Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
2095 posts, 519504 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Colega ( @orex ) așa e când știi teoria aproximativ. Ceea ce ne prezinți dumneata este valabil pentru traseele care depășesc granița unui oraș. În cadrul transportului orășenesc timpii de odihnă sunt reglementați prin regulament intern. Tahograful NU este folosit în asemenea situații.
Colega ( @orex ) așa e când știi teoria aproximativ. Ceea ce ne prezinți dumneata este valabil pentru traseele care depășesc granița unui oraș. În cadrul transportului orășenesc timpii de odihnă sunt reglementați prin regulament intern. Tahograful NU este folosit în asemenea situații.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
In lumea civilizata se lucreaza 9 ore cu 3 pauze, o pauza de masa de 30min si doua pauze de toaleta de 15min, la noi daca punem 10min pauza la fiecare semicursa inseamna ca oricine are in program mai mult de 6 semicurse are mai mult de 60min pauza.
In lumea civilizata se lucreaza 9 ore cu 3 pauze, o pauza de masa de 30min si doua pauze de toaleta de 15min, la noi daca punem 10min pauza la fiecare semicursa inseamna ca oricine are in program mai mult de 6 semicurse are mai mult de 60min pauza.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Ca si informatie am identificat-o strecurata si statuata inca de prin 2012 in Regulamentul Interior al defunctei RATB!
Ca si informatie am identificat-o strecurata si statuata inca de prin 2012 in Regulamentul Interior al defunctei RATB!
RI RATB 13.09.2012 S.png (382.6 KB; downloaded 2710 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
1) Am avut dreptate, pauza pentru cursele orășenești este prevăzută în normele interne.
2) Cred că se referă pauza de 10 minute la un cap de linie ( 10 minute pentru o cursă ) și nu pentru o semicursă. Că o împarte respetivul în două ( 5 + 5 ) e fix treaba lui...
1) Am avut dreptate, pauza pentru cursele orășenești este prevăzută în normele interne.
2) Cred că se referă pauza de 10 minute la un cap de linie ( 10 minute pentru o cursă ) și nu pentru o semicursă. Că o împarte respetivul în două ( 5 + 5 ) e fix treaba lui...
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Depinde pe ce traseu ai ”sansă” sa fi arondat, nu?
Daca esti pe 368 e ca tine, daca esti pe 105 nu!
PS
Appo! Avem aici cel putin un apt combatant, care ne poate spune de la firul ierbii ce si cum, ca sa nu ne mai dam cu presupusul aiurea-n tramvai!
Depinde pe ce traseu ai ”sansă” sa fi arondat, nu?
Daca esti pe 368 e ca tine, daca esti pe 105 nu!
PS
Appo! Avem aici cel putin un apt combatant, care ne poate spune de la firul ierbii ce si cum, ca sa nu ne mai dam cu presupusul aiurea-n tramvai!
- alliens
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
alliens
Daca e Park& Ride care e logica sa le aloce locuri celor din zona? Din contra, ar trebui sa aloce locuri celor care vin din afara orasului, eventual sa le dea si un bilet de transport, sau abonament daca isi fac abonament la parcare.
Daca e Park& Ride care e logica sa le aloce locuri celor din zona? Din contra, ar trebui sa aloce locuri celor care vin din afara orasului, eventual sa le dea si un bilet de transport, sau abonament daca isi fac abonament la parcare.
- TrainWrecker
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TrainWrecker
Deci azi ar trebui sa se inaugureze parcarea sau ma înșel?
Deci azi ar trebui sa se inaugureze parcarea sau ma înșel?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Declaratiile nu tin loc de certitudini. Californianul e la locul lui, luminile inca nu par toate functionale, semafoarele la fel. Ma indoiesc ca ne trezim cu o inaugurare tacita.
Declaratiile nu tin loc de certitudini. Californianul e la locul lui, luminile inca nu par toate functionale, semafoarele la fel. Ma indoiesc ca ne trezim cu o inaugurare tacita.
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
orex
De bezna mintii!
Cu alte cuvinte, si daca s-ar grabi E-Distribuție Muntenia SA s-o racordeze la reteaua electrica tot degeaba!
De bezna mintii!
