Topic: Bucur LF - prototipul #401
537 posts, 24396 views
📖 Pagination options
- sss
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
sss
In concluzie, sunt 3+1 Bucur LF, sau 4 tramvaie in total pentru tot Bucurestiul?
In concluzie, sunt 3+1 Bucur LF, sau 4 tramvaie in total pentru tot Bucurestiul?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
3 ca prototipul dureaza.
Sa vedem inafara de acestea cate se mai pot face din bugetul propriu al regiei.
3 ca prototipul dureaza.
Sa vedem inafara de acestea cate se mai pot face din bugetul propriu al regiei.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
ByOnu
Wait a second, ... Daca momentan se construiesc 402-405 (4 tramvaie Bucur LF incepute in 2010), de ce spui ca se vor face doar 3 tramvaie tip Bucur LF din moment ce sunt 4 in constructie. SAU e vorba strict despre viitoarele tramvaie care vor fi incepute anul acesta (406-408).
Wait a second, ... Daca momentan se construiesc 402-405 (4 tramvaie Bucur LF incepute in 2010), de ce spui ca se vor face doar 3 tramvaie tip Bucur LF din moment ce sunt 4 in constructie. SAU e vorba strict despre viitoarele tramvaie care vor fi incepute anul acesta (406-408).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Sunt 406-408, cele in lucru sunt pe 2010, ca ies in 2011 e treaba strict de achizitie greoaie a componentelor.
Sunt 406-408, cele in lucru sunt pe 2010, ca ies in 2011 e treaba strict de achizitie greoaie a componentelor.
- mastocitu
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
mastocitu
Practic sa inteleg ca URAC poate sa faca 15 tramvaie BUCUR LF pe an dar primaria nu i-i da fonduri? adica cu alte cuvinte se pot inlocui linistit tramvaiele actuale dar nu se doreste la 15 tramvaie/an rezulta 150 in 10 ani adica se rezolva problema cu tramvaiele in bucuresti si cu bani mai putini si cu pastrarea locurilor de munca la URAC
Practic sa inteleg ca URAC poate sa faca 15 tramvaie BUCUR LF pe an dar primaria nu i-i da fonduri? adica cu alte cuvinte se pot inlocui linistit tramvaiele actuale dar nu se doreste la 15 tramvaie/an rezulta 150 in 10 ani adica se rezolva problema cu tramvaiele in bucuresti si cu bani mai putini si cu pastrarea locurilor de munca la URAC
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Daca are tot ce ii trebuie URACul poate sa faca si 25 vagoane pe an, nu asta e problema, dar de fiecare data apar probleme, de la lipsa pieselor pana la lipsa fondurilor.
Daca s-ar lucra pe flux, cu toate componentele in magazie, ar iesi un vagon la 2 saptamani. In stilul actual nu se poate respecta un grafic de lucru.
Daca are tot ce ii trebuie URACul poate sa faca si 25 vagoane pe an, nu asta e problema, dar de fiecare data apar probleme, de la lipsa pieselor pana la lipsa fondurilor.
Daca s-ar lucra pe flux, cu toate componentele in magazie, ar iesi un vagon la 2 saptamani. In stilul actual nu se poate respecta un grafic de lucru.
- mastocitu
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
mastocitu
Cred ca singura sansa pentru un ransport electris este sa vina la conducerea bucurestiului sau a RATB un tip fan tramvaie asa ca noi
Cred ca singura sansa pentru un ransport electris este sa vina la conducerea bucurestiului sau a RATB un tip fan tramvaie asa ca noi
- SprinterXP
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
ByOnu
Totusi, intre noi fie vorba, chiar este nevoie de un tram 100% LF? Nu spun sa nu se faca, nu sunt in potriva evolutiei, DAR, 4 usi nu-s destule deja? In forma actuala Bucur LF pare mai mult decat 'ok' in privinta inaltimii.
Totusi, intre noi fie vorba, chiar este nevoie de un tram 100% LF? Nu spun sa nu se faca, nu sunt in potriva evolutiei, DAR, 4 usi nu-s destule deja? In forma actuala Bucur LF pare mai mult decat 'ok' in privinta inaltimii.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Utilizator anonim
Mai trebuie sa scapam si noi de boghiul din anii 70 al V3Aurilor... Mai scapam si de treptele alea din tramvai. Trebuie sa evoluam.
Mai trebuie sa scapam si noi de boghiul din anii 70 al V3Aurilor... Mai scapam si de treptele alea din tramvai. Trebuie sa evoluam.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Dominatrix
ByOnu wrote:Bucur LF in forma actuala are capacitate prea mica (mai mica decat un V3A). Asta e o problema. Sper ca tramvaiul Bucur 100% LF sa aiba capacitate macar egala cu un V3A, ceea ce ar insemna sa fie mai lung, stiut fiind ca la tramvaiele de acest gen ingustarea in zona articulatiilor e o mare problema. Sa vedem ce solutie se va adopta la Bucur 100% LF.
Totusi, intre noi fie vorba, chiar este nevoie de un tram 100% LF? Nu spun sa nu se faca, nu sunt in potriva evolutiei, DAR, 4 usi nu-s destule deja? In forma actuala Bucur LF pare mai mult decat 'ok' in privinta inaltimii.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
ByOnu
Inca o intrebare. Bucur LF #401 are bogiuri noi (se mai fabrica asa ceva macar?) de V3A, sau sunt restaurate de la vagoane V3A/V2A casate? Post #401 (eventual pana-n #408) vor avea tot boghiuri de V3A?
Inca o intrebare. Bucur LF #401 are bogiuri noi (se mai fabrica asa ceva macar?) de V3A, sau sunt restaurate de la vagoane V3A/V2A casate? Post #401 (eventual pana-n #408) vor avea tot boghiuri de V3A?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Bucur LF #401 - Primul tramvai LF produs de URAC
Dr2005
O soluție ieftină și rapidă de făcut V3A-urile low-floor era să li se pună o remorcă la coadă, ceva gen:
Foto: Bernd Kittendorf, http://www.railfaneurope.net
O soluție ieftină și rapidă de făcut V3A-urile low-floor era să li se pună o remorcă la coadă, ceva gen:
leipzig902_bk0605140343.jpg (143.33 KB; downloaded 502 times)
Foto: Bernd Kittendorf, http://www.railfaneurope.net
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
📖 Pagination options