Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 519402 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Daca nici la 90 de secunde nu-ti convine nu-ti ramane decat sa-ti cumperi elicopter..
Daca nici la 90 de secunde nu-ti convine nu-ti ramane decat sa-ti cumperi elicopter..
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Dacă asta este soluția consultantului pentru transportul de calitate, încep sa studiez oferta de elicoptere.
Lăsând gluma, iti repet ca nu contează neapărat frecventa, ci faptul ca fac o schimbare în plus. Si nu văduvesti doar schimbul M4-M3, ci mai multe direcții. Dacă vorbim deja și de M6, lucrurile incep sa puta rau. O sa-mi spui ca și aici o sa am metrou la 90 secunde, ceea ce știi ca nu va fi posibil. Și nici rentabil vreodată.
Dacă asta este soluția consultantului pentru transportul de calitate, încep sa studiez oferta de elicoptere.
Lăsând gluma, iti repet ca nu contează neapărat frecventa, ci faptul ca fac o schimbare în plus. Si nu văduvesti doar schimbul M4-M3, ci mai multe direcții. Dacă vorbim deja și de M6, lucrurile incep sa puta rau. O sa-mi spui ca și aici o sa am metrou la 90 secunde, ceea ce știi ca nu va fi posibil. Și nici rentabil vreodată.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Dar nici avion la 90 de secunde nu o sa ai…si poti sa iei trenuletul jucarie ca vine unul la 40 de minute si te-a rezolvat de nu-ti mai trebuie…
Totul e rentabil daca plateste altcineva, trist e doar cel ce achita nota.
In timp sau in bani, ce moneda preferi?
Dar nici avion la 90 de secunde nu o sa ai…si poti sa iei trenuletul jucarie ca vine unul la 40 de minute si te-a rezolvat de nu-ti mai trebuie…
Totul e rentabil daca plateste altcineva, trist e doar cel ce achita nota.
In timp sau in bani, ce moneda preferi?
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Nu,o sa iau masina/ taxiul. Și uite asa M6 devine cam inutil.
Eu zic ca nu este problema de bani, tot timpul a fost agitata aceasta marmota. În realitate se irosesc mulți bani pentru lucruri absolut ne-necesare.
Hai ca pana acum se poate și corespondenta la Izvor, nu s-au identificat decât temeri..
Nu,o sa iau masina/ taxiul. Și uite asa M6 devine cam inutil.
Eu zic ca nu este problema de bani, tot timpul a fost agitata aceasta marmota. În realitate se irosesc mulți bani pentru lucruri absolut ne-necesare.
Hai ca pana acum se poate și corespondenta la Izvor, nu s-au identificat decât temeri..
- Costin
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
Costin
Mesajele cu amintiri despre tuneluri secrete, intalniri cu MApN etc au fost mutate la "file de poveste".
Mesajele despre udatul florilor din balcon si truse pentru desen tehnic au disparut complet. Pentru care colegul orex primeste avertisment pentru incalcarea punctului I.7 din regulament.
Va rog pastrati discutiile pe subiect.
Mesajele cu amintiri despre tuneluri secrete, intalniri cu MApN etc au fost mutate la "file de poveste".
Mesajele despre udatul florilor din balcon si truse pentru desen tehnic au disparut complet. Pentru care colegul orex primeste avertisment pentru incalcarea punctului I.7 din regulament.
Va rog pastrati discutiile pe subiect.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
@sab
Si crezi ca taxiul merge mai iute de la Otopeni la Progresu?
Ca pana la urma cea mai valoroasa moneda e timpul…
@Costin
Scuze ca am mai deraiat pe aici dar am stat sa pazesc sarmalele si nu prea aveam ce face.
Sarbatori fericite si la tine acolo in tara renilor!
@sab
Si crezi ca taxiul merge mai iute de la Otopeni la Progresu?
Ca pana la urma cea mai valoroasa moneda e timpul…
@Costin
Scuze ca am mai deraiat pe aici dar am stat sa pazesc sarmalele si nu prea aveam ce face.
Sarbatori fericite si la tine acolo in tara renilor!
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Progresu-Otopeni va fi direct, nu știu de ce arunci fumigene.
Eu vorbeam de relațiile neprivilegiate. Nu o sa convingi pe unul din Militari ca este mai bine cu 3 metrouri decât cu un taxi. Despre ce vorbim?
Progresu-Otopeni va fi direct, nu știu de ce arunci fumigene.
