Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 519191 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Hai guru, mi-e greu să cred că nu pot coexista sub Piaţa Constituţiei o parcare şi un tunel de metrou. Uite aşa, dacă se face o parcare de genul S 3 (3 subsoluri) sub subsolul 3 se face (în săpătură deschisă) tunel pentru metrou.
Se scoate capul TBM - ului la intrarea în tunelul construit şi se reintroduce după ce se trece de parcare. Ce, TBM - urile în Dr. Taberei nu s-au plimbat de la Rîul Doamnei înapoi la Academia Militară ca să se îndrepte spre Eroilor ? Iar capul TBM - ul care a săpat tunelul de legătură la Eroilor nu a fost scos la Podul Operei, reintrodus în Eroilor 2 ca să sape după aceea până în faţa Operei Române ?
Sau, ca în schiţă, staţia de metrou lipită de parcare.
Staţia de metrou e cu albastru (140 metri lungime, aproximativ 22 metri lăţime). Mi-e greu să accept că se încurcă staţia de metrou (cu tot cu accesuri) de parcare !
Hai guru, mi-e greu să cred că nu pot coexista sub Piaţa Constituţiei o parcare şi un tunel de metrou. Uite aşa, dacă se face o parcare de genul S 3 (3 subsoluri) sub subsolul 3 se face (în săpătură deschisă) tunel pentru metrou.
Se scoate capul TBM - ului la intrarea în tunelul construit şi se reintroduce după ce se trece de parcare. Ce, TBM - urile în Dr. Taberei nu s-au plimbat de la Rîul Doamnei înapoi la Academia Militară ca să se îndrepte spre Eroilor ? Iar capul TBM - ul care a săpat tunelul de legătură la Eroilor nu a fost scos la Podul Operei, reintrodus în Eroilor 2 ca să sape după aceea până în faţa Operei Române ?
Sau, ca în schiţă, staţia de metrou lipită de parcare.
Staţia de metrou e cu albastru (140 metri lungime, aproximativ 22 metri lăţime). Mi-e greu să accept că se încurcă staţia de metrou (cu tot cu accesuri) de parcare !
Staţie metrou.png (1.62 MB; downloaded 1767 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Cu TBM se poate trece pe sub parcare, statie insa nu prea iar acolo unde ai pus-o tocmai ca nu are facilitate de acces. Si ai intrat in platforma…Cand am definit impreuna tema pentru M4 pe langa Izvor ti-am atras atentia ca ne mai trebuie o statie pentru a justifica ocolisul. Daca nu e chiar in piata cum procedam?
Cu TBM se poate trece pe sub parcare, statie insa nu prea iar acolo unde ai pus-o tocmai ca nu are facilitate de acces. Si ai intrat in platforma…Cand am definit impreuna tema pentru M4 pe langa Izvor ti-am atras atentia ca ne mai trebuie o statie pentru a justifica ocolisul. Daca nu e chiar in piata cum procedam?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Ce am scris mai sus ? Nu treci cu TBM -ul pe sub parcare, faci staţia unde am gândit-o eu cu albastru şi ai şi loc de parcare lângă staţie. Fix cum o să fie staţia Universitate / M 5 şi parcarea existentă.
Dacă nu e chiar în Piaţă procedăm ca la staţia Victoriei / M 1. Staţia la subsol şi peste ea o parte din parcare. Sau nu sunt de acord pompierii ? Dar dacă nu sunt de acord pompierii la Victriei cum sunt de acord ? Cu staţia sub pasajul rutier ? Pot să calculeze şi ei aerisirile de la ipotetica parcare de sub Piaţa Constituţiei să fie destul curent ca în cazul Victoriei. A, sunt mai multe maşini în parcare decât în pasaj ? Da, dar se pot prevedea uşi blindate care în caz de incendiu să izoleze părţi din parcare, să nu ardă toată parcarea cum s-a întâmplat recent la blocul din Constanţa.
Mai avem un caz cu parcare lipită de staţia de metrou, la Universitate / M 2, văd că coexistă.
Ce am scris mai sus ? Nu treci cu TBM -ul pe sub parcare, faci staţia unde am gândit-o eu cu albastru şi ai şi loc de parcare lângă staţie. Fix cum o să fie staţia Universitate / M 5 şi parcarea existentă.
