Topic: Știri și articole din presă
501 posts, 196758 views
📖 Pagination options
- Bogdan MD
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Bogdan MD
Cat timp nu sunt obligati contractual sa construiasca si inelele tunelurilor exclusiv din balast de Prahova, cum li s-a pus bete in roate la A0, ar trebui sa se descurce, teoretic au know-how de la ei acasa si deja au apucat sa guste din birocratia si aluziile la peșcheș din Ro.
Cat timp nu sunt obligati contractual sa construiasca si inelele tunelurilor exclusiv din balast de Prahova, cum li s-a pus bete in roate la A0, ar trebui sa se descurce, teoretic au know-how de la ei acasa si deja au apucat sa guste din birocratia si aluziile la peșcheș din Ro.
- subway guru
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
punmeister
Sper doar sa faca o treaba buna. Era mai bine sa iasa Gulermak pentru ca ei aveau deja experienta europeana la Varsovia, ca sa nu mai zic de FCC care au deja experienta lui M4 si M5, dar asta e.
Sper doar sa faca o treaba buna. Era mai bine sa iasa Gulermak pentru ca ei aveau deja experienta europeana la Varsovia, ca sa nu mai zic de FCC care au deja experienta lui M4 si M5, dar asta e.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Din ce-mi amintesc FCC a fost doar la M5…dar mi-ar fi placut si mie sa iasa cum ti-ar fi placut si tie!
Din ce-mi amintesc FCC a fost doar la M5…dar mi-ar fi placut si mie sa iasa cum ti-ar fi placut si tie!
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
punmeister
Ai dreptate! La M4 a fost Astaldi - Somet - TIAB - UTI la treaba, fara FCC.
Ai dreptate! La M4 a fost Astaldi - Somet - TIAB - UTI la treaba, fara FCC.
- survola
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
survola
Să se semneze contractul cu otomanii și să dea drumul la cârtițe cât mai repede
Să se semneze contractul cu otomanii și să dea drumul la cârtițe cât mai repede
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
punmeister
Se va semna cu Alsim Alarko conform noii legi ale achizitiilor publice, iar cel mai probabil FCC+Gulermak nu vor face apel, avand in vedere ca mai exista o paine de mancat (hint hint M6.2).
Se va semna cu Alsim Alarko conform noii legi ale achizitiilor publice, iar cel mai probabil FCC+Gulermak nu vor face apel, avand in vedere ca mai exista o paine de mancat (hint hint M6.2).
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
Linia de metrou spre Aeroportul Otopeni, criticată dur de experții BEI, o afacere 100% turcească
Articolul
Trei asocieri, toate conduse de firme turcești, și-au depus candidatura la licitația cu precalificare organizată de Metrorex pentru proiectarea și execuția Magistralei M6 de metrou, de la Stația Tokyo (Complex Băneasa) până la Aeroportul Otopeni. Anunțul a fost făcut luni, 31 ianuarie, de Irinel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor.
...
Proiectul, desființat de experții BEI
Promisă în ultimii 30 de ani de majoritatea partidelor ajunse la putere, proiectul liniei de metrou dintre Complexul Băneasa și Aeroportul Otopeni are numeroase probleme. Conform unui raport al Băncii Europene de Investiții, intrat în posesia HotNews, proiectul nu este viabil din punct de vedere economic și nu ține cont de planurile de dezvoltare ale Aeroportului.
Principalele probleme semnalate de experții BEI:
– O densitate redusă populației și a locurilor de muncă de-a lungul traseului magistralei M6 (după stația Tokyo), care duce la un număr relativ redus de călători prognozat;
– Costuri mari de investiție aferente soluției alese, aceea de a se construi un metrou subteran;
– Rata de rentabilitate economică recalculată pentru sectorul de nord al magistralei M6 este de 0,17%. Astfel, costurile mari de investiție și operare nu sunt justificate de beneficiile generate.
În plus, analiza BEI-PASSA identifică o serie de riscuri care pot avea un impact negativ asupra valorilor investiției, precum și asupra traficului prognozat în studiul de fezabilitate inițial, precum:
– Legătura feroviară existentă între aeroportul Henri Coandă și Gara de Nord;
– Planurile de dezvoltare a aeroportului, care prevăd construcția unui nou terminal în partea de est a pistelor de aterizare, ceea ce induce un grad mare de incertitudine în prognoza traficului de călători de pe secțiunea nord a magistralei M6;
– Creșterea costurilor de construcție dintre 2017 și momentul actual, precum și evoluția acestor costuri în anii următori, generează un risc semnificativ ca valorile prognozate pentru investiție să depășească valoarea din SF inițial.
