Topic: Renault PR100.2 #97 (2005-2007)
19 posts, 10382 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Renault PR100.2 #97 (2005-2007)
Utilizator anonim
Acesta a fost donat de autoritatile Franceze din orasul Lyon si a circulat exclusiv pe linia 601 pana la intrarea autobuzelor Mercedes in iunie 2006. De atunci si pana a fost casat (2008) a circulat pe toate liniile autobazei Militari, unde a fost domiciliat.
Acesta a fost donat de autoritatile Franceze din orasul Lyon si a circulat exclusiv pe linia 601 pana la intrarea autobuzelor Mercedes in iunie 2006. De atunci si pana a fost casat (2008) a circulat pe toate liniile autobazei Militari, unde a fost domiciliat.
097-105-01.JPG (444.12 KB; downloaded 6383 times)
097-236-01.JPG (483.62 KB; downloaded 6301 times)
- nokia2010
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Autobuzul Renault PR100.2 (ex)
Utilizator anonim
A cazut cu cutia de viteze, au incercat ceva timp sa il repare dar pana la urma l-au casat. Oricum era o rabla.
A cazut cu cutia de viteze, au incercat ceva timp sa il repare dar pana la urma l-au casat. Oricum era o rabla.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Autobuzul Renault PR100.2 (ex)
Dr2005
Exprimarea oficială a fost ,,Nu e rentabil să facem proiect pentru SAT pentru un singur autobuz".
Utilizator anonim wrote:
A cazut cu cutia de viteze
Exprimarea oficială a fost ,,Nu e rentabil să facem proiect pentru SAT pentru un singur autobuz".
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Autobuzul Renault PR100.2 (ex)
Utilizator anonim
Daca nu cadea mai putea circula 1-2 ani fara SAT.
Daca nu cadea mai putea circula 1-2 ani fara SAT.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Autobuzul Renault PR100.2 (ex)
Gabi23
Am ascultat mai multe opinii despre acest autobuz, iar parerile sunt impartite. Era intradevar o masina mai deosebita, dpdv estetic arata destul de bine, dar dpdv tehnic era destul de problematic dand destule batai de cap soferilor si mecanicilor de la Militari. Inca o data, sa nu va mai luati mereu dupa aspect pentru ca stiti vorba aia "Afara vopsit gardu' si inauntru leopardu'... " .
Am ascultat mai multe opinii despre acest autobuz, iar parerile sunt impartite. Era intradevar o masina mai deosebita, dpdv estetic arata destul de bine, dar dpdv tehnic era destul de problematic dand destule batai de cap soferilor si mecanicilor de la Militari. Inca o data, sa nu va mai luati mereu dupa aspect pentru ca stiti vorba aia "Afara vopsit gardu' si inauntru leopardu'... " .
- 1689
-
Posted:
-
Re: Autobuzul Renault PR100.2 (ex)
1689
In zilele astea, se pare ca la RATB orice e o rabla daca nu e nou (si de preferinta Mercedes). Se pare ca lumea a uitat foarte repede cum e sa trebuiasca sa te descurci cu putin (ca sa nu spun cu nimic, cum a fost intre '86 si '89 - cind ITB-ul, practic, nu a mai primit nici un mijloc de transport nou, iar parcul existent era uzat fizic si moral dincolo de limita imaginabilului).
Imi pare rau ca trebuie s-o spun, dar managementul anilor '90 a fost mult mai eficient financiar. S-au adus vehicule noi (chiar daca, unele, au fost second hand) in transe - astfel incit sa se asigure innoirea parcului in mod continuu - s-a reconditionat continuu parcul existent (tramvaie, autobuze, troleibuze).
In ultimii doi ani, in afara tramvaielor care se tot revopsesc si (sporadic) a troleibuzelor Ikarus, reparatiile se rezuma la inlocuire. Sint extrem de curios de unde se va gasi finantare peste 6-7 ani pentru achizitionarea a 1000 de autobuze. Ca sa nu intreb cum, mult mai curind, se va gasi finantare pentru inlocuirea a 200 de troleibuze care se apropie cu pasi repezi de termenul de casare. E foarte frumos sa ai parc complet nou la un moment dat. Insa in toata lumea se practica o primenire continua a parcului. Mai putin Bucuresti.
RATB s-a invatat sa traiasca pe picor mare. Mult prea mare comparat cu ceea ce isi permite Bucurestiul.
Utilizator anonim wrote:
A cazut cu cutia de viteze, au incercat ceva timp sa il repare dar pana la urma l-au casat. Oricum era o rabla.
In zilele astea, se pare ca la RATB orice e o rabla daca nu e nou (si de preferinta Mercedes). Se pare ca lumea a uitat foarte repede cum e sa trebuiasca sa te descurci cu putin (ca sa nu spun cu nimic, cum a fost intre '86 si '89 - cind ITB-ul, practic, nu a mai primit nici un mijloc de transport nou, iar parcul existent era uzat fizic si moral dincolo de limita imaginabilului).
