Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la drumuri naționale

 

Topic: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov

45 posts, 11528 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov Cristi N

Medicul de garda de la benzinari explica foarte bine de ce s-a ajuns la situatia asta: link

Problema cu bucatica aia amarata de 200m din DN1 care e la 3 benzi e ca era inclusa in nu mai stiu care lot din campania esuata de eliminare a punctelor negre de pe drumurile nationale, din care maxim 2 loturi chiar au mers inainte, restul au ramas blocate in diverse stadii (erau parca 7 loturi cu totul). Deci nu doar ca cineva a trebuit sa le aduca aminte la CNAIR de portiunea asta, ci a trebuit sa treaca prin sarcina imposibila de a ii convinge ca lotul respectiv nu se va mai relicita vreodata in forma respectiva (sau deloc), sa SCOATA documentatia aferenta acelor 150m si sa faca un PROIECT NOU, de sine statator, cu indici noi. Ceea ce, la cum ii stim pe frecatorii de menta cu 2 maxim 2 grade de rudenie din compania aia, a fost blasfemie curata si probabil a implicat niste masuri administrative ca sa ii puna la treaba

 


Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov cris_m

E membru si aici, de baza chiar, dar mai rar la vedere :)

 


Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov shoppy

Astia par pusi pe treaba cu noile pasaje, acum o luna am vazut foreza de mostre la pasajul Sinaia spre Busteni iar zilele astea este la pasajul Predeal, sper sa renunte la cel din Azuga, acela este chiar inutil pentru trafic si devastator pentru oras.

 


Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov orex

Drumarii montează semafoare la (...) Predeal pe DN 1 Valea Prahovei pentru lucrări de reparaţii
Circulaţia se va desfăşura cu restricţii şi la Predeal pe DN 1 Valea Prahovei. Regionala de Drumuri Braşov va începe peste câteva zile lucrări de reparaţii la pasajul de la Predeal (intrarea dinspre Azuga) restricţiile urmând să dureze câteva zile. Pe DN 1 Valea Prahovei până la finalul anului se fac reparaţii capitale şi la Podul Azuga în judeţul Prahova.

 


Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov orex

“Masuri de sporire a capacitatii de circulatie pe DN 1 – Valea Prahovei – Sectorul de drum Comarnic – Predeal - Pasaje pietonale- Etapa 1”
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și  depus in data de 14.12.2021 Cererea de Finanțare pentru proiectul “Masuri de sporire a capacitatii de circulatie pe DN 1 – Valea Prahovei – Sectorul de drum Comarnic – Predeal - Pasaje pietonale- Etapa 1” in vederea obtinerii de finantare nerambursabila alocata prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare: Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil şi eficient, Obiectiv specific 2.5 Apel de proiecte ce vizeaza cresterea gradului de siguranta si îmbunatatirea conditiilor de mediu pe toate modurile de transport - proiecte noi de investitii, Operatiunea- Cresterea gradului de siguranta si securitate pe toate modurile de transport si reducerea impactului transporturilor asupra mediului.

Obiectivul general al proiectului este de a spori eficienta economica a retelei de transport din Romania si de a aduce imbunatatiri in ceea ce priveste viteza de calatorie intre Comarnic si Predeal, prin descongestionarea traficului pe ruta existenta (DN1), imbunatatind astfel si conectivitatea la nivel regional.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt:
1. Amenajare pasaj pietonal subteran / suprateran – Piata Centrala din Comarnic intersectie DN 1 cu str. Ghiosesti;
2. Amenajare pasaj pietonal subteran / suprateran Primaria Comarnic;
3. Amenajare pasaj pietonal subteran intersectie DN 1 cu strazile Urlatoarei, Gloriei si Nicolae Balcescu (Poiana Tapului);
4. Amenajare pasaj pietonal subteran intersectie DN 1 cu strada Telrcabinei (Busteni);
5. Amenajare pasaj pietonal subteran intersectie DN 1 cu strada Panduri (Predeal).

Valoarea totală a proiectului este de 38.744.028,99 lei și va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contributia Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala – 27.749.110,09 lei, 15% contributia proprie – 4.896.901,78 lei, diferenta reprezentand cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.
Durata proiectului: 18 luni

Cod proiect 152 582.

Proiect cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regionala  prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020.