Dacă nu e chiar în Piaţă procedăm ca la staţia Victoriei / M 1. Staţia la subsol şi peste ea o parte din parcare. Sau nu sunt de acord pompierii ? Dar dacă nu sunt de acord pompierii la Victriei cum sunt de acord ? Cu staţia sub pasajul rutier ? Pot să calculeze şi ei aerisirile de la ipotetica parcare de sub Piaţa Constituţiei să fie destul curent ca în cazul Victoriei. A, sunt mai multe maşini în parcare decât în pasaj ? Da, dar se pot prevedea uşi blindate care în caz de incendiu să izoleze părţi din parcare, să nu ardă toată parcarea cum s-a întâmplat recent la blocul din Constanţa.
Mai avem un caz cu parcare lipită de staţia de metrou, la Universitate / M 2, văd că coexistă.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Daca nu ai accese de peste drum degeaba ai pus o statie acolo si nu seamana deloc cu situatia de la Universitatii, iar faci comparatii aiurea…
Daca nu ai accese de peste drum degeaba ai pus o statie acolo si nu seamana deloc cu situatia de la Universitatii, iar faci comparatii aiurea…
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Accesuri la ce ? La staţia de metrou ? Că e şi greu să prevezi pe sub parcare un culoar de 5 metri lăţime ! Când construieşti parcarea mai faci un subsol sub ultimul nivel de 5 metri lăţime ca să te ducă la blocuri.
Evident că accesurile la staţia de metrou trebuie să ducă la blocuri, că dacă faci accesurile în curtea Parlamentului cui folosesc ?
Accesuri la ce ? La staţia de metrou ? Că e şi greu să prevezi pe sub parcare un culoar de 5 metri lăţime ! Când construieşti parcarea mai faci un subsol sub ultimul nivel de 5 metri lăţime ca să te ducă la blocuri.
Evident că accesurile la staţia de metrou trebuie să ducă la blocuri, că dacă faci accesurile în curtea Parlamentului cui folosesc ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Iar coboram ca sa avem doar ce urca?
Te dau pe mana lui sab sa te faca albie de porci!
Iar coboram ca sa avem doar ce urca?
Te dau pe mana lui sab sa te faca albie de porci!
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
1)Nu este nevoie neapărat de tuneluri suprapuse pentru M4, așa cum am spus, rădăcinile arborilor din Cișmigiu care ar ajunge, chipurile, la -20m sunt un pretext penibil sa nu o iei pe acolo, măcar cu un tunel, daca nu cu amândouă.
2)Oricum, ca sa treci pe sub PM ai M1 si pe sub Dâmbovița îți trebuie adâncime. La Hașdeu ai cam aceeași problema, imediat după ieșirea din stația Hașdeu tunelurile M5 ar trebui sa devina suprapuse înainte sa apară primele construcții pe partea stânga a bd Kogălniceanu. Pe acolo cum trece M4, in zona de intersectie ? Apoi cum treci pe sub Dâmbovița si M1cand PM ai M1 ajung la -21m ? Nu mai este așa simplu ca la Eroilor...
Vad ca in excavație deschisa puteam sa săpăm lejer pana la -24m, acum, cu mijloace moderne, totul este extrem de dificil...
subway guru wrote here:
Statia Cismigiu M5 se va face cu peroane suprapuse. O linie M4 pe Schit cam tot cu tunele suprapuse ar trebui ca ampriza strazii e insuficienta. Asta te duce cu ea in strafundurile pamantului.
1)Nu este nevoie neapărat de tuneluri suprapuse pentru M4, așa cum am spus, rădăcinile arborilor din Cișmigiu care ar ajunge, chipurile, la -20m sunt un pretext penibil sa nu o iei pe acolo, măcar cu un tunel, daca nu cu amândouă.
2)Oricum, ca sa treci pe sub PM ai M1 si pe sub Dâmbovița îți trebuie adâncime. La Hașdeu ai cam aceeași problema, imediat după ieșirea din stația Hașdeu tunelurile M5 ar trebui sa devina suprapuse înainte sa apară primele construcții pe partea stânga a bd Kogălniceanu. Pe acolo cum trece M4, in zona de intersectie ? Apoi cum treci pe sub Dâmbovița si M1cand PM ai M1 ajung la -21m ? Nu mai este așa simplu ca la Eroilor...
Vad ca in excavație deschisa puteam sa săpăm lejer pana la -24m, acum, cu mijloace moderne, totul este extrem de dificil...
thumbnail.png (147.43 KB; downloaded 2140 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Ce aveti frate cu radacinile copacilor???
Parcul Cismigiu chiar si in halul in care a ajuns e zona strict protejata.
Asta inseamna ca daca intri in el cu sapaturi deschise nu ai sa primesti in veci acordul de mediu.
Fara acord de mediu n-ai sa primesti nici finantare UE.
