Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
836 posts, 328070 views
📖 Pagination options
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Chev Celios
ADK Euro 3 sunt depasite din orice punct de vedere. Da au fost un plus cand au venit in 2004/2005, insa acum suntem in 2021. Insa eu nu ma gandesc doar la vechime, trebuie sa iei in calcul si cum au fost exploatate aceste autobuze. Eu unul nu sunt de acord ca soferii sa dea bani pentru reparatiile unui autobuz. Este treaba STB cum isi intretine vehiculele.
ADK Euro 3 sunt depasite din orice punct de vedere. Da au fost un plus cand au venit in 2004/2005, insa acum suntem in 2021. Insa eu nu ma gandesc doar la vechime, trebuie sa iei in calcul si cum au fost exploatate aceste autobuze. Eu unul nu sunt de acord ca soferii sa dea bani pentru reparatiile unui autobuz. Este treaba STB cum isi intretine vehiculele.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Victor92
- Chev Celios
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
ADK
@anndrei
Problema mentenanței este în principiu din cauza PMB/STB cât și a șoferilor care nu raportează la CIZ (deși unii știu de defecte, dar nu le pasă, însă sunt și unii maiștrii care nu-ți dau 2 neoane lipsă pe motiv că nu știu ce mașină are 5 lipsă) dar și a călătorilor în anumite situații (ce ține de curățenie și distrugere). Să zici mersi că E3-urile bucureștene măcar au geamuri culisante (oricum modelul ăsta mic era disponibil atunci pentru ele, că prima dată au venit cu rabatabile) că la E5-urile din Buzău ai doar geamuri fixe, iar climatizarea nu este de cele mai multe ori favorabilă. Ce era cu DAC-urile sunt demult vremuri apuse când lumea era alta din ziua de azi. Nu ești titular că ai nu știu ce șmecherii puse la cale, ci că e normal să ai mașina ta la care să nu-ți umble din cât se poate nimeni. Tu ai sta în fiecare zi în altă casă?
@anndrei
Problema mentenanței este în principiu din cauza PMB/STB cât și a șoferilor care nu raportează la CIZ (deși unii știu de defecte, dar nu le pasă, însă sunt și unii maiștrii care nu-ți dau 2 neoane lipsă pe motiv că nu știu ce mașină are 5 lipsă) dar și a călătorilor în anumite situații (ce ține de curățenie și distrugere). Să zici mersi că E3-urile bucureștene măcar au geamuri culisante (oricum modelul ăsta mic era disponibil atunci pentru ele, că prima dată au venit cu rabatabile) că la E5-urile din Buzău ai doar geamuri fixe, iar climatizarea nu este de cele mai multe ori favorabilă. Ce era cu DAC-urile sunt demult vremuri apuse când lumea era alta din ziua de azi. Nu ești titular că ai nu știu ce șmecherii puse la cale, ci că e normal să ai mașina ta la care să nu-ți umble din cât se poate nimeni. Tu ai sta în fiecare zi în altă casă?
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
anndrei
Nu are absolut nicio treaba locuinta cu autobuzul pe care lucrezi. Daca s-ar mentine toate la fel din punct de vedere tehnic nu ar conta ca soferul X lucreaza pe masina Y sau pe masina Z. Din pacate aceste autobuze au foarte putini Km pentru anii lor dar arata si functioneaza de parca ar avea vreo 2 mil. de Km. Plus ca sunt chele nu au absolut nimic, nici macar acele anunturi pentru statii nu mai functioneaza la toate.
Legat de geamuri...alea au fost o bataie de joc. Au pus acele gemulete minuscule si putine ca numar la autobuze fara AC iar la Citaro Euro 4 care au venit cu AC au pus geamuri mari, culisante. Cine stie si acele Euro 3 ce tara le-o fi refuzat si le-au luat romanii...
Nu are absolut nicio treaba locuinta cu autobuzul pe care lucrezi. Daca s-ar mentine toate la fel din punct de vedere tehnic nu ar conta ca soferul X lucreaza pe masina Y sau pe masina Z. Din pacate aceste autobuze au foarte putini Km pentru anii lor dar arata si functioneaza de parca ar avea vreo 2 mil. de Km. Plus ca sunt chele nu au absolut nimic, nici macar acele anunturi pentru statii nu mai functioneaza la toate.
