Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3301 posts, 522937 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Nu s-a demonstrat nimic. S-a emis doar un mit ca "nu este voie sa sapi in parc la Izvor". Atât...
1.Traseul pe la Hasdeu nu aduce niciun avantaj, nu trebuie sa o iei neapărat pe la Hașdeu.
2. Nu te obliga nimeni sa o iei pe strada Izvor, următoarea stație este tocmai la Puișor. Si poți sa ajungi in mai multe moduri acolo.
Suntem încăpățânați in cea mai proasta soluție posibila Hașdeu-str Izvor, având ca si consecința o interstație lunga de 1,3km . Doar pentru ca este simpla si ieftinache
Nu s-a demonstrat nimic. S-a emis doar un mit ca "nu este voie sa sapi in parc la Izvor". Atât...
1.Traseul pe la Hasdeu nu aduce niciun avantaj, nu trebuie sa o iei neapărat pe la Hașdeu.
2. Nu te obliga nimeni sa o iei pe strada Izvor, următoarea stație este tocmai la Puișor. Si poți sa ajungi in mai multe moduri acolo.
Suntem încăpățânați in cea mai proasta soluție posibila Hașdeu-str Izvor, având ca si consecința o interstație lunga de 1,3km . Doar pentru ca este simpla si ieftinache
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Sunt bune numai traseele imposibile imaginate de matale!
Sunt bune numai traseele imposibile imaginate de matale!
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Ai dreptul sa spui asta doar dacă respectivele trasee ar fi fost analizate. Insa atata timp consultantul nici măcar nu s-a obosit sa le analizeze, opinia ta rămâne o părere strict personala, fara argumente.
In schimb consultantul a "indesat" în studiu tot felul de trasee de îți stă mintea în loc, doar ca să iasă la număr, sa bifeze studiul și sa ia geanta de bani
Ai dreptul sa spui asta doar dacă respectivele trasee ar fi fost analizate. Insa atata timp consultantul nici măcar nu s-a obosit sa le analizeze, opinia ta rămâne o părere strict personala, fara argumente.
In schimb consultantul a "indesat" în studiu tot felul de trasee de îți stă mintea în loc, doar ca să iasă la număr, sa bifeze studiul și sa ia geanta de bani
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Ca sa rezolvi problema unei corespondente simultane M4 cu M5 si M1/3 ar fi trebuit o statie pe Schit intre Elisabeta si Splai. Ti se pare fezabila?
Ca sa rezolvi problema unei corespondente simultane M4 cu M5 si M1/3 ar fi trebuit o statie pe Schit intre Elisabeta si Splai. Ti se pare fezabila?
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Ar fi o varianta, ideala as spune, dar nu ar încăpea cred decât cel mult ca stație suprapusa.
Așa ca ce am propus eu mai sus era stație M4 in parc (dacă nu se poate lângă liceu) și un simplu pasaj între Elisabeta și Splai. Adică in mare ce se prevedea cu ani buni in urma, dar pasajul nu trebuie sa fie fix sub pod, ca in imagine.
Nici asta nu este fezabil?
Ar fi o varianta, ideala as spune, dar nu ar încăpea cred decât cel mult ca stație suprapusa.
Așa ca ce am propus eu mai sus era stație M4 in parc (dacă nu se poate lângă liceu) și un simplu pasaj între Elisabeta și Splai. Adică in mare ce se prevedea cu ani buni in urma, dar pasajul nu trebuie sa fie fix sub pod, ca in imagine.
Nici asta nu este fezabil?
Screenshot 2021-12-22 160621.jpg (25.88 KB; downloaded 2010 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Statie in parc inseamna lipsa de corespondenta M4 cu M5.
Statie in parc inseamna lipsa de corespondenta M4 cu M5.
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Deloc. Tocmai ti-am pus poza cu pasajul de corespondenta .
Stația M4 ar fi cat se poate de lipita de statia M1 (ceva in genul M5 la Eroilor). Din statia M4 te duci fie la M1, fie intr-un pasaj către M5. Pasajul ar fi comparabil cu cel de la Unirii.
Deloc. Tocmai ti-am pus poza cu pasajul de corespondenta .
Stația M4 ar fi cat se poate de lipita de statia M1 (ceva in genul M5 la Eroilor). Din statia M4 te duci fie la M1, fie intr-un pasaj către M5. Pasajul ar fi comparabil cu cel de la Unirii.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
Nu e fezabil. Pasajul pietonal ar fi la nivel vestibul statie M4, sa urce la nivel vestibul statie existenta. Pentru corespondenta cu M5 ar trebui sa treaca insa pe sub statia existenta. Incearca sa le pui pe hartie si iti vei da seama de absurditate. Nu intru in alte probleme constructive care ti-ar demonta complet fanteziile.
Nu e fezabil. Pasajul pietonal ar fi la nivel vestibul statie M4, sa urce la nivel vestibul statie existenta. Pentru corespondenta cu M5 ar trebui sa treaca insa pe sub statia existenta. Incearca sa le pui pe hartie si iti vei da seama de absurditate. Nu intru in alte probleme constructive care ti-ar demonta complet fanteziile.
