MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3301 posts, 524569 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 201 202 203 204 205 206 207  ... 236
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Harta aceea din dispecerat este parte din istorie. ;)
Însă te aștepți ca un PUZ sa prezinte un proiect real, adică ei chiar sa intenționeze sa facă acel pasaj Hașdeu-Izvor, daca la asta te referi. Iar daca intenționează, te aștepți ca, in linii mari, aspectele legate de construcție sa fie clare.
Inclusiv un SF  ar fi trebuit pentru acel pasaj, adică merita într-adevăr (beneficii vs costuri) ?

Dar ai dreptate, pare a fi doar o carioca, pentru ca acest pasaj este cu albastru, ceea ce la legenda înseamnă "stație". Iar acele puncte cu roșu pe traseu nu știu ce sunt, ca nu pot fi guri de acces. Ar putea fi ventilatii.
Screenshot 2021-11-15 115738.jpg (39.92 KB; downloaded 2238 times)
Screenshot 2021-11-15 115802.jpg (50.08 KB; downloaded 2237 times)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Cum pisici să ai intersecția M 4 / M 5 cu stații denumite diferit ?
zapacitu wrote here:
Imi place cate calcule facem de la o carioca habarnista :)

Ce am prezentat eu aici, Albia Dâmboviței și Stația Izvor nu mi se par karioci harbaniste...

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul zapacitu

@andrei11 -- nu la ce prezentai tu (Doamne Fer' -- alea sunt planse tehnice realiste, fata de studiile si PUZurile PMB/MT/Mrex), ci la plansele astea cu statiile puse in proximitate una fata de alta si trasa cu carioca o legatura intre ele.

Cum zice si @sab: te-ai astepta ca plansele sa fie parte dintr-un proiect real. Insa mie imi e clar ca ce avem acum e doar un studiu de birou, prefezabilitate maxim, si cu siguranta ce facem noi aici, cu cote de la Dambovita si Izvor (plecand de la plansele tale!), sunt mult peste ceea ce au avut in vedere cei care au facut plansele initiale!

Si eu am VISE cu statie M5 langa Lazar si statie M4 alaturi, cu pasaj pietonal pana la Izvor. Tehnic sunt convins ca exista posibilitati, insa orice solutie tehnica trebuie sa fie justificabila financiar, ca daca traversarea asta costa mai mult decat doua statii si 3km de galerie, iti deai seama ca nu o va face nimeni. Pana la urma ar fi mai ieftin sa faci doua statii la 300m una de alta -- prima langa Izvor, a doua langa M5, si sa lungesti putin galeria metroului (traseu modificat intre Parvan si Catedrala).

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

@andrei11  
Pai Iulia Hașdeu nu a fost  fiica lui BP Hașdeu ? Poate chiar așa intenționează, deși este cam ciudat, ar fi o premiera... Mai ales ca Iulia Hașdeu te duce cu gândul la alta zona.
:lol:  :lol:  :lol:
Asta ca sa vedem pe ce "studii" se duc banii publici.
Screenshot 2021-11-15 123844.jpg (22.69 KB; downloaded 2226 times)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul punmeister

Un articol interesant legat de studiile Geo de la M4 Sud.

https://books.google.ro/books?id=bs-SDwA ... ;f=false

De aici reiese cat se poate de clar ca statia Hasdeu va avea parte si de un pasaj de corespondenta catre statia Izvor.

Screenshot 2021-12-15 094030.png (133.93 KB; downloaded 1939 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Pana acum nu s-a spus clar lucrul asta de către beneficiarul investiției, Metrorex, dar am remarcat cu toții apariția unei carioci in acest sens pe schiță.
Chiar daca va fi construit pasajul, nu sunt convins ca va fi de utilitate, iar construcția nu va fi una ușoară, așa cum spuneam. Sper sa nu ajungă in aceasta stare, o alta investiție despre care s-a susținut ca este necesara si va fi de un real succes. Iar viața a bătut...opinia consultantului, luata din carti sau din alte tari.
Pasajul-Basarab-5-640x400.jpeg (61.55 KB; downloaded 2584 times)


Totusi...nu imi dau seama in print screen-ul pus de unde rezulta ca se va face sigur... :)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Hai să revenim printre meandrele concretului !

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Pai nu suntem? Discutam de un ipotetic pasaj pietonal...
Deci de unde ne prindem de aici ca vor sa facă într-adevăr acest pasaj pietonal ?
Screenshot+2021-12-15+094030.png (133.93 KB; downloaded 2533 times)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul orex

andrei11 wrote here:
Hai să revenim printre meandrele concretului !

Ai achizitionat licenta poetica?  :shock:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

@sab
Au studiat si au ajuns la concluzia ca nu e cazul.
:bere:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Asta este bine, in sensul ca nu se arunca banii pe ceva ce era de la început clar ca nu merita si nu va înlocui vreodată cu succes o corespondenta directa si scurta in zona Izvor.
Rămâne cum am stabilit si știm de multa vreme, M4/M6 va fi cea mai proasta magistrala conceputa după 1989, nu ne dezmințim. ;)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

Corespondenţa de la Izvor are un dezavantaj major, coastă de te rupe.
Ok, ar fi "sărit" o staţie de pe M5.2 (În loc de Haşdeu / Cişmigiu ar fi fost o singură staţie) dar exproprierile / demolările, subtraversarea Dâmboviţei ar fi costat.
Apropo, pe unde ai fi văzut accesul în staţia Izvor M 1/ 3 ?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: M4 Gara de Nord - Progresul sab

Nu ar fi costat mai mult decât o eventuala corespondenta Hașdeu-Izvor pentru ca ar fi fost mult mai scurta. Sunt de acord ca nu ar fi fost cea mai simpla lucrare, dar mai simplu este sa nu facem nimic, ca asta nu costa absolut nimic in termeni materiali, dar costa calatorul timp pierdut si nervi ..
Accesul in stația Izvor ar fi putut fi făcut in pasajul de sub linii sau in zona turnichetilor, înspre parc. Depinde unde făceai stația, mai simplu era sa o faci in parc, părerea mea. Si nu am înțeles pana in ziua de azi de ce nu avem voie sa ne atingem de parc.
Nu cred ca ai fi sărit o stație pe M5, planul M5 prevede stații dese, iar Hașdeu era in plan si daca M4 ajungea la Izvor. Si nu trebuie sa demolezi nimic, faci doar pasajul dintre M5 si M1 (intre Kogalniceanu si Dambovita). Da, era ideal sa strecori stația acolo, dar posibil sa nu fie loc, așa ca faci doar un amarat de pasaj de maxim 100m.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

S-a mai discutat si demonstrat ca nu ai cum sa faci pisu boului de la Hasdeu la Izvor si inapoi pe strada Izvor.

 


Go to page:  1  ... 201 202 203 204 205 206 207  ... 236
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433604 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use