Eu vorbeam de relațiile neprivilegiate. Nu o sa convingi pe unul din Militari ca este mai bine cu 3 metrouri decât cu un taxi. Despre ce vorbim?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Pentru cel din Militari doar atunci cand se dezaglomereaza centura DNCB, daca e s-o ia prin oras cu masina isi prinde urechile! (Sau nu prea le ai cu traficul auto din capitala?)
Pentru cel din Militari doar atunci cand se dezaglomereaza centura DNCB, daca e s-o ia prin oras cu masina isi prinde urechile! (Sau nu prea le ai cu traficul auto din capitala?)
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Hai sa așteptăm schița lui andrei11 și sa lasam considerațiile personale.
Decizia de a lua masina sau metroul este și ea o "analiză multifactoriala". Tine și de confortul personal. Când mergi cu 3 metrouri, confortul tinde spre zero absolut.
Pana una alta, repet, pana acum nu am identificat obstacole capitale în calea corespondentei de la Izvor, doar păreri personale ca "nu merita efortul".
Hai sa așteptăm schița lui andrei11 și sa lasam considerațiile personale.
Decizia de a lua masina sau metroul este și ea o "analiză multifactoriala". Tine și de confortul personal. Când mergi cu 3 metrouri, confortul tinde spre zero absolut.
Pana una alta, repet, pana acum nu am identificat obstacole capitale în calea corespondentei de la Izvor, doar păreri personale ca "nu merita efortul".
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Atunci nu te antepronunta ca demonstratia abia a inceput!
Sa speram ca andrei11 vine langa noi si nu pleaca la colindat si sorcovit!
Atunci nu te antepronunta ca demonstratia abia a inceput!
Sa speram ca andrei11 vine langa noi si nu pleaca la colindat si sorcovit!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Înainte să vă prezint curbele îngăduiţi-mi să-mi exprim câteva observaţii.
Cu cât fac mai multe schiţe cu atât îmi dau seama că "munca" de a face "serpentine" cu M 4 prin Parcul Izvor, prin faţa / lateralele Parlamentului e consum de energie (aproape) inutilă. ( Observaţie: Nu m-am consultat // nu am vorbit în particular cu guru).
Tot nu înţeleg de ce un schimb de metrou este acceptabil dar două nu. Şi oricum putem analiza variantele de traseu ale călătorului numai dacă privim reţeaua de metrou / de suprafaţă - mai ales cu tramvaie - după ce se va completa întreaga reţea, cel puţin până la M 8 (Inelara Sud) şi cu o reţea de suprafaţă mai ales de tramvaie care să fie integrată ca un tot unitar în reţeaua de transport a Bucureştiului. Tramvaie care să aibă linii logic dispuse şi care să fie complementară reţelei de metrou şi nu să se concureze ilogic. Trebuie să se regândească traseele, să fie date în folosinţă linii (de tramvai) noi iar la alte trasee să se renunţe definitiv. Valabil şi pentru autobuze / troleibuze.
Şi acum curbele şi însoţite de unele observaţii:
1) Curba de la Haşdeu în Parcul Izvor
2) Curba din Parcul Izvor la B-dul Libertăţii
Observaţie:
Contrar intuiţei (recunosc că şi eu m-am înşelat) nu prea e loc de o staţie "Izvor M 4 " în aliniament !! Da, chiar acesta e adevărul, dacă dorim curbe cu raza de 250 metri !
____________________________
În următoarea schiţă "m-am jucat" cu o curbă directă Haşdeu - Str Izvor.( traseu ce nu face parte din actuala dezbatere )
În sfârţit, la următoarea mea intervenţie voi aborda două curbe extrem de dificile
Intersecţia Calea 13 Septembrie cu Tudor Vladimirescu şi curba bulevardului Tudor Vladimirescu la aproximativ 220 metri de intersecţie...
Înainte să vă prezint curbele îngăduiţi-mi să-mi exprim câteva observaţii.
Cu cât fac mai multe schiţe cu atât îmi dau seama că "munca" de a face "serpentine" cu M 4 prin Parcul Izvor, prin faţa / lateralele Parlamentului e consum de energie (aproape) inutilă. ( Observaţie: Nu m-am consultat // nu am vorbit în particular cu guru).
Tot nu înţeleg de ce un schimb de metrou este acceptabil dar două nu. Şi oricum putem analiza variantele de traseu ale călătorului numai dacă privim reţeaua de metrou / de suprafaţă - mai ales cu tramvaie - după ce se va completa întreaga reţea, cel puţin până la M 8 (Inelara Sud) şi cu o reţea de suprafaţă mai ales de tramvaie care să fie integrată ca un tot unitar în reţeaua de transport a Bucureştiului. Tramvaie care să aibă linii logic dispuse şi care să fie complementară reţelei de metrou şi nu să se concureze ilogic. Trebuie să se regândească traseele, să fie date în folosinţă linii (de tramvai) noi iar la alte trasee să se renunţe definitiv. Valabil şi pentru autobuze / troleibuze.
