Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expres

 

Topic: DEx6 Focşani - Brăila - Galați (Milcovia Expres)

101 posts, 19989 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
DEx6 Focşani - Brăila - Galați (Milcovia Expres) PTMZ

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat joi contractul pentru proiectarea și execuția Drumului Expres Brăila - Galați cu ofertantul declarat câștigător, respectiv grupul de firme controlat de Dorinel Umbrărescu.
Anemona Andone - joi, 15 apr. 2021, 11:29
Drum Expres Brăila - Galați: CNAIR a semnat contractul cu firmele lui Umbrărescu
„Joi, 15.04.2021, CNAIR a semnat contractul pentru „Proiectarea și Execuția Drumului Expres Brăila – Galați” cu ASOCIEREA SC SA & PE CONSTRUCT SRL (LIDER DE ASOCIERE) – SPEDITION UMB – TEHNOSTRADE S.R.L.”,  a anunțat CNAIR.

Valoarea contractului este de 371.416.131,09 lei fără TVA.

Sursa de finanțare: Fonduri Europene Nerambursabile.
Durata contractului este de 34 luni, din care 10 luni perioada de proiectare și 24 luni perioada de execuție a lucrărilor. Perioada de garanție este de 120 de luni.

Acest obiectiv constă în construirea a 11,088 km de drum expres, la 2 benzi pe fiecare sens de circulație, inclusiv a 3 poduri, 1 pasaj și 2 viaducte.

Drumul Expres Brăila – Galați va fi o variantă alternativă viabilă pentru traficul greu de pe DN22B și va asigura o conexiune corespunzătoare între cele două orașe, precum și cu podul suspendat peste Dunăre din zona Brăila.

Sursa: Economica

 


Re: DX6 (Brăila - Galați) PTMZ

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a emis pe 1 iulie ordinul de începere pentru activitatea de proiectare a Drumului Expres Brăila - Galați. Contractul pentru realizarea acestei șosele de mare viteză a fost semnat în aprilie cu grupul UMB.

Contractul pentru DX Brăila – Galați, în valoare de 371,42 milioane de lei fără TVA, prevede 10 luni pentru proiectare și 24 de luni pentru execuție. Perioada de garanție este de 10 ani.

Astfel, conform termenelor contractuale, cei 11 kilometri ai noului drum marca UMB ar trebui finalizați în 2024.

Sursa: Economica

 


Re: DX6 (Brăila - Galați) PTMZ

Cu o valoare estimată cuprinsă între 13.076.349 de lei şi 15.335.867 de lei fără TVA, contractul pentru servicii de supervizare a drumului expres Brăila-Galaţi, lansat în licitaţie de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, îşi aşteaptă ofertanţii până pe 17 august 2021. Criteriul de atribuire este „cel mai bun raport-calitate preţ”, iar misiunea câştigătorului va fi aceea de a urmări corecta utilizare a fondurilor disponibile și de a se asigura că antreprenorul proiectează și execută lucrările în conformitate cu obligațiile contractuale, în special în ceea ce privește durata, cantitatea, calitatea și costul.

Drumul expres Brăila-Galaţi, pentru care - aşa cum aţi putut afla din ziarul „Viaţa liberă” – Asocierea SC SA & PE Construct SRL - Spedition UMB - Tehnostrade SRL (grup de firme controlat de Dorinel Umbrărescu) a primit ordinul de începere a etapei de proiectare, are nevoie de supraveghere. Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a lansat în licitaţie un contract pentru „servicii de supervizare Proiectare şi execuţie drum expres Brăila-Galaţi”.