Legat de geamuri...alea au fost o bataie de joc. Au pus acele gemulete minuscule si putine ca numar la autobuze fara AC iar la Citaro Euro 4 care au venit cu AC au pus geamuri mari, culisante. Cine stie si acele Euro 3 ce tara le-o fi refuzat si le-au luat romanii...
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Victor92
@anndrei : Crede-ma, mai sunt cateva autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 3 care au titulari si sunt intr-o stare de functionare relativ buna + aspect exterior si interior. Vezi 4176 de la Nordului, 4495 de la Titan, etc.
Anunturile pentru statii mai functioneaza. Nu la toate, dar functioneaza. Totusi, acest detaliu tine de mentenanta, nu de autobuzul, in sine.
@anndrei : Crede-ma, mai sunt cateva autobuze Mercedes-Benz Citaro Euro 3 care au titulari si sunt intr-o stare de functionare relativ buna + aspect exterior si interior. Vezi 4176 de la Nordului, 4495 de la Titan, etc.
Anunturile pentru statii mai functioneaza. Nu la toate, dar functioneaza. Totusi, acest detaliu tine de mentenanta, nu de autobuzul, in sine.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Costin
E in partea de sus a paginii ceva ce se numeste "reguli forum" si unii de pe aici se pare ca nu le-au citit, mai ales regula #3.
E in partea de sus a paginii ceva ce se numeste "reguli forum" si unii de pe aici se pare ca nu le-au citit, mai ales regula #3.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Chev Celios
Ideea este ca trebuie sa se renunte la ideea ca soferul trebuie sa cotizeze la repararea autobuzului pe care este titular atata timp cat nu a produs el dauna. Autobuzul trebuie sa fie complet functional, la iesirea din garaj. Problema este ca daca soferul refuza sa iasa cu autobuzul cu care a fost turat acesta poate sa piarda turul si sa ramana rezerva. Din motivul asta toti soferii inchid ochii la anumite defecte si ies asa in traseu. Cei care au facut galagie au fost dati afara la un moment dat. Tot sistemul de mentenanta din STB trebuie sa fie reorganizat.
Ideea este ca trebuie sa se renunte la ideea ca soferul trebuie sa cotizeze la repararea autobuzului pe care este titular atata timp cat nu a produs el dauna. Autobuzul trebuie sa fie complet functional, la iesirea din garaj. Problema este ca daca soferul refuza sa iasa cu autobuzul cu care a fost turat acesta poate sa piarda turul si sa ramana rezerva. Din motivul asta toti soferii inchid ochii la anumite defecte si ies asa in traseu. Cei care au facut galagie au fost dati afara la un moment dat. Tot sistemul de mentenanta din STB trebuie sa fie reorganizat.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
ADK
Aici de acord... Inclusiv în alte părți, mai ales la particulari. Totuși, să nu uităm situația jenantă din 2014-15 când erau doar vreo 700(?) de autobuze funcționale, și trebuia să ieși pe traseu cu tot felul de defecte arătate de calculator în bord ca să nu mai fie încă un tur în minus și să nu-l ”superi” pe maistru, care avea grija să-ți facă zile negre pe altă parte (de aici și ceva CCM-uri desfăcute la șoferi). Problema la Citaro nu au fost autobuzele în sine, ci că nu s-au cumpărat din timp piese de schimb plus într-adevăr exploatarea grea pe ele. Eu mă mir de reactivarea lui 4210 care a stat destui ani în garaj, și greu îmi vine a crede să nu i se fi stricat ECU-ul în tot acest timp sau alte piese electronice scumpe. Nu știu dacă STB va mai avea vreodată stocul de piese față de cum era dinainte de 2006, când găseai orice aveai nevoie...
