Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 522593 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Mama-mama ce talmes-balmes faceti voi acolo…
Va place chiar atat de mult sa vorbiti doar ca sa va auziti singuri?
Mama-mama ce talmes-balmes faceti voi acolo…
Va place chiar atat de mult sa vorbiti doar ca sa va auziti singuri?
- andrei11
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Nope, fezabil înseamnă care se poate face, realizabil. Pana acum, guru, nu ne-ai dat niciun argument pentru care M4 nu se poate face pe la Izvor. Doar ca acel traseu nu place unora. Si tot nu înțeleg de ce, îmi mențin părerea ca este o greșeală majora sa nu depui toate eforturile sa faci o corespondenta perfect realizabila, dar mă las păgubaș...
Nope, fezabil înseamnă care se poate face, realizabil. Pana acum, guru, nu ne-ai dat niciun argument pentru care M4 nu se poate face pe la Izvor. Doar ca acel traseu nu place unora. Si tot nu înțeleg de ce, îmi mențin părerea ca este o greșeală majora sa nu depui toate eforturile sa faci o corespondenta perfect realizabila, dar mă las păgubaș...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Hai sa-ti mai dau un argument ca sa incheiem discutia. Statia Cismigiu M5 se va face cu peroane suprapuse. O linie M4 pe Schit cam tot cu tunele suprapuse ar trebui ca ampriza strazii e insuficienta. Asta te duce cu ea in strafundurile pamantului. Suficient?
Hai sa-ti mai dau un argument ca sa incheiem discutia. Statia Cismigiu M5 se va face cu peroane suprapuse. O linie M4 pe Schit cam tot cu tunele suprapuse ar trebui ca ampriza strazii e insuficienta. Asta te duce cu ea in strafundurile pamantului. Suficient?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Cartierul dormitor Berceni are metrou doar pe o latura si trenul tot ajunge supra-aglomerat la Sudului. De ce o linie pe cealalta latura nu ar avea calatori???
Celelalte diversiuni despre alte magistrale nu-si au locul aici, dar va prefaceti surzi…
Daca nu le puneti la locul potrivit nu o sa primiti raspuns din partea mea!
Cartierul dormitor Berceni are metrou doar pe o latura si trenul tot ajunge supra-aglomerat la Sudului. De ce o linie pe cealalta latura nu ar avea calatori???
Celelalte diversiuni despre alte magistrale nu-si au locul aici, dar va prefaceti surzi…
Daca nu le puneti la locul potrivit nu o sa primiti raspuns din partea mea!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Exact asta am spus şi eu, după Luică / Ferentari spre periferie dai de cartier compact de case. Iar Gara Progresu cu greu o pot numi gară, chit că va fi reactivată la un moment dat.
Guru, ştiu că ar fi o problemă cu depoul, s-a studiat o asemenea variantă ? (Raza cercului e ceva mai mult de 500 metri). Ar servi mai bine Cartierul Berceni.
Guru, ştiu că ar fi o problemă cu depoul, s-a studiat o asemenea variantă ? (Raza cercului e ceva mai mult de 500 metri). Ar servi mai bine Cartierul Berceni.
M 4.png (1.62 MB; downloaded 1907 times)
- orex
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
orex
Pe sub piata Constitutiei n-o sa treci metrou niciodata!
De ce?
Peste 50 de ani se va putea spune pe sleau, de ce nu, pana atunci degeaba!
Pe sub piata Constitutiei n-o sa treci metrou niciodata!
De ce?
Peste 50 de ani se va putea spune pe sleau, de ce nu, pana atunci degeaba!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
În afară de vreun amărât de tunel pe sub Piaţa Costituţiei care să ducă la staţiile de metrou de la Unirii nu e nimic. Numai pământ. Oricum acolo vor să facă o parcare subterană la un moment dat.
Ăsta-i bluffffffffffff.
În afară de vreun amărât de tunel pe sub Piaţa Costituţiei care să ducă la staţiile de metrou de la Unirii nu e nimic. Numai pământ. Oricum acolo vor să facă o parcare subterană la un moment dat.