Ce misiune va avea supervizorul
Conform datelor din Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, se cere furnizarea unor servicii de „supervizare de înaltă calitate, atât în timpul perioadei de proiectare și execuție a lucrărilor, cât și pe parcursul perioadei de garanție a lucrărilor”. Toate acestea, „în vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor disponibile și pentru a se asigura că antreprenorul proiectează și execută lucrările în conformitate cu obligațiile contractuale, în special în ceea ce privește durata, cantitatea, calitatea și costul proiectării și al lucrărilor”.
Conform datelor din portalul achiziţiilor publice, modificările care pot surveni în perioada de derulare a contractului se referă la: părţile contractante, necesitatea efectuării unor studii suplimentare sau expertize, solicitări din partea unor instituţii care au atribuţii în legătură cu obiectivul de investiţii, modificări legislative sau de norme tehnice, sau generate de includerea sau înlocuirea unor subcontractanţi.
Supervizarea se va referi şi la prelungirea termenelor de proiectare sau execuţie, eventuale întârzieri, apariţia unor lucrări suplimentare sau mobilizarea slabă şi îndelungată a constructorului, mergând până la suspendarea şi chiar rezilierea contractului de proiectare şi realizare a investiţiei.
Durata contractului este de 158 de luni şi cuprinde 10 luni supervizarea pentru etapa de proiectare, 24 de luni supervizarea pentru etapa de execuţie a lucrărilor şi 124 de luni supervizarea pentru perioada de garanţie a lucrărilor.
Contractul de supraveghere va fi şi el finanţat din fonduri europene în cadrul Programului Operaţional Infrastructura Mare, la fel ca drumul propriu-zis.
În ceea ce priveşte valoarea estimată a contractului de supraveghere, suma minimă este de 13.076.349 de lei fără TVA, iar CNAIR optează pentru posibila achiziţie ulterioară de noi servicii similare, de la ofertantul declarat câştigător. Aceste servicii vor fi în cuantum de 2.259.518 de lei fără TVA, reprezentând 20 la sută din valoarea estimată a contractului, şi astfel se ajunge la suma maximală de 15.335.867 de lei fără TVA.

Istoria, pe scurt
Reamintim că studiul de fezabilitate pentru drumul expres Brăila-Galaţi a fost finalizat şi avizat în 2008, iar documentaţia şi indicatorii tehnico-economici au fost aprobaţi prin Hotărârea Guvernului nr. 1145 din 18 septembrie 2008. Devizul general a fost actualizat şi avizat în 2018. Licitaţia pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor a fost lansată pe 3 octombrie 2019, suspendată pe 31 octombrie 2019, repusă în desfăşurare pe 3 martie 2020 şi suspendată pentru a doua oară pe 10 aprilie 2020, apoi reluată pe 16 aprilie 2020. Valoarea estimată a contractului era de 530.312.447,16 lei fără TVA.
La licitaţie s-au înscris cinci ofertanţi: SC Arcada Company SA, Asocierea Astaldi SpA - Tancrad SRL, Asocierea Mavgo Holding SRL - SC Aqua Parc SRL- SC BDU Maxi Construct SRL – Hydrostroy AD, Rizzani de Eccher SpA şi Asocierea SA&PE Construct SRL - SC Spedition UMB SRL – SC Tehnostrade SRL.
Pe 23 septembrie 2020, CNAIR a desemnat asocierea SC SA&PE Construct SRL - Spedition UMB - Tehnostrade SRL drept câştigătoarea contractului cu o ofertă de 371.416.131 de lei fără TVA. Numai că Astaldi SpA - liderul asocierii Astaldi SpA - Tancrad SRL a depus o contestaţie, pe care Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor a respins-o. Astaldi a formulat apoi o plângere la Curtea de Apel Bucureşti, dar pe 7 aprilie 2021, instanţa a luat act de renunţarea la judecata plângerii.
Acest fapt a permis, pe 15 aprilie 2021, semnarea contractului pentru drumul expres Brăila-Galaţi cu Asocierea SC SA & PE Construct SRL - Spedition UMB - Tehnostrade SRL.

Ce trebuie realizat
"Obiectul contractului îl reprezintă construirea a 11,088 km de drum expres la două benzi pe fiecare sens de circulație și conține execuția a trei poduri, un pasaj și două viaducte. Drumul Expres Brăila–Galați va fi o variantă alternativă viabilă pentru traficul greu de pe DN22B și va asigura o conexiune corespunzătoare între cele două orașe, precum și cu podul suspendat peste Dunăre din zona Brăila”, precizează CNAIR.
„Acesta este un proiect-cheie pentru legarea celor două municipii, pentru dezvoltarea întregii zone, inclusiv prin conexiunea la podul suspendat peste Dunăre și, implicit, la Tulcea”, este convingerea actualului ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă. Oficialul spune că antreprenorul care a câștigat contractul a dat dovadă de seriozitate în lucrările pe care le are deja în portofoliu prin urmare crede că, în 2023, vom putea circula pe un drum modern între orașele Brăila și Galați. Fireşte, dacă optimismul ministerial nu va fi contrazis de tradiţionalele surprize neplăcute ale lucrărilor româneşti.

