Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
294 posts, 67845 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
PG trebuia sa aiba o pozitie de mult, trebuia anulata hotararea care ceda bulevardele din S3 la PS3 si luata o hotarare ca PS-urile sunt restrictionate la lucrari marunte pe strazi secundare si interzis la lucrari de arta pe oriunde, doar ca s-a facut fix pe dos, si cand eu criticam PG au sarit toti ca daca sunt anti PG atunci sunt pro coruptie(ca sunt anti PG pentru ca defapt vreau un PG mai bun si prevad dezastrul care va urma a fost o idee prea complicata).
Acuma ca dezastrul s-a implementat voi spuneti ca nu intelegeti, dar cand explicam mecanismul din spatele deciziilor acestea acum cateva saptamani se sarea ca fac politica, deciziile sunt politice si aia e, deci sa revenim la discutiile noastre tehnice ca la surubul de 10 se pune piulita de 10 ca nu stim cand se decide politic ca merge si de 8.
PG trebuia sa aiba o pozitie de mult, trebuia anulata hotararea care ceda bulevardele din S3 la PS3 si luata o hotarare ca PS-urile sunt restrictionate la lucrari marunte pe strazi secundare si interzis la lucrari de arta pe oriunde, doar ca s-a facut fix pe dos, si cand eu criticam PG au sarit toti ca daca sunt anti PG atunci sunt pro coruptie(ca sunt anti PG pentru ca defapt vreau un PG mai bun si prevad dezastrul care va urma a fost o idee prea complicata).
Acuma ca dezastrul s-a implementat voi spuneti ca nu intelegeti, dar cand explicam mecanismul din spatele deciziilor acestea acum cateva saptamani se sarea ca fac politica, deciziile sunt politice si aia e, deci sa revenim la discutiile noastre tehnice ca la surubul de 10 se pune piulita de 10 ca nu stim cand se decide politic ca merge si de 8.
- lykkelig.
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
lykkelig.
Băluta ne confirma ca pe acolo va fi linie de tramvai.
Băluta ne confirma ca pe acolo va fi linie de tramvai.
554CD044-EA34-48B1-9442-AF792802EFDB.jpeg (469.07 KB; downloaded 3279 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
ByOnu
Nu asta este tema discutiei, ci cum va fi implementat tramvaiul - in viitorul incert in care ar fi introdus.
Tot Baluta a mai "confirmat" si asta:
Nu asta este tema discutiei, ci cum va fi implementat tramvaiul - in viitorul incert in care ar fi introdus.
Tot Baluta a mai "confirmat" si asta:
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
Tocmai aceea este declaratia incalcata, ca spune ca va fi jos, acum spune ca vom avea defapt Doamna Ghica 2.0, adica pasaj cu 2 benzi auto la care banda 2 s-ar putea face de tramvai mai incolo, si gata, ne-a inchis gura cu cel mai ieftin pasaj posibil cu cea mai proasta solutie pentru tramvai(imposibil de facut statie in intersectie ci doar dincolo de limitele rampelor pasajului).
Tocmai aceea este declaratia incalcata, ca spune ca va fi jos, acum spune ca vom avea defapt Doamna Ghica 2.0, adica pasaj cu 2 benzi auto la care banda 2 s-ar putea face de tramvai mai incolo, si gata, ne-a inchis gura cu cel mai ieftin pasaj posibil cu cea mai proasta solutie pentru tramvai(imposibil de facut statie in intersectie ci doar dincolo de limitele rampelor pasajului).
- lykkelig.
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
lykkelig.
Pasajul ala orcium nu are sens acolo la fel și sora lui din Doamna Ghica
Acestea sunt proiecte care le numesc eu: proiecte de pomana pentru voturi .
Pasajul ala orcium nu are sens acolo la fel și sora lui din Doamna Ghica
Acestea sunt proiecte care le numesc eu: proiecte de pomana pentru voturi .
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Daddy
Cred ca suntem cu totii de acord ca sansele ca un tramvai sa circule vreodata pe pasaj, in aceasta varianta, sunt aprope nule, si in criza de timp (se apropie 2024) au scos rapid o solutie tehnica prin indulcirea pantei dar, pe care nu o sa o vedem valorificata vreodata - prin eliminarea in viitor a unei benzi rutiere pe pasaj. Daca va fi vreodata tramvai va fi, cel mai probabil, pe laterale. Cand va fi sa fie, daca va fi vreodata. Eu am mari dubii ca o lucrare de o asemenea anvergura, cu tramvai din Giurgiului in Pipera va putea fi facuta in urmatorii ani - poate doar 'cioturi'.
Am vazut acea schita dar nu ai cum sa ai staționare acolo, poate fi o bucla pentru ceva dar este absolut imposibil sa poata stationa 74 si 243, in numar de 5-6 vehicule uneori intr-un spatiu atat de limitat, scuarul nu are latimea potrivita. De altfel, a nu se uita de proiectul de extindere a retelei de troleibuz catre sud. Acolo, se poate vedea si in filmul pus în reportaje, in prezent se ridica fantani pe acelasi model Obregia.