Peste 50 de ani se va putea spune pe sleau, oricum degeaba atunci!
Ăsta-i bluffffffffffff.
- orex
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Asa e cum zice colegul, mega parcarea aia e principalul obstacol si alte brambureli cuprinse in PIDU (sa apreciati ca nu am strecurat niciun z)
Dealul numit acum al Arsenalului si care e de fapt istoricul deal al Spirii nu poate fi abordat frontal cu o strada la sol decar daca vrei partie de schi si deridelus…
Presupunand ca ajungem cumva transversal pe statia actuala la Izvor in parc ce facem mai departe? Ca supararile nu se incheie aici! Statie in piata Constitutiei nu, desi n-ar fi fost chiar lipsita de interes avand in vedere armata de functionarime a institutiilor din zona. Atunci ce?
Asa e cum zice colegul, mega parcarea aia e principalul obstacol si alte brambureli cuprinse in PIDU (sa apreciati ca nu am strecurat niciun z)
Dealul numit acum al Arsenalului si care e de fapt istoricul deal al Spirii nu poate fi abordat frontal cu o strada la sol decar daca vrei partie de schi si deridelus…
Presupunand ca ajungem cumva transversal pe statia actuala la Izvor in parc ce facem mai departe? Ca supararile nu se incheie aici! Statie in piata Constitutiei nu, desi n-ar fi fost chiar lipsita de interes avand in vedere armata de functionarime a institutiilor din zona. Atunci ce?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
P-aci prin apropriere e Piaţa Constituţiei (prima fotografie). Subsemnatul a trecut de destule ori pe acest traseu când se construiau blocurile ce delimitează Piaţa Constuituţiei. N-am văzut amenajări ample de şantier care să edifice fundaţii imense. Mă contrazici ? A, da, un tunel se putea strecura neobservat, dar atât. Subsemnatul a asistat şi când s-a ridicat artificial dealul de pe latura dinspre Piaţa Unirii a Parlamentului ( a doua fotografie ) Acolo e deal fals, pământul săpat de la fundaţia clădirii a fost stivuit acolo şi a apărut dealul.
Mai sunt unii care au fost contemporani cu vremurile !
P-aci prin apropriere e Piaţa Constituţiei (prima fotografie). Subsemnatul a trecut de destule ori pe acest traseu când se construiau blocurile ce delimitează Piaţa Constuituţiei. N-am văzut amenajări ample de şantier care să edifice fundaţii imense. Mă contrazici ? A, da, un tunel se putea strecura neobservat, dar atât. Subsemnatul a asistat şi când s-a ridicat artificial dealul de pe latura dinspre Piaţa Unirii a Parlamentului ( a doua fotografie ) Acolo e deal fals, pământul săpat de la fundaţia clădirii a fost stivuit acolo şi a apărut dealul.
Mai sunt unii care au fost contemporani cu vremurile !
2022-01-05_22-42-42.png (850.09 KB; downloaded 1900 times)
2022-01-05_22-52-23.png (1.63 MB; downloaded 1900 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Daca ar fi fost tunel acolo n-ar mai fi venit cu ideea de parcaj subteran pe doua niveluri care sa ocupe toata piata. Tunel subteran e cel mai probabil doar pana la platforma aia de unde ar fi trebuit sa-si tina Ceasca discursurile balbaite.
Daca ar fi fost tunel acolo n-ar mai fi venit cu ideea de parcaj subteran pe doua niveluri care sa ocupe toata piata. Tunel subteran e cel mai probabil doar pana la platforma aia de unde ar fi trebuit sa-si tina Ceasca discursurile balbaite.
- orex
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
De ce ar bate drumul degeaba pe sub fantani pana in dispeceratul de la Unirii cand aveau statia Izvor la o aruncatura de bat???
De ce ar bate drumul degeaba pe sub fantani pana in dispeceratul de la Unirii cand aveau statia Izvor la o aruncatura de bat???
📖 Pagination options