Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Dispecerizarea automată a transportului public

951 posts, 327902 views
 
Go to page:  1  ... 49 50 51 52 53 54 55  ... 68
 
 

📖 Pagination options
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București 1689

ADK wrote here:
[...] dacă ți se strică GPS'ul pe traseu, [...]



Modulul GPS e practic imposibil sa se defecteze. De cite ori vi s-a intimplat sa nu mai functioneze sistemul de navigatie din masina ?

Ceea ce se poate intimpla e sa se intrerupa comunicatia de date cu server-ul central.

Dar asta nu ar trebui sa fie o problema, pentru ca modulele de comunicatie ar trebui sa aiba functii de stocare locala a datelor pina se restabileste legatura.

Nu vreau sa intru in polemica pe tema asta, toate firmele de transport folosesc astfel de sisteme pentru functii uneori mult mai importante decit simpla localizare a vehiculului si functioneaza foarte bine, inclusiv in Romania.

PS: sfinta foaie de parcurs cu stampila de la dispecer la capat de linie e istorie, ca vor soferii din “vechea garda” sau nu...

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Andrei98

Albert wrote here:
Știe cineva mai exact ce echipamente a montat pe Radcom pe tramvaie și troleibuze? Bănuiesc ca pe Citaro și pe Otokar se folosesc sistemele Thoreb de GPS și de transmitere a datelor, nu?

Tot ce inseamna infoTB si sistemul de monitorizare folosit de dispeceri si TPBI este facut de radcom cu echipamentele montate de ei. Sistemele thoreb sunt total separate si practic autobuzele sunt urmarite prin 2 sisteme diferite, doar ca cel de la thoreb din diferite motive nu prea a fost folosit decat pentru sistemele de infotainment de pe autobuze, desi ele pot fi urmarite si pe harta prin softwareul pus la dispozitie.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Albert

Adică vrei să spui ca Radcom au instalat pe autobuze propriile lor sisteme deși ele puteau fi urmărite in timp real prin Thoreb, fiind nevoie doar de o conexiune GSM? :headbash: Pe sistemul Thoreb stiu că se pot vedea in timp real inclusiv ce erori are in bord autobuzul și multe alte informații. Mai mult, nu-mi spune ca STB plătește câte o conexiune GSM pentru fiecare sistem: unul pentru sistemul Radcom, unul pentru sistemul Thoreb și unul pentru sistemele Kapsch care se conectează la online.stbsa.ro și la serverele BCR pentru plata cu cardul?

De asemenea, are cineva o poză cu un astfel de echipament Radcom?

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București 1689

Nu vreau sa fac reclama Radcom, dar ii cunosc de mai bine de 25 de ani - din pozitia de client - si cred ca - din toti integratorii de solutii de conectivitate locali - au probabil cea mai mare experienta.

Sint convins ca solutia pe care au implementat-o a respectat cerintele din caietul de sarcini.

Ca acesta a fost facut pe baza unor criterii insuficiente sau influentat de anumite cerinte (pret/timp de implementare/cerinte punctuale ale *TB la momentul respectiv etc.), asta e alta poveste.

Am mai spus - si repet - InfoTrafic a fost initial gindita ca o aplicatie de planificare a calatoriilor, nu de monitorizare a flotei.

PS: Thoreb nu e disponibil nici macar pe toate vehiculele din flota *TB, cu atit mai putin pe cea a TPBI si - mai mult - nimeni nu ar trebui sa se limiteze la un singur furnizor de date primare.
Ca datele furnizate de Thoreb ar fi trebuit integrate in sistem, asta e o intrebare pe care ar trebui s-o adresati celor care au scris caietul de sarcini...

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Albert

Nu am acuzat Radcom de nimic, ei au făcut exact ceea ce li s-a cerut. Doar mi se pare absurd ca datele din Thoreb nu au fost integrate in sistem și s-a optat pentru instalarea altui echipament. STB ar fi trebuit sa ceara asta. Apropo, datele de pe Thoreb-urile de pe Citelis și Citaro euro 3 și 4 se pot vedea in timp real in dispecerat sau doar cele de pe Otokar și Citaro hibrid au și conexiune GSM?

