Topic: Discuții diverse
1675 posts, 478867 views
📖 Pagination options
- TPB
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
TPB
Fără supărare, dar să discutăm despre numerele de înmatriculare are tramvaielor mi se pare inutil.
Ar trebui să găsim soluții pentru a repara sinele de tramvai din sectoarele 1 și 3, unde se strică boghiurile tramvaielor zilnic.
Dacă vouă vă plac V3A-urile, cum se zgâlțâie pe Calea Călărașilor, de exemplu, mie nu mi se pare deloc în regulă. Înțeleg că sunt învechite tramvaiele, URAC-ul se ocupă acum de Alexandria + Berceni (pentru troleibuze ) + 4142, dar aceste vehicule nu ar trebui să circule în condițiile astea.
La cum este linia 40, de la bd Basarabia la Sf Vineri ar trebui refăcute sinele, si să se înființeze 640. La fel și in cazul liniilor 16, 36, 14, 23, 27, 46, 45, 24, 3... bine, bine, fiecare pe rând, dar în august 2022 vor veni tramvaiele Imperio. Ce facem? În condițiile actuale, niciun Imperio nu va putea circula, iar V3A-urile nu pot reparate la nesfârșit.
Am înțeles că se pot accesa fondurile europene, de ce nu o facem, nu știu, dar pierdem timp pentru autobuzele electrice. De atâta timp le vrem, dar nu ne gândim la sinele de tramvai care au ajuns pericol public. Să ne amintim de #228, acel Faur pe Nerva Traian, când s-a întâmplat ce s-a întâmplat...
Alte subiecte mai puțin importante sunt tipurile de geamuri și uși. Dacă tramvaiul yy are geamuri de nu știu ce fel și xx de alt fel, nu contează, important e ca yy și xx să nu se strice (cum este 4014), să fie dotate cu PPC, aer condiționat și validatoare noi!
Am văzut în 5127, că tot veni vorba, validatoare clasice Ratb... și mai cheltuim sute de mii de lei ca să le schimbăm peste câteva luni cu Kapsch, cum găsim în Otokar...
Ce doresc să spun este să ne gândim la problemele importante, cum sunt tramvaiele și troleibuzele, mă refer la V3A și Ikarus. Bucur LF nu se mai produce, Bucur 1 nu se mai produce, sperăm ca Tatrele să rămână...
Nu știu dacă se poate face RK la Faur, dar unele tramvaie trebuie cosmetizate: 329, arată în ultimul hal. Cum să bagi în circulație un asemenea tramvai?? E fiabil? Foarte bine! Interiorul e ok? Nu! Exteriorul e ok? Nu! Atunci să-l cosmetizăm! Aceeași situație este valabilă si pentru alte tramvaie de la minunatul depou Alexandria, dar si de la Titan (de exemplu, 358).
Și o altă chestie: în 2022 să nu ai vehicule cu podea coborâtă? Să nu ai aer condiționat vara și încălzire iarna??
Fără supărare, dar să discutăm despre numerele de înmatriculare are tramvaielor mi se pare inutil.
Ar trebui să găsim soluții pentru a repara sinele de tramvai din sectoarele 1 și 3, unde se strică boghiurile tramvaielor zilnic.
Dacă vouă vă plac V3A-urile, cum se zgâlțâie pe Calea Călărașilor, de exemplu, mie nu mi se pare deloc în regulă. Înțeleg că sunt învechite tramvaiele, URAC-ul se ocupă acum de Alexandria + Berceni (pentru troleibuze ) + 4142, dar aceste vehicule nu ar trebui să circule în condițiile astea.
La cum este linia 40, de la bd Basarabia la Sf Vineri ar trebui refăcute sinele, si să se înființeze 640. La fel și in cazul liniilor 16, 36, 14, 23, 27, 46, 45, 24, 3... bine, bine, fiecare pe rând, dar în august 2022 vor veni tramvaiele Imperio. Ce facem? În condițiile actuale, niciun Imperio nu va putea circula, iar V3A-urile nu pot reparate la nesfârșit.
Am înțeles că se pot accesa fondurile europene, de ce nu o facem, nu știu, dar pierdem timp pentru autobuzele electrice. De atâta timp le vrem, dar nu ne gândim la sinele de tramvai care au ajuns pericol public. Să ne amintim de #228, acel Faur pe Nerva Traian, când s-a întâmplat ce s-a întâmplat...
Alte subiecte mai puțin importante sunt tipurile de geamuri și uși. Dacă tramvaiul yy are geamuri de nu știu ce fel și xx de alt fel, nu contează, important e ca yy și xx să nu se strice (cum este 4014), să fie dotate cu PPC, aer condiționat și validatoare noi!
Am văzut în 5127, că tot veni vorba, validatoare clasice Ratb... și mai cheltuim sute de mii de lei ca să le schimbăm peste câteva luni cu Kapsch, cum găsim în Otokar...