Aici de acord... Inclusiv în alte părți, mai ales la particulari. Totuși, să nu uităm situația jenantă din 2014-15 când erau doar vreo 700(?) de autobuze funcționale, și trebuia să ieși pe traseu cu tot felul de defecte arătate de calculator în bord ca să nu mai fie încă un tur în minus și să nu-l ”superi” pe maistru, care avea grija să-ți facă zile negre pe altă parte (de aici și ceva CCM-uri desfăcute la șoferi). Problema la Citaro nu au fost autobuzele în sine, ci că nu s-au cumpărat din timp piese de schimb plus într-adevăr exploatarea grea pe ele. Eu mă mir de reactivarea lui 4210 care a stat destui ani în garaj, și greu îmi vine a crede să nu i se fi stricat ECU-ul în tot acest timp sau alte piese electronice scumpe. Nu știu dacă STB va mai avea vreodată stocul de piese față de cum era dinainte de 2006, când găseai orice aveai nevoie...
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
anndrei
Eu cred ca a fost livrat si un stoc de piese la cumpararea lor. Dar ei au folosit o parte din elementele de caroserie pentru infrumusetarea acelui autocar Ikarus din care facusera Mercedes.
Eu cred ca a fost livrat si un stoc de piese la cumpararea lor. Dar ei au folosit o parte din elementele de caroserie pentru infrumusetarea acelui autocar Ikarus din care facusera Mercedes.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Dragos31
4356 a primit recent o reclama la McDonald's, ramanand titular pe linia 137, dupa ce in luna Octombrie a ''promovat'' Borotalco, pe acelasi traseu.
4356 - Linia 137 - Bd. Regina Elisabeta - 27 Noiembrie 2021
4356 a primit recent o reclama la McDonald's, ramanand titular pe linia 137, dupa ce in luna Octombrie a ''promovat'' Borotalco, pe acelasi traseu.
4356 - Linia 137 - Bd. Regina Elisabeta - 27 Noiembrie 2021
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Victor92
4201 a primit reclama de BOSS si ramane titular in Drumul Taberei pe linia 368 .
Pozele sunt de sambata trecuta. Recent, i-a fost reparat si afisajul exterior.
4201 a primit reclama de BOSS si ramane titular in Drumul Taberei pe linia 368 .
Pozele sunt de sambata trecuta. Recent, i-a fost reparat si afisajul exterior.
4201 - 368 - 16.04.2022 (3).JPG (760.29 KB; downloaded 4227 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3
Victor92
De la inceputul lunii Mai 2022, autobaza Ferentari a mai redus numarul autobuzelor Mercedes-Benz Citaro Euro 3 trimise pe liniile regionale. Astfel, soferii titulari de pe acestea au facut schimb cu alti colegi care aveau Mercedes-Benz Citaro Euro 4.
4166 este unul dintre autobuzele care a circulat constant pe aceste trasee in ultimii ani. A fost printre primele autovehicule care au venit la Ferentari in vara anului 2006 si a inceput sa fie repartizat pe liniile 122/126, cat si printre singurele care mai sunt apte din acel lot ...
Cateva amintiri de la mine.
4166 - Linia R439 - 26.12.2019
4166 - Linia R425 - Aprilie 2020
4166 - Linia 422 - 27.04.2022
4166 - Linia 425 - 29.04.2022
De la inceputul lunii Mai 2022, autobaza Ferentari a mai redus numarul autobuzelor Mercedes-Benz Citaro Euro 3 trimise pe liniile regionale. Astfel, soferii titulari de pe acestea au facut schimb cu alti colegi care aveau Mercedes-Benz Citaro Euro 4.
4166 este unul dintre autobuzele care a circulat constant pe aceste trasee in ultimii ani. A fost printre primele autovehicule care au venit la Ferentari in vara anului 2006 si a inceput sa fie repartizat pe liniile 122/126, cat si printre singurele care mai sunt apte din acel lot ...
Cateva amintiri de la mine.
4166 - Linia R439 - 26.12.2019
4166 - Linia R425 - Aprilie 2020
4166 - Linia 422 - 27.04.2022
4166 - Linia 425 - 29.04.2022
📖 Pagination options