Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Repartizarea tramvaielor

2138 posts, 550113 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24  ... 153
 
 

📖 Pagination options
Re: Repartizarea tramvaielor RATB alchimistul

Pe 25 de ce circula atat de rar vagoanele Bucur ? Chiar imi sunt simpatice :) mi-ar place sa le vad mai des pe Giurgiului.
De obicei cand ies de la serviciu prind cate unul pe 8 si il iau pana la Vadul Nou unde schimb cu 323 pana acasa.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dr2005

Au capacitatea prea mică pentru linia 25... e grav că mai sunt trimise şi pe acolo.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

Astazi la sch1 in locul vagonului 4011 (aflat la revizie) a circulat pe linia 41 vagonul de FAUR #176.

 


  • marian
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB marian

Din ceea ce am aflat, la 1Martie parcul RATB va fi redus din nou,de data asta si linia 41 va avea parte de o reducere de 4 ture in timpul saptaminii si atentie ,de 8 ture in weekend.Dupa cite am inteles,nu va scapa de reducere nici o linie, in weekend vor fi cele mai importante taieri de ture.In concluzie au rezolvat-o si cu lipsa de tramvaie.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Utilizator anonim

41 se reduce cu 8 ture, 6 B Noi si 2 Alexandria, iar in timpul saptamanii Alexandria incearca sa nu reduca pentru ca sa ramana reduse doar 4 de B Noi.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dr2005

Pe 41 oricum erau prea multe. Problema e la restul traseelor, că acolo sunt prea puţine...

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB adn2377

Care e treaba cu reducerea atat de drastica a parcului? Se discuta pe alt topic undeva despre asta (din cele 10.000.000 de topicuri)?  :geek:

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dominatrix

Dr2005 wrote:
Pe 41 oricum erau prea multe. Problema e la restul traseelor, că acolo sunt prea puţine...
Adevarat, dar chiar si pe linia 41, daca nu se va schimba managementul liniei, adica sa se incerce reducerea intervalului de stationare la capete de linie, eventual prin de-titularizare si step-back crewing (vise :roll: ) e limpede ca se va circula mai prost decat in prezent.

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB iliutu

... si step-back crewing ...

asta ce inseamna ? Ca sunt 1-2 vatmani in plus la fiecare capat si preiau tramvaiul imediat ce soseste, colegul lor urmand sa se odihneasca ?

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Chev Celios

Daca ar fi asa cum ziceti voi cu schimbat la fiecare semicursa s-ar alege praful de vagoanele."Ce e vagonul meu? Dal in masa la capat iau altu."

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Tom

Daca ar zice asa, ar trebui ca seful lui sa spuna: "Ce sunt copiii mei? Da-i in ma-sa, isi gaseste alt serviciu ca sa-i creasca."

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Chev Celios

Pai asa ar ramane RATB-ul decat cu cativa vatmani.Acum cu titulari e bine pentru ca de bine de rau titularii tin mai mult la la vagonul "lor" ca sa aiba cu ce sa lucreze.Uitati-va cum se vede imediat pe un vagon care e intretinut de titulari cand acesta este preluat pentru o zi doua de alti vatmani.Mai sunt si vatmani care chiar daca sunt pe alt vagon au grija si de acesta.Dar din pacate acestia sunt destul de rari si sunt destul de vechi in regie.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Repartizarea tramvaielor RATB Tom

Sistemul se practica, din cate stiu, la Viena. E posibil ca si acolo sa calareasca tramvaiele, dar daca depasesc masura, ii arde la salariu.
Doar aici, cand pleaca in concediu, vatmanul incuie cabina cu un lacat gros, ca altfel vine altul, ii " ia tramvaiul si il f@#£ " :twisted:

 


Re: Repartizarea tramvaielor RATB Dominatrix

iliutu wrote:
... si step-back crewing ...

asta ce inseamna ? Ca sunt 1-2 vatmani in plus la fiecare capat si preiau tramvaiul imediat ce soseste, colegul lor urmand sa se odihneasca ?
Exact. Asta e o solutie aplicata cu succes in "tarile cu apa calda" care functioneaza foarte bine. Fiindca se poate pastra aceeasi capacitate de transport cu mai putine vagoane. Si da, este adevarat ca poate vagoanele nu vor fi la fel de ingrijite, dar nici acum nu se "exceleaza" la acest capitol. Uitati-va de exemplu la depoul Alexandria cum arata vagoanele care nu sunt pentru 41, ca sa nu zic de Colentina sau Titan

Tom wrote:
Daca ar zice asa, ar trebui ca seful lui sa spuna: "Ce sunt copiii mei? Da-i in ma-sa, isi gaseste alt serviciu ca sa-i creasca."
Q.E.D. :wink:

 


Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24  ... 153
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433377 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use