Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 519073 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Părerea mea este ca Ghencea va rămâne strict in sarcina M8 (inelara), in timp ce Prelungirea Ghencea va fi rezolvata de o prelungire a M5. Deci nu se va va mai face nimic prin Pta Unirii, sper ca măcar M7 sa se facă.
In aceste condiții, singurul "culoar" rămase liber este într-adevăr Antiaeriana. Problema este ca este o zona preponderent de case. Iar dincolo de intersecția cu tramvaiul 32 este o străduța amarata pana la Centura.
Bine, amorsa poate fi folosita pentru orice linie care se va dezvolta in viitor, inclusiv către Ghencea, nu este asta o problema. In general amorse sunt lăsate unde sunt șanse sa apară ceva in viitor. Doar la Grigorescu nu îmi explic de ce nu a existat o amorsa, deși se știa clar ca va exista metrou către Policolor
Părerea mea este ca Ghencea va rămâne strict in sarcina M8 (inelara), in timp ce Prelungirea Ghencea va fi rezolvata de o prelungire a M5. Deci nu se va va mai face nimic prin Pta Unirii, sper ca măcar M7 sa se facă.
In aceste condiții, singurul "culoar" rămase liber este într-adevăr Antiaeriana. Problema este ca este o zona preponderent de case. Iar dincolo de intersecția cu tramvaiul 32 este o străduța amarata pana la Centura.
Bine, amorsa poate fi folosita pentru orice linie care se va dezvolta in viitor, inclusiv către Ghencea, nu este asta o problema. In general amorse sunt lăsate unde sunt șanse sa apară ceva in viitor. Doar la Grigorescu nu îmi explic de ce nu a existat o amorsa, deși se știa clar ca va exista metrou către Policolor
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Îţi spun cu siguranţă că la Grigorescu nu se ştia nimic când s-a construit staţia...
Nu cred că M 4 Străuleşti - Ghencea este o variantă de neglijat...
Îţi spun cu siguranţă că la Grigorescu nu se ştia nimic când s-a construit staţia...
Nu cred că M 4 Străuleşti - Ghencea este o variantă de neglijat...
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Ba da, exista planul inelarei încă de la început, iar Inelara mergea catre Policolor. Ca segmentul respectiv de la Policolor a ajuns parte a noii M3, este alta discuție, dar se știa clar ca va fi metrou acolo către Policolor. Nu ma refer la al treilea peron de sus de la NG, ci strict o amorsa jos, inainte de curba spre Titan.
Nu este de neglijat sa separe M4 de M6, numai ca trebuie sa se hotărască acum...
Ba da, exista planul inelarei încă de la început, iar Inelara mergea catre Policolor. Ca segmentul respectiv de la Policolor a ajuns parte a noii M3, este alta discuție, dar se știa clar ca va fi metrou acolo către Policolor. Nu ma refer la al treilea peron de sus de la NG, ci strict o amorsa jos, inainte de curba spre Titan.
Nu este de neglijat sa separe M4 de M6, numai ca trebuie sa se hotărască acum...
- subway guru
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Da, ai dreptate, uitasem aspectul.
sab wrote:
...ci strict o amorsa jos, inainte de curba spre Titan.
Da, ai dreptate, uitasem aspectul.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Oarecum ceva mai bun!
In loc de inelara e mai eficient un LRT gen 41.
sab wrote here:
Adica ? Suntem pe drumul cel bun ?
Oarecum ceva mai bun!
In loc de inelara e mai eficient un LRT gen 41.
- sab
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Parerea mea sincera?…e doar o abureala inutila.
In ceea ce priveste o raza de curbura sub 150m e absolut inadmisibila, metroul nu e tramvai!
Avem raza de 150m intr-un singur loc, la iesire din GdN1 spre Victoriei si o astfel de situatie compromite circulatia pe o intreaga magistrala, e un absolut no-no, never again! Chiar nu invatam nimic din erorile/ororile trecutului???
Intersectia aia Panduri cu 13 nu e chiar asa simpla cum pare…
Parerea mea sincera?…e doar o abureala inutila.
In ceea ce priveste o raza de curbura sub 150m e absolut inadmisibila, metroul nu e tramvai!
Avem raza de 150m intr-un singur loc, la iesire din GdN1 spre Victoriei si o astfel de situatie compromite circulatia pe o intreaga magistrala, e un absolut no-no, never again! Chiar nu invatam nimic din erorile/ororile trecutului???
Intersectia aia Panduri cu 13 nu e chiar asa simpla cum pare…
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Iese cam la 200m la limita...
De aceea iti spun ca altul era traseul bun...
Iese cam la 200m la limita...
Screenshot 2022-01-15 220939.jpg (273.54 KB; downloaded 2110 times)
De aceea iti spun ca altul era traseul bun...
- subway guru
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Cam asta...Sa se schimbe traseul.
Cam asta...Sa se schimbe traseul.
Screenshot 2022-01-15 221334.jpg (213.93 KB; downloaded 2099 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Mai impingi un pic in sus pornirea de pe 13 ca sa nu tai asa adanc curba si cam aia e…
Felicitari ca ai intrat in gashca lui @andrei11 cu harti mai realiste!…nu doar carioci!
Mai impingi un pic in sus pornirea de pe 13 ca sa nu tai asa adanc curba si cam aia e…
Felicitari ca ai intrat in gashca lui @andrei11 cu harti mai realiste!…nu doar carioci!
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Eu zic sa se caute rapid un scut semi-mecanizat....ca este "groasa". Daca nu este deranj la tine, este la cladirile de vis-a-vis.
Pana la urma si săpătura deschisa este o opțiune... Trebuie facute 2 tuneluri, cu distanta intre ele.
Eu zic sa se caute rapid un scut semi-mecanizat....ca este "groasa". Daca nu este deranj la tine, este la cladirile de vis-a-vis.
Pana la urma si săpătura deschisa este o opțiune... Trebuie facute 2 tuneluri, cu distanta intre ele.
Screenshot 2022-01-15 222208.jpg (211.33 KB; downloaded 2081 times)
📖 Pagination options