Topic: Propuneri de noi trasee
1476 posts, 415431 views
📖 Pagination options
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
PTMZ
Mai ușor cu pianul pe scări. Ți s-au cerut detalii suplimentare asupra logicii tale, deoarece pur și simplu nimeni nu vede un motiv rațional în argumentația ta. Or fi, nu neg, doar că tu nu le-ai precizat. Să avem o linie "express" așa, în dorul lelii, nu ține, ce înseamnă acel "express" la tine? Ar renta și pentru acest mamut?
Toate liniile pot fi prelungite, scurtate sau desființate. Problema care se pune e care merită cu adevărat pentru eficientizare.
Din nou, propunerea ta trebuie argumentată. Ce logica are să faci mișcarea propusă cu 311 și 201?
Uite, să-ți dau un exemplu de propunere:
Pentru că 201 circulă, în mare parte, pe sub rețeaua de troleibuz, de la Eroilor la Rosetti, propun înlocuirea sa cu una dintre liniile de troleibuz de la Rosetti, ce vin dinspre est, după sosirea troleibuzelor cu autonomie. Nu știu care ar fi ideală, dar tind să mă duc spre 90, deoarece în prezent are un traseu deservit destul de slab și l-ar dubla semnificativ pe M5 dacă rămâne în Drumul Taberei după lucrări, iar în acest fel acoperă Splaiul Independenței, mai precis zona stațiilor nedeservite de M1, având și posibilitatea de a acționa drept feeder între stațiile M1 și restul Splaiului.
O variantă îmi vine și cu privire la 70, deoarece se suprapune chiar mai puțin cu zona deservită de M5 și deja era programat să primească troleibuze cu autonomie, dar cu tot cu prelungirea propusă la Republica, ar fi o linie prea lungă pentru un flux eficient. Singura potențială soluție ar fi instituirea unor noi culoare unice.
Nu spun că propunerea mea e mai realistă decât a ta, dar am fundamentat-o. Fă și tu la fel cu propunerile tale și ai să vezi că totul va fi bine.
Mai ușor cu pianul pe scări. Ți s-au cerut detalii suplimentare asupra logicii tale, deoarece pur și simplu nimeni nu vede un motiv rațional în argumentația ta. Or fi, nu neg, doar că tu nu le-ai precizat. Să avem o linie "express" așa, în dorul lelii, nu ține, ce înseamnă acel "express" la tine? Ar renta și pentru acest mamut?
Toate liniile pot fi prelungite, scurtate sau desființate. Problema care se pune e care merită cu adevărat pentru eficientizare.
Din nou, propunerea ta trebuie argumentată. Ce logica are să faci mișcarea propusă cu 311 și 201?
Uite, să-ți dau un exemplu de propunere:
Pentru că 201 circulă, în mare parte, pe sub rețeaua de troleibuz, de la Eroilor la Rosetti, propun înlocuirea sa cu una dintre liniile de troleibuz de la Rosetti, ce vin dinspre est, după sosirea troleibuzelor cu autonomie. Nu știu care ar fi ideală, dar tind să mă duc spre 90, deoarece în prezent are un traseu deservit destul de slab și l-ar dubla semnificativ pe M5 dacă rămâne în Drumul Taberei după lucrări, iar în acest fel acoperă Splaiul Independenței, mai precis zona stațiilor nedeservite de M1, având și posibilitatea de a acționa drept feeder între stațiile M1 și restul Splaiului.
O variantă îmi vine și cu privire la 70, deoarece se suprapune chiar mai puțin cu zona deservită de M5 și deja era programat să primească troleibuze cu autonomie, dar cu tot cu prelungirea propusă la Republica, ar fi o linie prea lungă pentru un flux eficient. Singura potențială soluție ar fi instituirea unor noi culoare unice.
Nu spun că propunerea mea e mai realistă decât a ta, dar am fundamentat-o. Fă și tu la fel cu propunerile tale și ai să vezi că totul va fi bine.
