Topic: Discuții până la începerea lucrărilor
2393 posts, 478525 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Argumentul cel mai bun e ca antimetroistii au luat mereu pleazna cu falsele lor argumente!
Argumentul cel mai bun e ca antimetroistii au luat mereu pleazna cu falsele lor argumente!
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
punmeister
Vad ca au uitat repede de mobilizarea foarte buna a Astaldi si FCC de la M4.
Vad ca au uitat repede de mobilizarea foarte buna a Astaldi si FCC de la M4.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
sab
Nici vorba, doar anti-risipa si anti cea mai proasta magistrala gândită după 1990.
subway guru wrote here:
antimetroistii
Nici vorba, doar anti-risipa si anti cea mai proasta magistrala gândită după 1990.
- subway guru
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Aha, observ că cine nu-i cu noi e împotriva noastră.
După antivaccinişti văd că urmează antimetrorişti.
Guru, nu cobeşte nimeni. Hai că ţine tot de MT. De când s-a prăbuşit podul Cf de la Grădiştea ? De când a fost desfiinţată Gara Progresu ? De când se construiesc autostrăzile ? De când...etc ?
Să ştii că M 6 va avea finanţare garantată de la început la sfârşit.
În 3 ani aici va fi magistrala voastră. Pe când afişele la Expoziţie ?
Aha, observ că cine nu-i cu noi e împotriva noastră.
După antivaccinişti văd că urmează antimetrorişti.
Guru, nu cobeşte nimeni. Hai că ţine tot de MT. De când s-a prăbuşit podul Cf de la Grădiştea ? De când a fost desfiinţată Gara Progresu ? De când se construiesc autostrăzile ? De când...etc ?
Să ştii că M 6 va avea finanţare garantată de la început la sfârşit.
În 3 ani aici va fi magistrala voastră. Pe când afişele la Expoziţie ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
No problem, sunt obisnuit cu genul asta de carcoteala, sunt vaccinat, asa ca privesc lucrurile mai calm!
No problem, sunt obisnuit cu genul asta de carcoteala, sunt vaccinat, asa ca privesc lucrurile mai calm!
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
Goldmund
De retinut doar o idee(explicata deja de guru):
unii cred ca lucrurile vor mege din rau in rau, ca ce este rau, va dainui, daca s-a construit o autostrada (A10, tronson 2)in 7 ani, toate tronsoanele se vor construi in cel putin 7 ani...si - nu se spune direct - se intelege ca "inainte" era mult mai bine cu planul cincinal.
Doar ca, UBM termina tronsoane intregi in mai putin de trei ani de executie, pe cand regimurile dictaturii comuniste au construit putin peste 100 km de autostrada(si f. prost construita) in doar...45 de ani.
Aici la metrou este putin altfel, dar in momentul in care va exista vointa politica, din acel moment se vor construi in viitorii 10 ani cat s-a construit in ultimii 35 de ani...
Pana de curand, problema cea mare era finantarea.(cu toate ca un program de genul "Anghel Saligny" toaca cca. 10 miliarde euro pe terenuri de sport, bancute si poate o sosea asfaltata in unele sate), iar bani pentru dezvoltarea metroului nu prea erau, dar acum sunt, si inca multi, datorita noilor programe UE(deci mai stam in UE...cum ar spune nationalistii) - inca o data, vointa politica sa fie si se pot face si M6 totul si M4 terminat, si M5 terminat si poate ajung banii si pentru M7.
De retinut doar o idee(explicata deja de guru):
unii cred ca lucrurile vor mege din rau in rau, ca ce este rau, va dainui, daca s-a construit o autostrada (A10, tronson 2)in 7 ani, toate tronsoanele se vor construi in cel putin 7 ani...si - nu se spune direct - se intelege ca "inainte" era mult mai bine cu planul cincinal.
Doar ca, UBM termina tronsoane intregi in mai putin de trei ani de executie, pe cand regimurile dictaturii comuniste au construit putin peste 100 km de autostrada(si f. prost construita) in doar...45 de ani.
Aici la metrou este putin altfel, dar in momentul in care va exista vointa politica, din acel moment se vor construi in viitorii 10 ani cat s-a construit in ultimii 35 de ani...
