Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Construcția de parcări în București

878 posts, 270420 views
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 63
 
 

📖 Pagination options
Re: Constructia de parcari in Bucuresti subway guru

S-ar parea ca Oprescu a scapat total hatzurile din mana cu furnizorii astia de deServicii... :(

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti bekxy

Dacă nu-i obligă să treacă pe wire(tube)less.  :lol:

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti shoppy

Macar de ar face treaba buna, asa i-au pus pe ai mei sa dea un car de bani sa ii branseze la gaze o firma autorizata, pana la urma noi am fost multumiti ca ne-au pus gazele bine, cei mai mototoliti iesind vecinii de vizavi carora le-a iesit o noapte fara electricitate din toata asta.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti cornel001

Parcarea P-ta Alba-Iulia
http://www4.pmb.ro/wwwt/L52/docs/04_20110211.pdf
Din punctul meu de vedere era bine sa bage giratoriul in subsol nivelul 1 de unde ajungi la parcaje, si sa faca o piateta + spatiu pietonal la suprafata, impreuna cu spatiul verde care va ramane oricum, dar probabil organizat altfel. Credeti ca dpdv tehnic ar fi fost vreo sincopa ?

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti francezu72

vin si eu cu o chestie...
m-am intors decurand din statele unite si am vazut acolo cateva chestii care ar putea rezlva problemele orasului nostru
in legatura cu parcarile, acolo fiecare unitate comerciala,magazine,service,spital,etc au propria parcare pana si un magazin amarat are o mica parcare si am aflat ca prin lege patronii sunt obligati daca deschid o chestie de genu sa asigure niste locuri de parcare. auzisem de chestia asta si in romania da nu vad ca se practica. ar fii tarziu oricum sa faci asta in bucuresti dar am putea de acum inainte sa lucram pe princpiul acesta

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti shoppy

S-ar putea face, da sigur o sa apara una din cele doua situatii:
- daca e pe un bulevard circulat cu putine locuri de parcare atunci il blocheaza paznicu cu un cataroi ca sa gaseasca sefu locu liber cand vine el la 10-11 la servici
- te trezesti ca toata lumea isi face parcare de serviciu sau de resedinta acolo si te apuci ca aia de la mall vitan adica pui taxa la stationare de peste 2 ore, deci daca stai in mall mai mult de 2 ore(ca poate bati mai multe magazine si dupaia te relaxezi la un suc sau mergi pe la un film) atunci esti bun de plata

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti cornel001

1. Eu nu cred ca omul se referea la locuri de parcare pe domeniul public, nu ?
2. daca gasim noduri in papura nu mai facem nimic. se gasesc solutii : biletul de la cinema, bonul de cumparaturi, etc, etc ca sa demonstrezi ca ai avut treaba acolo...

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti bogd_an

@francezu72, ceva in genul asta?

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti andrei11

Articolul e abureala, nu vezi ? Omu a avut de spalat niste bani, i-a albit, si acum isi darama cosmelia de 4 etaje sa faca una de 7 !. Mai apoi isi aduce aminte ca a facut prea putine locuri de parcare, o darama si pe asta si face un bloc de 20 etaje.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti Dominatrix

francezu72 wrote:
vin si eu cu o chestie...
m-am intors decurand din statele unite si am vazut acolo cateva chestii care ar putea rezlva problemele orasului nostru
in legatura cu parcarile, acolo fiecare unitate comerciala,magazine,service,spital,etc au propria parcare pana si un magazin amarat are o mica parcare si am aflat ca prin lege patronii sunt obligati daca deschid o chestie de genu sa asigure niste locuri de parcare.
Problema e ca in orasele americane, mai ales in zonele suburbane, e loc suficient pentru asa ceva. Nu e cazul la Bucuresti, sau cel putin nu peste tot.
cornel001 wrote:
Eu nu cred ca omul se referea la locuri de parcare pe domeniul public, nu ?
Mi se pare absurd sa faci parcari pe domeniu public (adica din bani publici) pentru a face parcari ne-publice (adica doar pentru firme etc.). Stiti cine a facut parcari publice cu adevarat in Bucuresti? Comunistii. Si asta pentru ca parcarile facute in jurul blocurilor pe vremea comunistilor, atatea cate erau, erau destinate si locatarilor, dar si oricarui vizitator al zonei. Sigur ca unii nesimititi si-au scris pe asfalt numarul de inmatriculare sau si-au montat ilegal tot felul de bariere, lacate etc. Dar parcarile erau publice!

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti shoppy

Comunistii aveau in plan un autoturism la 6 familii si nici aia nu se respecta in sectorul 1, sau ma rog, probabil ca ei numarau si banda 1 a bulevardelor ca loc de parcare, si ca dupaia daca trecea tovarasu trecea motostivuitorul cu o zi inainte si iti arunca(ad-literam) masina in spatiul verde.
Oricum, pe vremea comunistilor doar putinii din functii de conducere sau esentiale gen armata,securitate, spitale isi permiteau sa circule zilnic cu masina, restul erau la mila ratiei de 20l de benzina pe luna, cum zicea cineva masina era doar ca sa te duci in concediu, la tara, la gara si la spital, deci locurile stateau permanent blocate de masinile respective, nu era nevoie de blocaje, alea au aparut dupa 90 cand nu mai avea nimeni frica de nici o lege.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti andrei11

Sa nu uitam ca in Bucuresti se dadeau 40 litri. Iar daca aveai sange in tine la pompa se dadeau si 5 l ptr masinile in tranzit daca nu aveai numar de judetul respectiv. Explica-mi atunci cum de erau masini pe litoral ? Stiu ca era aiurea, dar unii gaseau portite de scapare, iar aceste portite erau cunoscute de cei interesati.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti shoppy

Bucuresti - Mangalia era 300km, deci expeditiv cu 10l/100km aveai nevoie de benzina pe 3 luni(hai si jumate pentru o rezerva la 20l/luna), deci economiseai bonurile, sau o tineai in canistre pe balcon(ca din rezervor se fura), sau se facea clasicul troc/imprumut/pe datorie intre vecini care se practica cu orice altceva(si asta fara sa intram in piata neagra).
Si daca aveai 2 concedii si 2 iesiri la tara pe an(ca parca erau doar 18zile de concediu pe an la 6 zile lucratoare pe saptamana) asta insemna ca se putea face totul strict pe economie, si nu incalzea pe nimeni ca 3 saptamani pe an era un loc liber in fata blocului.

 


Re: Constructia de parcari in Bucuresti francezu72

nu ma refer la...sa faci parcari nepublice pe spatiul public
daca am un pamant si vreau sa deschid un magazin alimentar, in functie de cat de mare e magazinu si de cata lume ar venii la mine sa cumpere cartofi si tzelina eu pe terenu care il am trebuie sa asigur si locuri de parcare

si a spus cineva ca in zonele suburbane se intampla asa ceva pentru ca au spatiu...adevarat, si ei in centrul orasului au locuri amenajate pe marginea drumului dar  trebuie sa platesti ceva gen 3 dolari pe ora la un mic aparat si dupa ce a trecut timpu pentru care ai platit aparatu ala face o lumina rosie si cei de la primarie vin si ridica masinile sau daca este vreo cladire mai mare mai impunatoare are imediat langa parcare supraetajata sau subterana

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 63
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433414 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use