Şi acum curbele şi însoţite de unele observaţii:
1) Curba de la Haşdeu în Parcul Izvor
01.png (1.63 MB; downloaded 2004 times)
2) Curba din Parcul Izvor la B-dul Libertăţii
02.png (1.63 MB; downloaded 2004 times)
Observaţie:
Contrar intuiţei (recunosc că şi eu m-am înşelat) nu prea e loc de o staţie "Izvor M 4 " în aliniament !! Da, chiar acesta e adevărul, dacă dorim curbe cu raza de 250 metri !
____________________________
În următoarea schiţă "m-am jucat" cu o curbă directă Haşdeu - Str Izvor.( traseu ce nu face parte din actuala dezbatere )
03.png (1.63 MB; downloaded 2004 times)
În sfârţit, la următoarea mea intervenţie voi aborda două curbe extrem de dificile
Intersecţia Calea 13 Septembrie cu Tudor Vladimirescu şi curba bulevardului Tudor Vladimirescu la aproximativ 220 metri de intersecţie...
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Așa sunt acceptabile si 2 si 3 si 4 schimburi.... Acum o sa vedem cați le vor accepta . Dar sa nu fie prea târziu atunci.
Repet întrebarea esențială pe care am tot pus-o . De ce oare M4 si M5 NU au suficient de mulți calatori ? Poate ascultam și vocea calatorului : https://www.zf.ro/auto/ce-spun-datele-de ... 19939582
In final concluzia care este ?...Este posibila tehnic sau nu stația Izvor 2 ? Adică poți sa ajungi de la Hașdeu la Izvor ?
Așa sunt acceptabile si 2 si 3 si 4 schimburi.... Acum o sa vedem cați le vor accepta . Dar sa nu fie prea târziu atunci.
Repet întrebarea esențială pe care am tot pus-o . De ce oare M4 si M5 NU au suficient de mulți calatori ? Poate ascultam și vocea calatorului : https://www.zf.ro/auto/ce-spun-datele-de ... 19939582
Astfel, pentru a ajunge la clădirile de birouri din Pipera, un călător trebuie să schimbe metroul la Eroilor, dar şi la Piaţa Unirii...
In final concluzia care este ?...Este posibila tehnic sau nu stația Izvor 2 ? Adică poți sa ajungi de la Hașdeu la Izvor ?
- aztec
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
aztec
Întrebare:
Corespondenta de la Unirii nu a ajuns cam la capacitate maxima la varf?
Adica nu prea mai poate prelua multi calatori suplimentar.
Întrebare:
Corespondenta de la Unirii nu a ajuns cam la capacitate maxima la varf?
Adica nu prea mai poate prelua multi calatori suplimentar.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
Tehnic e posibil orice, depinde cu ce costuri. Nu ştiu exact << balaurii >> din subsolul din jurul Parlamentului şi dacă tunelurile nu se intersectează cu unele lighioane.
Staţia "Izvor M 4" va fi în curbă. N-ar fi un cap de ţară, mai sunt staţii în curbă (sau jumătăţi de staţii !) Victoriei (M 2) ; Romană ; Romancierilor ; Constantin Brâncuşi; Jiului sau jumătăţile de staţii Victoriei (M 1) ; Basarab ( linia lui M 4 spre GdN2) ; Eroilor M 5.
M 4 şi M 5 nu au suficienţi călători pentru că sunt deocamdată racorduri iar, în cazul lui M 4 două staţii sunt în zona de case.
Tehnic e posibil orice, depinde cu ce costuri. Nu ştiu exact << balaurii >> din subsolul din jurul Parlamentului şi dacă tunelurile nu se intersectează cu unele lighioane.
Staţia "Izvor M 4" va fi în curbă. N-ar fi un cap de ţară, mai sunt staţii în curbă (sau jumătăţi de staţii !) Victoriei (M 2) ; Romană ; Romancierilor ; Constantin Brâncuşi; Jiului sau jumătăţile de staţii Victoriei (M 1) ; Basarab ( linia lui M 4 spre GdN2) ; Eroilor M 5.
M 4 şi M 5 nu au suficienţi călători pentru că sunt deocamdată racorduri iar, în cazul lui M 4 două staţii sunt în zona de case.
📖 Pagination options