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București 1689

Nu cred ca datele sint transmise via GSM... 9,6 kbps nu mai sint suficient ... Si nu cred ca Radcom ar mai propune module de date 2G in 2019 pentru un proiect pe x ani in conditiile in care majoritatea retelelor 2G din Europa incep sa fie dezactivate

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Albert

Ok…3G/4G. Întrebarea rămâne valabilă. Datele de pe Thoreb-urile de pe Citelis și Citaro euro 3 și 4 se pot vedea in timp real in dispecerat sau doar cele de pe Otokar și Citaro hibrid au conexiune 3G/4G?

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București 1689

La aceasta intrebare cred ca numai *STB va poate raspunde, pentru ca e vorba de o solutie proprietara instalata pe unele vehicule si cel mai probabil iesita din garantia furnizorului.
Ca urmare ramine la latitudinea clientului cum/cind o (mai) foloseste.
Daca ar fi fost implementata pe intregul parc, poate ar fi putut inlocui sursa de informatii pentru Info*TB, dar probabil fie a fost prea scump, fie TPBI nu a fost de acord, fie cine stie...

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Andrei98

1689 wrote here:
Nu vreau sa fac reclama Radcom, dar ii cunosc de mai bine de 25 de ani - din pozitia de client - si cred ca - din toti integratorii de solutii de conectivitate locali - au probabil cea mai mare experienta.

Sint convins ca solutia pe care au implementat-o a respectat cerintele din caietul de sarcini.

Ca acesta a fost facut pe baza unor criterii insuficiente sau influentat de anumite cerinte (pret/timp de implementare/cerinte punctuale ale *TB la momentul respectiv etc.), asta e alta poveste.

Am mai spus - si repet - InfoTrafic a fost initial gindita ca o aplicatie de planificare a calatoriilor, nu de monitorizare a flotei.

PS: Thoreb nu e disponibil nici macar pe toate vehiculele din flota *TB, cu atit mai putin pe cea a TPBI si - mai mult - nimeni nu ar trebui sa se limiteze la un singur furnizor de date primare.
Ca datele furnizate de Thoreb ar fi trebuit integrate in sistem, asta e o intrebare pe care ar trebui s-o adresati celor care au scris caietul de sarcini...



La Brasov, Ploiesti si alte orase unde radcom se ocupa de infotaiment si sistemele de plata numai probleme au fost. In primul rand firmele foarte mici pe care le uitilizeaza radcom in comparatie cu spatiul disponibil si faptul ca doar dupa lungi discutii mai formateaza fonturile in asa fel incat sa se mai distinga ceva din ele. La Brasov se tot sting firmele la intamplare si dupa noroc repornesc singure sau doar daca le mai porneste soferul. Si nici cu InfoTB nu au facut o treaba prea stralucita, in afara intervalelor in care se lucreaza la sistem sunt perioade de picaj destul de dese, si acum de cand s-a trecut pe digi se intampla foarte des sa nu apara vehicule in aplicatie.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Cezar210

5127 figurează din nou pe InfoTB.
Astăzi este prezent pe linia 76.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Cezar210

044 (V3A-2010-CA, Depoul Bucureștii-Noi) nu figurează pe aplicația InfoTB. Acum circulă pe linia 41.

 



Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București cris_m

BodoMinea wrote here:
La stația Imprimeria Națională (Bd. Iuliu Maniu/Păcii), sensul spre autostradă, stația pentru autobuze private nu s-a dublat ci a „înlocuit” stația STB, deci dacă apăs pe unicul punct de pe hartă, îmi apare doar linia 429 a STCM.

Am trimis luna trecuta o sesizare privind o serie de neconcordante regasite in aplicatie, printre care si aceasta, astazi am primit raspuns ca a fost rezolvata problema:
Screenshot_20220427-170138_Info TB.jpg (279.22 KB; downloaded 2378 times)

 



Go to page:  1  ... 49 50 51 52 53 54 55  ... 68
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433375 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use