 


Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov orex

Doi ani cu şantiere pe DN 1 Valea Prahovei: Transporturile aprobă construirea celor două pasaje supraterane de la Sinaia / Podurile costă 20 de milioane euro şi au finanţare europeană
Ministerul Transporturilor a aprobat indicatorii tehnico-economici pentru construirea a două pasaje rutiere supraterane la Sinaia pe DN 1 Valea Prahovei. Primul pasaj, la Sinaia Sud (intersecţia DN 1 cu bulevardul Republicii, intrarea în staţiune dinspre Posada), va avea o lungime de 438 de metri, iar durata de execuţie este de 26 de luni. Podul costă 53 de milioane de lei, finanţarea fiind asigurată din POIM – Programul Operaţional Infrastructură Mare.

În perioadele aglomerate, peste 23.000 maşini circulă zilnic în zona staţiunii Sinaia, camioanele fiind deviate pe DN 1 A prin Cheia şi Săcele. „În prezent traficul rutier în interiorul orașului Sinaia se realizează cu dificultate din cauza numărului mare de autovehicule ce tranzitează DN 1 prin interiorul orașului, dar și a trecerilor de pietoni și a traficului local aferent străzilor care converg în DN 1. Intersecția drumului național DN 1 cu Bulevardul Republicii nu este semaforizată, reglementarea circulației realizându-se cu ajutorul indicatoarelor rutiere și a marcajelor ruiere longitudinale și transversale. Punctul de conflict este generat de virajul la stânga al vehiculelor care doresc să intre (prin Bulevardul Republicii) în centrul orașului Sinaia și care au prioritate față de vehiculele care circulă pe DN 1 pe sensul Brașov – București. Acest fapt conduce la: timpi mari de așteptare în coloanele care se formează datorită staționării îndelungate a autovehiculelor în interiorul orașului, consum sporit de carburant, poluare fonică și emisii crescute de noxe. Conform studiului de trafic elaborat în perioada de trafic intens au fost înregistrate aproximativ 23.646 vehicule echivalate/zi”, arată Ministerul Transporturilor, în Nota de Fundamentare.

Al doilea pasaj, la Sinaia Nord, (intersecţia DN 1 cu bulev. Ferdinand, ieşirea din Staţiune spre Buşteni) va avea o lungime de 382 de metri, un cost de 56 milioane lei iar durata de realizare este de 28 de luni. Ambele pasaje sunt prevăzute cu o bandă pe sens, iar în perioada lucrărilor circulaţia va fi dirijată local, pe o variantă de lângă şantier şi va fi asigurată o bandă pentru fiecare direcţie.

Despre pasajele rutiere şi pietonale de pe Valea Prahovei, Economedia a scris aici. Până la Autostrada Ploieşti- Braşov, Ministerul Dezvoltării prin Compania Naţională de Investiţii trebuie să refacă Drumul Judeţean pe Valea Doftanei Câmpina – Săcele, ca rută alternativă pentru DN 1 sau DN 1 A între Ploieşti şi Braşov.

 


Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov orex

Ministerul Transporturilor a aprobat construirea unui sens giratoriu suspendat pe DN 1 la Predeal / Execuția durează doi ani și jumătate
Ministerul Transporturilor a aprobat indicatorii tehnico-economici pentru sensul giratoriu suspendat de la Predeal, la intersecția DN 1 Valea Prahovei cu DN 73 A Predeal-Râșnov.

Pasajul va avea patru rampe care asigură relațiile dinspre București spre Brașov și retur, București – Râșnov și retur și rampa 4 către Brașov. Sensul giratoriu are o valoare estimată de 132 milioane de lei, fonduri europene și o durată de realizare de doi ani și jumătate, a anunțat Ionel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor.„În Comisia Tehnico – Economică a Ministerului Transporturilor, am aprobat indicatorii pentru pasajul rutier, care va fi realizat la intersecția DN1 cu DN73A. Este vorba despre realizarea unui sens giratoriu suspendat, cu patru accese, poziționat deasupra intersecției existente. Sensul giratoriu suspendat va avea o structură de rezistență de tip circular, continuă pe 6 pile, dispuse radial. Cele 6 deschideri vor avea tabliere cu structură mixtă oțel-beton. În sensul giratoriu circulația se va desfășura pe 2 benzi. Raza externă a sensului giratoriu va fi de 35 m, iar raza internă de 21,8 m. Valoarea investiției va fi de circa 132,5 milioane de lei, cu TVA inclus, iar durata de execuție de 30 de luni”, a precizat secretarul de stat în Ministerul Transporturilor.
Pe 23 decembrie 2021 au fost aprobate și proiectele pentru cele două pasaje supraterane de la Sinaia, tot pe DN 1 Valea Prahovei. În paralel cu proiectele de fluidizare a circulației de pe Valea Prahovei, CNAIR reia demersurile pentru finalizarea lucrărilor de modernizare de pe DN 73 Pitești-Bran-Brașov, în timp ce la Compania Națională de Investiții (Ministerul Dezvoltării) se pregătește proiectul pentru execuția Drumului Județean pe Valea Doftanei Câmpina-Săcele.