„Entitatea care va exploata parcarea supraetajată Pantelimon va fi stabilită printr-o hotărâre a Consiliului General al Municipiului București. Aceeași entitate va stabili tarifele pentru utilizarea parcării”
Cu alte cuvinte, si daca s-ar grabi E-Distribuție Muntenia SA s-o racordeze la reteaua electrica tot degeaba!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Asa e cand pornesti o investitie fara sa te gandesti ce vei face cu ea. La fel a fost si la Straulesti, alt investitor, aceeasi mentalitate…
Asa e cand pornesti o investitie fara sa te gandesti ce vei face cu ea. La fel a fost si la Straulesti, alt investitor, aceeasi mentalitate…
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
ANTENA
Măcar la Straulesti ai conexiune cu metroul. La Cora sa las masina vara și sa ma sui in 14 fără aer condiționat? +rampele care sunt cum sunt. Eu nu, sorry
Măcar la Straulesti ai conexiune cu metroul. La Cora sa las masina vara și sa ma sui in 14 fără aer condiționat? +rampele care sunt cum sunt. Eu nu, sorry
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
1) Suie-te în 104 că ai aer condiționat( vara ).
2) La o adică și acum e un aer acceptabil ( în 14 ).
3) Ce ai cu rampele? Ți se par prea "abrupte" ? Nu sunt mai ''dificile'' ca cele pe care le cunosc - Otopeni, Cocor, Unirii, Universitate, etc
4)"Măcar la Straulesti ai conexiune cu metroul". Crezi că toată lumea folosește metroul în București ?
1) Suie-te în 104 că ai aer condiționat( vara ).
2) La o adică și acum e un aer acceptabil ( în 14 ).
3) Ce ai cu rampele? Ți se par prea "abrupte" ? Nu sunt mai ''dificile'' ca cele pe care le cunosc - Otopeni, Cocor, Unirii, Universitate, etc
4)"Măcar la Straulesti ai conexiune cu metroul". Crezi că toată lumea folosește metroul în București ?
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
ANTENA
1. Sa zicem, dar pentru asta va trebui sa oprească sub parcare
3. Sa reformulez: Cum cobori rampa de ieșire, ca sa te duci spre oraș te oprești brusc in acea intersecție in T din scurt. Pai când vor pleca toți in oră de vârf vor sta încolonați să dea prioritate și se va face coadă pe toată rampa
4. Rămâne de văzut cât de folosită va fi parcarea.
Trebuie să convingi românul să renunțe la confortul mașinii personale. Am trecut ieri pe acolo, nu am văzut un indicator montat (spre oraș, spre com.Pantelimon), chestii SF. Sper sa fie POS-ul pt plata cu card.
Vestea buna e ca trafo-ul era in funcțiune, vestea proasta e ca luminile erau stinse in interior, nu știu ce alimenta
1. Sa zicem, dar pentru asta va trebui sa oprească sub parcare
3. Sa reformulez: Cum cobori rampa de ieșire, ca sa te duci spre oraș te oprești brusc in acea intersecție in T din scurt. Pai când vor pleca toți in oră de vârf vor sta încolonați să dea prioritate și se va face coadă pe toată rampa
4. Rămâne de văzut cât de folosită va fi parcarea.
Trebuie să convingi românul să renunțe la confortul mașinii personale. Am trecut ieri pe acolo, nu am văzut un indicator montat (spre oraș, spre com.Pantelimon), chestii SF. Sper sa fie POS-ul pt plata cu card.
Vestea buna e ca trafo-ul era in funcțiune, vestea proasta e ca luminile erau stinse in interior, nu știu ce alimenta
- essco
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
essco
Da. In afara de pensionari - care au gratuit pe STB.
Fireste, vorbim de orice loc in care se poate ajunge sau cu metrou, sau cu mijloace de suprafata. Lumea prefera metroul.
andrei11 wrote here:
...
4)"Măcar la Straulesti ai conexiune cu metroul". Crezi că toată lumea folosește metroul în București ?
Da. In afara de pensionari - care au gratuit pe STB.
Fireste, vorbim de orice loc in care se poate ajunge sau cu metrou, sau cu mijloace de suprafata. Lumea prefera metroul.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)
•
Choose destination