Topic: DAC UDAN 2002 (2002-2009)
29 posts, 15985 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: DAC UDAN 2002 (2002-2009)
ADK
Prin acei ani la Sudului din cauza aglomerației și a mașinilor staționate pe prima bandă, autobuzele staționau pe ultima bandă (paralel cu peronul). Deși în primii ani de exploatare amândouă UDAN circulau mai mult pe linii mai centrale, ca 173 și 232 (probabil și 133, însă nu țin minte să le fi văzut) în ultimii ani find repartizare mai mult pe linii periferice sau scurte. Într-adevăr 1889 se defecta mai des și de prin toamna lui 2009 a fost retras, find tras în rândul paralel cu str. Marin Constantin spre poarta principală și parțial descompletat (la acea vreme ca fapt-divers în garaj se intra doar de pe Iacob Andrei, deoarece str. Pășunilor se asfalta). 592 a fost mai puțin problematic, însă ca fapt-divers nu știu dacă a venit cu firmă electronică din URAC ca și 1889 sau i-a fost demontată ulterior.
Prin acei ani la Sudului din cauza aglomerației și a mașinilor staționate pe prima bandă, autobuzele staționau pe ultima bandă (paralel cu peronul). Deși în primii ani de exploatare amândouă UDAN circulau mai mult pe linii mai centrale, ca 173 și 232 (probabil și 133, însă nu țin minte să le fi văzut) în ultimii ani find repartizare mai mult pe linii periferice sau scurte. Într-adevăr 1889 se defecta mai des și de prin toamna lui 2009 a fost retras, find tras în rândul paralel cu str. Marin Constantin spre poarta principală și parțial descompletat (la acea vreme ca fapt-divers în garaj se intra doar de pe Iacob Andrei, deoarece str. Pășunilor se asfalta). 592 a fost mai puțin problematic, însă ca fapt-divers nu știu dacă a venit cu firmă electronică din URAC ca și 1889 sau i-a fost demontată ulterior.
📖 Pagination options