Topic: Otokar Kent C - 18
315 posts, 141439 views
📖 Pagination options
- Calaretul
-
Posted:
-
- Saint666
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
Saint666
In seara asta autobuzul cu numarul de parc 6825 si-a pierdut antigelul oprind la intrarea pe Bd. Chisinau.
In seara asta autobuzul cu numarul de parc 6825 si-a pierdut antigelul oprind la intrarea pe Bd. Chisinau.
b0689e69-6d82-496e-94ee-114df9f00f10.jpg (131.64 KB; downloaded 4380 times)
- Alex Mariciuc
-
Posted:
-
- Saint666
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
Saint666
Nu cunosc detalii, doar pot spune ca era foarte mult antigel pe asfalt (strans intr-o si mai mare balta langa bordura)
Nu cunosc detalii, doar pot spune ca era foarte mult antigel pe asfalt (strans intr-o si mai mare balta langa bordura)
- Alex Mariciuc
-
Posted:
-
- Saint666
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
andrei11
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
barbuandrei
@andrei11 trebuie sa fii mai rabdator cu ei, multi dintre ei neavand nici macar permis
@andrei11 trebuie sa fii mai rabdator cu ei, multi dintre ei neavand nici macar permis
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
shoppy
Cel mai probabil s-a spart sau s-a desprins un furtun de cauciuc, din proiect furtunele de cauciuc sunt elementele din sistemul de racire cu cea mai mica rezistenta pentru ca e de preferat sa cedeze un furtun care este infinit mai ieftin decat motorul sau un radiator.
Cel mai probabil s-a spart sau s-a desprins un furtun de cauciuc, din proiect furtunele de cauciuc sunt elementele din sistemul de racire cu cea mai mica rezistenta pentru ca e de preferat sa cedeze un furtun care este infinit mai ieftin decat motorul sau un radiator.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
andrei11
Furtunurile sunt din cauciuc nu din cauză de cedare ci din cauză de vibraţii diferite ale radiatorului şi ale motorului. Îţi trebuie un element flexibil care să preia abaterile relative ale celor două elemente.
Automat când se defectează circuitul de răcire prin cedarea unui element şi se aprinde beculeţul de temperatură garnitura de chiulasă este compromisă. Că mai porţi să mergi de la 0 km la 4000 - 5000 km cu ea compromisă este o altă discuţie dar garnitura de chiulasă trebuie schimbată urgent. Compromiterea garniturii de chiuleasă se dedectează extrem de uşor, îţi va introduce suprapresiune în vasul de expansiune. Explicaţia e banală dar nu face obiectul forumului / topicului.
Furtunurile sunt din cauciuc nu din cauză de cedare ci din cauză de vibraţii diferite ale radiatorului şi ale motorului. Îţi trebuie un element flexibil care să preia abaterile relative ale celor două elemente.
Automat când se defectează circuitul de răcire prin cedarea unui element şi se aprinde beculeţul de temperatură garnitura de chiulasă este compromisă. Că mai porţi să mergi de la 0 km la 4000 - 5000 km cu ea compromisă este o altă discuţie dar garnitura de chiulasă trebuie schimbată urgent. Compromiterea garniturii de chiuleasă se dedectează extrem de uşor, îţi va introduce suprapresiune în vasul de expansiune. Explicaţia e banală dar nu face obiectul forumului / topicului.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
shoppy
N-am spus ca sunt din cauciuc pentru a ceda, daca vroiau le puteau face si flexibile si rezistente la o presiune dubla.
Daca pierzi lichidul de racire si opresti motorul imediat ce se aprinde lampa de supratemperatura atunci nu topesti garnitura, am patit eu la un Duster, am schimbat radiatorul si am mers fara problema inca 50.000km pana cand am dat-o inapoi la firma de inchirieri.