Linia de metrou spre Aeroportul Otopeni, criticată dur de experții BEI, o afacere 100% turcească
Articolul
Trei asocieri, toate conduse de firme turcești, și-au depus candidatura la licitația cu precalificare organizată de Metrorex pentru proiectarea și execuția Magistralei M6 de metrou, de la Stația Tokyo (Complex Băneasa) până la Aeroportul Otopeni. Anunțul a fost făcut luni, 31 ianuarie, de Irinel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor.
...
Proiectul, desființat de experții BEI
Promisă în ultimii 30 de ani de majoritatea partidelor ajunse la putere, proiectul liniei de metrou dintre Complexul Băneasa și Aeroportul Otopeni are numeroase probleme. Conform unui raport al Băncii Europene de Investiții, intrat în posesia HotNews, proiectul nu este viabil din punct de vedere economic și nu ține cont de planurile de dezvoltare ale Aeroportului.
Principalele probleme semnalate de experții BEI:
– O densitate redusă populației și a locurilor de muncă de-a lungul traseului magistralei M6 (după stația Tokyo), care duce la un număr relativ redus de călători prognozat;
– Costuri mari de investiție aferente soluției alese, aceea de a se construi un metrou subteran;
– Rata de rentabilitate economică recalculată pentru sectorul de nord al magistralei M6 este de 0,17%. Astfel, costurile mari de investiție și operare nu sunt justificate de beneficiile generate.
În plus, analiza BEI-PASSA identifică o serie de riscuri care pot avea un impact negativ asupra valorilor investiției, precum și asupra traficului prognozat în studiul de fezabilitate inițial, precum:
– Legătura feroviară existentă între aeroportul Henri Coandă și Gara de Nord;
– Planurile de dezvoltare a aeroportului, care prevăd construcția unui nou terminal în partea de est a pistelor de aterizare, ceea ce induce un grad mare de incertitudine în prognoza traficului de călători de pe secțiunea nord a magistralei M6;
– Creșterea costurilor de construcție dintre 2017 și momentul actual, precum și evoluția acestor costuri în anii următori, generează un risc semnificativ ca valorile prognozate pentru investiție să depășească valoarea din SF inițial.
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
orex
Nimic nou sub Soare!
1. Oricum o s-o ia in bot cu cheltuielile, ca n-au fost actualizate, tinand cont ca licitatia a fost lansata cu preturi din 2016;
2. Chelului tichie de margaritar ii trebuie.
2.1 Am rezolvat tot traficul din Bucuresti si ramasese un apendice, legatura cu aeroportul al cetatenilor veniti dinspre capitala si se constatase ca era o inghesuiala de nedescris la si dinspre aeroport.
PS
DRULA, a avut si are dreptate, e un moft, in prezent, care ne si cam costa, pe noi toti romanii, fara sa dam nicio sapa, de 11 ani!
Asta-i un alt angajament (Memorandum) asumat aiurea-n tramvai de STATUL ROMAN!
Nimic nou sub Soare!
1. Oricum o s-o ia in bot cu cheltuielile, ca n-au fost actualizate, tinand cont ca licitatia a fost lansata cu preturi din 2016;
2. Chelului tichie de margaritar ii trebuie.
2.1 Am rezolvat tot traficul din Bucuresti si ramasese un apendice, legatura cu aeroportul al cetatenilor veniti dinspre capitala si se constatase ca era o inghesuiala de nedescris la si dinspre aeroport.
PS
DRULA, a avut si are dreptate, e un moft, in prezent, care ne si cam costa, pe noi toti romanii, fara sa dam nicio sapa, de 11 ani!
Asta-i un alt angajament (Memorandum) asumat aiurea-n tramvai de STATUL ROMAN!
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
sab
Și cum se rezolva problema costurilor? Pot sa facă actele adiționale?
Și cum se rezolva problema costurilor? Pot sa facă actele adiționale?
- punmeister
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Drula nu a bagat decat strambe la tot transportul electric pe sina…si a castigat 2,5mil coco.
Drula nu a bagat decat strambe la tot transportul electric pe sina…si a castigat 2,5mil coco.
- orex
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
📖 Pagination options