Topic: Prima locomotivă Diesel - Electrică din Romania
2 posts, 1238 views- andrei11
-
Posted:
-
Prima locomotivă Diesel - Electrică din Romania
andrei11
Articolul
In vara lui 1938 intra in operare prima locomotiva diesel-electrica din Romania pe ruta Bucuresti - Brasov
La fix 2 ani dupa ce intra in operare automotorul de viteza pe ruta Bucuresti - Constanta in vara lui 1938, dupa o serie de modificari in uzinele Malaxa iese pe sine prima locomotiva diesel-electrica din Romania. Aceasta era un prototip Buchi 2-Do-1 + 1-Do2 cu parte mecanica Henschel & Sohn, Kassel si doua motoare Sulzer de 2.200 hp produsa in mai 1938. Va fi folosita pe ruta Bucuresti - Brasov.
In imaginea de mai jos: vara lui 1938, Gara de Nord, prima locomotiva diesel - electrica din Romania pregatita pentru a pleca in prima cursa pe ruta Bucuresti - Brasov
Articolul
In vara lui 1938 intra in operare prima locomotiva diesel-electrica din Romania pe ruta Bucuresti - Brasov
La fix 2 ani dupa ce intra in operare automotorul de viteza pe ruta Bucuresti - Constanta in vara lui 1938, dupa o serie de modificari in uzinele Malaxa iese pe sine prima locomotiva diesel-electrica din Romania. Aceasta era un prototip Buchi 2-Do-1 + 1-Do2 cu parte mecanica Henschel & Sohn, Kassel si doua motoare Sulzer de 2.200 hp produsa in mai 1938. Va fi folosita pe ruta Bucuresti - Brasov.
In imaginea de mai jos: vara lui 1938, Gara de Nord, prima locomotiva diesel - electrica din Romania pregatita pentru a pleca in prima cursa pe ruta Bucuresti - Brasov
brasov.png (382.72 KB; downloaded 1263 times)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Prima locomotivă Diesel - Electrică din Romania
shoppy
De fapt a fost folosita la urcatul marfarelor pe Darste - Predeal, initial norma era de 6 marfare / zi.
De fapt a fost folosita la urcatul marfarelor pe Darste - Predeal, initial norma era de 6 marfare / zi.