ByOnu wrote here:
Nu asta este tema discutiei, ci cum va fi implementat tramvaiul - in viitorul incert in care ar fi introdus.
Cred ca suntem cu totii de acord ca sansele ca un tramvai sa circule vreodata pe pasaj, in aceasta varianta, sunt aprope nule, si in criza de timp (se apropie 2024) au scos rapid o solutie tehnica prin indulcirea pantei dar, pe care nu o sa o vedem valorificata vreodata - prin eliminarea in viitor a unei benzi rutiere pe pasaj. Daca va fi vreodata tramvai va fi, cel mai probabil, pe laterale. Cand va fi sa fie, daca va fi vreodata. Eu am mari dubii ca o lucrare de o asemenea anvergura, cu tramvai din Giurgiului in Pipera va putea fi facuta in urmatorii ani - poate doar 'cioturi'.
sotilu wrote here:
Avizul de la capitala prevede resistematizarea zonei de capat al lui 73, astfel incat sa poata intoarce si 74 si 243. Cand vin dinspre est, la intersectia cu Obregia vireza la dreapta, apoi stanga in scuar, unde fac capat. La plecare fac stanga si stanga si intra pe actualul traseu... Nu am trecut pe acolo, dar cred ca de aceea se lucreaza in scuarul de la Obregia.
Am vazut acea schita dar nu ai cum sa ai staționare acolo, poate fi o bucla pentru ceva dar este absolut imposibil sa poata stationa 74 si 243, in numar de 5-6 vehicule uneori intr-un spatiu atat de limitat, scuarul nu are latimea potrivita. De altfel, a nu se uita de proiectul de extindere a retelei de troleibuz catre sud. Acolo, se poate vedea si in filmul pus în reportaje, in prezent se ridica fantani pe acelasi model Obregia.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
shoppy
Da, scopul este de a face un pasaj cat mai repede si mai ieftin posibil, lafel ca la Doamna Ghica. Ideea incurajarii traficului pe inel si nu spre centru are valoare dar asta nu inseamna ca facem autostrada pe inel si blocam viitoarele linii de tramvai
Da, scopul este de a face un pasaj cat mai repede si mai ieftin posibil, lafel ca la Doamna Ghica. Ideea incurajarii traficului pe inel si nu spre centru are valoare dar asta nu inseamna ca facem autostrada pe inel si blocam viitoarele linii de tramvai
- survola
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
survola
Cu tot respectul, care viitoare linii de tramvai?
Există vreun plan, vreun orizont de timp?
Cu tot respectul, care viitoare linii de tramvai?
Există vreun plan, vreun orizont de timp?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Plan există, două exemple, pe teren sunt mai multe,
1) Intersecţia Haţieganu cu Vitan Bârzeşti
2) Podul peste Cf de la Str Doamna Ghica
Orizont de timp nu, pe principiul << O să se... >>
Plan există, două exemple, pe teren sunt mai multe,
1) Intersecţia Haţieganu cu Vitan Bârzeşti
2022-02-04_12-31-09.png (1.65 MB; downloaded 3040 times)
2) Podul peste Cf de la Str Doamna Ghica
2022-02-04_12-33-13.png (1.73 MB; downloaded 3040 times)
Orizont de timp nu, pe principiul << O să se... >>
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
zapacitu
Exista la nivel de Bucuresti planificat tramvai pe acest inel, din cate imi aduc aminte. Plan de mobilitate durabila sau ceva de stilu asta. PMB nu poate aviza proiectul in contradictoriu cu acel Plan, iar varianta modificata de PS4 nu respecta planul. Teoretic orice proces blocheaza constructia.
Toate lucrarile in afara de pasajul neterminat de la dna Ghica si acesta nou de la Metalurgiei au tinut cont de planuri si au lasat loc de tramvai in zona mediana. Iar Planurile Urbanistice pentru pasajul de la Vitan-Barzesti cu Oltenitei includ tramvai.
Exista la nivel de Bucuresti planificat tramvai pe acest inel, din cate imi aduc aminte. Plan de mobilitate durabila sau ceva de stilu asta. PMB nu poate aviza proiectul in contradictoriu cu acel Plan, iar varianta modificata de PS4 nu respecta planul. Teoretic orice proces blocheaza constructia.
Toate lucrarile in afara de pasajul neterminat de la dna Ghica si acesta nou de la Metalurgiei au tinut cont de planuri si au lasat loc de tramvai in zona mediana. Iar Planurile Urbanistice pentru pasajul de la Vitan-Barzesti cu Oltenitei includ tramvai.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
survola
Având în vedere ritmul de reabilitare al liniilor centrale de tramvai, deja existente, „pericolul” apariției unei linii complet noi, circulară, pe acest traseu este foarte redus.
Și ar implica mult mai multe decât un spațiu central rezervat pe pasajul Metalurgiei.
Ar trebui să fie spațiu central disponibil și pe străzile care intră în această intersecție, spre exemplu.
