aglomerate, precum 1/10.

 


Go to page:  1  ... 77 78 79 80 81 82 83  ... 111
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433646 posts in 5400 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use