Imi pare rau ca trebuie s-o spun, dar managementul anilor '90 a fost mult mai eficient financiar. S-au adus vehicule noi (chiar daca, unele, au fost second hand) in transe - astfel incit sa se asigure innoirea parcului in mod continuu - s-a reconditionat continuu parcul existent (tramvaie, autobuze, troleibuze).
In ultimii doi ani, in afara tramvaielor care se tot revopsesc si (sporadic) a troleibuzelor Ikarus, reparatiile se rezuma la inlocuire. Sint extrem de curios de unde se va gasi finantare peste 6-7 ani pentru achizitionarea a 1000 de autobuze. Ca sa nu intreb cum, mult mai curind, se va gasi finantare pentru inlocuirea a 200 de troleibuze care se apropie cu pasi repezi de termenul de casare. E foarte frumos sa ai parc complet nou la un moment dat. Insa in toata lumea se practica o primenire continua a parcului. Mai putin Bucuresti.
RATB s-a invatat sa traiasca pe picor mare. Mult prea mare comparat cu ceea ce isi permite Bucurestiul.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Autobuzul Renault PR100.2 (ex)
Tom
Intre 1987 si 1989, ITB a primit o gramada de autobuze si troleibuze noi, aproximativ 600 autobuze din care cel putin 35 articulate si cel putin 20 troleibuze, din care toate mai putin 3 din ele erau articulate. Poate ca piese n'au primit si a inceput canibalizarea in primii 3 ani de functionare, dar asta e partea a 2'a.
Autobuzul Renault era unicat si vechi. In conditiile in care se face licitatie si pentru budapapier, nu era rentabil sa mai cumpere piese pentru un singur autobuz, care si daca era reparat nu se stie cat mai rezista. Iar un RK la un unicat produs pe afara si adus fara documentatie nu face URAC'ul
Intre 1987 si 1989, ITB a primit o gramada de autobuze si troleibuze noi, aproximativ 600 autobuze din care cel putin 35 articulate si cel putin 20 troleibuze, din care toate mai putin 3 din ele erau articulate. Poate ca piese n'au primit si a inceput canibalizarea in primii 3 ani de functionare, dar asta e partea a 2'a.
Autobuzul Renault era unicat si vechi. In conditiile in care se face licitatie si pentru budapapier, nu era rentabil sa mai cumpere piese pentru un singur autobuz, care si daca era reparat nu se stie cat mai rezista. Iar un RK la un unicat produs pe afara si adus fara documentatie nu face URAC'ul
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Autobuzul Renault PR100.2 (ex)
Dominatrix
Adevarul e ca rezistat destul, aproape 22 de ani, mai mult decat majoritatea autobuzelor RATB'ului, fiind fabricat in anul 1985. Probabil ca a rezistat atat de bine si pentru ca linia 601 este o linie cat de cat civilizata, in comparatie cu altele. Dar fata de parcul nou al RATB'ului, era intr-adevar depasit.
Utilizator anonim wrote:Autobuzul a fost casat nu in 2008, ci in toamna lui 2007, dupa ce a stat mult timp retras din circulatie. Cand a fost adus la Bucuresti, in 2005, acest autobuz era ceva deosebit. Avea scaune tapitate, transmisie automata, instalatie de sonorizare (ca in tarile civilizate) si mergea bine incalzirea iarna, cel putin cand am mers eu cu el prin 2006. Initial cand l-au adus a circulat fara sigla RATB'ului si numar de parc.
Acesta a fost donat de autoritatile Franceze din orasul Lyon si a circulat exclusiv pe linia 601 pana la intrarea autobuzelor Mercedes in iunie 2006. De atunci si pana a fost casat (2008) a circulat pe toate liniile autobazei Militari, unde a fost domiciliat.
Adevarul e ca rezistat destul, aproape 22 de ani, mai mult decat majoritatea autobuzelor RATB'ului, fiind fabricat in anul 1985. Probabil ca a rezistat atat de bine si pentru ca linia 601 este o linie cat de cat civilizata, in comparatie cu altele. Dar fata de parcul nou al RATB'ului, era intr-adevar depasit.
- autob368
-
Posted:
-
Re: Autobuzul Renault PR100.2 (ex)
autob368
Asa tarziu sa-l fi adus? Sper ca memoria sa nu-mi joace feste, dat parca il vazusem si prin 2003-2004
Asa este era intr-adevar depasit in comparatie cu modernele Mercedes Citaro Euro 3 (primele care aparusera pe linia 601 in iunie 2006). A stat in conservare in Autobaza Militari chiar la gard (pe coltul Bd. Preciziei- Valea Cascadelor). Se vedea de pe strada. Acum stau acolo (aproximativ in acea zona) Rocar-urile retrase, Mercedesurile cu probleme si DAC-ul de excursii al RATB B-99-TUN.
