Topic: Ikarus 415T
1711 posts, 552706 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
Apropo de 5161, ieri avea afișajul frontal ”mort”. Nu știu dacă e ceva de durată la el...
Apropo de 5161, ieri avea afișajul frontal ”mort”. Nu știu dacă e ceva de durată la el...
5161 - 96 - 22.02.2022.jpg (284.39 KB; downloaded 4988 times)
- Mr. Tramvai
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Mr. Tramvai
5261 a crăpat acum câteva minute in stația Colegiul Economic Virgil Madgearu...
Cel mai probabil va veni remorcherul.
5261 a crăpat acum câteva minute in stația Colegiul Economic Virgil Madgearu...
Cel mai probabil va veni remorcherul.
20220225_070922.jpg (956.7 KB; downloaded 4889 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Gabi23
# 5250 la schimbul 2 avea afișajul actualizat cu noua linie 80. Din păcate, trebuia setat corect sensul de mers, circulând spre Valea Argeșului.
# 5250 la schimbul 2 avea afișajul actualizat cu noua linie 80. Din păcate, trebuia setat corect sensul de mers, circulând spre Valea Argeșului.
5250 - 80 - 15.03.2022.jpg (350.21 KB; downloaded 4373 times)
- joker
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
joker
5293 prezent azi pe 80(sch2)
5293 prezent azi pe 80(sch2)
20220403_163936.jpg (238.96 KB; downloaded 3934 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ADK
5103 rămâne, teoretic, cel mai vechi troleibuz bucureștean activ. 5100 a fost retras în 2011 și a fost casat abia în 2018 (probabil dacă nu era păstrat pentru muzeu era și el casat din 2011-2, însă din păcate în final s-a renunțat la ideea lui de a fi păstrat pentru muzeu, deoarece în parc există și mașini mai bune, ca spre exemplu 5135, criteriul de alegere find de a se păstra o mașină mai puțin uzată decât cel din capul seriei care trebuia investit mult pentru a fi readus la starea de funcționare, din ce spuneau angajații depoului Nițu Vasile în anul 2015), 5101 a fost retras în 2011 și a fost casat prin 2012 (din câte știu după seria de șasiu ăsta ar fi fost defapt cel mai vechi troleibuz), iar 5102 este retras din câte știu de anul trecut, cu toate că a mai avut perioade de imobilizări.
5103 fotografiat de mariusm2012 acum 2 zile.
5103 rămâne, teoretic, cel mai vechi troleibuz bucureștean activ. 5100 a fost retras în 2011 și a fost casat abia în 2018 (probabil dacă nu era păstrat pentru muzeu era și el casat din 2011-2, însă din păcate în final s-a renunțat la ideea lui de a fi păstrat pentru muzeu, deoarece în parc există și mașini mai bune, ca spre exemplu 5135, criteriul de alegere find de a se păstra o mașină mai puțin uzată decât cel din capul seriei care trebuia investit mult pentru a fi readus la starea de funcționare, din ce spuneau angajații depoului Nițu Vasile în anul 2015), 5101 a fost retras în 2011 și a fost casat prin 2012 (din câte știu după seria de șasiu ăsta ar fi fost defapt cel mai vechi troleibuz), iar 5102 este retras din câte știu de anul trecut, cu toate că a mai avut perioade de imobilizări.
5103 fotografiat de mariusm2012 acum 2 zile.
1136183.jpg (193.4 KB; downloaded 3780 times)
- Axel
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
GPS
Este activ. Probabil @ADK a citit acest mesaj:
A revenit în Octombrie 2021, fiind cosmetizat la URAC în 2018.
Este activ. Probabil @ADK a citit acest mesaj:
Utilizator anonim wrote here:
5263 a fost cosmetizat recent, din ce vad a fost preluat de titularii lui 5102 care urmeaza sa fie retrasa definitiv, daca nu a fost retrasa deja.
A revenit în Octombrie 2021, fiind cosmetizat la URAC în 2018.
- vl273
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
vl273
5100 era de fapt renumerotat, fiind al 18-lea din serie. Primul a fost 5101 care era diferit de restul seriei.
ADK wrote here:
5101 a fost retras în 2011 și a fost casat prin 2012 (din câte știu după seria de șasiu ăsta ar fi fost defapt cel mai vechi troleibuz).