 


Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov Cristi N

Gatuiala de la Cornu revine.

Completare de la 3 la 4 benzi de circulație a sectorului de pe DN1, km 95+100 – km 95+400, în localitatea Cornu

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și  depus, in data de 19.01.2022, Cererea de Finanțare pentru proiectul „Completare de la 3 la 4 benzi de circulație a sectorului de pe DN1, km 95+100 – km 95+400, în localitatea Cornu” în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare: Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil și eficient, Obiectiv Specific 2.1 Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE – proiecte noi de investiții, Axa Prioritara- Dezvoltarea unui transport multimodal, de calitate, durabil si eficient, Operatiunea- Cresterea mobilității pe rețeaua rutieră TEN-T globală.

Obiectivul general al proiectului îl reprezintă modernizarea infrastructurii de transport care asigură conexiunea la rețeaua TEN-T, în vederea creșterii accesibilității la oportunități de muncă.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt:

• fluidizarea traficului și creșterea vitezei de deplasare;

• mărirea confortului participanților la trafic;

• sporirea siguranței circulației;

• reducerea numărului de accidente;

• realizarea unei economii de timp în trafic prin reducerea blocajelor.  

Valoarea totală a proiectului este de 2.766.697,04 lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de  Dezvoltare Regională – 1.987.595,61 lei, 15% contribuția proprie – 350.752,16 lei, diferența până la valoarea totală reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Durata proiectului: 86 luni.

Cod proiect 1152308.

Proiect cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regionala  prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020.

Date de contact:
Cristian Ovidiu PISTOL, Director General CNAIR SA., fax: (+4 021) 312.09.84.

 


Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov orex

Guvernul a aprobat construirea a două pasaje supraterane pe DN 1 la Sinaia / Podurile costă 100 de milioane de lei și au o durată de execuție de cel puțin 2 ani
Guvernul a aprobat indicatorii tehnico-economici pentru construirea a două pasaje rutiere supraterane pe DN 1 la intrările în stațiunea Sinaia. Primul pasaj, la Sinaia Sud (intersecţia DN 1 cu bulevardul Republicii, intrarea în staţiune dinspre Posada), va avea o lungime de 438 de metri, iar durata de execuţie este de 26 de luni. Podul costă 53 de milioane de lei, finanţarea fiind asigurată din POIM – Programul Operaţional Infrastructură Mare. Al doilea pasaj, la Sinaia Nord, (intersecţia DN 1 cu bulev. Ferdinand, ieşirea din Staţiune spre Buşteni) va avea o lungime de 382 de metri, un cost de 56 milioane lei iar durata de realizare este de 28 de luni. Ambele pasaje sunt prevăzute cu o bandă pe sens, iar în perioada lucrărilor circulaţia va fi dirijată local, pe o variantă de lângă şantier şi va fi asigurată o bandă pentru fiecare direcţie.

În perioadele aglomerate, peste 23.000 maşini circulă zilnic în zona staţiunii Sinaia, camioanele fiind deviate pe DN 1 A prin Cheia şi Săcele.