Ce doresc să spun este să ne gândim la problemele importante, cum sunt tramvaiele și troleibuzele, mă refer la V3A și Ikarus. Bucur LF nu se mai produce, Bucur 1 nu se mai produce, sperăm ca Tatrele să rămână...
Nu știu dacă se poate face RK la Faur, dar unele tramvaie trebuie cosmetizate: 329, arată în ultimul hal. Cum să bagi în circulație un asemenea tramvai?? E fiabil? Foarte bine! Interiorul e ok? Nu! Exteriorul e ok? Nu! Atunci să-l cosmetizăm! Aceeași situație este valabilă si pentru alte tramvaie de la minunatul depou Alexandria, dar si de la Titan (de exemplu, 358).
Și o altă chestie: în 2022 să nu ai vehicule cu podea coborâtă? Să nu ai aer condiționat vara și încălzire iarna??
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Costin
Pe forum exista un loc pentru toate discutiile. Lucrarile de infrastructura au locul lor, care nu este in acest subiect, unde da, se vorbeste despre numere de inmatriculare si tipuri de usi. Nu este obligatoriu sa urmaresti toate subiectele forumului daca nu te intereseaza.
De asemenea, este interzis conform regulamentului postarea de mesaje consecutive de la acelasi utilizator atata vreme cat functia de editare a mesajului original este inca activa. Aceasta prevedere se afla in regulamentul pe care ai confirmat ca l-ai citit si esti de acord cu el la inregistrare
Pe forum exista un loc pentru toate discutiile. Lucrarile de infrastructura au locul lor, care nu este in acest subiect, unde da, se vorbeste despre numere de inmatriculare si tipuri de usi. Nu este obligatoriu sa urmaresti toate subiectele forumului daca nu te intereseaza.
De asemenea, este interzis conform regulamentului postarea de mesaje consecutive de la acelasi utilizator atata vreme cat functia de editare a mesajului original este inca activa. Aceasta prevedere se afla in regulamentul pe care ai confirmat ca l-ai citit si esti de acord cu el la inregistrare
- VMGP
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
VMGP
Am gasit recent un video in care se prezinta tramvaiul 355, impreuna cu Depoul Colentina. Se pot vedea 10-15 tramvaiele canibalizate pentru piese si cel mai probabil pregatite pentru casare. Cine stie, puteti spune numarul de parc al EPC-ului de la minutul 2:11? Multumesc anticipat.
Link catre videoclip: https://www.youtube.com/watch?v=pw12R-9EMx4
Am gasit recent un video in care se prezinta tramvaiul 355, impreuna cu Depoul Colentina. Se pot vedea 10-15 tramvaiele canibalizate pentru piese si cel mai probabil pregatite pentru casare. Cine stie, puteti spune numarul de parc al EPC-ului de la minutul 2:11? Multumesc anticipat.
Link catre videoclip: https://www.youtube.com/watch?v=pw12R-9EMx4
- Cezar210
-
Posted:
-
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
LucaTB
Într-adevăr, este 246. Toate EPC-urile depoului Colentina au ajuns, din păcate, într-o stare de nedescris. Pe lângă faptul că ele sunt descompletate (unele dintre ele neavând nici măcar parbriz), ele sunt și atacate grav de grafitti...
E chiar trist cum niște tramvaie atât de bune au ajuns complet distruse...
Într-adevăr, este 246. Toate EPC-urile depoului Colentina au ajuns, din păcate, într-o stare de nedescris. Pe lângă faptul că ele sunt descompletate (unele dintre ele neavând nici măcar parbriz), ele sunt și atacate grav de grafitti...
E chiar trist cum niște tramvaie atât de bune au ajuns complet distruse...
- FabiM
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
FabiM
Sa vezi cum e când “baietzii veseli” sunt lăsați sa le vandalizeze cu buna știință a paznicilor.
Sa vezi cum e când “baietzii veseli” sunt lăsați sa le vandalizeze cu buna știință a paznicilor.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ADK
Când le plimbi la 7 depouri (la figurat vorbind) și fiecare personal de acolo e-n felul lui (deobicei nepăsători) ăsta e rezultatul...
Când le plimbi la 7 depouri (la figurat vorbind) și fiecare personal de acolo e-n felul lui (deobicei nepăsători) ăsta e rezultatul...
- TPB
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
TPB
Eu am facut acel videoclip, eram prin acea zona in cautare de autobuze VDL si am gasit depoul. Timpul mi-a permis sa raman acolo si sa filmez putin.
Nu stiu sa va spun de tramvaiele EPC, eu am vazut doar 2, care (probabil) sunt 192 si 246.
VMGP wrote here:
Am gasit recent un video in care se prezinta tramvaiul 355, impreuna cu Depoul Colentina. Se pot vedea 10-15 tramvaiele canibalizate pentru piese si cel mai probabil pregatite pentru casare. Cine stie, puteti spune numarul de parc al EPC-ului de la minutul 2:11? Multumesc anticipat.
