Topic: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
497 posts, 194767 views
📖 Pagination options
- PTMZ
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
ADK
Acum mai mulți ani mai ”scăpau” prin 46 pe lângă 5, asta era, era insuficiență de parc la Victoria (erau cel puțin V3A-urile 225 și 323 care nu mai circulaseră de ceva timp). Oricum și chiar dacă n-ar fi nevoie pe nici-o de linie de bidirecționale, nici să le ții pe dreapta cine știe câte luni sau ani buni nu-i o afacere...
Acum mai mulți ani mai ”scăpau” prin 46 pe lângă 5, asta era, era insuficiență de parc la Victoria (erau cel puțin V3A-urile 225 și 323 care nu mai circulaseră de ceva timp). Oricum și chiar dacă n-ar fi nevoie pe nici-o de linie de bidirecționale, nici să le ții pe dreapta cine știe câte luni sau ani buni nu-i o afacere...
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
Cezar210
Totuși, nu înțeleg de ce nu este suplimentată linia 55. Chiar daca are un interval bun de circulație (in general, 10 minute), decât să vedem vagoane bidirecționale pe linii normale, mai bine ar fi un interval mai bun pe linia 55.
Desigur, asta daca nu cumva vagoanele 2S sunt trimise în locul celor clasice din cauza că acestea din urmă sunt defecte..
Legat de ce spunea colegul @ADK in mesajul anterior, într-adevăr, in cazul in care nicio linie nu necesita "siameze", acestea pot fi trimise pe alte linii ale depoului sau suplimentari de parc pe linii cu deficit.
Totuși, nu înțeleg de ce nu este suplimentată linia 55. Chiar daca are un interval bun de circulație (in general, 10 minute), decât să vedem vagoane bidirecționale pe linii normale, mai bine ar fi un interval mai bun pe linia 55.
Desigur, asta daca nu cumva vagoanele 2S sunt trimise în locul celor clasice din cauza că acestea din urmă sunt defecte..
Legat de ce spunea colegul @ADK in mesajul anterior, într-adevăr, in cazul in care nicio linie nu necesita "siameze", acestea pot fi trimise pe alte linii ale depoului sau suplimentari de parc pe linii cu deficit.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
shoppy
Clasicul electronicele stau la gard că se repară greu iar reostaticile circulă că se repară cu patentul.
Clasicul electronicele stau la gard că se repară greu iar reostaticile circulă că se repară cu patentul.
- TPB
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
TPB
Fără supărare, dar poza este bună. Respect regulile acestui forum, mă gândeam că era o idee bună să atașez fotografia... dar dacă nu doriți... bine, atunci postez doar pe YT și atât.
Am folosit termenul de mega raritate deoarece acest tramvai nu a mai circulat pe 1, ținând cont că zilnic are ture în 55.
Și da, Depoul Victoria se ocupă de liniile 1, 55, 43 și 44, dar proasta organizare generează intervalele de 30 minute pentru linia 55... ceea ce este inacceptabil.
Pentru orice linie de tramvai, intervalul corect (cred eu) este de 10 minute. În cazul liniilor mai importante (41, 32, 25), un tramvai la 5 minute este perfect!
Totuși, pot aprecia că nu ați dat cu firma-n cap.
Fără supărare, dar poza este bună. Respect regulile acestui forum, mă gândeam că era o idee bună să atașez fotografia... dar dacă nu doriți... bine, atunci postez doar pe YT și atât.
Am folosit termenul de mega raritate deoarece acest tramvai nu a mai circulat pe 1, ținând cont că zilnic are ture în 55.
Și da, Depoul Victoria se ocupă de liniile 1, 55, 43 și 44, dar proasta organizare generează intervalele de 30 minute pentru linia 55... ceea ce este inacceptabil.
Pentru orice linie de tramvai, intervalul corect (cred eu) este de 10 minute. În cazul liniilor mai importante (41, 32, 25), un tramvai la 5 minute este perfect!
Totuși, pot aprecia că nu ați dat cu firma-n cap.
- alexandru_gr
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
alexandru_gr
Nu știu unde ai văzut tu interval de 30 de minute pe linia 55 probabil în weekend dar în cursul săptămânii intervalul este de 10-12 minute.
Nu știu unde ai văzut tu interval de 30 de minute pe linia 55 probabil în weekend dar în cursul săptămânii intervalul este de 10-12 minute.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
alexxd_31
Mereu au fost bidirectionale care au circulat pe 1 (10 pana sa inceapa lucrarea de pe Bulevardul Vasile Milea) sau pe 46. Nu inteleg ce e asa de extraordinar.
Mereu au fost bidirectionale care au circulat pe 1 (10 pana sa inceapa lucrarea de pe Bulevardul Vasile Milea) sau pe 46. Nu inteleg ce e asa de extraordinar.
- andrei11
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
shoppy
Se pare ca s-au saturat sa-i critice lumea ca le baga pe Stefan cel Mare sau Mihalache, ieri era cel putin unul pe Giulesti pe 43.
Se pare ca s-au saturat sa-i critice lumea ca le baga pe Stefan cel Mare sau Mihalache, ieri era cel putin unul pe Giulesti pe 43.
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
LucaTB
Pe Mihalache nu au mai circulat astfel de tramvaie de când a scos Depoul Victoria turele sale de pe liniile 24 și 46 pentru a le introduce pe linia 44, asta întâmplându-se aproape acum un an.
Pe Mihalache nu au mai circulat astfel de tramvaie de când a scos Depoul Victoria turele sale de pe liniile 24 și 46 pentru a le introduce pe linia 44, asta întâmplându-se aproape acum un an.
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
Cezar210
Da, intr-adevar, dar acum vine întrebarea - de ce nu sunt trimise bidirecționalele pe linia unde chiar este nevoie de ele (55)? Puteau fi doua sau trei ture in plus, adică o frecvență mai buna a liniei 55, dar acele bidirecționale sunt trimise pe liniile 43 și 44. Dar probabil acest lucru se întâmplă (trimiterea 2S-urilor pe liniile 43 și 44) deoarece nu există suficiente V3A-93 active pentru a putea acoperi turele acelor linii.
Da, intr-adevar, dar acum vine întrebarea - de ce nu sunt trimise bidirecționalele pe linia unde chiar este nevoie de ele (55)? Puteau fi doua sau trei ture in plus, adică o frecvență mai buna a liniei 55, dar acele bidirecționale sunt trimise pe liniile 43 și 44. Dar probabil acest lucru se întâmplă (trimiterea 2S-urilor pe liniile 43 și 44) deoarece nu există suficiente V3A-93 active pentru a putea acoperi turele acelor linii.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
Chev Celios
Si dupa aia tipati ca merg in trenulet si ca se putea lua un siamez si sa fie bagat in alta linie unde este nevoie. Cum o dai tot nu este bine.
Si dupa aia tipati ca merg in trenulet si ca se putea lua un siamez si sa fie bagat in alta linie unde este nevoie. Cum o dai tot nu este bine.
- LucaTB
-
Posted:
-
- Cezar210
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
Cezar210
Probabil este acolo pentru probele de frânare, ținând cont că era mai aproape depoul Colentina decât depoul Alexandria pentru aceste probe (din cauza bulevardului "ex" Vasile Milea, închis).
Probabil este acolo pentru probele de frânare, ținând cont că era mai aproape depoul Colentina decât depoul Alexandria pentru aceste probe (din cauza bulevardului "ex" Vasile Milea, închis).
📖 Pagination options