„În prezent traficul rutier în interiorul orașului Sinaia se realizează cu dificultate din cauza numărului mare de autovehicule ce tranzitează DN 1 prin interiorul orașului, dar și a trecerilor de pietoni și a traficului local aferent străzilor care converg în DN 1. Intersecția drumului național DN 1 cu Bulevardul Republicii nu este semaforizată, reglementarea circulației realizându-se cu ajutorul indicatoarelor rutiere și a marcajelor rutiere longitudinale și transversale. Punctul de conflict este generat de virajul la stânga al vehiculelor care doresc să intre (prin Bulevardul Republicii) în centrul orașului Sinaia și care au prioritate față de vehiculele care circulă pe DN 1 pe sensul Brașov – București. Acest fapt conduce la: timpi mari de așteptare în coloanele care se formează datorită staționării îndelungate a autovehiculelor în interiorul orașului, consum sporit de carburant, poluare fonică și emisii crescute de noxe. Conform studiului de trafic elaborat în perioada de trafic intens au fost înregistrate aproximativ 23.646 vehicule echivalate/zi”, arată Ministerul Transporturilor, în Nota de Fundamentare.

În urmă cu două săptămâni, Ministerul Transporturilor a aprobat și sensul giratoriu suspendat de la Predeal, o investiție de 132 milioane de lei cu o durată de execuție de doi ani și jumătate.

 


Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov orex

În Sinaia se construiesc două pasaje care vor ușura traficul. Lucrările vor începe în această toamnă
Pentru a ușura traficul de pe Valea Prahovei, în Sinaia se construiesc două pasaje rutiere supraterane în următoarele 28 de luni. Guvernul a dat deja undă verde proiectului în valoare de 21 de milioane de euro din fonduri europene nerambursabile. Primarul orașului Sinaia a declarat, la Digi24, că execuția lucrărilor ar putea începe în această toamnă, astfel încât anul viitor pasajele să fie gata, respectiv date în folosință.
Primarul orașului Sinaia, Vlad Oprea, a postat pe Facebook două videoclipuri ce simulează cum vor arăta cele două pasaje.
“Toată lumea s-a obișnuit cu traficul de pe Valea Prahovei. Eu sper ca aceste pasaje să fie realizate până anul viitor, să înceapă construcția lor în toamnă și anul viitor să fie gata. Cu siguranță se va fluidiza traficul, cel puțin în zona orașului Sinaia, prin ambele pasaje, Sinaia Sud și Sinaia Nord. Cei care intră direct în oraș nu vor mai fi nevoiți să aștepte la niciun semafor”, a spus edilul pentru Digi24.“Sunt două pasaje interesante și unice, cel puțin cel care va fi construit dinspre București. Drumul principal de acces în oraș nu se mai intersectează deloc cu DN1. Acest pasaj este peste Drumul Național, într-un punct negru, unde aveau loc foarte multe accidente, și ar putea să le reducă semnificativ. Cel de-al doilea pasaj, construit în partea de nord a orașului, va fi un sens giratoriu care va permite accesul în Sinaia, iar cei care tranzitează spre Bușteni sau cei care vin dinspre Brașov spre București vor merge în linie dreaptă fără să oprească la nicio intersecție. Pasajele vor fluidiza traficul, reduc numărul de accidente și fac mult mai facil accesul în orașul Sinaia”, a mai spus primarul din Sinaia.

Proiectul a fost aprobat de Guvernul României, fiind realizat de autoritățile locale în parteneriat cu Ministerul Transporturilor.

 


Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov cris_m

Asteptam ca sirul de masini sa se mute pe pod :)

 


Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov orex

Guvernul face exproprieri pentru construirea sensului giratoriu suspendat de la Predeal
Ministerul Transporturilor începe exproprierile pentru construirea pasajului de la Predeal, un sens giratoriu suspendat care va rezolva problemele de fluență de la intersecția DN 1 – DN 73 A Predeal-Râșnov.

 


Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov shoppy

La Sinaia 2 pasaje ca sa directioneze traficul pe centura in loc de oras, iar cand centura o sa fie blocata o sa o ia toti tot prin oras, si cand o sa se blocheze orasul politia o sa-i opreasca pe cei de pe centura ca sa-i bage tot pe cei din oras.
La Predeal 2 ani de zile ca sa transformam o intersectie dirijata manual de politie intr-un giratoriu suspendat care o sa ajunga tot dirijat manual de politie.

 


Re: Lucrări DN 1 - Câmpina - Brașov orex

Asa, si?! ”Descaleca” din automobil, foloseste trenul, chiar daca nu te duce pana-n parcare la ”'otel”, si-o sa vezi ca privesti inofensiv/neutru astfel de lucruri! ;)

 


Go to page:  1 2 3 4
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări la drumuri naționale  • 
Choose destination

Since our 2415 forum members have written 433079 posts in 5389 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use