Pana de curand, problema cea mare era finantarea.(cu toate ca un program de genul "Anghel Saligny" toaca cca. 10 miliarde euro pe terenuri de sport, bancute si poate o sosea asfaltata in unele sate), iar bani pentru dezvoltarea metroului nu prea erau, dar acum sunt, si inca multi, datorita noilor programe UE(deci mai stam in UE...cum ar spune nationalistii) - inca o data, vointa politica sa fie si se pot face si M6 totul si M4 terminat, si M5 terminat si poate ajung banii si pentru M7.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
orex
@Goldmund
UMB, sigur voiai sa te referi la Spedition UMB
Cat despre celalalte asternute de tine, nu tine de ”vointa politica”, mai degraba de legislatia achizitiilor publice care trebuie schimbata din temelie/ rarunchi. Dac-o ”zdrăngănim” ca pana acum, din aceasta perspectiva, vom târâ galosul nu alta! E singura fereastra de oportunitate ivita noua, atata ghiotura de bani, in 7(sapte) ani. Din pacate, pe pițifelnicii astia, cu adresa in Piata Victoriei nr. 1, sector 1, o sa-i ia flama repede si...o sa fie, pentru a nu stiu cata oara, valabil dictonul ”pleac-ai nostri, vin ai nostri, noi ramanem tot ca prostii”! Vreau, indubitabil, sa ma insel amarnic dar...n-am sanse!
PS
Cand am mai avut NOI sansă sa ”intindem” 80 mld de E? Punand cap la cap bancnote de 50E (140 mmx77mm) rezulta...16.000 KM! Nu-i de colea, nu?
@Goldmund
UMB, sigur voiai sa te referi la Spedition UMB
Cat despre celalalte asternute de tine, nu tine de ”vointa politica”, mai degraba de legislatia achizitiilor publice care trebuie schimbata din temelie/ rarunchi. Dac-o ”zdrăngănim” ca pana acum, din aceasta perspectiva, vom târâ galosul nu alta! E singura fereastra de oportunitate ivita noua, atata ghiotura de bani, in 7(sapte) ani. Din pacate, pe pițifelnicii astia, cu adresa in Piata Victoriei nr. 1, sector 1, o sa-i ia flama repede si...o sa fie, pentru a nu stiu cata oara, valabil dictonul ”pleac-ai nostri, vin ai nostri, noi ramanem tot ca prostii”! Vreau, indubitabil, sa ma insel amarnic dar...n-am sanse!
PS
Cand am mai avut NOI sansă sa ”intindem” 80 mld de E? Punand cap la cap bancnote de 50E (140 mmx77mm) rezulta...16.000 KM! Nu-i de colea, nu?
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
Goldmund
^
Da, mersi pentru completare:
Spedition UMB si nu doar constructorul UBM...
De curand s-au dat in folosinta primii 3.4km de "metrou"(U-Bahn 7 statii in subteran) in orasul Karlsruhe(in jur de 300 mii loc.) Si ce-i cu asta? Constructia tunelurilor a durat in total 12 ani, costurile ametitoare, 1,5 miliarde euro pentru 3.4 km de tunel plus 7 statii....
Ar trebui sa avem mereu exemple din asa-zisele "tari civilizate" si sa comparam cu ce se intampla la noi, cu noi, cârcotașii.
PS
Pe langa banii aceia multi de care vorbesti tu @orex, eu si alti interesati de dezvoltarea Romaniei, se alatura volens nolens si o parte din bugetul de stat care vor fi directionati in....transporturi, iar viitorul este pe sina spun din ce in ce mai des oficialii UE, transportul in comun are sanse u-ri-a-se de dezvoltare in viitorii ani.
Cat despre legislatia achizitiilor publice, pai, de cine depinde sa fie schimbata in bine, daca nu de politicieni.
^
Da, mersi pentru completare:
Spedition UMB si nu doar constructorul UBM...
De curand s-au dat in folosinta primii 3.4km de "metrou"(U-Bahn 7 statii in subteran) in orasul Karlsruhe(in jur de 300 mii loc.) Si ce-i cu asta? Constructia tunelurilor a durat in total 12 ani, costurile ametitoare, 1,5 miliarde euro pentru 3.4 km de tunel plus 7 statii....