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
cris_m
TPB wrote here:E minunat! Dar intr-o lume paralela...
Sunt anumite linii care pot fi lungite și altele scurtate.
Facem asa, ca 311 asta nu-i asta bun... îl scurtam la Foișorul de Foc, schimbam cu troleibuzul, și 201 scurtat pana la Piata Operei. E mai bine asa?
- TPB
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
TPB
Nu mai contează. Orice propunere pe care o fac este respinsă imediat. Gata, eu nu mai scriu nimic. STB-ul rămâne același... sănătate si la revedere.
Nu mai contează. Orice propunere pe care o fac este respinsă imediat. Gata, eu nu mai scriu nimic. STB-ul rămâne același... sănătate si la revedere.
-
- Gabi23
-
Posted:
-
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
ByOnu
Referitor la 201+311, tema de discutie nu este deloc una atat de absurda. Consider doar ca nu este oportuna aceasta unificare (acum) din mai multe motive:
1. Se propunea tot aici pe forum ca 201 sa fie la randul sau usor modificat. Hai sa vedem daca nu putem face din 201 mai intai o linie mai buna si daca 201 va ramane cu acest traseu sau nu.
2. 201 are potential de transformare in troleibuz cu autonomie, pe cand o unificare cu 311 nu (cred) ar mai permite asta.
3. Problemele de trafic ale liniei 201 vor deveni si problema lui 311, si vice versa. Practic, bottleneck-ul de la Ciurel (sa zicem) va afecta si Titanul. Lipsa benzilor unice isi spune cuvantul aici.
4. In cativa ani s-ar putea sa asistam la demararea M5-centru, iar traseele vor fi masiv reorganizate oricum.
De ce nu este 201+311 o situatie similara cu 300+381? Pentru ca cele din urma se suprapuneau pe cativa km, iar unificarea lor este practic doar o extindere naturala a lui 381 cu vreo 4km. 300 a fost mereu un apendice. Pe langa asta, 381 la Victoriei nu avea stationare si nici conditii minime pentru soferi.
Referitor la 201+311, tema de discutie nu este deloc una atat de absurda. Consider doar ca nu este oportuna aceasta unificare (acum) din mai multe motive:
1. Se propunea tot aici pe forum ca 201 sa fie la randul sau usor modificat. Hai sa vedem daca nu putem face din 201 mai intai o linie mai buna si daca 201 va ramane cu acest traseu sau nu.
2. 201 are potential de transformare in troleibuz cu autonomie, pe cand o unificare cu 311 nu (cred) ar mai permite asta.
3. Problemele de trafic ale liniei 201 vor deveni si problema lui 311, si vice versa. Practic, bottleneck-ul de la Ciurel (sa zicem) va afecta si Titanul. Lipsa benzilor unice isi spune cuvantul aici.
4. In cativa ani s-ar putea sa asistam la demararea M5-centru, iar traseele vor fi masiv reorganizate oricum.
De ce nu este 201+311 o situatie similara cu 300+381? Pentru ca cele din urma se suprapuneau pe cativa km, iar unificarea lor este practic doar o extindere naturala a lui 381 cu vreo 4km. 300 a fost mereu un apendice. Pe langa asta, 381 la Victoriei nu avea stationare si nici conditii minime pentru soferi.
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Cezar210
Eu aș avea mai multe propuneri de comasări, la autobuze.
Una dintre ele ar fi una care s-ar putea să aducă niște tulburări de liniște, inclusiv pe forum.
104 + 162 + 163 + 246. Motivele ar fi următoarele:
- 162 dublează 163 mult din traseu, așadar, prin zona Gara de Nord, linia (cu noul indicativ 104) va circula, pe sens Titan, prin Șoseaua Orhideelor - Bulevardul Dinicu Golescu - Strada Witting, iar pe sens Giulești va circula doar pe Calea Plevnei. În zona Giulești, pe sens Giulești Sârbi, va circula prin Drumul Săbăreni - Strada Sculptorilor - Strada Răsadniței, iar pe sens Titan va circula prin Strada Răsadniței - Strada Sculptorilor - Strada Entuziasmului - Calea Giulești.
