Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1505537 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 402 403 404 405 406 407 408  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Linia 223 - CET Sud - Cartier Rezidenţial Splaiul Unirii Dragos31

andrei11 wrote here:
Eu m-am uitat la schema traseului postată de tine şi n-am văzut legătura cu M  Mihai Bravu.


Inainte de modificarea traseului avea legatura cu metroul la Mihai Bravu, iar acum are la Timpuri Noi.

Conexiunea cu magistralele 1 si 3 nu e noua, a fost doar schimbat locul (statia de metrou) unde se face.

 


Re: Linia 223 - CET Sud - Cartier Rezidenţial Splaiul Unirii Axel

Acest traseu de autobuz a fost modificat doar sa circule ceva pe splai intre podurile Mihai Bravu si Timpuri Noi...

 


Re: Linia 223 - CET Sud - Cartier Rezidenţial Splaiul Unirii 1689

Cu multi ani in urma, existau o linie de autobuz - 131 - si una de tramvai - 22 - in conditiile in care erau chiar mai putini potentiali calatori.

 


  • lykkelig.
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre transportul local din București lykkelig.

322 opreste mai nou si la Liceu Lovinescu.

 


Re: Linia 223 - CET Sud - Cartier Rezidenţial Splaiul Unirii messe

1689 wrote here:
Cu multi ani in urma, existau o linie de autobuz - 131 - si una de tramvai - 22 - in conditiile in care erau chiar mai putini potentiali calatori.



Daca nu gresesc, cred ca te referi la perioada anilor '80 si ceva pana in '86 cand au inceput lucrarile la M2 pe Magheru si atunci s-au desfiintat toate traseele I.T.B. intre P-ta Romana si Universitate; linia de tramvai era 26, inelarul , nu linia 22 si nu sunt sigur daca nu circula si 7 tot pe Splai intre Timpuri Noi si Mihai Bravu alaturi de 26 pana la Depoul Splaiul Unirii unde intorcea alaturi de 1 si 34. Pe Splai, pe langa 26 de-alungul vremii a mai circulat si 1 de la Timpuri Noi spre Mihai Bravu pana la capatul de linie de la depou. Ca linii de autobuz erau doua 131 si 313.

 


Re: Discuții despre transportul local din București orex

Asa cum trebuia de la bun inceput, ca nu e 368-ul de pe vremuri! ;)

 


Re: Linia 223 - CET Sud - Cartier Rezidenţial Splaiul Unirii rosetti61

Era si 7 apoi 22 dupa ce s-a dat drumul la linia de pe Vacaresti (inainte de desfiintarea tronsonului de linie de pe splai, 22 a fost comasat cu 14).

 


Re: Știri despre transportul local din București barbuandrei

Da….vor asigura linia 686 cu ture preluate din alte linii. Tipic STB.

 


Re: Știri despre transportul local din București andrei11

:?:
Da' cu metroul  le e ruşine ? Eu am fost la foarte multe meciuri pe << 23 August >>. Din Piaţa Iancului n-am luat niciodată vreun tramvai - autobuz - troleibuz  spre stadion !

 


Re: Știri despre transportul local din București Chev Celios

O pendula Gara de Nord <-> Dristor 2, pe perioada meciului ar ajuta mai mult.

 


Re: Știri despre transportul local din București ByOnu

Andrei, cred ca se doreste evitarea unor batai pe traseu. Prefera deci sa-i tina sub control fara sa se intalneasca cu suporterii echipei adverse prin oras si sa faca ravagii (mobilier stradal avariat, violente, etc.) ca in anii trecuti.

Cred deci ca este o masura buna.

 


Re: Știri despre transportul local din București andrei11

:?:
Că în 686 le-o  fi ruşine să se bată...

 


Re: Știri despre transportul local din București Andrei98

Pai ideea liniei este sa separe taberele, nu au cum sa se bata daca merg cu autobuze diferite.

 


Re: Discuții despre transportul local din București alexandru_minciu91

Știe cineva de la ce autobaza va fi deservită linia 667?

 


Go to page:  1  ... 402 403 404 405 406 407 408  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2429 forum members have written 434789 posts in 5412 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use