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Nu mi se pare deloc ca ar fi nefezabil. Un pasaj deștept poate sa coboare direct de pe peron sub stația M4, daca este nevoie. Oricum trebuie sa cobori, ca sa treci pe sub stația M1 si Dâmbovița. Știu ca noi suntem obișnuiți sa urcam la pasaje, ca sa avem de unde sa coboram aiurea. Însă trebuie schimbată paradigma ca un pasaj trebuie sa vina neapărat "pe sus".
La o adică, poți sa faci stația M4 si la Lazar, așa cum era programata inițial, soluția este flexibila si pasajul pietonal poate fi folosit in ambele sensuri. Totul este vrei sa faci ceva, de aceea exista ingineri si proiectanți, nu sa spună "nu se poate".
Nu mi se pare deloc ca ar fi nefezabil. Un pasaj deștept poate sa coboare direct de pe peron sub stația M4, daca este nevoie. Oricum trebuie sa cobori, ca sa treci pe sub stația M1 si Dâmbovița. Știu ca noi suntem obișnuiți sa urcam la pasaje, ca sa avem de unde sa coboram aiurea. Însă trebuie schimbată paradigma ca un pasaj trebuie sa vina neapărat "pe sus".
La o adică, poți sa faci stația M4 si la Lazar, așa cum era programata inițial, soluția este flexibila si pasajul pietonal poate fi folosit in ambele sensuri. Totul este vrei sa faci ceva, de aceea exista ingineri si proiectanți, nu sa spună "nu se poate".
- subway guru
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
subway guru
De la Lazar cu pasaj ar trebui sa mergi cu trei tuneluri pe sub M1/3.
De la Lazar cu pasaj ar trebui sa mergi cu trei tuneluri pe sub M1/3.
- sab
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
M 2 cum a trecut cu mijloace rudimentare pe sub M 1/3 la Unirii ? Başca mai era şi Dâmboviţa pe acolo !
Dar M 4 cu aceleaşi mijloace rudimentare peste M 1 în zona Podului Grant ?
Cum de s-a putut cu aceleaşi mijloace rudimentare să se construiască Pasajul Lujerului peste M 3 ?
Dacă nu ar fi fost Revoluţia cu aceleaşi mijloace rudimentare M 4 ar fi trecut pe sub apeducte în zona Carpaţi / Podul Constanţa.
________________________
Guru, de la Revoluţie încoace din partea << Metroul SA >> care asigură proiectarea liniilor de metrou aud numai lamentări că e greu, că e dificil, că ne costă prea mult, că e deranjul prea mare, că nu se merită. În schimb s-au făcut studii de fezabilitate care au sugerat trasee pentru M 4 Sud care nici un puşti de şcoală generală nu le-ar fi acceptat din start.
Ce se mai aude cu megaparcarea de la Străuleşti, o demolăm sau facem depozit de barabule ? Sau ea va fi eficientă în momentul în care M 4 va ajunge în Giurgiului ? Adică în Sec XXII probabil !
M 2 cum a trecut cu mijloace rudimentare pe sub M 1/3 la Unirii ? Başca mai era şi Dâmboviţa pe acolo !
Dar M 4 cu aceleaşi mijloace rudimentare peste M 1 în zona Podului Grant ?
Cum de s-a putut cu aceleaşi mijloace rudimentare să se construiască Pasajul Lujerului peste M 3 ?
Dacă nu ar fi fost Revoluţia cu aceleaşi mijloace rudimentare M 4 ar fi trecut pe sub apeducte în zona Carpaţi / Podul Constanţa.
________________________
Guru, de la Revoluţie încoace din partea << Metroul SA >> care asigură proiectarea liniilor de metrou aud numai lamentări că e greu, că e dificil, că ne costă prea mult, că e deranjul prea mare, că nu se merită. În schimb s-au făcut studii de fezabilitate care au sugerat trasee pentru M 4 Sud care nici un puşti de şcoală generală nu le-ar fi acceptat din start.
Ce se mai aude cu megaparcarea de la Străuleşti, o demolăm sau facem depozit de barabule ? Sau ea va fi eficientă în momentul în care M 4 va ajunge în Giurgiului ? Adică în Sec XXII probabil !
- orex
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
orex
@subway guru
Asocierea Metroul SA - Amberg Engineering AG a dat vreo solutie in aceasta privinta, ca-n 2018 pastoreai unul dintre membrii asocierii!
@subway guru
Asocierea Metroul SA - Amberg Engineering AG a dat vreo solutie in aceasta privinta, ca-n 2018 pastoreai unul dintre membrii asocierii!
- sab
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
sab
Da, a dat o soluție, exact cea pe care o da guru și acum . Adică " feriți-va de Izvor, ca este greu de tot". Ca dovada, n-au calificat în finala nicio varianta de traseu pe la Izvor...
Da, a dat o soluție, exact cea pe care o da guru și acum . Adică " feriți-va de Izvor, ca este greu de tot". Ca dovada, n-au calificat în finala nicio varianta de traseu pe la Izvor...
📖 Pagination options