Fara finantare mai bine nu te apuci de nimic…
Risti sa ramai sine die cu niste gropane in buricul targului care sa blocheze tot orasul.
Chiar ati uitat atat de repede experientele neplacute de la M5.1 DT si va e dor sa le repetam???
Ce aveti frate cu radacinile copacilor???
Parcul Cismigiu chiar si in halul in care a ajuns e zona strict protejata.
Asta inseamna ca daca intri in el cu sapaturi deschise nu ai sa primesti in veci acordul de mediu.
Fara acord de mediu n-ai sa primesti nici finantare UE.
Fara finantare mai bine nu te apuci de nimic…
Risti sa ramai sine die cu niste gropane in buricul targului care sa blocheze tot orasul.
Chiar ati uitat atat de repede experientele neplacute de la M5.1 DT si va e dor sa le repetam???
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Mai bine spune cum trece M4 fata de M5 la Hasdeu, ca sunt foarte curios.
Noi nu avem nimic cu rădăcinile copacilor, dar cei care au făcut studiul au...
Mai bine spune cum trece M4 fata de M5 la Hasdeu, ca sunt foarte curios.
Noi nu avem nimic cu rădăcinile copacilor, dar cei care au făcut studiul au...
Radacini.jpg (177.38 KB; downloaded 2041 times)
- orex
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Pai de la poalele promontoriului de la Mihai-Voda Dambovita facea un larg ocolis pe la Gramont prin spatele Mitropoliei pana sa revina la matca chiar si prin dosul Radu-Voda plus smarcurile mosiilor brancovenesti de la Unirii si meandrele de pe celalalt mal dintre care cea mai celebra e cea din gradina Cismegiului.
Nu te lasa pacalit de actuala configuratie a garlei si a splaiului ce dateaza din perioada regularizarii, adancirii si indreptarii, facuta pentru a drena zona de lunca si a combate inundatiile frecvente de pana atunci.
Pai de la poalele promontoriului de la Mihai-Voda Dambovita facea un larg ocolis pe la Gramont prin spatele Mitropoliei pana sa revina la matca chiar si prin dosul Radu-Voda plus smarcurile mosiilor brancovenesti de la Unirii si meandrele de pe celalalt mal dintre care cea mai celebra e cea din gradina Cismegiului.
Nu te lasa pacalit de actuala configuratie a garlei si a splaiului ce dateaza din perioada regularizarii, adancirii si indreptarii, facuta pentru a drena zona de lunca si a combate inundatiile frecvente de pana atunci.
- orex
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
orex
Nu mai mai las pacalit de trasa ”Metroul SA” pe acest coridor de mobilitate! O fi cum va fi, dar, pe vremea lu' matale s-a trasat acest traseu (M4 sud), care azi suscita un viu interes!
Sigur poti sa ne sugerezi SI de ce!
Nu mai mai las pacalit de trasa ”Metroul SA” pe acest coridor de mobilitate! O fi cum va fi, dar, pe vremea lu' matale s-a trasat acest traseu (M4 sud), care azi suscita un viu interes!
Sigur poti sa ne sugerezi SI de ce!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Pe vremea mea doar s-a pornit si-mi asum ce-mi revine, cred ca am fost suficient de deschis si de transparent, v-am oferit suficiente explicatii, doar sa vreti sa intelegeti ce si cum.
Vreti sa intelegeti bine, nu vreti e alegerea voastra…dar nu-mi reprosati mie o incapacitate a voastra ce nu-mi apartine.
Pe vremea mea doar s-a pornit si-mi asum ce-mi revine, cred ca am fost suficient de deschis si de transparent, v-am oferit suficiente explicatii, doar sa vreti sa intelegeti ce si cum.
Vreti sa intelegeti bine, nu vreti e alegerea voastra…dar nu-mi reprosati mie o incapacitate a voastra ce nu-mi apartine.
- orex
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
orex
Asa, si cu cunostintele tale de PROFESIONIST in bransa, ce au ales urmasii/prozelitii tai nu sta in picioare?
M4
GdN-Hasdeu...?
PS
Culmea ca am vazut pe schite M5.2 statia Iulia Hasdeu si M4 statia Bogdan Petriceicu Hasdeu!
Asa, si cu cunostintele tale de PROFESIONIST in bransa, ce au ales urmasii/prozelitii tai nu sta in picioare?
M4
GdN-Hasdeu...?
PS
Culmea ca am vazut pe schite M5.2 statia Iulia Hasdeu si M4 statia Bogdan Petriceicu Hasdeu!
📖 Pagination options