Nu spun că nu ar fi foarte bine să fie făcută o linie din Zețari până la piața Delfinului, să nu mă înțelegeți greșit.
Dar termenul de execuție cred că va fi în alt secol.
Având în vedere ritmul de reabilitare al liniilor centrale de tramvai, deja existente, „pericolul” apariției unei linii complet noi, circulară, pe acest traseu este foarte redus.
Și ar implica mult mai multe decât un spațiu central rezervat pe pasajul Metalurgiei.
Ar trebui să fie spațiu central disponibil și pe străzile care intră în această intersecție, spre exemplu.
Nu spun că nu ar fi foarte bine să fie făcută o linie din Zețari până la piața Delfinului, să nu mă înțelegeți greșit.
Dar termenul de execuție cred că va fi în alt secol.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
zapacitu
Toata Luica permite tramvai, cu precizarea ca e mai delicat in apropierea intersectiilor de la capete. In rest, se poate face romaneste cu reducerea spatiului verde. Dincolo de Luica ai culoar asigurat pana la Doamna Ghica unde e cealalta mantocarie cu pasaj fara tramvai (care se poate gestiona pe principiul Muncii contra naturii).
Stiu ca termenele pentru asa ceva sunt mai mult fantastice decat stiintifice, insa daca ai deja un pasaj fara tramvai prevazut... o sa il demolezi cand faci tramvai?
Toata Luica permite tramvai, cu precizarea ca e mai delicat in apropierea intersectiilor de la capete. In rest, se poate face romaneste cu reducerea spatiului verde. Dincolo de Luica ai culoar asigurat pana la Doamna Ghica unde e cealalta mantocarie cu pasaj fara tramvai (care se poate gestiona pe principiul Muncii contra naturii).
Stiu ca termenele pentru asa ceva sunt mai mult fantastice decat stiintifice, insa daca ai deja un pasaj fara tramvai prevazut... o sa il demolezi cand faci tramvai?
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
zapacitu
Mi-a dat o idee filmarea aeriana recent postata. E o varianta mai ciudata dar... ar permite construirea pasajului in amplasamentul actual, pastrand spatiul median pentru tramvai la sol:
- plecam de la ideea ca actualmente avem doua fire de cate doua benzi si se mai pregatesc inca doua seturi de doua benzi de-o parte si de alta a drumului actual -- fix ce se vede din avion
- in loc sa facem (de la Nord la Sud) 2 benzi sol - 4 benzi pasaj - 2 benzi sol, mergem pe (tot N>S) 2 benzi pasaj, 2 benzi sol (actualul sens Aparatori->Giurgiului), 2 benzi pasaj (actualul sens Giurgiului>Aparatori), 2 benzi sol
- ulterior, cine pune tramvai mai mananca doua benzi din spatiile verzi si parcari si muta sensul de circulatie de pe mijloc pe margine (unde e natural locul sau), iar intre rempele pasajului monteaza linia de tramvai
Sigur, costurile sunt cel putin cu 50% mai mari pentru ca nu faci un pasaj lat ci doua pasaje inguste, desi rampele pot fi mai scurte, mai abrupte si pot chiar converge pentru o sectiunea mediana unitara - insa nu stiu daca e mai ieftin asa sau pur si simplu doua pasaje independente cu rampe scurte).
Mi-a dat o idee filmarea aeriana recent postata. E o varianta mai ciudata dar... ar permite construirea pasajului in amplasamentul actual, pastrand spatiul median pentru tramvai la sol:
- plecam de la ideea ca actualmente avem doua fire de cate doua benzi si se mai pregatesc inca doua seturi de doua benzi de-o parte si de alta a drumului actual -- fix ce se vede din avion
- in loc sa facem (de la Nord la Sud) 2 benzi sol - 4 benzi pasaj - 2 benzi sol, mergem pe (tot N>S) 2 benzi pasaj, 2 benzi sol (actualul sens Aparatori->Giurgiului), 2 benzi pasaj (actualul sens Giurgiului>Aparatori), 2 benzi sol
- ulterior, cine pune tramvai mai mananca doua benzi din spatiile verzi si parcari si muta sensul de circulatie de pe mijloc pe margine (unde e natural locul sau), iar intre rempele pasajului monteaza linia de tramvai
Sigur, costurile sunt cel putin cu 50% mai mari pentru ca nu faci un pasaj lat ci doua pasaje inguste, desi rampele pot fi mai scurte, mai abrupte si pot chiar converge pentru o sectiunea mediana unitara - insa nu stiu daca e mai ieftin asa sau pur si simplu doua pasaje independente cu rampe scurte).
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Bogdan Ciorascu
Intai sa vedem cum invartim tramvaiul pe la cercul foamei la Delfinului ca pe urma restul inelului este can-can!
Intai sa vedem cum invartim tramvaiul pe la cercul foamei la Delfinului ca pe urma restul inelului este can-can!
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasaj suprateran Metalurgiei (parte din inelul median) (FINALIZAT decembrie 2023)
•
Choose destination