- linia 163 se oprește la Piața Operei, de unde pleacă mai departe 104, așadar cred că ar fi utilă comasarea
- linia 104 se oprește la Cora Pantelimon, de unde pleacă mai departe 246, deci, din nou, cred că o comasare ar fi utilă, plus că o linie importantă precum 104 ar ajunge și la Complexul de magazine din Titan.
Linia propusă de mine ar funcționa sub indicativul 104 și ar avea traseul din poza atașată.
Dacă fotografia nu se vede clar, traseul ar fi următorul:
Tur (sens Giulești Sârbi): terminal "Complex Comercial Titan", Bd. Theodor Pallady, Drumul Între Tarlale, Șos. Gării Cățelu, Șos. Pantelimon, Bd. Pierre de Coubertin, Str. Vatra Luminoasă, Șoseaua Mihai Bravu, Bulevardul Decebal, Piața Alba Iulia, Bd. Unirii, Piața Unirii, Splaiul Independenței, Piața Operei, Bd. Eroii Sanitari, Bd. Eroilor, Str. Știrbei Vodă, Calea Plevnei, Șoseaua Orhideelor, Bd. Regiei, Str. Pascal Cristian, Str. George Zamfirescu, Str. Ceahlăul, Calea Crângași, Șos. Virtuții, Bd. Constructorilor, Calea Giulești, Drumul Săbăreni, Str. Sculptorilor, Str. Răsadniței, terminal "Giulești Sârbi"
Retur (sens Complex Comercial Titan): terminal "Giulești Sârbi", Str. Răsadniței, Str. Sculptorilor, Str. Entuziasmului, Calea Giulești, Bd. Constructorilor, Șos. Virtuții, Calea Crangași, Podul Grant, Calea Giulești, Șos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, Str. Witting, Calea Plevnei, Str. Știrbei Vodă, Splaiul Independenței, Piața Unirii, Bd. Unirii, Piața Alba Iulia, Bd. Decebal, Șos. Mihai Bravu, Str. Vatra Luminoasă, Bd. Pierre de Coubertin, Șos. Pantelimon, trecere prin terminalul "Cora Pantelimon", Șos. Dudești-Pantelimon, Șos. Gării Cățelu, Drumul Între Tarlale, Bd. Theodor Pallady, terminal "Complex Comercial Titan"
Sper să nu se supere nimeni că am făcut această propunere, este doar o idee de-a mea.
Eu aș avea mai multe propuneri de comasări, la autobuze.
Una dintre ele ar fi una care s-ar putea să aducă niște tulburări de liniște, inclusiv pe forum.
104 + 162 + 163 + 246. Motivele ar fi următoarele:
- 162 dublează 163 mult din traseu, așadar, prin zona Gara de Nord, linia (cu noul indicativ 104) va circula, pe sens Titan, prin Șoseaua Orhideelor - Bulevardul Dinicu Golescu - Strada Witting, iar pe sens Giulești va circula doar pe Calea Plevnei. În zona Giulești, pe sens Giulești Sârbi, va circula prin Drumul Săbăreni - Strada Sculptorilor - Strada Răsadniței, iar pe sens Titan va circula prin Strada Răsadniței - Strada Sculptorilor - Strada Entuziasmului - Calea Giulești.
- linia 163 se oprește la Piața Operei, de unde pleacă mai departe 104, așadar cred că ar fi utilă comasarea
- linia 104 se oprește la Cora Pantelimon, de unde pleacă mai departe 246, deci, din nou, cred că o comasare ar fi utilă, plus că o linie importantă precum 104 ar ajunge și la Complexul de magazine din Titan.
Linia propusă de mine ar funcționa sub indicativul 104 și ar avea traseul din poza atașată.