Acum nu cred ca soferul mergea zile intregi cu lampa aprinsa, mi-a ales la o masina in garantie, sigur li s-a spus sa o aduca inapoi la prima eroare, sa speram ca nu s-au depasit 100 de grade si a cedat un furtun neconform sau s-a slabit o clema si furtunul doar s-a desfacut iar soferul a oprit imediat ce a vazut norul de abur.
N-am spus ca sunt din cauciuc pentru a ceda, daca vroiau le puteau face si flexibile si rezistente la o presiune dubla.
Daca pierzi lichidul de racire si opresti motorul imediat ce se aprinde lampa de supratemperatura atunci nu topesti garnitura, am patit eu la un Duster, am schimbat radiatorul si am mers fara problema inca 50.000km pana cand am dat-o inapoi la firma de inchirieri.
Acum nu cred ca soferul mergea zile intregi cu lampa aprinsa, mi-a ales la o masina in garantie, sigur li s-a spus sa o aduca inapoi la prima eroare, sa speram ca nu s-au depasit 100 de grade si a cedat un furtun neconform sau s-a slabit o clema si furtunul doar s-a desfacut iar soferul a oprit imediat ce a vazut norul de abur.
- Calaretul
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
Calaretul
Incepand cu 1 iunie , articulatele se vor reîntoarce pe linia expres 783.
Incepand cu 1 iunie , articulatele se vor reîntoarce pe linia expres 783.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
cris_m
O decizie destul de neinspirata, avand in vedere ca din Otopeni sunt aproape 10 linii de transport catre Bucuresti si, mai nou, tren. E drept ca de cand circula 330 pe linia de tramvai, 335 s-a degrevat destul de mult, evident din cauza timpilor mai mari petrecuti in trafic. In mod clar, s-a optat pentru o pseudo-solutie in bunul stil romanesc. Sper doar ca odata cu aceasta revenire sa fie folosite toate cele 30 de articulate, in prezent nefiind folosite decat 17-20 la orele de varf, ceea ce este extrem de putin.
O decizie destul de neinspirata, avand in vedere ca din Otopeni sunt aproape 10 linii de transport catre Bucuresti si, mai nou, tren. E drept ca de cand circula 330 pe linia de tramvai, 335 s-a degrevat destul de mult, evident din cauza timpilor mai mari petrecuti in trafic. In mod clar, s-a optat pentru o pseudo-solutie in bunul stil romanesc. Sper doar ca odata cu aceasta revenire sa fie folosite toate cele 30 de articulate, in prezent nefiind folosite decat 17-20 la orele de varf, ceea ce este extrem de putin.
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 18
SirVlady
Salut decizia STB de a (re)băga articulatele în 783, însă trebuie să imi vărs doleanțele că nu sunt folosite eficient, la capacitatea lor maximă. Pe 783 avem 10 articulate, nimic ieșit din comun, dar pe 335, conform Info TB, sunt doar 7 articulate, restul nearticulatelor stând în autobază degeaba. De bine sau de rău, când 335 era singura linie cu articulate, aproape tot parcul de articulate era folosit din ce am văzut, 26-27 de articulate, restul fiind de 12m. Repet, decizia de a băga articulate din nou pe 783 este foarte bună, însă și ce mai rămâne pe din afară trebuie folosit și pe celelalte linii...
Salut decizia STB de a (re)băga articulatele în 783, însă trebuie să imi vărs doleanțele că nu sunt folosite eficient, la capacitatea lor maximă. Pe 783 avem 10 articulate, nimic ieșit din comun, dar pe 335, conform Info TB, sunt doar 7 articulate, restul nearticulatelor stând în autobază degeaba. De bine sau de rău, când 335 era singura linie cu articulate, aproape tot parcul de articulate era folosit din ce am văzut, 26-27 de articulate, restul fiind de 12m. Repet, decizia de a băga articulate din nou pe 783 este foarte bună, însă și ce mai rămâne pe din afară trebuie folosit și pe celelalte linii...
📖 Pagination options