Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

2095 posts, 519922 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 144 145 146 147 148 149 150
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului STB Spotting 21

Pana la urma, in momentul de fata, se stie daca mai exista vreun termen la care sa se deschida terminalul?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Nu. Crezi că interesează pe cineva ? Pe cineva cu putere de decizie.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Bogdan Ciorascu

Cred ca il inaugureaza viitorul primar...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului punmeister

Wink wink nudge nudge!

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andreiiul

Postare pe FB de la Nicusor Dan.
🟢Am început recepția la Park& Ride Cora Pantelimon. După aproape 7 ani de blocaje și amânări, proiectul a fost finalizat.

🟢Parcarea are 500 de locuri, precum și un terminal destinat transportului public în comun - autobuze, tramvaie, stații/peroane pentru microbuze și un culoar până la viitoarea stație de metrou.

🟢Terminalul permite accesul facil la liniile urbane și metropolitane de transport în comun.

https://www.facebook.com/100043992705692 ... FdxWvul/

Sa vedem in cat timp se si finalizeaza receptia

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Vasile52

Astăzi deja era o echipa STB  la Granitul care lucra la acel macaz temporar.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Vasile52

In acest moment se lucrează la sistemul de semaforizare, modul galben intermitent a fost oprit la majoritatea semafoarelor.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului survola

Parcarea s-a deschis.
STB-ul foloseşte terminalul „intermodal” de azi sau care este planul lor?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

Referitor la fotografiile din postarea primarului, remarc urmatoarele:

1. parcarea e murdara, efectiv e praf, noroi si diverse gunoaie prin ea. Scuarurile verzi sunt pline de balarii. Statia de tramvai este murdara si prafuita.

Chiar nu se putea igieniza macar pentru darea in folosinta?

2. iar se insista cu porcariile alea de rasteluri care obliga oamenii sa-si lege doar roata din fata a bicicletei. Bicicletele noi au quick-release, deci te poti trezi ca mai gasesti doar roata legata. Doi la mana, pe unde te apleci sa legi bicicleta intre altele doua? Rastelurile astea sunt bune doar atunci cand NU ai nevoie sa-ti securizezi bicicleta si vrei doar sa stea in picioare undeva. Sunt puse doar pentru a marca pe harta ca au o parcare de biciclete ...de 6 locuri. But hey! Go green!

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TrainWrecker

Macazul acela temporar pentru tramvaiele bidirectionale mai este acolo sau tramvaiele folosesc terminalul din parcare?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului LucaTB

Macazul încă este folosit, 55 fiind încă alcătuit numai din bidirecționale.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

In functie de tipul rastelului si a bicicletei, poti lega linistit cu un singur lant/lacat si roata fata si cadrul de rastel
rastel.jpg (48.19 KB; downloaded 2559 times)


Stiti care e problema? ... Ca citim ce am scris mai sus si imediat ne gandim, ce mofturi pe asta. Dar adevarul este ca ni s-a promis totusi un altfel de standard de calitate in acest mandat, iar faptul ca toate aceste rasteluri incorecte sunt goale prin oras ar trebui sa dea de gandit autoritatilor. Ar trebui consultate persoane si/sau entitati formate din specialisti in domeniul asta.

Rastelul montat acum  este o mizerie pe care nu o vor folosi multi - nu ca ar putea sa-l foloseasca mai mult de 6 biciclete oricum.

Nu zic sa fi avut 10% din numarul locurilor pentru masini, dar zic 5%, deci hai macar un 25 de locuri pentru biciclete sa fi existat pentru inceput.

 


Re: Știri și articole din presă orex

bgd70 wrote:
A fost deschisa parcarea.

Utilitate apropiata de ZERO (bine ca pot fi relocate tramvaiele bidirectionale, atatea cate mai sunt in ”ciorcolatie”, catre alte rute), pana cand nu se introduce ”TAXA Oxigen”!
Vezi Straulesti, care si-n contextul achitarii echivalentului unei gauri dintr-un covrig e GOALA!  :headbash:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ANTENA

LucaTB wrote here:
Macazul încă este folosit, 55 fiind încă alcătuit numai din bidirecționale.


Așa cum a declarat Adrian Criț, o data cu primirea documentelor de receptie,  tramvaiele vor întoarce in terminal. Deci sa ne asteptam in câteva zile sa revină 14 și 46 pe traseele de baza. 55 probabil ca va mai rămâne cu bidirecționale dar cu întoarcere normala pana se face diagonala din Băneasa. Au spus ca săptămâna viitoare se semnează un contract cu STB pentru execuția capătului din Băneasa

 


Go to page:  1  ... 144 145 146 147 148 149 150
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433431 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use