Ar trebui sa avem mereu exemple din asa-zisele "tari civilizate" si sa comparam cu ce se intampla la noi, cu noi, cârcotașii.
PS
Pe langa banii aceia multi de care vorbesti tu @orex, eu si alti interesati de dezvoltarea Romaniei, se alatura volens nolens si o parte din bugetul de stat care vor fi directionati in....transporturi, iar viitorul este pe sina spun din ce in ce mai des oficialii UE, transportul in comun are sanse u-ri-a-se de dezvoltare in viitorii ani.
Cat despre legislatia achizitiilor publice, pai, de cine depinde sa fie schimbata in bine, daca nu de politicieni.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
orex
Treaba e ca UE va strange robinetul, in viitoarele exercitii financiare, pentru infrastructura rutiera, pentru care noi ne zbatem, inca, in ceasul al 13-lea, ca gaina fara cap!
Cat priveste experienta vestica, in edificarea infrastructurii, sigur exemplul ales de tine e unul extrem, care nu poate intra decat in marja de eroare!
Treaba e ca UE va strange robinetul, in viitoarele exercitii financiare, pentru infrastructura rutiera, pentru care noi ne zbatem, inca, in ceasul al 13-lea, ca gaina fara cap!
Cat priveste experienta vestica, in edificarea infrastructurii, sigur exemplul ales de tine e unul extrem, care nu poate intra decat in marja de eroare!
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
Goldmund
^
Nu doresc sa-ti stric buna parere despre ce se intampla in vest, insa mai dau inca un exemplu si ma opresc: "Stuttgart 21", o gara care se construieste de ceva ani(02 februarie 2010...), plus tuneluri in lungime de 57km, care va(vor) fi gata probabil prin 2024-25 si care va(vor) costa in jur de...8 miliarde euro(in 2018! la inceput costurile se vroiau la 2.5 miliarde, dupa ceva ani au ajuns la 4.1 miliarde, in 2018 la 8 miliarde si se estimeaza undeva la 10 miliarde euro)...Mai am si alte exemple, dar e inutil aici...
Cert este altceva, finantarea proiectului din Karlsruhe a fost finantat de oras(de aceea dator vandut!), de Land(Baden-Württemberg) si o parte de Germania.
M6, ca si M5 continuarea si poate si M4 continuarea pot fi terminate cu bani europeni, din UE, doar noi sa vrem sa fie construite cat de repede cu putinta....
Acesta a fost mesajul meu
^
Nu doresc sa-ti stric buna parere despre ce se intampla in vest, insa mai dau inca un exemplu si ma opresc: "Stuttgart 21", o gara care se construieste de ceva ani(02 februarie 2010...), plus tuneluri in lungime de 57km, care va(vor) fi gata probabil prin 2024-25 si care va(vor) costa in jur de...8 miliarde euro(in 2018! la inceput costurile se vroiau la 2.5 miliarde, dupa ceva ani au ajuns la 4.1 miliarde, in 2018 la 8 miliarde si se estimeaza undeva la 10 miliarde euro)...Mai am si alte exemple, dar e inutil aici...
Cert este altceva, finantarea proiectului din Karlsruhe a fost finantat de oras(de aceea dator vandut!), de Land(Baden-Württemberg) si o parte de Germania.
M6, ca si M5 continuarea si poate si M4 continuarea pot fi terminate cu bani europeni, din UE, doar noi sa vrem sa fie construite cat de repede cu putinta....
Acesta a fost mesajul meu
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
sab
Tocmai, ca UE a spus "PAS" falimentarei M6.2. Nu finanțează chiar orice bazaconie.
Tocmai, ca UE a spus "PAS" falimentarei M6.2. Nu finanțează chiar orice bazaconie.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Ti-am explicat ca nu au dorit sa amestece finantarile dar nu esti dispus sa asculti…
Ti-am explicat ca nu au dorit sa amestece finantarile dar nu esti dispus sa asculti…
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
sab
Dap, n-au vrut sa amestece "sângele arian" cu cel oriental. In rest proiectul este ok.😕
Dap, n-au vrut sa amestece "sângele arian" cu cel oriental. In rest proiectul este ok.😕
📖 Pagination options