5100 era de fapt renumerotat, fiind al 18-lea din serie. Primul a fost 5101 care era diferit de restul seriei.
PaulIP wrote here:
5100 e fostul 5117bis. Numerele de parc trebuiau sa fie 5101-5200.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
Cezar210
O imagine cu Ikarus 415T 5284 pe bucata nouă de rețea* din zona Drumul Taberei - intersecția Bulevardului General Vasile Milea cu Bulevardul Drumul Taberei. Totodată, afișajele încă sunt setate pe sensul greșit de mers...
Ikarus 415T 5284 - Drumul Taberei - Linia 80
* - această bucată de rețea a fost montată pentru a face posibilă circulația liniei 80 pe sensul spre Valea Argeșului.
O imagine cu Ikarus 415T 5284 pe bucata nouă de rețea* din zona Drumul Taberei - intersecția Bulevardului General Vasile Milea cu Bulevardul Drumul Taberei. Totodată, afișajele încă sunt setate pe sensul greșit de mers...
Ikarus 415T 5284 - Drumul Taberei - Linia 80
* - această bucată de rețea a fost montată pentru a face posibilă circulația liniei 80 pe sensul spre Valea Argeșului.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ADK
Ca să setezi afișul corect trebuie să bagi un cod la firmă, cod care ar fi trebuit aplicat automat când setezi și sensul de mers din GPS. Mare filosofie nu este, dar nu se face și nici șoferii nu se obosesc să schimbe manual. Totuși, este greșit afișat la firmele matriciale ca în cazul ăsta Dep. Alexandria și sub Via. Favorit, păi și celălalt capăt de destinație? eu de unde știu că mașina ajunge la Valea Argeșului (sau unde ajunge 80)? asta nu-i firmă electronică, care să afișeze dinamic și porțiuni din traseu, e firmă mecanică care rămâne fix.
În altă ordine de idei, la unele troleibuze (chiar și la Citelis) nu li s-au mai pus inelele la prezoanele roților din față. Aparent pare un nimic această treabă dar nu e chiar așa, acela nu e doar un ornament ci protejează și prezoanele roților de eventuale deteriorări (deci, ține puțin și de siguranța circulației).
Ca să setezi afișul corect trebuie să bagi un cod la firmă, cod care ar fi trebuit aplicat automat când setezi și sensul de mers din GPS. Mare filosofie nu este, dar nu se face și nici șoferii nu se obosesc să schimbe manual. Totuși, este greșit afișat la firmele matriciale ca în cazul ăsta Dep. Alexandria și sub Via. Favorit, păi și celălalt capăt de destinație? eu de unde știu că mașina ajunge la Valea Argeșului (sau unde ajunge 80)? asta nu-i firmă electronică, care să afișeze dinamic și porțiuni din traseu, e firmă mecanică care rămâne fix.
În altă ordine de idei, la unele troleibuze (chiar și la Citelis) nu li s-au mai pus inelele la prezoanele roților din față. Aparent pare un nimic această treabă dar nu e chiar așa, acela nu e doar un ornament ci protejează și prezoanele roților de eventuale deteriorări (deci, ține puțin și de siguranța circulației).
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Ikarus 415T
Andrei Andraș
5271 (linia 97) urmat îndeaproape de 5270 (linia 79) pe strada Gheorghe Polizu.
5271 (linia 97) urmat îndeaproape de 5270 (linia 79) pe strada Gheorghe Polizu.
IMG_4913.JPG (447.12 KB; downloaded 3102 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: Ikarus 415T
ADK
Care mai e situația troleibuzelor de la dep. Nițu Vasile? mai sunt și alte mașini pregătite pentru casare (pe lângă 5141 și 5207) sau eventual retrase temporar pentru diverse defecțiuni? din câte știu nu, cu excepție că la URAC se află 5143 care probabil va ieși în aceeași schemă ca și 5127.
Care mai e situația troleibuzelor de la dep. Nițu Vasile? mai sunt și alte mașini pregătite pentru casare (pe lângă 5141 și 5207) sau eventual retrase temporar pentru diverse defecțiuni? din câte știu nu, cu excepție că la URAC se află 5143 care probabil va ieși în aceeași schemă ca și 5127.
📖 Pagination options