MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

2619 posts, 603147 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 182 183 184 185 186 187 188
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Nimic nu se construieste fara "deranj". Asta daca vrem sa facem ceva.... Daca nu, nu mai facem nimic si ne plangem ca ne "sufocam". Vorba aceea, daca nu se face , de ce nu se face...daca se face, de ce se face.. :)
Linia 41 se va mai elibera cand se va inaugura M5.1 si, mai ales, M5.2.
Si nu este nevoie sa se suspende, ca doar nu facem excavatie deschisa intre Crangasi si capatul lui 41.Se poate devia in zona statiilor, cum se face acum la Piata Dr Taberei. Deocamdata nu s-a inventat metroul care sa se construiasca fara deranj deloc la suprafata.

 



Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

1)  Ce voce enervantă are ProT - vistul !
2) Reportaj marca blabla. Coșul de gunoi e cea mai bună soluție.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

https://www.fanatik.ro/metrou-bucuresti- ... 19834987

Un articol care ar putea sa treacă bine-merci la maculatura.  Doar ca mi-a atras atenția ceva :
M3 se va întinde de la Păcii până la Linia de Centură Vest. Vor fi două noi racorduri importante cu o lungime de aproape 8 kilometri.
Racordul Militari-Chiajna
va conecta actuala magistrală cu zona Militari Residence din Chiajna și cu Complexul Comercial Militari. De remarcat că întreaga lucrare va merge în paralel cu cea pentru linia de tren ce pleacă din centură către depoul Militari.

Discutăm chiar și despre o stație comună cu inelul feroviar în zona București Vest, după care magistrala se va întinde înspre Militari Residence. Interesant este că aici vor exista două stații în care metroul va ieși la suprafață, Autostrada A1 și Strada Osiei.

De asemenea, racordul Militari-Cartierul Latin din Bragadiru va fi construit paralel cu linia de tren ce pleacă din Depoul Militari către ramura de sud a centurii feroviare. Și în acest caz va exista o stație comună cu trenul și două stații supraterane, la Domnești și în Cartierul Latin

Daca autorul a înțeles corect ce i s-a prezentat (nu găsesc strategia la care face referire, prezentata de MT...), M3 se va prelungi si de la Păcii si de la Preciziei. Asta înseamnă ca M5 va rămâne așa cum este acum, nu M5 se va prelungi către Domnești.
Tot interesant este cu stațiile de la suprafața, poate nu merg pe Iuliu Maniu de la Pacii.

 



  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

De ce ? Este mai simplu si mai ieftin sa prelungești M3 de la Preciziei decât sa prelungești M5 de la Raul Doamnei, unde ai apeduct.
Tot ne plac noua "zidurile urbane", adică metrou la suprafața, care sa blocheze zonele...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

A aparut si o sursa  credibila :  https://clubferoviar.ro/extinderea-metro ... restean/
Cum banuiam, la M3 este o extindere interesanta.
Ce este si mai interesant, este ca M4 trece iar pe la ...Izvor. Poate s-au deșteptat. Sau s-au prostit de tot, pentru ca aveam iun traseu "oficial"
Metrou-dezvoltare.png (223.11 KB; downloaded 3331 times)
Metrou-extindere-M3.png (694.67 KB; downloaded 3331 times)

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

@sab , articolul prezentat de tine e de o tâmpenie colosală ! Cred că s-au îmbătat băieţii de Sf. Nicolae şi au deraiat puţin.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou aztec

A..nu e asa greu...folosim liniile de tren existente in zona, le reabilitam...facem cateva peroane si gata extinderea..
Bifat.
10 milioane studiul..
200 mil constructia.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Te miri ? După halta M2 de la Tudor Arghezi, ce așteptări mai ai ?
Problema este ca nu bate harta generala cu harta de detaliu M3. Ăștia sunt "profesioniștii" din Romania. Totuși, este sigla MT pe harți... :popa:
@andrei11 De ce este "tampenie colosala" ?

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou rosetti61

Alta chestie bicefala dupa cea existenta la o aruncatura de bat?. Faceau un bine ciotului de la Vala Ialomitei prelungindu-l mai departe spre Iuliu Maniu - Chiajna-centura. Sau, de la Cartierul Latin mai departe, spre cartierul Brancusi pana la V. Ialomitei :twisted:  :mrgreen:

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

sab wrote here:
@andrei11 De ce este "tampenie colosala" ?

Iete ce debita Udrişte în 2011 că ne vom "da" cu metroaiele în 2020 !
Idioţenii din astea am mai auzit în (aproape) 33 de ani de democraţie liber consimţită !
2020.png (623.62 KB; downloaded 3251 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

@rosetti61 Uiți ca, indiferent de unde prelungești M5, te lovești de apeduct si va trebui sa mergi fix pe sub apeduct prin parcul Brâncuși, apoi pe sub case. Deci ar trebui neapărat o prelungire subterana pe tot traseul, ceea ce implica alte costuri. M5 sa rămână cu idioțenia actuala si la mai mare !
Prelungirea M3, daca o fac suprateran si paralel cu DNCB, nu deranjează pe nimeni, precum o face prelungirea M2. Nu prea am înțeles însă daca va fi paralela cu trenul sau subterana măcar o porțiune. Probabil ca sub Prelungirea Ghencea va fi subterana. Problema este ca si pe traseul la limita dintre București si Chiajna tot de un apeduct sau o conducta au parte...  :)

@andrei11 Sa-l lăsăm pe Udiște, faptul ca el visa frumos nu înseamnă ca planul era o idioțenie. Planul acela este valabil si astăzi.
Mie o prelungire către ghettoul Militari Residence mi se pare mai utila decât cea de la Păcii pe Iuliu Maniu, care nu prea are mulți călători de atras.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Idioţenia nu o prezintă planul în sine ci termenele complet nerealiste. Eu şi la documentul tău de termene mă leg, nu de planul în sine.
O să încep să am coşmaruri cu apeductele astea.  Coşmaruri actuale ! Şi acum 40 de ani s-au traversat - urmau să se traverseze 2 apeducte şi nu s-a făcut atâta caz ! Apeductul din zona Cartierului  Militari şi evident cel de sub strada Carpaţi.
Să nu amintesc aici subtraversarea Dâmboviţei de vreo 3 ori şi alte lucrări cu ape ! Barajele Porţile de Fier de exemplu, regularizarea Braţului Sulina, etc, etc. Bine că ne poticnim de apeductele din Drumul Taberei !
____________________________
Nu mi-e clar cum se va despărţi M 3 de actuala linie după Lujerului. Explică cineva ?

 


Go to page:  1  ... 182 183 184 185 186 187 188
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433571 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use