Dominatrix wrote:
Cand a fost adus la Bucuresti, in 2005, acest autobuz era ceva deosebit. Avea scaune tapitate, transmisie automata, instalatie de sonorizare (ca in tarile civilizate) si mergea bine incalzirea iarna, cel putin cand am mers eu cu el prin 2006. Initial cand l-au adus a circulat fara sigla RATB'ului si numar de parc.
Asa tarziu sa-l fi adus? Sper ca memoria sa nu-mi joace feste, dat parca il vazusem si prin 2003-2004
Asa este era intr-adevar depasit in comparatie cu modernele Mercedes Citaro Euro 3 (primele care aparusera pe linia 601 in iunie 2006). A stat in conservare in Autobaza Militari chiar la gard (pe coltul Bd. Preciziei- Valea Cascadelor). Se vedea de pe strada. Acum stau acolo (aproximativ in acea zona) Rocar-urile retrase, Mercedesurile cu probleme si DAC-ul de excursii al RATB B-99-TUN.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Autobuzul Renault PR100.2 (ex)
Dominatrix
Am scotocit prin arhiva mea, si am gasit un articol din Ziua pe aceasta tema, datat 18 februarie 2005.
Am scotocit prin arhiva mea, si am gasit un articol din Ziua pe aceasta tema, datat 18 februarie 2005.
Ziua, 18 feb 2005:Eu tot prin ianuarie-februarie 2005 l-am vazut prima data in traseu. Posibil sa fi fost adus mai de mult, dar in acest caz mi se pare putin probabil sa sa se scrie un articol de presa pe aceasta tema abia in februarie 2005.
Autobuz din Lyon pentru RATB
Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB) a primit cadou un autobuz Renault, oferit de reprezentantii autoritatilor locale ale orasului Lyon, cu ocazia vizitei desfasurate la Bucuresti. Actiunea face parte din proiectul "Total Lyon" initiat de studenta romanca Nicoleta Leca, aflata la studii in acest oras francez. Din acest motiv, autobuzul va circula pe linia studenteasca 601, pe perioada anului universitar. Autobuzul este decorat in interior cu materiale informative despre istoria, evenimentele culturale, universitatile si viata studentilor din Lyon, iar in exterior cu imagini reprezentative pentru urbea franceza. Totodata, prin afise, pliante, brosuri si fluturasi vor fi prezentate oportunitatile de studiu pentru tinerii romani in acest oras din Franta. Proiectul studentei romance, care are ca obiectiv crearea si dezvoltarea legaturilor culturale intre orasele Bucuresti si Lyon si a legaturilor de parteneriat intre cele doua societati de transport RATB si SYTRAL, a fost premiat in cadrul editiei de anul trecut a concursului "Tinerii ambasadori ai Lyonului", organizat in orasul francez. (Magda SEVERIN)
- Tom
-
Posted:
-
Re: Autobuzul Renault PR100.2 (ex)
Tom
Un aspect pozitiv la acest tip de autobuz este dispunerea usilor, exceptand desigur "principiul dopului" invocat si la tramvaiul Bucur LF.
La fel si la autobuzele Iveco.
Un aspect pozitiv la acest tip de autobuz este dispunerea usilor, exceptand desigur "principiul dopului" invocat si la tramvaiul Bucur LF.
La fel si la autobuzele Iveco.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Autobuzul Renault PR100.2 (ex)
Dominatrix
Tom wrote:Iveco? Cred ca vrei sa zici Saviem, ca alea aveau "fund de sac". "Fundurile de sac" sunt bune pentru calatorii care merg pe distante mari. In al 2'lea rand, cei care vor sa stea pe scaune, se vor duce acolo, mai ales ca autobuzul Renault de care vorbim aici avea destul de multe locuri pe scaun in "fundul de sac". Problema e ca pe unele trasee exista statii unde se schimba majoritatea calatorilor, adica cei mai multi coboara si urca altii in locul lor, deci se creeaza busculada in dreptul usilor. Alta problema e ca civilizatia anumitor calatori impune celor care vor sa coboare sa se aseze aproape de usa cu 2-3 statii inainte de statia la care vor sa coboare, fiindca altfel risca sa nu mai poata cobori decat la statia urmatoare.
La fel si la autobuzele Iveco.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Autobuzul Renault PR100.2 (ex)
Tom
Scuze, m-am exprimat ambiguu. La Iveco sunt bune cele doua randuri de usi la mijloc, plus usa din spate. La Renault sunt bune usile cum sunt dispuse, dar are si acel "fund de sac". Acestea ar fi asemanarile (pozitive) si deosebirile.
Scuze, m-am exprimat ambiguu. La Iveco sunt bune cele doua randuri de usi la mijloc, plus usa din spate. La Renault sunt bune usile cum sunt dispuse, dar are si acel "fund de sac". Acestea ar fi asemanarile (pozitive) si deosebirile.
📖 Pagination options