Sursa: Viața Liberă

 


Re: DX6 (Brăila - Galați) orex

UMB a început în avans lucrările pentru construirea Drumului Expres Brăila – Galaţi. Contractul pentru şoseaua rapidă de 11 kilometri a fost semnat în aprilie, iar termenul de execuţie este de doi ani
Constructorul român UMB a început în avans lucrările pentru Drumul Expres Brăila – Galaţi, intrarea în teren fiind la mai puţin de o jumătate de an de la semnarea contractului pentru proiectarea şi execuţia şoselei rapide cu o lungime de 11 km. Anunţul privind deschiderea şantierului a fost făcut de fostul ministru al Transporturilor Cătălin Drulă, în mandatul căruia a şi fost semnat contractul de aproape 400 de milioane de lei.
Drulă a precizat totuşi că este vorba despre lucrări pregătitoare pentru că, deocamdată, nu este emis şi ordinul pentru începerea lucrărilor.

„AU ÎNCEPUT LUCRĂRILE LA DRUMUL EXPRES BRĂILA-GALAȚI
Zilele trecute au început lucrările la drumul expres ce leagă Brăila de Galați. Deocamdată se decopertează stratul vegetal, iar în următoarele zile se va continua cu stabilizarea terenului și cu fundațiile forate ale viitorului pod de 1,8 km peste Siret și complexul feroviar din zona Galați. Proiectul pornește din drumul de legătură brăilean al podului peste Dunăre, are 11 km, 3 poduri, 2 viaducte și un pasaj, fiind prevăzute 2 benzi pe fiecare sens de circulație. Finalul traseului este la intersecția cu DN2B în zona Movileni. Dacă cei responsabili își fac treaba în timp util cu emiterea tuturor avizelor, autorizațiilor, scoaterea pădurii de pe traseu din fondul forestier, ar trebui să circulăm pe acest drum expres în anul 2023”, a precizat Drulă.
Fostul şef al Transporturilor spune că în această toamnă acelaşi constructor UMB ar trebui să înceapă lucrările şi pentru Centura Galaţi şi este nevoie să fie identificată o soluţie pentru legătura între Drumul Expres Brăila – Galaţi şi Centura Galaţi.
„Obiectivul general al proiectului, îl reprezintă crearea unei legături rutiere care va facilita traficul între Municipiile Braila şi Galaţi precum şi traficul de tranzit, asigurând creşterea vitezei de circulaţie, a capacităţii de trafic, o îmbunătăţire a siguranţei şi a confortului în trafic. Rezultatele așteptate: Construirea a 11.088 km de drum expres la 2 benzi pe fiecare sens de circulaţie şi execuţia a 3 poduri, 2 viaducte şi un pasaj”, arată CNAIR.
Garanţia oferită este de 120 de luni, faţă de minimum 60 de luni din caietul de sarcini. Pe lângă asigurarea unei variante pentru DN 22 B (digul Brăila – Galaţi), Drumul Expres Brăila – Galaţi va asigura legătura şi cu Podul suspendat peste Dunăre de la Brăila „Golden Gate de România”.

 


Re: DX6 (Brăila - Galați) stefan_br

A aparut si o filmare cu drona a acestui santier, pe canalul lui Raducu P. Drum.

 



Re: DX6 Brăila - Galați (Milcovia Expres) orex

Comunicat de presă 09.12.2021 Proiectele pentru regiunea Moldovei și Bucovinei - Precizări CNAIR
In contextul interesului major manifestat cu privire la dezvoltarea infrastructurii rutiere din zona Moldovei și Bucovinei, CNAIR va publica bilunar stadiul proiectelor destinate acestei regiuni dar și etapele care trebuie parcurse. Demersul se înscrie în acțiunile CNAIR S.A. pentru asigurarea transparenței și pentru corecta informare a persoanelor interesate de stadiul implementării și dezvoltării acestor proiecte.
CNAIR acordă o importanță deosebită derulării și finalizării cu succes, la un nivel de calitate ridicată a serviciilor solicitate. Compania mobilizează în acest sens resurse umane relevante (specialiști în domeniul rutier: ingineri CFDP/geotehnicieni/ingineri geodezi etc.) și susține Prestatorii implicați în activitățile specifice obiectivelor destinate Moldovei și Bucovinei:

Drum Expres Brăila – Galați
Proiectare și execuție
Contract semnat 15.04.2021
Lungime:                                 11,08 km
Valoare contract:                    371.416.13109 lei fara T.V.A.  
Data de începere:                    01.07.2021

 



Re: DEx6 Brăila - Galați (Milcovia Expres) orex

UMB a primit Autorizaţia de Construire pentru Drumul Expres Brăila – Galaţi / Şoseaua de 11 kilometri include un viaduct de aproape un kilometru peste Siret şi un pod hobanat de 300 de metri
Ministerul Transporturilor a emis vineri Autorizaţia de Construire pentru Drumul Expres Brăila – Galaţi, şosea cu o lungime de 11 kilometri, unde constructorul UMB a început încă din octombrie lucrările de decopertare.

Contractul cu cel mai puternic drumar din România a fost semnat în aprilie 2021 pentru 371 milioane de lei şi o durată de 34 de luni, din care 10 luni pentru proiectare şi 24 de luni pentru execuţie. UMB a câştigat licitaţia cu o ofertă de 371 milioane lei faţă de valoarea estimată a CNAIR de 530 de milioane lei.

Autorizaţia de Construire (etapa I) este emisă pentru un tronson de 7 kilometri din cei 11 ai drumului rapid, valoarea lucrărilor autorizate este de 77 milioane de lei şi acoperă „lucrări de drum, lucrări de terasamente, consolidări şi lucrări pentru colectarea şi evacuarea apelor pluviale” – AC pentru Drumul Expres Brăila – Galaţi. Pe traseu vor fi şase lucrări de artă, trei poduri, două viaducte şi un pasaj. Viaductul peste râul Siret care se varsă în Dunăre (lângă Galaţi) are aproape un kilometru (845 metri), după care urmează un pod hobanat de 290 de metri.

La intrarea constructorului în teren, fostul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă, spunea că finalizarea lucrărilor se poate face peste 2 ani dacă terenul este pus la dispoziţia antreprenorului pe întreag traseul. „Proiectul pornește din drumul de legătură brăilean al podului peste Dunăre, are 11 km, 3 poduri, 2 viaducte și un pasaj, fiind prevăzute 2 benzi pe fiecare sens de circulație. Finalul traseului este la intersecția cu DN2B în zona Movileni. Dacă cei responsabili își fac treaba în timp util cu emiterea tuturor avizelor, autorizațiilor, scoaterea pădurii de pe traseu din fondul forestier, ar trebui să circulăm pe acest drum expres în anul 2023”, spunea Cătălin Drulă în octombrie 2021.

Anul viitor acelaşi constructor va începe lucrările şi pentru Centura Mare a municipiului Galaţi (33 km), contract de 700 de milioane lei şi termen de 42 de luni pentru execuţie.

Garanţia oferită este de 120 de luni, faţă de minimum 60 de luni din caietul de sarcini. Pe lângă asigurarea unei variante pentru DN 22 B (digul Brăila – Galaţi), Drumul Expres Brăila – Galaţi va asigura legătura şi cu Podul suspendat peste Dunăre de la Brăila „Golden Gate de România”.

 


Re: DEx6 Brăila - Galați (Milcovia Expres) orex

CNAIR a prezentat evoluția proiectelor din regiunea Moldovei și Bucovinei
Situația actualizată a proiectelor analizate este următoarea:

Drum Expres Focșani – Brăila
Contractul pentru elaborarea SF+PT este în derulare.
Lungime: 76 km
Valoare contract: 15,00 milioane lei fără T.V.A.
Data de începere: iulie 2020
În prezent se află în derulare etapa finală pentru realizarea Analizei multicriteriale de traseu (AMC2), în urma căreia va fi stabilită varianta de traseu optimă.

Drum Expres Brăila – Galați
Contract pentru Proiectare și execuție în derulare semnat în aprilie 2021.
Lungime: 11,08 km
Valoare contract: 371.41 milioane lei fără T.V.A.
Data de începere: 01.07.2021

 


Re: DEx6 Brăila - Galați (Milcovia Expres) stefan_br

Si Buzau - Braila?

 


Re: DEx6 Brăila - Galați (Milcovia Expres) orex

Ce-i cu acel sector de drum?

 




 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări la autostrăzi și drumuri expres  • 
Choose destination

Since our 2415 forum members have written 433081 posts in 5389 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use