Link catre videoclip: https://www.youtube.com/watch?v=pw12R-9EMx4
Eu am facut acel videoclip, eram prin acea zona in cautare de autobuze VDL si am gasit depoul. Timpul mi-a permis sa raman acolo si sa filmez putin.
Nu stiu sa va spun de tramvaiele EPC, eu am vazut doar 2, care (probabil) sunt 192 si 246.
- LucaTB
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
LucaTB
192 din câte știu este garat în spatele lui 246, deci nu ar fi avut cum să se observe în acel videoclip. În schimb, se poate observa 097, fiind garat în spatele lui 092, care la rândul lui era garat în spatele lui 211.
192 din câte știu este garat în spatele lui 246, deci nu ar fi avut cum să se observe în acel videoclip. În schimb, se poate observa 097, fiind garat în spatele lui 092, care la rândul lui era garat în spatele lui 211.
- TPB
-
Posted:
-
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
aztec
Revin la discutia cu placutele de inmatriculare(pt ca acum am vazut subiectul).
Care este concluzia si de ce Nu sunt in Bucuresti?
Pt ca Timisoara, Arad, Iasi...sunt cu placute, Bucurestiul cu vopsea...si aia vai de ea?
Stiu...tramvaiele sunt cu un regim mai ciudat, circula pe sine...mai este discutie daca sunt drumuri publice sau nu...dar intersectile cu siguranta sunt.
De ce in capitala fac exceptie?
PS. Si de ce unul istoric, parcat la un moment dat in fata muzeului țăranului are placuta si altele, in circulație publica nu?
Pana la urma legislatia este unitara si....trebuie respectata...
Revin la discutia cu placutele de inmatriculare(pt ca acum am vazut subiectul).
Care este concluzia si de ce Nu sunt in Bucuresti?
Pt ca Timisoara, Arad, Iasi...sunt cu placute, Bucurestiul cu vopsea...si aia vai de ea?
Stiu...tramvaiele sunt cu un regim mai ciudat, circula pe sine...mai este discutie daca sunt drumuri publice sau nu...dar intersectile cu siguranta sunt.
De ce in capitala fac exceptie?
PS. Si de ce unul istoric, parcat la un moment dat in fata muzeului țăranului are placuta si altele, in circulație publica nu?
Pana la urma legislatia este unitara si....trebuie respectata...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Nu-i ca sina nu este drum public ci ca materialul rulant, deci tramvaiele, sunt reglementate de AFER si nu de RAR, iar la AFER nu exista placute(ca doar nu se fac placute pentru toate miile de vagoane de marfa).
Poate ca in celelalte orase garantia nu permite sa vina orice gigi cu orice sprey de vopsea si sa vopseasca numere de parc asa ca placuta este solutia perfecta, sau poate ca asiguratorii din celelalte orase nu inghit sa vina un gigi si peste noapte sa vopseasca alt numar de parc(bine poti schimba si placutele dar daca sunt nituite atunci sunt mai greu de mutat fara sa le deteriorezi).
Nu-i ca sina nu este drum public ci ca materialul rulant, deci tramvaiele, sunt reglementate de AFER si nu de RAR, iar la AFER nu exista placute(ca doar nu se fac placute pentru toate miile de vagoane de marfa).
Poate ca in celelalte orase garantia nu permite sa vina orice gigi cu orice sprey de vopsea si sa vopseasca numere de parc asa ca placuta este solutia perfecta, sau poate ca asiguratorii din celelalte orase nu inghit sa vina un gigi si peste noapte sa vopseasca alt numar de parc(bine poti schimba si placutele dar daca sunt nituite atunci sunt mai greu de mutat fara sa le deteriorezi).
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
BGP2597
Tramvaiele sunt reglementate de AFER, dar au totuși asigurare RCA ca orice vehicul rutier. În alte orașe ele primesc plăcuțe cu numere de înregistrare locală, pentru vehicule care se înscriu la autoritatea locală, nu la DRPCIV. De altfel, numerele scrise cu vopsea la tramvaiele Bucureștene, tot asta sunt. Răspunsul de ce vopsea și nu plăcuțe stă altundeva. Să ne uităm la troleibuze care au același tip de numere și au totuși plăcuțele acelea galbene care ar trebui să existe și la tramvaie.
Tramvaiele sunt reglementate de AFER, dar au totuși asigurare RCA ca orice vehicul rutier. În alte orașe ele primesc plăcuțe cu numere de înregistrare locală, pentru vehicule care se înscriu la autoritatea locală, nu la DRPCIV. De altfel, numerele scrise cu vopsea la tramvaiele Bucureștene, tot asta sunt. Răspunsul de ce vopsea și nu plăcuțe stă altundeva. Să ne uităm la troleibuze care au același tip de numere și au totuși plăcuțele acelea galbene care ar trebui să existe și la tramvaie.
- punmeister
-
Posted:
-
📖 Pagination options