Dacă fotografia nu se vede clar, traseul ar fi următorul:
Tur (sens Giulești Sârbi): terminal "Complex Comercial Titan", Bd. Theodor Pallady, Drumul Între Tarlale, Șos. Gării Cățelu, Șos. Pantelimon, Bd. Pierre de Coubertin, Str. Vatra Luminoasă, Șoseaua Mihai Bravu, Bulevardul Decebal, Piața Alba Iulia, Bd. Unirii, Piața Unirii, Splaiul Independenței, Piața Operei, Bd. Eroii Sanitari, Bd. Eroilor, Str. Știrbei Vodă, Calea Plevnei, Șoseaua Orhideelor, Bd. Regiei, Str. Pascal Cristian, Str. George Zamfirescu, Str. Ceahlăul, Calea Crângași, Șos. Virtuții, Bd. Constructorilor, Calea Giulești, Drumul Săbăreni, Str. Sculptorilor, Str. Răsadniței, terminal "Giulești Sârbi"
Retur (sens Complex Comercial Titan): terminal "Giulești Sârbi", Str. Răsadniței, Str. Sculptorilor, Str. Entuziasmului, Calea Giulești, Bd. Constructorilor, Șos. Virtuții, Calea Crangași, Podul Grant, Calea Giulești, Șos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, Str. Witting, Calea Plevnei, Str. Știrbei Vodă, Splaiul Independenței, Piața Unirii, Bd. Unirii, Piața Alba Iulia, Bd. Decebal, Șos. Mihai Bravu, Str. Vatra Luminoasă, Bd. Pierre de Coubertin, Șos. Pantelimon, trecere prin terminalul "Cora Pantelimon", Șos. Dudești-Pantelimon, Șos. Gării Cățelu, Drumul Între Tarlale, Bd. Theodor Pallady, terminal "Complex Comercial Titan"
Sper să nu se supere nimeni că am făcut această propunere, este doar o idee de-a mea.
Verde - sens Giulești Sârbi
Roșu - sens Complex Titan
Roșu - sens Complex Titan
104.jpeg (47.22 KB; downloaded 2389 times)
-
- bgd70
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
bgd70
Este o propunere nejustificata. Nu se va putea asigura un interval de succedare decent - nu ai atatea autobuze disponibile, sunt foarte multe puncte unde se vor bloca in trafic, primele si ultimile plecari de la capete vor avea de suferit, etc. Nu va folosi nimeni linia de la un cap la altul si nici din apropierea lui, vor cobora la prima statie de metrou.
Personal eu nu vad linii de autobuz pe distante foarte mari in Bucuresti, tramvaiele de mare capacitate (poate troleibuze cu banda dedicata) cred ca e cea mai buna solutie pt. astfel de distante.
Este o propunere nejustificata. Nu se va putea asigura un interval de succedare decent - nu ai atatea autobuze disponibile, sunt foarte multe puncte unde se vor bloca in trafic, primele si ultimile plecari de la capete vor avea de suferit, etc. Nu va folosi nimeni linia de la un cap la altul si nici din apropierea lui, vor cobora la prima statie de metrou.
Personal eu nu vad linii de autobuz pe distante foarte mari in Bucuresti, tramvaiele de mare capacitate (poate troleibuze cu banda dedicata) cred ca e cea mai buna solutie pt. astfel de distante.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
SirVlady
Cezy210, ideea este foarte, dar foarte utopică. Numai gândidu-mă la timpii de mers și la trafic îți dai seama că e moartă din start ideea pe care ai adus-o. E mult prea lung traseul.
Daca stăm să ne gândim la 243, altă linie lungă, dar și subturată, linia aceea prinde blocaje destul de mari (Petricani - Ghica - Chișinău - Hațieganu), avantajul este că sunt planuri de viitor pentru acest tronson, viitoarea linie de tramvai de pe inelul median Pipera - Berceni, care va mai "aerisi" traficul să zic așa.
