MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3301 posts, 522994 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 202 203 204 205 206 207 208  ... 236
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Nu s-a demonstrat nimic. S-a emis doar un mit ca "nu este voie sa sapi in parc la Izvor". Atât...
1.Traseul pe la Hasdeu nu aduce niciun avantaj, nu trebuie sa o iei neapărat pe la Hașdeu.
2. Nu te obliga nimeni sa o iei pe strada Izvor, următoarea stație este tocmai la Puișor. Si poți sa ajungi in mai multe moduri acolo.
Suntem încăpățânați in cea mai proasta soluție posibila Hașdeu-str Izvor, având ca si consecința o interstație lunga de 1,3km . Doar pentru ca este simpla si ieftinache

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Sunt bune numai traseele imposibile imaginate de matale!
:rofl:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Ai dreptul sa spui asta doar dacă respectivele trasee ar fi fost analizate. Insa atata timp consultantul nici măcar nu s-a obosit sa le analizeze, opinia ta rămâne o părere strict personala, fara argumente.
In schimb consultantul a "indesat" în studiu tot felul de trasee de îți stă mintea în loc, doar ca să iasă la număr, sa bifeze studiul și sa ia geanta de bani

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Ca sa rezolvi problema unei corespondente simultane M4 cu M5 si M1/3 ar fi trebuit o statie pe Schit intre Elisabeta si Splai. Ti se pare fezabila?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Ar fi o varianta, ideala as spune, dar nu ar încăpea cred decât cel mult ca stație suprapusa.

Așa ca ce am propus eu mai sus era stație M4 in parc (dacă nu se poate lângă liceu) și un simplu pasaj între Elisabeta și Splai. Adică in mare ce se prevedea cu ani buni in urma, dar pasajul nu trebuie sa fie  fix sub pod, ca in imagine.
Nici asta nu este fezabil?
Screenshot 2021-12-22 160621.jpg (25.88 KB; downloaded 2014 times)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Statie in parc inseamna lipsa de corespondenta M4 cu M5.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Deloc. Tocmai ti-am pus poza cu pasajul de corespondenta .
Stația M4 ar fi cat se poate de lipita de statia M1 (ceva in genul M5 la Eroilor). Din statia M4 te duci fie la M1, fie intr-un pasaj către M5. Pasajul ar fi comparabil cu cel de la Unirii.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Nu e fezabil. Pasajul pietonal ar fi la nivel vestibul statie M4, sa urce la nivel vestibul statie existenta. Pentru corespondenta cu M5 ar trebui sa treaca insa pe sub statia existenta. Incearca sa le pui pe hartie si iti vei da seama de absurditate. Nu intru in alte probleme constructive care ti-ar demonta complet fanteziile.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Nu mi se pare deloc ca ar fi nefezabil. Un pasaj deștept poate sa coboare direct de pe peron sub stația M4, daca este nevoie.  Oricum trebuie sa cobori, ca sa treci pe sub stația M1 si Dâmbovița. Știu ca noi suntem obișnuiți sa urcam la pasaje, ca sa avem de unde sa coboram aiurea. Însă trebuie schimbată paradigma ca un pasaj trebuie sa vina neapărat "pe sus".
La o adică, poți sa faci stația M4 si la Lazar, așa cum era programata inițial, soluția este flexibila si pasajul pietonal poate fi folosit in ambele sensuri. Totul este vrei sa faci ceva, de aceea exista ingineri si proiectanți, nu sa spună "nu se poate".

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

De la Lazar cu pasaj ar trebui sa mergi cu trei tuneluri  pe sub M1/3.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Corect, ori facem o lucrare cum trebuie, ori nu o mai facem...

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

M 2 cum a trecut cu mijloace rudimentare pe sub M 1/3 la Unirii ?  Başca mai era şi Dâmboviţa pe acolo !
Dar M 4 cu aceleaşi mijloace rudimentare peste M 1 în zona Podului Grant ?
Cum de s-a putut cu aceleaşi mijloace rudimentare să se construiască Pasajul Lujerului peste M 3 ?
Dacă nu ar fi fost Revoluţia cu aceleaşi mijloace rudimentare M 4 ar fi trecut pe sub apeducte în zona Carpaţi / Podul Constanţa.
________________________
Guru, de la Revoluţie încoace din partea << Metroul SA >> care asigură proiectarea liniilor de metrou aud numai lamentări că e greu, că e dificil, că ne costă prea mult, că e deranjul prea mare, că nu se merită. În schimb s-au făcut studii de fezabilitate care au sugerat trasee pentru M 4 Sud care nici un puşti de şcoală generală nu le-ar fi acceptat din start.
Ce se mai aude cu megaparcarea de la Străuleşti, o demolăm sau facem depozit de barabule ? Sau ea va fi eficientă în momentul în care M 4 va ajunge în Giurgiului ? Adică în Sec XXII probabil !

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

@subway guru
Asocierea Metroul SA - Amberg Engineering AG a dat vreo solutie in aceasta privinta, ca-n 2018 pastoreai unul dintre membrii asocierii!

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Da, a dat o soluție, exact cea pe care o da guru și acum . Adică " feriți-va de Izvor, ca este greu de tot".  Ca dovada, n-au calificat în finala nicio varianta de traseu pe la Izvor... :popa:

 


Go to page:  1  ... 202 203 204 205 206 207 208  ... 236
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433417 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use