Despre 104 + 163 (+ 162 + 246) nu pot să zic însă același lucru. Linia o ia pe niste ocolișuri care nu se justifică. Cel puțin din punctul meu de vedere nu poți atrage clienți așa. Mai înțelegeam dacă era o linie de cartier gen 222/322/216 etc să justifice ocoluri atât de încâlcite, dar așa, nu își are rostul.
Cezy210, ideea este foarte, dar foarte utopică. Numai gândidu-mă la timpii de mers și la trafic îți dai seama că e moartă din start ideea pe care ai adus-o. E mult prea lung traseul.
Daca stăm să ne gândim la 243, altă linie lungă, dar și subturată, linia aceea prinde blocaje destul de mari (Petricani - Ghica - Chișinău - Hațieganu), avantajul este că sunt planuri de viitor pentru acest tronson, viitoarea linie de tramvai de pe inelul median Pipera - Berceni, care va mai "aerisi" traficul să zic așa.
Despre 104 + 163 (+ 162 + 246) nu pot să zic însă același lucru. Linia o ia pe niste ocolișuri care nu se justifică. Cel puțin din punctul meu de vedere nu poți atrage clienți așa. Mai înțelegeam dacă era o linie de cartier gen 222/322/216 etc să justifice ocoluri atât de încâlcite, dar așa, nu își are rostul.
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Cezar210
Ok, am înțeles, propunerea mea nu este bună. În viitor voi încerca să fac propuneri mai bune.
Scuze de deranj!
Ok, am înțeles, propunerea mea nu este bună. În viitor voi încerca să fac propuneri mai bune.
Scuze de deranj!
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Chev Celios
Iar data viitoare cand mai veniti cu propuneri va rog sa tineti cont si de :
-Pune-te in locul soferului de pe linia respectiva
-Distanta maxima intre capete in care se poate circula fara tahograf.
Iar data viitoare cand mai veniti cu propuneri va rog sa tineti cont si de :
-Pune-te in locul soferului de pe linia respectiva
-Distanta maxima intre capete in care se poate circula fara tahograf.
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Cezar210
Am auzit acum ceva timp de autobuzele cu tahograf, care știam că circulă pe linia 402. Sincer, nu știu ce înseamnă. Îmi poate explica cineva?
Scuze de off topic.
Am auzit acum ceva timp de autobuzele cu tahograf, care știam că circulă pe linia 402. Sincer, nu știu ce înseamnă. Îmi poate explica cineva?
Scuze de off topic.
-
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Chev Celios
Toate autobuzele au tahograf, insa acestea sunt exceptate la folosirea in transportul local, adica daca distanta intre capete este mai mare de 50km trebuie folosit tahograful. Tahograful este un aparat care inregistreaza timpi, viteza, distanta si perioadele de pauza pe care le efectueaza un vehicul de transport marfa sau persoane.
Toate autobuzele au tahograf, insa acestea sunt exceptate la folosirea in transportul local, adica daca distanta intre capete este mai mare de 50km trebuie folosit tahograful. Tahograful este un aparat care inregistreaza timpi, viteza, distanta si perioadele de pauza pe care le efectueaza un vehicul de transport marfa sau persoane.
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
andrei11
Cel puţin în Ro transportul urban de călători este exceptat de la existenţa tahografului. Sunt alte legi care reglementează timpii de pauză ale şoferului într-o zi / o săptămână / două săptămâni consecutive de lucru.
Cel puţin în Ro transportul urban de călători este exceptat de la existenţa tahografului. Sunt alte legi care reglementează timpii de pauză ale şoferului într-o zi / o săptămână / două săptămâni consecutive de lucru.
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Cezar210
Am verificat și traseul propus de mine, are, pe semicursă, aproximativ 28 de km. Dar, punându-mă în locul șoferului, nu cred că ar fi prea plăcut..
Am verificat și traseul propus de mine, are, pe semicursă, aproximativ 28 de km. Dar, punându-mă în locul șoferului, nu cred că ar fi prea plăcut..
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination